Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Amandavd
Berichten: 12099
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:54

MarlindeRooz schreef:
Amandavd schreef:
Wat een klote dag zeg.

Vertel en klaag erop los!!!


Lief, gewoon een hoop stomme kleine dingen bij elkaar. En dan slaap ik al 3 nachten bar slecht en dan wordt het mij allemaal teveel.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19216
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:57

Lekker vroeg je nestje in vanavond. :(:)

Onderschrift

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:05

Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:07

laraxXxemma schreef:
Giolli schreef:
Ach. Ik hoef tenminste niet op de kinderafdeling te shoppen.

*verschuilt zich achter de frozen jurkjes*


Ik in principe ook niet. Maar ik erger me er wel aan als ik een XS of een S in een winkel pak dat het tegenwoordig allemaal maatje vuilniszak is (voor mij dan heh!!). En tsja, ik baal er ook van dat ik weinig vorm heb en dat in een winkel benadrukt wordt. Kan mijn genen niet even met een vingerknip veranderen …. |o


ScarOfWars schreef:
Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.


Ach, je bent echt niet de enige hoor ;) En het ziet er bij een ander altijd 'beter' uit …

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:09

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.


Ach, je bent echt niet de enige hoor ;) En het ziet er bij een ander altijd 'beter' uit …


Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:13

Voel me gwn zo k.t -O-

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:14

Dat ik niet weet wat ik met m'n bijrijdpaard moet.. Ik heb geen klik met d'r, met rijden maken we bijna geen vooruitgang en ze is gewoon niet mijn type paard.
Aan de ene kant denk ik dat ik misschien beter kan stoppen en opzoek gaan naar een ander paard om te rijden/verzorgen. Maar aan de andere kant wil ik ook niet opgeven en ben ik wel van d'r gaan houden.. Ze is zo lief, stoppen kan ik eigenlijk niet :o .

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:24

ScarOfWars schreef:
Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

Je hebt toch een hond? Ook al heb ik denk ik af en toe vernomen dat het niet echt jouw keuze was en je hem niet extreem leuk vindt (?), door met de hond te wandelen leer je regelmatig nieuwe mensen kennen... Al gaat het gesprek enkel maar even over de hond, het kan echt wel gezellig zijn. Als iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft als jou (geen werk/studie) heb ik in mijn vrije tijd veel met honden gewandeld en je komt echt wel mensen tegen die je dag even op kunnen beuren, al is het maar voor even. En lichaamsbeweging kan nooit kwaad natuurlijk.

Mijn frustratie op het moment is dat mijn vriendin het zo ongelooflijk druk heeft met stage. Kan zij op zich niks aan doen natuurlijk, maar ik krijg er zo'n angsten door.. :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:26

DezeNaam schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

Je hebt toch een hond? Ook al heb ik denk ik af en toe vernomen dat het niet echt jouw keuze was en je hem niet extreem leuk vindt (?), door met de hond te wandelen leer je regelmatig nieuwe mensen kennen... Al gaat het gesprek enkel maar even over de hond, het kan echt wel gezellig zijn. Als iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft als jou (geen werk/studie) heb ik in mijn vrije tijd veel met honden gewandeld en je komt echt wel mensen tegen die je dag even op kunnen beuren, al is het maar voor even. En lichaamsbeweging kan nooit kwaad natuurlijk.

Mijn frustratie op het moment is dat mijn vriendin het zo ongelooflijk druk heeft met stage. Kan zij op zich niks aan doen natuurlijk, maar ik krijg er zo'n angsten door.. :+



Een puppy ja en nee het was niet mijn keuze. Hij is wel lief enzo maar ik had echt geen hond weer gehoeven en heb daar laatst ook al knallende ruzie over gehad met mijn vader. Dus als het kan, wil ik eigenlijk niks met hem te maken hebben.

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:31

Oh jeetje, dat is best heftig. Heb je geen verzorgpaard of iets in die richting? Een andere hobby? Er is toch wel iets waardoor je lekker de straat op kan - aangezien je daar dus behoefte aan hebt.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:33

xDenies schreef:
Oh jeetje, dat is best heftig. Heb je geen verzorgpaard of iets in die richting? Een andere hobby? Er is toch wel iets waardoor je lekker de straat op kan - aangezien je daar dus behoefte aan hebt.


Ik heb een paard, maar helaas kan ik momenteel niks met hem doen en door de depressie die ik had is eigenlijk al mijn interesse in mijn hobbies die ik had weg gegaan.. Zit niet echt mee haha.

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:36

ScarOfWars schreef:
Ik heb een paard, maar helaas kan ik momenteel niks met hem doen en door de depressie die ik had is eigenlijk al mijn interesse in mijn hobbies die ik had weg gegaan.. Zit niet echt mee haha.


Nee, het word er niet gemakkelijker op. Maar een wandelingetje aan de hand maken is ook niet mogelijk? Of gewoon poetsen?
Ik hoop toch dat je goed hulp krijgt bij je depressie … En ik hoop voor jou dat er een stijgende lijn gaat komen ...

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:39

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik heb een paard, maar helaas kan ik momenteel niks met hem doen en door de depressie die ik had is eigenlijk al mijn interesse in mijn hobbies die ik had weg gegaan.. Zit niet echt mee haha.


