Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:39

Dat ik door bepaalde mensen niet vertrouwd word. Hebben ze genoeg redenen toe, maar ik vind het echt schijt irritant.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:43

xEmpire schreef:
Dat ik door bepaalde mensen niet vertrouwd word. Hebben ze genoeg redenen toe, maar ik vind het echt schijt irritant.

Ik vertrouwde je dit keer wel <3

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:55

Werk.. wil zo graag hier weg ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:56

theadora99 schreef:
xEmpire schreef:
Dat ik door bepaalde mensen niet vertrouwd word. Hebben ze genoeg redenen toe, maar ik vind het echt schijt irritant.

Ik vertrouwde je dit keer wel <3

Even voor de duidelijkheid, het gaat niet over de inhoud van het huidige potje.
Voordat ik opeens mensen over me heen krijg. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-10-18 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:59

Dat mensen verwachten dat een kneuzing binnen een dag over is. En ook daadwerkelijk de domme vraag stellen....

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:00

Hahaha nee was voor mij duidelijk hoor :P

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:33

Aan mezelf en wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd en dat ik het heb laten gebeuren.

Er kwam iemand in mijn leven die best wel tof leek. Na een week of twee wat kletsen, voelde we van beide kanten meer. Ik heb me in allerlei hoeken en bochten gewrongen om dingen mogelijk te maken. Maar vanavond is het hoge woord er toch uitgekomen. Hij gaat liever met een ander.

Er valt een last van mijn schouders. Ik hoef het mezelf niet meer moeilijk te maken. Maar ik zal hem wel missen.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:52

Aan mijn kat.

Hij slaapt altijd naast me op zijn eigen kussen en als je dan net slaapt bijt hij en loopt dan weg...

Snap er geen hol van waar dit vandaan komt, is ook nieuw gedrag (4 dagen, 1x per nacht). :\ >;)

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:59

Van die hippie natural zwevers in de paardenwereld die alleen hun onzin als de waarheid en beste optie zien en dat proberen op te dringen aan iedereen. En wanneer mensen geen belang daarbij hebben, doen alsof ze de ergste mishandelaars zijn die er zijn. *zucht*

Plus dat hun hippie gedoe meer dan eens ook nog eens een gevaar oplevert voor hunzelf en omstanders omdat ze hun paard totaal niet kennen en onder controle hebben. :=

(En waar ik helemaal de kriebels van krijg zijn die mensen die het 'bovennatuurlijke' erbij gaan halen. En op die manier gedragingen van het paard gaan uitleggen. Ja hij loopt nu bij je weg, je straalt vast een of andere energie uit. *paard loopt gewoon naar ergens waar wat lekkers te halen valt :') )

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 00:58

Collega's die nogal moeite hebben met tellen en lezen.
Ik bedoel; tis logistiek, geen rocket science. Staat de order WEL op de laadlijst, dan gaat hij WEL op de truck, staat hij NIET op de laadlijst, dan gaat hij NIET op de truck. Hoe moeilijk kan het zijn 8)7
Heb nu orders verspreid over meerdere staten staan, leg dat maar eens uit aan de klant…

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 01:16

Barramundi schreef:
Collega's die nogal moeite hebben met tellen en lezen.
Ik bedoel; tis logistiek, geen rocket science. Staat de order WEL op de laadlijst, dan gaat hij WEL op de truck, staat hij NIET op de laadlijst, dan gaat hij NIET op de truck. Hoe moeilijk kan het zijn 8)7
Heb nu orders verspreid over meerdere staten staan, leg dat maar eens uit aan de klant…


Ik heb een niveau 2 stagiaire bij mij op stage (ja, ik ben zelf ook stagiaire maar dan een uit de kluiten gewassen niveau 3, want kom van de havo af) en voor hem zijn dingen echt rocket science waarbij ik denk van.. gozer, echt? Is dit een vraag? :Y)

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 04:32

Echt he... zo vermoeiend! Mijn geduld wordt weer ernstig op de proef gesteld vandaag… Gelukkig is het vrijdag, nog maar een paar uurtjes te gaan.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:05

Dat er een vrachtwagen voor onze oprit geparkeerd staat..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:08

Aan mijn vriend die een papier afgeeft dat ik even moet invullen en posten. Kan ik nog wat extra papieren gaan opvragen 25 kilometer hier vandaan :roll:

Marocje
Berichten: 5602
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:03

Dat ik week geleden al een artikel retour heb gestuurd omdat ze me de verkeerde zonden. Zou het juiste artikel ontvangen wanneer ze de andere retour hadden. Maar heb nog niks gehoord of gezien, inmiddels al twee mailtjes gestuurd..

