Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:05

Willl65 schreef:
Svadilfari1 schreef:
Aan mezelf ; normaal heb ik diverse zenuwpijnen en train motoriek en coordinatie. Laatste tijd andere klachten spierzwakte en gewrichtspijnen, slecht slapen uitgeput voelen Zo irritant kan het niet negeren of effe mij tens kastje eraan gooien zoals bij de gewone pijn, fietsen moeizaam, in draf niet kunnen blijven zitten zonder zadel. Stom stom stom . Ook erger ik mij aan ; je ziet er niet ziek uit opmerkingen of goh maar je loopt toch goed ( ja duhhh omdat ik train train train ) en erger mij ook mbt eigen ongeduld mbt oproep ziekenhuis; zo poeh uitgezeurd en weer schop onder de kont.

Ik heb ook zware gewrichtspijnen en ik kan je een waterbed zeer aanbevelen. Ik train daarnaast ookal is het pijnlijk want als je een x oversla krijg je de pijn 3 x terug. Maar voor je nachtrust is waterbed de oplossing
oh jee wat naar voor je! Dankjewel! Alshet zo aanhoud absoluut een overweging. Doordat wat ik al mankeer moet ik bewegen kan niet lang zitten en staan , ga ook op slechte dagen naar medische training en de paarden. Poetsen is ook goed v motoriek en zo bezig is rustig aan bewegen: rust is letterlijk vast roesten

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!


Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:06

Praten is allang gebeurd ;)
En herdenken doe je idd in je hart, maar dat is nogal makkelijk praten. Herdenken doe je ook samen als familie.

fiets a fake smile

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:28

MarlindeRooz schreef:
Hoofdpijn...

En dat ik bijna 10 kilo afgevallen ben en Niemand dat opvalt. Ook mensen die ik lang niet gezien had niet. Echt jammer... :o


Toppertje!!! *\o/*

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:45

Dat ik al bijna 2 jaar nergens last van had wat betreft maandelijkse problemen enzo en nu INEENS terwijl ik niet enes thuis ben? Kon de timing nog poedersuiker?

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:48

Dat baby erg slecht drink, hij dronk altijd al moeilijk maar nu hij ziek is... krijg er haast niks in.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:51

Dat je een overzichtje in layout A gemaakt hebt en dat iemand steevast data in layout B aanlevert waardoor ik iedere keer een half uur aan het converteren ben om de data naar layout A te krijgen om die in het overzicht toe te voegen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:53

Dorus schreef:
Dat je een overzichtje in layout A gemaakt hebt en dat iemand steevast data in layout B aanlevert waardoor ik iedere keer een half uur aan het converteren ben om de data naar layout A te krijgen om die in het overzicht toe te voegen.


Antwoorden met 'Bedankt, maar zou je me, zoals gevraagd, het in layout A kunnen aanleveren tegen *datum en uur*'.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:11

The saga continues. Hebben ze het pakje nu gewoon verloren gedaan of...?

Afbeelding

Ik ben het echt beu ondertussen :') Wij zijn gewoon thuis... Ze kunnen ook gewoon een briefje in de brievenbus steken met 'het ligt in een ophaalpunt'. Melding gedaan bij bpost... Maar niks gehoord.

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:55

Is het probleem niet dat hun route te groot is en ze gewoon niet alle pakketjes bezorgd krijgen op een dag?

Ik zit ook op een pakketje te wachten. Of ja, heb m’n pa gevraagd of hij dat wil doen :Y)

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:12

Dorus, Wahaha dat ken ik :o En ja, ik dacht er ook aan, dat ze te veel hooi op hun vork nemen ofzo. Maar voorheen was het allemaal nooit een probleem bij ons dus misschien vanwege de samenwerking met DHL :n

Desondanks is het vandaag na mijn klacht gisteren eindelijk toegekomen! *\o/* Ik heb nog nooit zo'n fancy hoofdstel in m'n bezit gehad, ik durf het bijna niet te passen op mijn paard... :')

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:19

Een bepaalde collega... die meldt zich heel regelmatig ziek en nu vraagt ze mij of ik zaterdag voor haar kan werken. Ik ben benieuwd wat de reden is dat ze niet kan en daar nu pas achter komt.

