Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:00

Ik loop ook vrij vaak rechtstreeks naar het winkelpersoneel als ik iets specifieks zoek := Moet ik daar heel interessant een rondje gaan lopen om het daarna alsnog te komen vragen. Daar sta je er toch voor. Ik vraag het wel vriendelijk, dat wel.

Dan maak ik maar zin.


billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:08

Ja maar even je hoofd opheffen en de winkel scannen/rondkijken van bij de ingang hoef je toch niet de hele winkel voor door toch? Bij ons staan de productgroepen in giga grote letters op de muren en in de gangpaden aangegeven. Ook genoeg klanten die zowat de hele winkel doorlopen op zoek naar een medewerker en het gezochte product tot wel 2 keer passeren. :+

En ja, deel van het werk is klanten verderhelpen maar je hebt daarnaast nog tig dingen te doen en quota's te halen. En dan is het enorm vermoeiend als je 20 à 30 keer per dag van dat andere werk wordt afgehouden omdat mensen geen zin hebben om ff rond te kijken of logisch na te denken :D als je dit wel doet en daarna me netjes aanspreekt heb ik er overigens absoluut geen probleem mee en help ik de klant met alle plezier verder.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:15

Ik herken het ook hoor! Wil altijd de klant helpen, maar wel als ik normaal wordt aangesproken.

Vandaag heb ik me geërgerd aan een klant die iets uit de aanbieding moest hebben. Wij hebben dat niet in het schap. Wel gehad, maar ik heb uitgelegd dat het schap is omgebouwd en bepaalde artikelen er toen uit zijn gegaan. Mocht het niet op de actieplek staan dan ben ik bang dat we 'm helemaal niet hebben en misschien ook niet gaan krijgen.
Hele boze klant toen helaas, probeerde alleen maar te helpen.. -O-

:D

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:26

Sowieso klanten die boos worden op winkel personeel zijn heeeel ergelijk. Alsof die vakkenvuller ook maar iets aan de prijs van de eieren kan doen. Donder toch op.. :roll:

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:32

Sommige klanten nemen het 'klant is koning' iets te letterlijk. :') Een vriend van me werkt ook in een supermarkt, wat ik daar af en toe wel niet over hoor.

Ik ergerde me vandaag op werk aan een collega. Mevrouw liep heel denigrerend naar mij te doen, want ja zij werkt er ten slotte al zooo lang en ik met mijn 1,5 jaar weet natuurlijk niet wat mijn werkzaamheden inhouden. :')

Op een gegeven moment begon ze dat ik 'nog niet snel was en dat zij gelukkig kon bijspringen'. Ten eerste deed ik dubbel zoveel als zij en ten tweede ga ik niet heen en weer vliegen wanneer dat niet nodig is. Mafklapper. Heb echt even een aantal keer tot 10 moeten tellen.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:34

billionache schreef:
Waar ik me zowat elke werkdag aan stoor: klanten die binnenwandelen in de winkel en recht op je af lopen om te vragen waar iets staat, zonder zelf even rond te kijken. En niet gewoon vriendelijk even "excuseer mevrouw, maar zou ik even wat mogen vragen? Waar kan ik de haarkleuring vinden" maar echt gewoon naast je komen staan: "haarkleuring?!" :roll: en vaak staat het dan ook nog eens vlak voor hun neus.



Ohhh ja dit dus. Ik wil best helpen maar als je vanaf de andere kant schreeuwt waar de rookworsten staan hoor ik je niet hoor :') ben een mens net als ieder ander en geen robot haha

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:37

aan mn opa die denkt dat hij de meest belangrijke persoon op aarde is :x

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:40

Dat mijn overburen vanochtend om 5:30 hun familie/vrienden/kennissen moesten uitzwaaien met hele gesprekken, gelach, geschreeuw, draaiende auto-motor enzovoort enzovoort. En echt op z'n surinaams (echt geen discriminatie, maar dan krijg je er een beeld van).

Ik daar dus wakker van word (en hee, we slapen allemaal slecht dus als mijn wekker om 7:45 gaat, waardeer ik die laatste uurtjes best heel erg!) en uiteindelijk om 6:10 het raam heb open gegooid met de boodschap dat er mensen proberen te slapen.

En toen waren ze boos. -O-
Maar wel stil. *\o/*

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

nicole_floor

Berichten: 3212
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:44

Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:53

nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Is dat niet gewoon diefstal? Je hebt het product nog niet gekocht, dus dien je het nog niet te gebruiken. Of doen supermarkten ook aan verkoop op afbetaling? Nee toch? Nou dan.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:01

oomens schreef:
nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Is dat niet gewoon diefstal? Je hebt het product nog niet gekocht, dus dien je het nog niet te gebruiken. Of doen supermarkten ook aan verkoop op afbetaling? Nee toch? Nou dan.


Kom op zeg, overdrijven kan ook.. Als die mensen gewoon bij de kassa netjes afrekenen is er toch niks aan de hand.. Asociaal? Misschien wel.. Maar diefstal.. :n

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:03

Mijn veel te nieuwsgierige buren :n

nicole_floor

Berichten: 3212
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:04

Ze rekenen de voedselwaren wel af. Maar vind het idd ook vreselijk asociaal.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

mirtedl

Berichten: 826
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:32

Stirrup schreef:
Sommige klanten nemen het 'klant is koning' iets te letterlijk. :') Een vriend van me werkt ook in een supermarkt, wat ik daar af en toe wel niet over hoor.


Dat zeggen wij altijd op mijn werk tegen elkaar als een klant zich rot gedragen heeft.
De klant is koning maar alleen als hij/zij zich keizerlijk gedraagt!

Spotje 10/8/1993 - 8/7/2013 † Y;( Tjedde: 02/04/2000 - 16/09/2014 † Y;( Ollie: † 19/11/2015 Y;(

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:40

Aan de buren van de stal waar ik sta, die al 4 weken lang elke dag keiharde pokkemuziek draaien, paardje is er niet van gedient :o

https://www.lindejansen.com
Instructrice Human & Horse in opleiding
Dressuurmatig grondwerk | longeren | werken aan de hand
Omgeving Zuid Holland & Utrecht

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:47

nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..



O dan ben ik ook asociaal :') Mijn zoontje wil graag altijd een bolletje als we in de winkel zijn. Dat is er nou eenmaal zo ingerold.. ik neem de hele zak mee en betaal netjes.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:11

JCDJK schreef:
nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..



O dan ben ik ook asociaal :') Mijn zoontje wil graag altijd een bolletje als we in de winkel zijn. Dat is er nou eenmaal zo ingerold.. ik neem de hele zak mee en betaal netjes.


Misschien leren dat dat eigenlijk niet kan? Ik zou het persoonlijk niet zo erg vinden als mensen dat gewoon netjes afrekenen maar ken wel genoeg collega’s die zich er groen en geel aan ergeren al is het voor jou en je zoontje heel normaal.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:14


Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:16

Aan al die eikels die hier met 80 langs het huis komen.. hooguit honderd meter van de bocht tot aan ons huis en nog krijgen ze het voor elkaar zo idioot op te trekken. Je mag niet harder dan 30! Doe dat dan appelflap ook niet! En niemand die er iets tegen doet, na acht jaar klagen.. tegen de tijd dat iemand zichzelf om een boom wikkelt of een kind dood gereden wordt zullen ze pas snappen dat dit idioot gevaarlijk is. _-:(

Oké, dat moest er eens uit :')

xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 19:30

Niet geërgerd maar plaatsvervangend verdrietig voor mijn lieve vriendinnetje waarvan haar vriend het na 3,5 jaar heeft uitgemaakt.. |(

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

tootje71

Berichten: 5093
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:37

Aan mijn man die met de stofzuiger onze houtkachel ging uitzuigen wat de stofzuiger liet ploffen en mijn hele huis nu onder de houtskool/stof zit .... Kon ook meteen een nieuwe stofzuiger kopen dag centjes }:0

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:39

Aan het feit dat mijn vrienden hebben bedacht dat het een goed idee is om om 6u s'ochtends naar de rommelmarkt te gaan. Ik ben niet echt een ochtendmens..

Marcella

Berichten: 36587
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:53

nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Dat vind ik heel erg afhangen van de situatie kijk verder dan dat ene moment.

Mensen met suikerziekte voelen soms een suikerdip aankomen. En dan ben soms snel wat nodig wat snel werkt en dan kan de tijd om af te rekenen te laat zijn met een ambulance tot gevolg (blikje cola bijvoorbeeld).

Het is officieel pas diefstal als je zonder te betalen de kassa passeert. ;)

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:17

Asvinia schreef:
Aan al die eikels die hier met 80 langs het huis komen.. hooguit honderd meter van de bocht tot aan ons huis en nog krijgen ze het voor elkaar zo idioot op te trekken. Je mag niet harder dan 30! Doe dat dan appelflap ook niet! En niemand die er iets tegen doet, na acht jaar klagen.. tegen de tijd dat iemand zichzelf om een boom wikkelt of een kind dood gereden wordt zullen ze pas snappen dat dit idioot gevaarlijk is. _-:(

Oké, dat moest er eens uit :')


Keer een lege kinderwagen de straat opduwen

ilse46

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-12-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:22

Een klant in de taxi die vond dat ik de bus niet daar had neer gezet waar hij wenste..ik vertrouwde de hoogte van de overkapping gebouw niet ..meneer kon het prima vertellen dat iedereen daar met de bus kwam en ik dat ook maar moest doen en zelfs hoe ik rijden moest..hier links daar rechts...Ik gebruik een navigatie meneer zei ik toen maar..Echt heel erg vervelend vond ik dat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Afanaisa91, Esplen, Facebook, Fair, Ginny135, IASCrawler, Jasia, journee, Kaetibangsi, leo_nore, MalaQ, moOby, Moonfight, ontherun, Prairy, Relserk, secricible, sunshine, Switch2016, Zwerte en 59 bezoekers

cron