Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:44

Maar dat ik het nu plaatst wil niet zeggen dat ze nu net zijn begonnen :')

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:45

Dat er om 8u al Turken in de wijk aan het struinen waren terwijl de garage sale pas over een kwartier begint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:47

Dorus schreef:
Dat er om 8u al Turken mensen in de wijk aan het struinen waren terwijl de garage sale pas over een kwartier begint.


:7

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:52

xDenies schreef:
Maar dat ik het nu plaatst wil niet zeggen dat ze nu net zijn begonnen :')


Ohh ja dat kan natuurlijk haha

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:02

Dorus schreef:
Dat er om 8u al Turken in de wijk aan het struinen waren terwijl de garage sale pas over een kwartier begint.


Is de wijk pas na een bepaalde tijd ook toegestaan voor Turken?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:25

Dat de jongen waarin ik toch best geïnteresseerd was en waarvan ik dacht hij ook in mij, totaal geen moeite doet om contact te zoeken. Al bijna 2 weken moet alles vanaf mijn kant komen en reageert hij op bijna niets. Heb nu voor mezelf maar besloten om komende week niets te zeggen en dan hem er maar te vragen of hij het überhaupt nog wel ziet zitten..

En nog een ergernis van gisteren.
Wij hadden gisteren het 60 jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma (wat overigens echt heel leuk was :D ). Zegt mijn broertje ineens uit het niets dat hij volgend weekend zijn vrienden heeft uitgenodigd bij ons thuis INCLUSIEF mijn ex... Of het goed was dat ze bij ons komen aangezien ouders het weekend weg zijn. Ik was compleet overdonderd, want ik kan nu eigenlijk niet meer zeggen dat ik het liever niet heb. Met zijn vrienden heb ik overigens geen problemen, met mijn ex wel.
Dus als ik zeg dat ik niet wil dat Hij, mijn ex, hier komt ben ik sowieso een "partypooper" maar als ik toezegt dat het kan dan kan ik de hele avond op mijn kamer door brengen omdat ik geen zin en behoefte heb om mn ex te zien.
Heb broertje ook duidelijk gemaakt dat hij dit in het vervolg echt eerst met mij moet bespreken...

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:34

Eerlijk taartjee?
Als een man oprecht interesse heeft dan merk je dat wel.
Ik zou hem na die week niet eens vragen of hij nog wel interesse heeft, als je niets hoort dan niet toch? (En ja weet dat het frustrerend kan zijn :')).

Dat met je ex snap ik wel, kan hij niet ergens anders met hem afspreken? :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:40

We zouden om 11u naar de dierentuin gaan, en vriendlief slaapt nog :x nu komt de rest van m'n planning in de war vandaag :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:46

Lieszje, heb je zeker een goed punt. Ga nog even nadenken wat ik ermee ga doen.

Het punt is dat mijn ouders dan weg zijn en broertje heeft al toegezegd dat die jongens hier kunnen komen om de halve finale van de game te komen kijken die dan is zonder te overleggen. Ik was zelf ook van plan om dat beneden op de tv te gaan kijken en ik ben wel echt iemand van, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar dan niet met mijn ex. Toen ik het gisteren tegen mijn zus zei werd ze spontaan boos. Ex heeft mij namelijk niet helemaal netjes behandeld wat ook mijn grootste reden is dat ik hem niet meer wil zien en spreken. Heb dat ook duidelijk naar ex gemaakt en dan voelt het echt driedubbel zo vervelend dat broertje al heeft toegezegd dat ook hij welkom is terwijl ik hem hier niet wil hebben. Leuk voor broertje dat hij nog wel goed met mijn ex om gaat, maar die vent heeft mij wel zodanig gekwetst en pijn gedaan dat ik hem de komende 5 jaar niet hoef te zien.
Straks als mn broertje er weer is ga ik toch maar zeggen dat ik liever heb dat hij een andere locatie met zn vrienden zoekt als ex komt. Zonder ex zijn ze hier van harte welkom

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:13

taartjee schreef:
Lieszje, heb je zeker een goed punt. Ga nog even nadenken wat ik ermee ga doen.

