Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Siggislief

Berichten: 13887
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:26

Ik irriteerde mij aan een fietser vanmiddag toen ik naar stal reed met de auto.
Reed gewoon normaal en heel voorzichtig op een 30km per uur weggetje (reed nog zelfs langzamer),
en er rende een hardloper rechts van mij en voor kwamen er 2 fietsers aan.

De fietsers gingen achter elkaar rijden, alleen zij verwachtte van mij dat ik wel opzij ging,
gaat zo moeilijk met een hardloper rechts van mij in de dode hoek en overige geparkeerde auto's aan de rechterkant.
*Zag in mijn oog hoek dat ie een zwaai beweging maakte naar mij (fietser), het is er al niet breed daar.

Bram ✝12/08/'15


ilse46

Berichten: 280
Geregistreerd: 26-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:27

Linde99 schreef:
Aan de buren van de stal waar ik sta, die al 4 weken lang elke dag keiharde pokkemuziek draaien, paardje is er niet van gedient :o



Kun je die radio niet in de mesthoop gooien dan?

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:29

Mensen die niet kunnen autorijden. Gewoon van de rechterbaan naar de linkerbaan zonder te kijken. |o

xSagan
Berichten: 651
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:33

Love_Laugh schreef:
Mensen die niet kunnen autorijden. Gewoon van de rechterbaan naar de linkerbaan zonder te kijken. |o

En dat in combinatie met niet meer durven te rijden. Was niet erg op mijn gemak toen er zo iemand naast mij reed.xD

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:34

Duitsers die om elk dingetje vol op de rem trappen |o zo leuk aan de kust wonen met de zomer...
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-08-18 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:34

Heb me zojuist kapot geërgerd aan mijn schoonmoeder. Soms is ze zo respectloos en egoïstisch.

Afgelopen vrijdag kon onze oudere hond van 13,5 jaar, niet meer op haar benen staan. Dierenarts heeft anabolen ingespoten zodat wij de laatste dagen waardig afscheid van haar konden nemen zonder dat onze hond ergens last van zou hebben. Door de anabolen kon ze gewoon lopen en staan.
Mijn vriend en ik besloten, na ontzettend lang nadenken, dat het echt beter was om haar in te slapen. Zondag mijn schoonmoeder in kennis gesteld. Hond is immers ooit door haar aangekocht maar bij ons komen wonen toen mijn vriend en ik ons huis kochten.
Schoonmoeders begreep het allemaal en besefte dat Bella inderdaad op was en dit het beste voor haar zou zijn.

Vandaag is ze dan ingeslapen. Schoonmoeders wilde gisteren geen afscheid meer nemen want dat trok ze niet. Oké kan.
Stuur ik haar een appje om te laten weten dat Bella ingeslapen is.
Krijg ik een appje terug dat ze vond dat Bella op de afscheidsfoto’s nog zo fief oogde en dat ze zich afvroeg of we echt echt niets meer konden doen om het leven te rekken.

Oké draak wij slapen honden in voor de lol nou goed?! -:(- :?

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:50

Dat er gewoon nog altijd mensen water uit het kanaal pompen voor hun tuin.
Beste mensen hier staat een boete op van 5000 euro... Laat dat toch eens

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:12

Dat mensen blijkbaar nog steeds denken dat het helpt om te fluiten wanneer ze bediend willen worden. Haha. Nee.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:18

Dat ik een chill dagje had bedacht maar dat ik de hele dag doodmoe ben geweest, met daarbij hoofdpijn, misselijkheid en zweten sinds de avond. -O-

Echt leuk... morgen werken ook weer. :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:13

Dat mannen, ongeacht leeftijd, altijd naar me roepen, fluiten, toeteren als ik bij de bushalte sta. Als ik al met een man bij de bushalte moet staan raak ik al lichtelijk in paniek omdat ze altijd wel iets gaan vragen/vertellen of zeggen dat ik helemaal hun type ben. Ook mannen die al zeker 30+ zijn. Ik weet niet wat het is maar je word echt aangestaard als je langsloopt en naar je geroepen of hardop gezegd dat je zo “lekker” bent. Ik word er echt moe van.
Niet om op te scheppen dat ik er nou zo geweldig uitzie, maar het gebeurd me echt te vaak.
Een man in het bushokje ging zelfs zingen “This girl is on fire”. :brr:

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:23

SavannahNx schreef:
Dat mannen, ongeacht leeftijd, altijd naar me roepen, fluiten, toeteren als ik bij de bushalte sta. Als ik al met een man bij de bushalte moet staan raak ik al lichtelijk in paniek omdat ze altijd wel iets gaan vragen/vertellen of zeggen dat ik helemaal hun type ben. Ook mannen die al zeker 30+ zijn. Ik weet niet wat het is maar je word echt aangestaard als je langsloopt en naar je geroepen of hardop gezegd dat je zo “lekker” bent. Ik word er echt moe van.
Niet om op te scheppen dat ik er nou zo geweldig uitzie, maar het gebeurd me echt te vaak.
Een man in het bushokje ging zelfs zingen “This girl is on fire”. :brr:


Dit is zo herkenbaar!! Geroep en gefluit als je op de fiets zit enz, komen ze met de auto naast je rijden...

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:27

Dat als ik mijn haar niet 3000000x per dag kam, er steeds gruwelijke knopen in ontstaan. Heb eindelijk de lengte die ik wil, wil mijn haar niet :roll:. En om het steeds in een knot te draaien vind ik dan ook jammer. Dan kan ik het beter afknippen maar dat wil ik niet.

DeEenhoorn
Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:29

Dat ik niet kan slapen terwijl mijn wekker over minder dan 5 uur alweer gaat.

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:55

Emmarosaly schreef:
SavannahNx schreef:
Dat mannen, ongeacht leeftijd, altijd naar me roepen, fluiten, toeteren als ik bij de bushalte sta. Als ik al met een man bij de bushalte moet staan raak ik al lichtelijk in paniek omdat ze altijd wel iets gaan vragen/vertellen of zeggen dat ik helemaal hun type ben. Ook mannen die al zeker 30+ zijn. Ik weet niet wat het is maar je word echt aangestaard als je langsloopt en naar je geroepen of hardop gezegd dat je zo “lekker” bent. Ik word er echt moe van.
Niet om op te scheppen dat ik er nou zo geweldig uitzie, maar het gebeurd me echt te vaak.
Een man in het bushokje ging zelfs zingen “This girl is on fire”. :brr:


Dit is zo herkenbaar!! Geroep en gefluit als je op de fiets zit enz, komen ze met de auto naast je rijden...


Ik moet als ik naar stal ga, een klein stukje over zo’n 60 km weg met zo’n fiets suggestiestrook lopen echt een paar 100 meter en er stoppen dan echt mannen die vragen of ik mee wil rijden. Doodeng vind ik dat.. Laatst stopte een groep van 5 (!!) jongens en ik zei vriendelijk nee bedankt roepen ze me na dat ik een hoër ben. Oke thanks :Y)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Dorus

Berichten: 13178
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:02

Jikkeee schreef:
Dat als ik mijn haar niet 3000000x per dag kam, er steeds gruwelijke knopen in ontstaan. Heb eindelijk de lengte die ik wil, wil mijn haar niet :roll:. En om het steeds in een knot te draaien vind ik dan ook jammer. Dan kan ik het beter afknippen maar dat wil ik niet.

Ik heb een of andere olie van ik meen Guhl. Die doe ik in m’n haarpunten en dan klit het minder.
Verder op tijd puntjes laten knippen, maar dat doe ik ook veel te weinig :o

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:12

Dorus schreef:
Jikkeee schreef:
Dat als ik mijn haar niet 3000000x per dag kam, er steeds gruwelijke knopen in ontstaan. Heb eindelijk de lengte die ik wil, wil mijn haar niet :roll:. En om het steeds in een knot te draaien vind ik dan ook jammer. Dan kan ik het beter afknippen maar dat wil ik niet.

