Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:21

Last van m'n onderrug
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt


Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:53

Heimwee naar Parijs.
Echt met naar onderbuik gevoel en alles.
Heb besloten om maar een spaarrekening aan te leggen waar ik steeds geld op zet zodat ik naar Parijs kan wanneer ik wil, of er over een tijdje een poosje kan gaan wonen.

Stomme Nederlandse mentaliteit.

Wave after wave

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:55

Mijn enorme studie ontwijkende gedrag, al is er vandaag wel iets leuks uit voortgekomen. Heb mijn labjournaal opgeleukt en het is behoorlijk goed gelukt!
Maar heb nog steeds vrij weinig gestudeerd en volgende week begint mijn tentamenweek al weer -.-

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:58

Aan alle mountainbikers en wielrennes die menen dat de weg voor hun alleen is. En vooral die oudere....

Of oudere in een auto met 90 op de snelweg waar je 120-130 mag.


En aan mijn arm die vreselijk veel pijn doet. Bord vast houden.. waterstraal erop (denk lekker warm maar nah ah).. enz. Enige voordeel voor nu is dat bekend is dat ik geen schuld heb *\o/* Maar daar gaat de pijn niet mee weg :( Morgen ziekenhuis.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:06

Ik kan geen paard meer zien zonder in huilen uit te barsten en dan is het best vervelend om zóveel paardenvrienden te hebben en op alle sociale kanalen hun beestjes voorbij zien komen

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:34

Benthhh schreef:
Heimwee naar Parijs.
Echt met naar onderbuik gevoel en alles.
Heb besloten om maar een spaarrekening aan te leggen waar ik steeds geld op zet zodat ik naar Parijs kan wanneer ik wil, of er over een tijdje een poosje kan gaan wonen.

Stomme Nederlandse mentaliteit.


Oh en dat mensen vinden/denken dat ik me aan stel dat ik bovenstaande zo voel, of dit niet begrijpen.

Wave after wave

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:40

Het gevoel hebben dat ik mij altijd tegen over iedereen moet bewijzen. En dat slaat gewoon helemaal nergens op want dat hoeft helemaal niet. Ik doe mij dat zelf aan maar toch...
Misschien te vaak de grond in getrapt in het verleden.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 18:50

Mensen die al-tijd over hetzelfde klagen.

Of mensen die zeggen te weten wat wel goed voor mij is en daarbij niet mijn grenzen respecteren die ik toch heel duidelijk aangeef.

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 19:07

Dat ik per ongeluk onze nieuwe ruin onder stroom heb gezet.Niet leuk :(

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Veraaaaah

Berichten: 2330
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 19:10

Ik heb me vandaag geeërgerd aan een dure Audi die me afsneed op de snelweg waardoor ik dus echt (maar dan ook echt) vol in de ankers moest.

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 19:29

Aan de zeer nutteloze les waar ik nu in zit.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:23

Bouwverkeer(op dit tijdstip )

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:25

Dat ik op een of andere manier uit lijk te stralen dat je hardop, passief-agressief commentaar mag leveren op hoe ik mijn hond opvoed. Ik kan daar nog een week over blijven peinzen en denken 'zie je wel, ik kan dat helemaal niet', terwijl ik heus wel weet dat ik me niet zoveel van alles en iedereen moet aantrekken en de opmerkingen niet eens per se terecht waren.

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:33

Independence schreef:
Ik kan geen paard meer zien zonder in huilen uit te barsten en dan is het best vervelend om zóveel paardenvrienden te hebben en op alle sociale kanalen hun beestjes voorbij zien komen


Sterkte! :(:)

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:37

Aan Veronica en Net5 en weet ik het hoe die zenders heten.. Wil ik een programma netjes legaal terugkrijgen, kan ik niks doorspoelen (ook niet de stukken van andere programma's ervoor), en als ie even moet bufferen heb ik pech en begint ie helemaal opnieuw. Kan je dus weer 15 minuten kijken wat je net ook al hebt gezien :(

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:22

Dat ik een bestelling wilde plaatsen bij de H&M, de betaling per ongeluk afbrak, maar nu nergens dit kan hervatten :( Terwijl ik net een vette kortingscode had gebruikt en deze niet opnieuw kan gebruiken |(

