Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:37



Dit. En dat ik nu dus aan het janken ben als een klein kind, omdat ik van het ergste uitga....

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:41

ierusju schreef:
[ Video ]

Dit. En dat ik nu dus aan het janken ben als een klein kind, omdat ik van het ergste uitga....


Ah, die loopt niet lekker nee. :(:)
Ik snap je angst en verdriet, dikke knuffel voor jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:52

Aan mensen die wel alles lezen maar niet antwoorden. Hallo, ik weet dat jij mij niet mag, ik jou ook niet maar pech, deal with it. Ik organiseer de vrijgezellen en ik laat dat niet verpesten omdat jij mij wilt dwarsbomen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:27

Jolien87 schreef:
ierusju schreef:
[ Video ]

Dit. En dat ik nu dus aan het janken ben als een klein kind, omdat ik van het ergste uitga....


Ah, die loopt niet lekker nee. :(:)
Ik snap je angst en verdriet, dikke knuffel voor jou.


Dank je. Mijn moeder is nu aan het werk, dus die heeft geen tijd om te kijken naar de filmpjes. Dus ondertussen word ik alleen maar verdrietiger. Want zij is de nuchtere van ons twee

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:28

Zo opeens? Pulseert de hoef?

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 20:45

Mijm wedstrijd. Niet per se ergernis maar ik baal gewoon. Het ging veel sneller dan verwacht, en toen schrok paard terwijl ik bezig was met het hoofdstel, dus toen vloog ze weg. Gelukkig mijn net nieuwe 300 euro hoofdstel niet stuk. Ik kon een half rondje stappen en toen moest ik de baan in. Jankend te paard, en dat is me met mijn huidige merrie nog niet overkomen. Blegh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:09

ierusju schreef:
[ Video ]

Dit. En dat ik nu dus aan het janken ben als een klein kind, omdat ik van het ergste uitga....


Mijn paard deed dit ook, nog wel een stapje extremer zelfs... Bleek gelukkig "maar" een flinke hoefzweer te zijn! Hoop voor jou dat dat het ook is :(:)

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:30

Dat ik weer terug koorts heb en natuurlijk weer op mijn vrije dagen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:18

Mijn vader die verdomme alle chips door de week op eet! Er lagen gewoon 6 zakken ofzo!

Hallo!!! Ik wil ook in het weekend wat chippies!! -:(- -:(-

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:22

Mensen die maar wat met hun vingers knippen en verder niets zeggen, maar wel kwaad worden als de hond dan niet terug gaat. Hoe moeilijk is het in godsnaam om even het woord 'terug' erbij toe te voegen zodat die hond snapt wat je bedoelt. Kom op zeg, doe normaal.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 00:27

DeMolenhoek schreef:
Zo opeens? Pulseert de hoef?


Gister dacht mijn moeder aan hrt einde van een buitenrit te voelen dat ze niet helemaal lekker draafde, dus is ze maar gaan stappen. In stap zie je helemaal niets. Geen warme of pulserende hoef. Ook geen verduidelijkte hartslag in de kootholte.
Maar ook geen warm been.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 02:58

Ik wil slapen maar ben misselijk dus dat lukt niet zo best |o

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 04:25

Dat ik door een dreigende cycloon de afgelopen dagen een complete invasie aan mieren, kakkerlakken en ander kruipgespuis in huis heb _-:(
NEWSFLASH aan alle 6-potige vluchtelingen hier in huis: Cycloon is afgezwakt en terug naar zee aan het gaan. Het vluchtelingencentrum is met onmiddellijke ingang gesloten, de regen komt niet dus jullie kunnen allemaal weer in de tuin gaan wonen :evaw:

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 06:53

Aan dat de mensen in de kamer hiernaast (zit in een hotel) sinds 05:00 uur heel hard aan het praten en lachen zijn. Laat me verdomme nog even die paar uurtjes slapen!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:07

Barramundi schreef:
Dat ik door een dreigende cycloon de afgelopen dagen een complete invasie aan mieren, kakkerlakken en ander kruipgespuis in huis heb _-:(
NEWSFLASH aan alle 6-potige vluchtelingen hier in huis: Cycloon is afgezwakt en terug naar zee aan het gaan. Het vluchtelingencentrum is met onmiddellijke ingang gesloten, de regen komt niet dus jullie kunnen allemaal weer in de tuin gaan wonen :evaw:

Ieuw :\
Ik hoop dat ze snel vertrekken inderdaad gatver!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:09

Myfairytale schreef:
Aan dat de mensen in de kamer hiernaast (zit in een hotel) sinds 05:00 uur heel hard aan het praten en lachen zijn. Laat me verdomme nog even die paar uurtjes slapen!

Ik had op de deur gaan kloppen en eerst netjes gaan vragen of het stiller kan zijn, omdat ik graag nog wat wilde slapen.

Werkt dat niet, had ik gaan klagen bij de receptie.

annikeee19
Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:09

Dat ik super lekker diep slaap maar dan toch vroeg wakker ben :(

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 08:56

Dat ik al weken aan een stuk rond 07.00 - 07.30 wakker wordt en niet meer in slaap kan komen. Terwijl ik in de horeca werk en dus vaak na 00.00 in bed lig. Begint me langzaam op te breken.. heb ook constant onwijs onrustige dromen, vaak over dingen die eng of niet leuk zijn. Ik wil gewoon weer goed kunnen slapen -O-

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:18

6.45: hond begint aan de deur te krabben. Ze blijft doorgaan en ik denk dat ze moet plassen, maar nee hoor, mevrouw vind dat het tijd is om te spelen.
7.00: manlief staat op, ik ben toch wakker dus daar hoeft hij geen rekening mee te houden.
7.30: ik dommel eindelijk bijna weer in, komt manlief naar boven zeggen dat hij weg gaat.
Daarna toch nog in slaap gevallen en net wakker. Ik had het gewoon nodig.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:53

Dat ik nergens een 2e hoofdstel in de goede kleur kan vinden >;)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:49

De tekening die ik vorige week heb gemaakt is fantastisch gelukt, behalve het gezicht. Het ziet er gek uit en het klopt niet terwijl de rest van de tekening echt spot on is. Vind het zo jammer en erger me eraan dat het niet gelukt is het gezicht ook goed te krijgen dus binnenkort maar drastisch met de gum aan de slag en het gezicht maar compleet opnieuw doen!

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 13:26

Ik was heel lang verkouden, zelfs met bijholte ontsteking. Daarna een hele tijd alleen nog maar 's nachts wakker worden omdat mij neus verstopt zat.
Dacht ik dat het bijna over was, ben ik sinds vandaag weer met niezen en snotteren. Al die ellende begint dus gewoon weer opnieuw |(

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:58

Aan dat ik plots overspoelt word met liefdesverdriet en ik ontzettend erge migraine heb... en dat ik over een uur naar werk moet tot 11, geen flauw idee hoe ik dat ga overleven net zo'n hoofdpijn..

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:31

Dat het zaterdag is en ik op school les had van 9 tot 16 uur :’(

nonnekee

Berichten: 169
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 18:40

Dat ik nu al last heb van hooikoorts. |o