Ik heb een of andere olie van ik meen Guhl. Die doe ik in m’n haarpunten en dan klit het minder.
Verder op tijd puntjes laten knippen, maar dat doe ik ook veel te weinig :o

Ik heb denk ik bijna alle potjes bij de drogist al geprobeerd, niks werkt :+. Cowboymagic does the trick for me. Dus die staat nu in de badkamer ipv bij paardlief :'). Het is bij mij vooral dat laatste, mijn punten hebben nu resten van mijn blonde (pakje van de drogist van €5) periode. En het is al even geleden dat ik een kapper heb gezien maar heb echt geen zin om te gaan :+. En ook gewoon mijn haar dat makkelijk klit. Helaas

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 00:28

Aan dat mijn beste vriend vanavond in het ziekenhuis beland is na het drinken van vodka op valium (manisch depressief) en dat niemand er aan denkt om me te berichten hoe het überhaupt met hem is ;( Hij woont 150 km verderop dus ik kan er morgenvroeg pas heen.

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 00:46

nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Oeps, doe ik soms wel als ik echt enorme honger heb. Reken het uiteraard wel altijd af.

doezel2

Berichten: 2558
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 01:12

Ik erger me (nu nog) een snurkende man naast ne die beweerd dat hij nooit snurkt.

Spoiler:
kiekeboe,
[o]

Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 05:08

Dat ik dus grotere schade heb dan mijn auto van het tikje. Liep al een paar dagen weer met mijn evenwicht dus er zat al een wervel scheef. Nu dus ook nog doof gevoel in mijn vingertoppen dus heb weer een zenuw beknelling......zo zat zijn dat hyper mobiel zijn.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 05:41

Aan de bouwvakkers die elke morgen om 6uur het bouwterrein oprijden over die metalen platen, het liefst vol gas en luidkeels hun collega's begroeten. En dat allemaal naast mijn slaapkamerraam terwijl ik nog geen 3uur slaap heb gehad door een huilende baby en een zieke man bij een temperatuur van bijna 30 graden.

Een nieuwe dag, een nieuw begin.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 05:59

Bhriseis schreef:
Aan dat mijn beste vriend vanavond in het ziekenhuis beland is na het drinken van vodka op valium (manisch depressief) en dat niemand er aan denkt om me te berichten hoe het überhaupt met hem is ;( Hij woont 150 km verderop dus ik kan er morgenvroeg pas heen.

Ben je directe familie of opgegeven als eerste contactpersoon? Zo niet, dan mogen ze je volgens mij niet eens inlichten als die vriend dat niet uitdrukkelijk vraagt.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 06:14

Ik heb overal horren voor de ramen en heb mezelf nog ingesprayed met 50% deet anti muggenzooi...En toch nog 7 muggen bulten vanochtend. >;)

Broken crayons still color

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:01

ilse46 schreef:
Linde99 schreef:
Aan de buren van de stal waar ik sta, die al 4 weken lang elke dag keiharde pokkemuziek draaien, paardje is er niet van gedient :o



Kun je die radio niet in de mesthoop gooien dan?


Oeh ja goed idee :=

https://www.lindejansen.com
Instructrice Human & Horse in opleiding
Dressuurmatig grondwerk | longeren | werken aan de hand
Omgeving Zuid Holland & Utrecht

Sabbientje

Berichten: 4679
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:03

Een brug die iedere keer open staat als ik eroverheen moet..... En je maar moet duimen dat hij daarna weer gewoon sluit. (Botlekbrug)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bielsje, Century, Coentjuh, ComscoreBot, dioni, Eefje_Sammy, Froukje, Goldwynn, Heide83, IASCrawler, Iccc, joyce83, karin30, kusjemariska, Mirjam79, mmajar, Peelie, Sabine, SemrushBot, tanec_meisje, Ufurio4e, wonanda, zonneglans en 103 bezoekers