Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:26

De onduidelijkheid over mn vlucht

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 19:53

Dat mijn man het aquarium weer niet heeft schoon gemaakt en ik dat al 3 weken vraag. (En nee dat ga ik echt niet doen, hij wilde het aquarium dus zou hij ervoor zorgen.)

tootje71

Berichten: 5097
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:23

Marcella schreef:
Dat er hier net in portiers kantoor iemand binnen kom wandelen met de boodschap dat ik pas na 18.30 uur mag afsluiten en voor die tijd mag ik niet gaan lopen. :')

Oehhh blijft er nog een collega hangen O:) ik zou spontaan een ronde gaan lopen :P

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:16

}> Die neiging had ik dus ook, maar niet gedaan. }> Werd ook nog in gebrekkig engels even medegedeeld. :')

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:22

Erg vervelend Britta. Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik 17 was, wat zijn dat een eenzame twee jaren geworden... In de klas waar ik terecht kwam waren de kliekjes al gevormd en hoorde ik gewoon niet thuis. Hopelijk kan het aangepast worden.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:29

Dat ik net een miscommunicatie had met m’n baas. Zij vroeg of het klopte dat ik morgen weer kwam werken na de vakantie. Waarop ik ervan overtuigd ben dat ik t/m de 16de zei. Dus gezegd dat dit niet ging lukken. Om me nu zo oliebol te voelen over deze fout. Of ik het nu verkeerd hen gezegd of zij het verkeerd onthouden hebben.
Ik weet dat iedereen fouten kan maken en dat een miscommunicatie altijd van 2 kanten komt, maar waarom voel ik me er dan zo rot over. %)
Juist omdat ik het goed wil doen, maar dat moet losgelaten worden. oliebol, moeilijk dus haha.

Anderzijds, iedereen denkt als eerste aan zichzelf. Misschien moet ik mezelf maar eens wat meer op 1 zetten en minder gaan denken wat andere er dan van vinden als ik zeg dat het anders is of ik het anders wil hebben. Maar weer, ook zo moeilijk ;( |o . Dit maakt me alleen maar meer zenuwachtiger om maandag weer te geen werken. Moet er altijd weer inkomen, maar dit maakt het alleen maar spannender voor mij. Straks zijn ze boos of weet ik veel wat.

Edit, zat nog te bedenken. Waarom kon het dan niet eerder gevraagd worden, waarom pas om kwart voor 9.. Let it go, let it goo.

Oh en ik erger me nu aan het grieves piekeren en de migraine die ik erdoor krijg. Top avond. Not. :n

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:08

Dat me zusje is weggelopen gister avond en nu bij vriendinnetjes slaapt. Wat een gedoe en ze is alleen maar brutaal aan de telefoon. Aan de ene kant vind ik het zielig en aan de andere kant ben ik gewoon ontzettend boos

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:17

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik net een miscommunicatie had met m’n baas. Zij vroeg of het klopte dat ik morgen weer kwam werken na de vakantie. Waarop ik ervan overtuigd ben dat ik t/m de 16de zei. Dus gezegd dat dit niet ging lukken. Om me nu zo oliebol te voelen over deze fout. Of ik het nu verkeerd hen gezegd of zij het verkeerd onthouden hebben.
Ik weet dat iedereen fouten kan maken en dat een miscommunicatie altijd van 2 kanten komt, maar waarom voel ik me er dan zo rot over. %)
Juist omdat ik het goed wil doen, maar dat moet losgelaten worden. oliebol, moeilijk dus haha.

Anderzijds, iedereen denkt als eerste aan zichzelf. Misschien moet ik mezelf maar eens wat meer op 1 zetten en minder gaan denken wat andere er dan van vinden als ik zeg dat het anders is of ik het anders wil hebben. Maar weer, ook zo moeilijk ;( |o . Dit maakt me alleen maar meer zenuwachtiger om maandag weer te geen werken. Moet er altijd weer inkomen, maar dit maakt het alleen maar spannender voor mij. Straks zijn ze boos of weet ik veel wat.

Edit, zat nog te bedenken. Waarom kon het dan niet eerder gevraagd worden, waarom pas om kwart voor 9.. Let it go, let it goo.

