Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 


marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 09:09

Aan mijn wekker om 5.40 uur _-:(

Spoiler:
kiekeboe

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 09:25

Nu eigenlijk niet meer, maar vannacht behoorlijk aan de kat die besloot om met een megasprong de halve kamer door vanaf de kledingkast precies op mijn buik te landen. En bedankt. Superfijn voor je dat er een motje daar boven de kast op het plafond zat, maar laat mij slapen en heel.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 09:26

Dat ik gisteren op de beurs eindelijk een idee en stof heb gevonden om m’n project af te maken, maar dat ik me nu bedenk dat ik een rekenfout heb gemaakt en ik dus te weinig stof ga ontvangen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 10:46

Aan mannen die blijkbaar vinden dat je als vrouw maar gewoon moet doen wat ze willen. Als ik zeg dat ik geen interesse heb, zeg dan vooral niet: "Je moet gewoon een beetje getemd worden." Ik breek echt jouw nek in zo'n geval. Bah. _-:(

carineken

Berichten: 690
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 10:52

Aan vrijdag erger ik me.
We kregen op het werk 2 koffiekoeken per persoon, dus ik kies er 2 eet er 1 op en leg de 2de in mijn brooddoos om op te eten als ik van postronde terug kwam.
Maar helaas als ik terugkwam van ronde trof ik volgend briefje aan.Afbeelding

Single mom te be.

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 10:53

:=

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 11:08

carineken schreef:
Aan vrijdag erger ik me.
We kregen op het werk 2 koffiekoeken per persoon, dus ik kies er 2 eet er 1 op en leg de 2de in mijn brooddoos om op te eten als ik van postronde terug kwam.
Maar helaas als ik terugkwam van ronde trof ik volgend briefje aan.[ [url=m/A18B4g.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vrij aso dit... Hoef je bij mij niet te proberen :=

Maflinger_S
Berichten: 12151
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 11:12

Leuke collega ....

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 11:52

Volgende keer een dun laagje sambal aan de onderkant smeren.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 12:05

Anti-nagelbijt-spul over de bovenkant :=

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 13:55

Krijsende kinderen in een vliegtuig. Wat kunnen 4 uur dan lang duren...

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

deksel

Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 15:11

Ik moet een artikel schrijven maar echt ik heb er zo geen zin in. Ik heb al wat maar kom niet echt verder.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 17:57

Aan 't feit dat ik niks kan doen... Of ik word duizelig of ik verga vand e rugpijn... -O- even naar het bos toe en auw

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:32

Dat het zo verrekte kou is :brr:
Halve dag buiten geweest, dik ingepakt, koffie en thee mee om op temperatuur te komen en nergens last van.
Eenmaal thuis warm op de bank onder een dekentje en ijskoude handen en voeten die maar niet warm worden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Kairos
Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:38

Aan het feit dat mijn enkel telkens pijn doet :roll: Maar het leuke is dat die niet pijn doet als ik zo'n goedkope brace erom heen heb en sneakers aan heb en als ik geen schoenen aan heb, hoe weinig ik ook doe, heb ik er last van :+

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:48

Dat ik geen fut meer heb op thuis bezig te zijn..
Werk al bijna twee maanden 6 dagen in de week en alle soorten diensten door elkaar om wat extra's te hebben voor mijn nieuwe huis straks.
Maar moet thuis ook de boel al inpakken en uitzoeken en krijg het gewoon niet meer voor elkaar..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:19