Nee, het word er niet gemakkelijker op. Maar een wandelingetje aan de hand maken is ook niet mogelijk? Of gewoon poetsen?
Ik hoop toch dat je goed hulp krijgt bij je depressie … En ik hoop voor jou dat er een stijgende lijn gaat komen ...


Nee helaas niet mogelijk, zou wel graag meer met hem willen doen hoor, maar het wil niet.
Nee geen hulp, of nou ja niet meer.
Hopelijk ooit, maar eerlijk, ik heb het al opgegeven.

Independence
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:45

Knuffel voor jou, SOW Y;( Ik heb dan wel een baan, maar herken wel wat je schrijft

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:50

ScarOfWars schreef:
Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.




Afbeelding

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:51

Independence schreef:
Knuffel voor jou, SOW Y;( Ik heb dan wel een baan, maar herken wel wat je schrijft


Dankjewel, ja ik ben vast niet de enige die zich zo voelt. Dus ook een dikke knuffel voor jou!

Bedankt dames, voel mij iig iets beter!

black_kelpie

Berichten: 7767
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:57

ScarOfWars schreef:
Nee helaas niet mogelijk, zou wel graag meer met hem willen doen hoor, maar het wil niet.
Nee geen hulp, of nou ja niet meer.
Hopelijk ooit, maar eerlijk, ik heb het al opgegeven.

:(:)


Ik zit te wachten op een berichtje. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben en daar kan ik vrij slecht tegen ^)

Dorus

Berichten: 13167
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:03

Britta31 schreef:
En ik maar denken dat je met lapjes prullen lapjeskat knuffelen bedoelde :o?

Euh, nee, daar bedoel ik echte lapjes mee :')


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:48

Giolli schreef:
laraxXxemma schreef:
*verschuilt zich achter de frozen jurkjes*



IK ZIE JE LARA.

Maar serieus he, ik had van de H&M super mooie blouse gevonden voor sollicitatie. Echt zijde achtig, lichtblauw, mooie gladde stof en onzichtbare knoopjes. Echt die was perfect. En dan pak ik maat 32 (!) Uit het rek en het hangt als een chipszak om me heen zoveel lucht. Echt niet normaal hoe ongelooflijk groot, en dat was nou echt niet het type waarbij oversized gewoon het model was. Echt met verdriet terug gehangen dat dat zelfs bij een 32 al zo was, zo jammer.

Maar ik neem het wel voor lief dat ik enkelbroeken als normale lengte draag. Ik heb niks te klagen over mn lengte, ben er dik tevreden mee.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:06

Volgens mij is mijn laptop langzaam aan het overlijden :\

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:32

Dit
Citaat:
Huis in Harderwijk gevonden via #funda https://www.funda.nl/huur/harderwijk/ap ... aupark-60/

Gewoon goed huis, een prijs waar ik mee kan leven... vragen ze 4x! De huurprijs als minimaal maandelijks inkomen. 2800 als inkomen, wie verdient dat nou als alleenstaande starter? En dan is dit een van de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien.
Ik ga echt nooit een woning vinden |o

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:38

Aan de kopers van ons huis. Vanavond wordt alles getekend en tot zelfs nu zeiken, janken en klagen ze over alles! Wij hebben hier geen tijd voor!!!! Hou gewoon jou smoel, zet jou handtekening en klaar!!! Ga geen foto’s doorsturen van muren waarop er schaduw valt en dan beweren dat het vocht is en het dak nog op onze kosten moet gerepareerd worden. Dat is geen vocht!!! Ga niet zeiken over de meterstanden. Die zijn gewoon correct! En jank niet dat wij de boiler en ketel moeten weghalen omdat jullie gas willen ipv mazout. Dat is niet ons probleem! En nee, jullie krijgen ook de sleutel niet vroeger. Stik er in!!! -:(- _-:( -:(-

Britta31

Berichten: 13051
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:50

Dat ik wacht tot de bejaarde buren wakker zijn voor dat ik met veel lawaai de heg ga snoeien.Normaal gaan om 8.30 de gordijnen open maar nu nog dicht.Ze zullen toch niet dood liggen?Maar om 10.30 ga ik toch beginnen.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:19

Gedoe op het werk. Het huidige locatiehoofd is een paar dagen weg, en omdat ik het eind van het jaar sowieso van haar ga overnemen (voor die tijd neem ik al steeds meer over zodat het tegen die tijd volledig overgedragen is), neem ik nu waar. Is heel leuk. Behalve als 1 van de twee bakfietsen stuk gaat, de monteur nog niet gebeld heeft (2 dagen geleden contact gelegd), en we nu als klapper vandaag het 2e busje ook nog eens niet kunnen gebruiken. Voor de duidelijkheid: normaal halen we ruim 50 kinderen op van 9 verschillende scholen op, met 4 vervoersmiddelen (met 8 plekken) en de rest lopend. Dit doen we met 5 mensen, waarbij sommige scholen met 2 man. Ik heb net ons hele vervoersschema om mogen bouwen om het toch te redden, waarbij 2 collega's zo lief zijn om met de eigen auto te willen rijden als het nodig is.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:26

Dat ik er steeds meer achter kom dat ik geen plezier meer heb in paardrijden na 15 jaar rijden.
Terwijl ik 2 paarden heb.
Dat doet best wel pijn en ik weet niet goed hoe nu verder.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 32 bezoekers