Oh en ik erger me nu aan het grieves piekeren en de migraine die ik erdoor krijg. Top avond. Not. :n


Sterkte! En idd, laat het los. Maar ik ken dit gevoel en ik erger mij er ook aan! ;)

Zo kwam er laatst een onterechte boze email binnen en ik zat gelijk met dikke tranen van onzekerheid.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:58

Ik heb in de vierde ook in een klas gezeten met 0 vrienden, had er sowieso al niet enorm veel, mijn beste vriendin zat in een klas waar ik niet bij kon komen (Grieks/Latijn klassen hadden ze gesplitst, zij had Grieks, ik Latijn). Toen ben ik in een andere klas geplaatst, waar ik nog steeds niemand echt kende en toen gevraagd kf ik naar de andere klas kon waar ik wél meerdere mensen goed kende en vrienden had en dit mocht toen wel.

Vandaag erger ik me aan mensen die steeds van mening veranderen, en niet duidelijk zijn of überhaupt de hele kwestie negeren

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:28

Ik lig intussen al een hele tijd te draaien in bed en kom maar niet in slaap dankzij die verdomde hypochondrie gedachten. Kan wel janken nu

Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:41

Aan mijn buikkrampen welke maar niet over gaan.
Zo leuk om een meisje te zijn!! #not :+

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 00:40

Aan mijn broertje. Die heeft duizenden euro’s geleend van ons, wat ie twee jaar geleden al terug betaald zou hebben. Nog lang niet alles is terug maar lees nu op fb dat ie op vakantie gaat. +:)+ >;)

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 00:57

Aan dat iemand nu aan het koken is en de hele slaapkamer stinkt

xPabloBokt

Berichten: 9388
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-18 01:23

Aan de mug die mij al sinds 00.00 wakker houdt..

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 02:09

xPabloBokt schreef:
Aan de mug die mij al sinds 00.00 wakker houdt..

Welkom bij de club... Ik kon al niet slapen, was bijna weg en opeens dat verdomde geluid... _-:(

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 02:28

Maddoxx schreef:
xPabloBokt schreef:
Aan de mug die mij al sinds 00.00 wakker houdt..

Welkom bij de club... Ik kon al niet slapen, was bijna weg en opeens dat verdomde geluid... _-:(

Hier nog eentje..

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 03:18

Aan mijn schoonzus en broer die mij continu verwijten dat mijn 1,5 jarige nichtje over de rooie gaat als ik op bezoek kom. Ik heb spontaan al de pest aan het kind door het gedoe steeds.
Elke keer als ik binnen kom is het janken en elke keer is het: “ooohhh ja is tante Ben er weer, eng hè, oohhh wat ben je verlegen, oooohhh niet huilen lieverd.”
De ene keer komt het door mijn rode broek, de andere keer omdat ik naar de kapper ben geweest. Kan mij het schelen waar het door komt, besteed er gewoon geen aandacht aan en het stopt van zelf.

Rot op.

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 06:38

Dat het toch wel heel fijn zou zijn als je op de hoogte gebracht word als portier zijnde (zo bijzonder transport schijnbaar).

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 06:52

Dat ik gisteravond echt optijd in bed ben gaan liggen, maar uiteindelijk ruim 3 uur heb liggen draaien en doen, toen was het 2 uur en dat is echt hopeloos als je de volgende ochtend gewoon om 6:30 op moet omdat je om 8:00 moet werken

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 07:45

Dat het spul op het erf nu zo staat dat ik of twee auto's en een veekar moet verplaatsen om naar mijn werk te kunnen of de auto van mijn broer achteruit moet rijden. Mijn goed uit bed gestapt humeur is meteen weer weg. Kunnen ze nou nooit eens rekening houden met dat ik ook moet werken s ochtends..

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:18

Dat ziekmelden je zo'n schuldgevoel kan geven. :=

TessaxQuincy

Berichten: 1036
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:15

Dat het al de derde dag is dat ik last van mijn nek heb, en ik niet uit bed durf bang om duizelig te worden en er niemand thuis is :\

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:16

Aan mijn collega die zijn tikkie niet wil betalen. Ik had een lunch á bijna €20 voorgeschoten maar de tikkie staat al anderhalve week klaar..
Vind het ook zo banketstaaf/gierig om te vragen maar dit is ook niet de bedoeling.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:33

Nou ik zou er naar vragen hoor :j

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:38

sanso schreef:
Aan mijn collega die zijn tikkie niet wil betalen. Ik had een lunch á bijna €20 voorgeschoten maar de tikkie staat al anderhalve week klaar..
Vind het ook zo banketstaaf/gierig om te vragen maar dit is ook niet de bedoeling.


Ik zou er zeker naar vragen :j
‘Joh ik zag op Tikkie dat je mijn verzoek nog niet hebt betaald van die lunch, klopt dat?’