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 13:40

Kanker.

Tussen mijn verjaardagen 21-22 heeft mijn moeder 3 keer kanker gehad. Borst, darm en nier. Met operaties goed gegaan en ‘schoon’ verklaard 3 maanden geleden. Laten we er een uitzaaiing tegenaan knallen in de lever.
Mijn moeder is alleen en ik ben enigs kind die gewoon graag haar hbo af wil ronden maar niet ten koste van de zorg voor mijn moeder :(

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:10

Dat er telkens groepjes basisschool kinderen langskomen, joehoe, ik probeer te studeren in een gebouw wat normaalgesproken alleen voor studenten etc is. En de begeleiding er hijgend achteraan lopend, aangezien ik op de 3de verdieping zit. Succes met klimmen naar de 8ste :')

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:34

Nog steeds aan die pokke wasmachine van de buren die dag en nacht achter elkaar blijft draaien en zo hakt en trilt dat mijn glaswerk zelfs geluid maakt. Koop een fatsoenlijk werkend apparaat , zet het waterpas maakt mij niet uit wat er voor nodig is maar kappe nou!!!! Hoeveel was kan een mens hebben man een helikopter maakt nog minder geluid

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:36

Willl65 schreef:
Nog steeds aan die pokke wasmachine van de buren die dag en nacht achter elkaar blijft draaien en zo hakt en trilt dat mijn glaswerk zelfs geluid maakt. Koop een fatsoenlijk werkend apparaat , zet het waterpas maakt mij niet uit wat er voor nodig is maar kappe nou!!!! Hoeveel was kan een mens hebben man een helikopter maakt nog minder geluid


Hebben we dezelfde buren? Onze buren hebben ook Zo een pokke machine.... gelukkig draaien ze hem vooral overdag. Maar soms ook s avonds.

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:45

Een collega die eigenlijk van 8 tot half 3 moet werken (zonder pauze), maar omdat onze leidinggevende er niet is om 08.10 binnenkomt, een uur pauze neemt en om 14:00 alweer naar huis gaat

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:53

Lau schreef:
Willl65 schreef:
Nog steeds aan die pokke wasmachine van de buren die dag en nacht achter elkaar blijft draaien en zo hakt en trilt dat mijn glaswerk zelfs geluid maakt. Koop een fatsoenlijk werkend apparaat , zet het waterpas maakt mij niet uit wat er voor nodig is maar kappe nou!!!! Hoeveel was kan een mens hebben man een helikopter maakt nog minder geluid


Hebben we dezelfde buren? Onze buren hebben ook Zo een pokke machine.... gelukkig draaien ze hem vooral overdag. Maar soms ook s avonds.

Om gek van te worden ! Het trillen gaat ook echt mijn lichaam door he?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:56

Jaaa Omg gek van te worden! Wij merken het vooral in de slaapkamer en badkamer.... heerlijk als je staat te douchen die massage functie |o

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:56

Mijn moeder die me belooft de auto te lenen, kom ik thuis om hem op te halen is ze gaan wandelen, zit ze ergens midden in het bos 5 km van de auto vandaag. ‘Ja duurt een uur voor ik terug ben, was t ff vergeten’. Nu kom ik dus hartstikke te laat.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:58

En gewoon het TOTALE gebrek aan logistiek denkvermogen van sommige mensen.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:59

Jikkeee schreef:
Kanker.

Tussen mijn verjaardagen 21-22 heeft mijn moeder 3 keer kanker gehad. Borst, darm en nier. Met operaties goed gegaan en ‘schoon’ verklaard 3 maanden geleden. Laten we er een uitzaaiing tegenaan knallen in de lever.
Mijn moeder is alleen en ik ben enigs kind die gewoon graag haar hbo af wil ronden maar niet ten koste van de zorg voor mijn moeder :(


Dat is niet niks!
Is er niks te regelen met subsidies, toeslagen of iets in die richting dat jullie extra hulp kunnen krijgen?
Heel veel sterkte! Y;(