En nee, ik ga een keer geen gaten vullen (ik kan überhaupt niet)

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 16:50

Een collega die de ballen verstand heeft van wat er allemaal op de achtergrond gebeurd en bij hoog en laag blijft volhouden dat mijn hypothese fout is.
Bewijzen! Alsjeblieft! Voordat je als een idioot gaat gillen _-:(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:12

Hier ook nog een wachtende op de bezorger. :+

CalipsoLover

Berichten: 5552
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:15

Dat ik echt een heel leuk paard heb zien staan voor een nette prijs, maar eigenlijk nog van plan was om eerst een jaar te sparen voor ik een nieuwe ging kopen. Ook staat ze niet bij de deur (ruim 3,5 uur rijden). Ik baal echt en weet tegelijk niet of ik eens zou moeten gaan kijken of niet := |o Maar het is wel echt de eerste die me zo aanspreekt.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:33

CalipsoLover schreef:
Dat ik echt een heel leuk paard heb zien staan voor een nette prijs, maar eigenlijk nog van plan was om eerst een jaar te sparen voor ik een nieuwe ging kopen. Ook staat ze niet bij de deur (ruim 3,5 uur rijden). Ik baal echt en weet tegelijk niet of ik eens zou moeten gaan kijken of niet := |o Maar het is wel echt de eerste die me zo aanspreekt.


Als je het geld hebt voor koop + onderhoud + onverwachte problemen, gewoon doen :))

:D

CalipsoLover

Berichten: 5552
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:39

Fireheart schreef:
CalipsoLover schreef:
Dat ik echt een heel leuk paard heb zien staan voor een nette prijs, maar eigenlijk nog van plan was om eerst een jaar te sparen voor ik een nieuwe ging kopen. Ook staat ze niet bij de deur (ruim 3,5 uur rijden). Ik baal echt en weet tegelijk niet of ik eens zou moeten gaan kijken of niet := |o Maar het is wel echt de eerste die me zo aanspreekt.


Als je het geld hebt voor koop + onderhoud + onverwachte problemen, gewoon doen :))

Onderhoud en koop op zich geen probleem. Maar heb juist wel wat zware dierenartskosten gehad aan mijn ander paard waardoor mijn spaarrekening wel wat is gekrompen, op zich staat er nog genoeg op voor onverwachte problemen maar had er liever eerst wat meer op gehad. Plus organisatie qua stal, en ik heb over een maand examens en vrees dat ze heel snel verkocht zal zijn dus dan zou het wel echt nu moeten. Maar wauw wat is ze mooi <3

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:44

Dat ik geen idee meer heb wat ik moet doen... -O- -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:01

M'n vreetbui van vandaag. Afvallen ging net zo goed.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 18:03

Dat, als mijn vriend kookt, de keuken babyvrij moet zijn. Begrijpelijk. Maar als ik kook en vraag of hij op baby let, hij met baby in de keuken komt, baby op de grond zet en haar laat kruipen, terwijl hij gezellig komt kletsen. Gevolg: Een baby die in mijn benen hangt en ik die het niet veilig vind.

Wederom een typische mannen ergernis dus :D Gelukkig heeft hij ook heel veel positieve kanten :D

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:05

Dat we de perfecte hond hadden gevonden maar de mensen er een achterlijk hoog bedrag voor wilde hebben en wij daar niet mee akkoord gingen. Nu hoeven we ineens niet meer langs te komen. "goed huisje is belangrijker dan de prijs" me hol.

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:17

Aan dat ik echt super graag op een boerderij wil werken, en dat er super veel vacatures op staan, maar natuurlijk zoeken ze allemaal iemand met ervaring. :+
Snap ik wel, maar ik wil oooook. :Y)

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:18

Gewoon solliciteren en die ervaring komt dan vanzelf +:)+

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:32

Aan mijn hond die niet op schoot wil zitten ;(

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:37

Dat m’n computer een half uur nodig had om op te starten. Twee keer want iTunes moest ge-update worden. En nu zit ik alweer een half uur op iTunes te wachten om een reserve kopie van m’n telefoon te maken. Ik wil m’n nieuwe telefoon installeren en gaan gebruiken!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:26

Aan dat ik waarschijnlijk iets belangrijks ben vergeten. Ik heb de laatste tijd al zoveel moeite met focussen en ik word er echt niet goed van. ‘Ik doe eerst even dit en neem dan dat mee’ doet dan alleen het eerste.

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Nadia_, Azhari, Besje, Damon26, goesju, Hjartje, Kaplaars, kimberly1995, Lithya, M_Vainqueur, nnicolex, pjer, Tessiej, Traiectum, VosjeN, Wispeltuur, x_Elise en 164 bezoekers