Het punt is dat mijn ouders dan weg zijn en broertje heeft al toegezegd dat die jongens hier kunnen komen om de halve finale van de game te komen kijken die dan is zonder te overleggen. Ik was zelf ook van plan om dat beneden op de tv te gaan kijken en ik ben wel echt iemand van, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar dan niet met mijn ex. Toen ik het gisteren tegen mijn zus zei werd ze spontaan boos. Ex heeft mij namelijk niet helemaal netjes behandeld wat ook mijn grootste reden is dat ik hem niet meer wil zien en spreken. Heb dat ook duidelijk naar ex gemaakt en dan voelt het echt driedubbel zo vervelend dat broertje al heeft toegezegd dat ook hij welkom is terwijl ik hem hier niet wil hebben. Leuk voor broertje dat hij nog wel goed met mijn ex om gaat, maar die vent heeft mij wel zodanig gekwetst en pijn gedaan dat ik hem de komende 5 jaar niet hoef te zien.
Straks als mn broertje er weer is ga ik toch maar zeggen dat ik liever heb dat hij een andere locatie met zn vrienden zoekt als ex komt. Zonder ex zijn ze hier van harte welkom


Vind het vrij onsympathiek van je broertje dat hij, ondanks te weten dat je gekwetst bent (want normaal weet hij dat toch, nee?) Hem toch uitnodigt. Het kot zou hier te klein zijn vrees ik := Als ik ruzie heb met iemand zijn het net mijn broers die zeggen 'op de brandstapel ermee, zo'n mensen hebben we niet nodig in ons leven' :') Lekker dramatisch maar je snapt het wel. Hopelijk verstaat je broer het gewoon! Anders echt gewoon ongelofelijk rot...

Frustratie van vandaag: Al twee jaar mijn rijbewijs hebben (en een halfjaar mijn BE) maar nergens heen mogen op mijn eentje behalve de route thuis-paarden. :') Het word echt een beetje te gek voor woorden.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:22

Collega van mij die niet weet wat ze wil.
Ik neem haar uren over omdat ze in de ziektewet zit. Helemaal prima, ik wil graag meer uren maken.
Maar het is iedere week weer tot het laatst afwachten of ze weer terugkomt of niet.
En op moment is ze ook aan het solliciteren maar ze weet nog niet wat ze wil.
En waarschijnlijk is het volgende week zo dat ze terugkomt en dan word ik weer teruggezet naar 1 dag. Terwijl ik graag meer wil.
Ik wil hier heel erg graag blijven maar als ze niet snel weet wat ze wil ga ik toch maar opzoek naar wat anders...

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:35

Onze ruin van 700 kilo die met hoeven krabben heerlijk tegen mij aan ging hangen en het in mijn rug schoot.Auw :(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:40

Kirania schreef:
Vind het vrij onsympathiek van je broertje dat hij, ondanks te weten dat je gekwetst bent (want normaal weet hij dat toch, nee?) Hem toch uitnodigt. Het kot zou hier te klein zijn vrees ik := Als ik ruzie heb met iemand zijn het net mijn broers die zeggen 'op de brandstapel ermee, zo'n mensen hebben we niet nodig in ons leven' :') Lekker dramatisch maar je snapt het wel. Hopelijk verstaat je broer het gewoon! Anders echt gewoon ongelofelijk rot...

Frustratie van vandaag: Al twee jaar mijn rijbewijs hebben (en een halfjaar mijn BE) maar nergens heen mogen op mijn eentje behalve de route thuis-paarden. :') Het word echt een beetje te gek voor woorden.


Mijn broertje gebruikt die dingen in z'n hoofd die hersenen heten niet altijd even goed :Y) Heb hem gisteren ook echt duidelijk gemaakt dat hij in het vervolg dit soort dingen eerst met mij moet overleggen, want ik ga nu de gigantische party pooper zijn. Heb voor mezelf besloten dat zijn vrienden hier welkom zijn, maar m'n ex niet. Ofwel ze zoeken een andere locatie waar mijn ex wel bij kan zijn, ofwel ze komen hier maar zonder mijn ex. Ik heb geen zin om me ongemakkelijk te voelen in mijn eigen huis omdat ik weet dat hij er is en ik dus niet naar beneden ga om eten en drinken te pakken. Want ik heb echt geen zin om mijn ex te zien.
Heb ex een paar maanden geleden ook heel duidelijk gemaakt dat ik geen behoefte heb aan contact whatsoever dus ik vind het van ex ook zwaar belachelijk dat hij "geen problemen heeft" met hier komen terwijl hij weet dat ik hem niet wil zien, spreken of horen. Vind dat van ex ook echt zwak.
Moet nu nog wachten totdat m'n broertje thuis is zodat ik hem kan zeggen dat ex voor mij volgende week niet welkom is. Mocht hij dan wel hier komen dan stuur ik hem gewoon weg en ga ik niet instaan voor wat ik allemaal ga doen en ga schreeuwen en of alles in huis heel blijft.

Oh dat lijkt me ook echt heel frustrerend ja! Ik zelf vind auto rijden echt super leuk en doe het ook echt graag. Mag ook vrijwel altijd de auto mee gelukkig! Waarom mag je dan niet zelf met de auto op pad?

@myrthe, misschien een idee om met je leidinggevende/baas in gesprek te gaan? En dan misschien ook benoemen dat, mocht je niet meer dagen kunnen werken, dat je genoodzaakt bent om ander werk te zoeken waar je meer uren aangeboden krijgt? Lijkt mij ook erg lastig.

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:56

Ben je niet bang dat je broer en zijn vrienden je huis "verbouwen" met een slok op.

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:02

Afbeelding

Wel onze tuin, niet onze kat. En dat beest loopt hier nu al een week elke dag hier te krijsen om onze poes die niets van m wil weten _-:(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:02

Britta31 schreef:
Ben je niet bang dat je broer en zijn vrienden je huis "verbouwen" met een slok op.


Ze komen hier wel vaker, ruimen altijd alles netjes op en zorgen dat de boel weer netjes is. Dus ben daar niet bang voor gelukkig. Ze houden ook goed rekening met mij, vorige keer kwam m'n broertje steeds vragen of ze niet te hard aan het praten en lachen waren. Ze zijn ook niet met heel veel en het zijn eigenlijk allemaal hele toffe jongens en niet van die "boeren pummels" :P

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:09

Vanmiddag hoef ik niet mee naar een verjaardag (gelukkig maar!), Maar nu moet ik dus op de puppy passen.. daar heb ik dus niet zo veel zin in.

Nyaleti

Berichten: 6130
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:10

Heb wat te koop staan voor een groot bedrag. Mensen gaan akkoord via FB dus ik blij, mooi wat geld extra :D en dan vervolgens gruwelijk moeilijk doen over de manier van verzenden terwijl ik genoeg opties aanbiedt (aangetekend, verzekerd) en telkens zegt ze "ja, we gaan overleggen" inmiddels ligt het pakketje hier al bijna 2 weken te wachten tot ik het eindelijk kan verzenden en m'n geld heb. Zeg dan direct dat je het niet hoeft, dan reken ik niet op dat extra geld. |o

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:12

Aan mijn buren die mij wakker hielden met hun feestje.
Feestje prima hoor. Wat geluid en muziek ook.
Maar dat constand die deur dicht slaan met een knal.
Heb tot half 5 ongeveer 6 x rechtop in mijn bed gezeten. Toen was ik het zat en ben ik eruit gegaan en heb ze vriendelijk aangesproken.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:12

ScarOfWars schreef:
Vanmiddag hoef ik niet mee naar een verjaardag (gelukkig maar!), Maar nu moet ik dus op de puppy passen.. daar heb ik dus niet zo veel zin in.


Zal ik mijn adres pben? <<)

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:13

MarcoBorsato schreef:
ScarOfWars schreef:
Vanmiddag hoef ik niet mee naar een verjaardag (gelukkig maar!), Maar nu moet ik dus op de puppy passen.. daar heb ik dus niet zo veel zin in.


Zal ik mijn adres pben? <<)

Hahaha. Nou anders hier hoor.

I love puppy’s.
Wordt ik helemaal vrolijk van.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:15

daantjuhhh schreef:
MarcoBorsato schreef:

Zal ik mijn adres pben? <<)

Hahaha. Nou anders hier hoor.

I love puppy’s.
Wordt ik helemaal vrolijk van.


Ik ga wel op hem passen hoor. Maar het is gewoon zo'n slim beestje en hij probeert nu van alles uit. Verder is ie wel lief hoor haha!

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:16

Zelfs vervelende puppy’s wordt ik vrolijk van.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:25

Van deze smelt je dan denk ik haha