Kan je je schoonfamilie ook ergens inruilen tegen een leukere?
Echt vieze achterbakse mensen Bahbah. Ik doe zo hard mijn best om er voor ze te zijn. Omdat die moeder van mijn vriend dood gaat. En ik wil ze met alles helpen. En het word gewoon niet gewaardeerd. Gewoon niet! Ik kan niks goed doen. Er word altijd alleen maar naar mijn vriend gevraagd. Gepraat over hem en zijn zus, maar mij vergeten ze compleet. Er word nog niet eens gevraagd hoe het gaat. Ik word gewoon genegeerd en ik word er zo dood ongelukkig van. En mijn vriend ja Naja begrijpelijk toch ze zijn met zichzelf bezig. Ik ben al 3 kaar met hem samen maar ik word al 3 jaar niet geaccepteerd. Ze noemen mij apart en raar. Alleen omdat ik mezelf niet haat en gelukkig ben. Ik een mening heb en gedegelijke prutsmuts ben.
Echt ben soms zo klaar met deze relatie... met deze mensen vooral. Mijn vriend is wen watje en komt nooit voor mij op. Hij durft niet eens eerlijk te zijn over heel veel zaken. Want hij schaamt zich maar juist tegen je ouders moet je toch eerlijk zijn.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:26

Als zijn moeder dood gaat is het toch wel te begrijpen dat ze niet om haar schoonkinderen vraagt maar juist om haar eigen kinderen? Zeg dat je er bent als ze je nodig heeft en ze je altijd mag bellen, en laat ze dan met rust. Opgelost :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 21:41

Anthea schreef:
Als zijn moeder dood gaat is het toch wel te begrijpen dat ze niet om haar schoonkinderen vraagt maar juist om haar eigen kinderen? Zeg dat je er bent als ze je nodig heeft en ze je altijd mag bellen, en laat ze dan met rust. Opgelost :)


Ze gaat nu nog niet dood ze kan gewoon nog naar de intratuin en dat soort dingen. En een simpele hoe gaat is toch niet te veel gevraagd.

Ze is nu gewoon nog goed, het is niet dat ze ziek in bed ligt en elk moment kan gaan. Ze heeft gewoon te horen gekregen dat de kanker ongeneselijk is. Dit speelt al enkele maanden. En er is nu echt niks meer aan te doen ze zijn het aan het rekken met een chemo kuur. Maar nog steeds kan je wel het fatsoen hebben om als ik notabene gewoon gezellig met ze lunch ofz te vragen hoe het gaat. Ik word gewoon compleet genegeerd als ik in dezelfde ruimte ben.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 22:36

Ik zou de eer aan mezelf houden. Niet meer heen gaan, laat je vriend maar de laatste maanden van zijn moeder ‘genieten’. Het kost je alleen maar een hoop frustratie. Je hoeft toch geen band met je schoonouders te hebben? Over een paar maanden zal je vriend jou hard nodig hebben, wees er dan voor hem! Maar stop hier geen energie meer in..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 22:58

Marocje schreef:
Ik zou de eer aan mezelf houden. Niet meer heen gaan, laat je vriend maar de laatste maanden van zijn moeder ‘genieten’. Het kost je alleen maar een hoop frustratie. Je hoeft toch geen band met je schoonouders te hebben? Over een paar maanden zal je vriend jou hard nodig hebben, wees er dan voor hem! Maar stop hier geen energie meer in..


En dan krijg ik ook weer gezeik dat ik me niet meng. Er is een hele tijd geen contact geweest wat voor mij prima was. Maar ineens was ik weer welkom want ze wilde de hele familie weer samen. Nou prima ik ben de moeilijkste niet. Maar vervolgens word ik wel continu genegeerd en aan de kant gezet als mindere.
Ik doe stinkend hard mijn best om gewoon het hun naar hun zin te maken. Maar ik ben apart en minder ik heb er zo geen zin meer in.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Maflinger_S
Berichten: 12151
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:17

Niet meer zo je best doen, gewoon jezelf zijn en keuzes voor jezelf maken. Voor een ander doe je het toch nooit goed.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:33

Dat onze dochter na 11 autorijlessen al beter denkt te kunnen rijden als ik.Compleet met "advies"hoe ik beter moet rijden -:(-

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:36

Britta31 schreef:
Dat onze dochter na 11 autorijlessen al beter denkt te kunnen rijden als ik.Compleet met "advies"hoe ik beter moet rijden -:(-


_/-\o_

Geweldig Hahahah

Wave after wave


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anouck en 130 bezoekers