:D

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:24

_Cassidy schreef:
Dat ik een bestelling wilde plaatsen bij de H&M, de betaling per ongeluk afbrak, maar nu nergens dit kan hervatten :( Terwijl ik net een vette kortingscode had gebruikt en deze niet opnieuw kan gebruiken |(

Ik zou de H&M even een mailtje of een berichtje op fb sturen :). Over het algemeen denken ze goed mee, vind ik! Maar ik weet niet hoe het in dit geval gaat natuurlijk.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:49

Alweer ruzie gehad en er is mij alweer duidelijk gemaakt dat ik het huis uit moet als ik 18 ben.
Ik zou met liefde het huis uitgaan, maar hoe moet ik dat in hemelsnaam betalen? 10.000 leningen afsluiten en mijzelf de schulden inwerken?
Klote zooi dit.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:54

MPR4 schreef:
Alweer ruzie gehad en er is mij alweer duidelijk gemaakt dat ik het huis uit moet als ik 18 ben.
Ik zou met liefde het huis uitgaan, maar hoe moet ik dat in hemelsnaam betalen? 10.000 leningen afsluiten en mijzelf de schulden inwerken?
Klote zooi dit.

Op kamers gaan en via duo lenen? Meest simpele en gunstige lening die je dan aangaat áls je echt weg moet..

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:00

Avis schreef:
Dat ik op een of andere manier uit lijk te stralen dat je hardop, passief-agressief commentaar mag leveren op hoe ik mijn hond opvoed. Ik kan daar nog een week over blijven peinzen en denken 'zie je wel, ik kan dat helemaal niet', terwijl ik heus wel weet dat ik me niet zoveel van alles en iedereen moet aantrekken en de opmerkingen niet eens per se terecht waren.


Dikke knuffel. Niet twijfelen en gewoon doen wat voor jullie werkt. Been there... still struggling with it. Maar hee, wij komen er wel en jullie ook! ;)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Dorus

Berichten: 13179
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 23:03

Dat het hotel een stuk slechter geluidsgeïsoleerd is dan ik dacht. Voorgaande vier bezoeken geen vliegtuig gehoord, maar nu komt er iedere 20 seconden eentje over raazen. Blijkbaar heb ik toen gewoon geluk gehad dat ze de andere kant op vlogen.
En dan woon ik onder een aanvliegroute dus ik ben wel wat gewend.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 23:04

De comments onder een nieuwsbericht over dat 1 op de 4 kinderen chronische ziektes hebben. Ik ben daar 1 van. Blijkbaar stellen wij ons allemaal aan, ligt het aan landbouwgif of afwezigheid van de ouders. Nou, als een ander mens in mijn omgeving beter op had gelet was ik nooit ziek geworden. Moet echt even m'n frustratie kwijt. Wat zijn mensen soms self-centered.

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 23:18

[***] schreef:
Het maandelijkse feest.. normaal weinig last van alleen een beetje van mijn onderrug maar ik weet niet wat er vandaag plots aan de hand was. Na de middag opeens ontzettend misselijk, overgeven en zoveel pijn in mijn onderrug. Ik viel bijna flauw van de pijn en kon niet eens opzoek naar een paracetamol oid want dat ging gewoon niet. Ik kon alleen maar op bed liggen en wachten tot het over ging. Gelukkig is het nu over maar ik snap niet waar dit opeens vandaan komt en ik hoop ook dat het bij deze keer blijft. Moet er niet aandenken als ik dit zou hebben gehad en ik niet thuis was.

Nou jezus had ik kunnen schrijven. Maar ik moest werken en ik had de ibuprofen uit voorzorg al gepakt. Pijn ging er nog doorheen. Waaaardeloos.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 04:59

Dat ik weer op zo’n onchristelijk tijdstip op mijn werk moet zijn :')

:D

_Nancy

Berichten: 14080
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 05:12

Aan weer een k*tnacht en dit keer doordat mijn oor zoooo veel pijn doet dat ik niet weet waar ik het zoeken moet..

Het is momenteel echt het een na het ander :(

Straks de huisarts maar eens bellen.. Ben er klaar mee!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers