Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 06:52

Dat ik zonder reden veel wakker heb gelegen vannacht, en nu dus veel te kort geslapen. Bij elkaar haal ik de 5 uur nog niet. En normaal kan ik dan wat langer blijven liggen, omdat ik 's middags pas werk, maar ik moet nu om 8 uur openen vanwege een studiedag. Gelukkig hoef ik maar tot 14.00, wat betekent dat ik vanmiddag met een beetje geluk even een dutje kan doen. Als mijn vriend me niet wakker houdt tenminste.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 07:31

Dat ik gisteren bij personeelszaken moest komen voor een gesprek. Dat bleek zoals verwacht over de hoeveelheid uren die ik maak te gaan en hoe het met mij gaat en mijn gevoel daarbij.

Nou niet heel goed dat snapt iedereen wel, maar een oplossing is er ook niet. Ze gaan in gesprek met mijn supervisor zodat ze mij een termijn kunnen geven hoe lang dit nog gaat voortduren...
Gisteren is er een nieuwe gekomen die ingewerkt word dus in principe ( als die nieuwe voldoet) is de termijn al zichtbaar.

Ik weet niet wat ik hiermee moet...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:00

Dat ik mn ov-kaart blijkbaar ben vergeten. Maar ik heb stiekem echt geen idee waar 'ie kan zijn nu :(

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:35

Aan zoveel dat ik me zwaar erger aan vanalles -O-

Punt 1 is 't werk wat ik doe, niet persee het werk opzich maar de mensen eromheen die zo geërgerd zijn :x

Punt 2 is dat ik een nieuwe opleiding wil doen maar ik geen idee heb hoe ik dat ga doen :?

Punt 3 is de slapeloze nachten die ik heb gehad :roll: dus ik mijn vrije dagen heel fijn niks ga doen, zelfs geen sportschool

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:36

xDenies schreef:
Avis schreef:
Dat ik op een of andere manier uit lijk te stralen dat je hardop, passief-agressief commentaar mag leveren op hoe ik mijn hond opvoed. Ik kan daar nog een week over blijven peinzen en denken 'zie je wel, ik kan dat helemaal niet', terwijl ik heus wel weet dat ik me niet zoveel van alles en iedereen moet aantrekken en de opmerkingen niet eens per se terecht waren.


Dikke knuffel. Niet twijfelen en gewoon doen wat voor jullie werkt. Been there... still struggling with it. Maar hee, wij komen er wel en jullie ook! ;)

Lief, dank je <3

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

cursebreaker

Berichten: 11392
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:38

Dat ik nu al gewoon het gevoel heb dat dit een frustrerende dag gaat zijn voor me. Ik had me voorgenomen vandaag lekker te knallen met m'n studie (Het is eigenlijk de enige dag nog deze week dat ik daar tijd voor heb), maar ondertussen zit ik gewoon weer alleen te Bokken hier in plaats van productief te zijn, lol. Ik heb een vermoeden dat er Weer niet veel terecht gaat komen van studeren vandaag terwijl het heel hard nodig is want mijn huidige module is zoveel stof om erin te hameren dus ik kan alle tijd die ik beschikbaar heb hard gebruiken. Dus GOED BEZIG weer, kuch kuch.

De dag is nog jong, dus misschien krijg ik mezelf nog wel weer opgepept, wie weet... :')

#IetsMetHetHebbenVanHetConcentratievermorgenVanEenGarnaal

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:44

Dat ik vandaag echt een rot dag heb om te reizen. Reis normaal al 5 uur per dag. En door de kapotte bovenleiding is het al een uur meer.

En dan vanmiddag nog terug |(

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:00

Dat een groepsgenoot van het projectje waar we nu aan werken gewoon niet zijn meetwaardes doorstuurt zodat ik óók verder kan. Heb hem al wel mijn resultaten gestuurd, dus hij kan het gewoon afmaken... thanks dude, vrijdag moet het ingeleverd worden en ik wil het donderdag gewoon klaar hebben staan op m'n laptop :Z

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

Siggislief

Berichten: 13933
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:05

Dat ik wakker werd knallende hoofdpijn, en zelfs na 2 capsules van Ibuprofen heb ik het nog lichtjes..
Zit er nu nog steeds tussen in....

Bram ✝12/08/'15

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:33

Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:53

ScarOfWars schreef:
Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

Waar kan ik hem ophalen? :D

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:55

Steeph schreef:
ScarOfWars schreef:
Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

Waar kan ik hem ophalen? :D


Het ligt niet aan de puppy. Echt niet. Maar mijn vader wilde als enige een hond. Prima. Maar weet dan wel dat je dan niet overal naar toe kan.
Maar nee hoor, als Sharon thuis is past zij er wel op... ja daag. Als ik werk had, had je pech pa.

Rawr

Berichten: 2821
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 12:14

Dat mensen (voornamelijk kinderen) in mijn voortuin en voor m'n ramen gaan staan om mijn katten dichtbij te bekijken en met hun handen aan m'n ramen zitten.

Ik weet dat ze leuk zijn maar bekijken kan ook vanaf de stoep en die vingerafdrukken op mijn ramen word ik niet blij van. :\

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 12:16


Lestrange01

Berichten: 2798
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 12:38

Aan dat mijn pws begeleider me negeert. Alles was af 6 maart dus vanaf toen konden we cijfers krijgen, alle cijfers moeten ingevoerd zijn voor 15 april, maar omdat mijn groepsgenootjes vrijwel niets gedaan hebben moeten we vooraf een gesprek in plannen samen om te bespreken wie wat heeft gedaan.

Vorige week stuurt mijn groepsgenootjes haar een app in de groepschat met of de cijfers er zijn, dat werd genegeerd. Nou oké. Dus ik stuur maandag een berichtje met of we het gesprek in kunnen plannen omdat vanaf donderdag examen trainingen zijn en we beter van tevoren een tijd kunnen plannen dat ons allen uitkomt. Wéér genegeerd! Dan hebben we alleen morgen om dat gesprek te plannen maar dan zijn alle herkansingen dus ik weet zeker dat niemand kan, en kunnen we ons cijfer dus nog niet krijgen!

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:08

Anoniem schreef:
Dat een of andere randdebiel een prullenbakje precies achter een deur heeft gezet, dus dat ik bijna zo een vergaderruimte in viel.

EN:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3415070 ... ijk-eendje
Omdat je het donkerste eendje niet lelijk mag noemen, want dat is rascisme.....
|o

Ik denk dat het eendje diep gekwetst is :j

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:42

Dat ik een super leuke vacature had gevonden, had gesolliciteerd en ik binnen 2 uur al afgewezen ben. :+

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:44

verstopte neus en dit sch*tweer... :(

01/06/2020 geboren King Kodiak VHH Z “Koda” <3

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:46

Evelien__ schreef:
verstopte neus en dit sch*tweer... :(


Zal ik je wat zon toesturen? Het is hier super mooi weer, alleen wat koud..

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:47

Aan dat iedereen altijd maar commentaar moet hebben. Hou toch gewoon eens je smoel dicht. Niemand zit te wachten op jouw nutteloze mening.

Ik bedoelt dit in het algemeen.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:49


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:04

Amandavd schreef:
Aan dat iedereen altijd maar commentaar moet hebben. Hou toch gewoon eens je smoel dicht. Niemand zit te wachten op jouw nutteloze mening.

Ik bedoelt dit in het algemeen.

Lekker he om dat soms gewoon te uiten? ;)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:58

Op tijd in t ziekenhuis. Moet ik eerst fotos gaan maken... daar gaat mn afspraak, had dat gister gezegd dan was ik nog een half uur eerder gekomen :/

Ik verga van de pijn tralalala

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:24

Dat ik in de winkel moest niezen. Op zich geen ramp, even een bescheiden niesje terwijl ik mijn neus in mijn elleboog verberg. Vervolgens komt me er toch een nies! :oo
Het kwam er met een kracht uit waar NASA trots op zou zijn, zodanig dat al het snot wat zich in mijn holtes verstopt had de buitenwereld kon gaan ontdekken. Snot overal...prachtig glimmend op mijn zwarte vest...met een volle rij mensen achter mij -O- Dat akward stille moment volgde, waarna de kassière mij gauw een papiertje aan bood, en mij kon begeleiden waar ik al mijn uitgeniesde lichaamssappen had verstopt _O- Ik had snot op plaatsen waarvan ik me heel erg af vroeg hoe het daar kwam :')
Afijn, even een zwaar genant momentje. Tuurlijk, het kan iedereen overkomen. Maar om nou iedereen te laten zien hoe kundig mijn lichaam mijn neusholtes weet te legen zonder dat ik er controle over heb, is toch wel even een dingetje :+

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:28

Weerwolven en getallen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Julia96_, astrea, Damon26, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kimberly1995, Laibadji, leanneXXnona, Littera, Lizzy__87, M_Vainqueur, Orchideee, SemrushBot, tengeltje11, TessaxQuincy, Winna en 238 bezoekers