Familiedag ideeen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-18 16:02

Jaja dit keer is het zover, ik ben de pineut. Dit jaar mag ik de familiedag 2019 organiseren.
Maargoed ideeen zijn altijd lastig te bedenken.

Ik hoop dat jullie mij met jullie creatieve gedachtes mij kunnen helpen.

Het gaat om een groep van ongeveer 45 mensen (of al deze mensen ook kunnen of niet is altijd maar de vraag). Dit zijn vooral oudere mensen maar er zitten ook wel jongere kinderen tussen.

Ik ben opzoek naar een plek waar wij een activiteit kunnen doen waar iedereen aan mee kan doen. Ik vind het heel belangrijk dat iedereen het leuk heeft en we met z’n allen een activiteit kunnen doen.

Dit moet allemaal plaatsvinden in de omgeving van Zutphen een stukje verder mag natuurlijk ook!

Ik ben heeel benieuwd of jullie mij kunnen helpen en met welke ideeen jullie komen!


Olikea

Berichten: 5449
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:26

Boerengolf.. hebben wij eens gedaan met familie (ook veel verschillende leeftijden) iedereen kan het, en hilariteit verzekerd, en daarna lekker een hapje eten..

Julius <3

purny

Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:31

Avifauna
Steengrillen
Brunchen
Rondleiding door een dierentuin

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

suffie
Berichten: 5705
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:47

Avonturenpad bij Erve Brooks in Gelselaar

Anoniem

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:52

In Hengelo (O) heb je de Waarbeek dat is ook leuk. Erve Brooks is leuk. Kanovaren in Lochem / Almen / Laren en dan naar de Witte Wieven door voor spelen/eten.

Zwemmen in deventer bij de Scheg. De Spelerij in Dieren.

Minigolf USA: https://www.pitchputtbussloo.nl/activit ... igolf-usa/

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 17:01

LARPen! Heb je wel een perfecte grote groep voor dan!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 17:02

Bij Pitch & Putt Bussloo kan je ook nog meer leuke familiedingen doen, zij kunnen echt een leuk programma samenstellen.

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:19

Oud hollandse spelletjes zijn altijd leuk.

Wij hebben ook elk jaar een familiedag en hebben echt al veel verschillende dingen gedaan. Soms splitsen we in een actieve en rustige activiteit en soms is alles samen.

Rondvaart of rondrit met gids is ook altijd wel leuk, pubquiz met op leeftijd gemengde groepen en vragen over vroeger en nu.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:29

Wij hebben al heel wat dingen gedaan met de familie maar die van ons is kleiner en wat makkelijker. Begin van de maand hebben we een quiz gedaan. Mijn tante en nichtje hadden die in elkaar gezet. Vragen over de familie, algemene kennis en ze had foto's van familieleden gemixt en moesten we raden wie het waren. En met een panty op het hoofd met een tennisbal erin moesten we flessen om slaan. Simpel maar super grappig

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:17

https://www.hollandevenementengroep.nl/locatie/
Kijk hier eens. Waren wij pas met een personeelsuitje. Je kunt hier van alles doen. Voor jong en oud, sportief en minder sportief. Zoals escape room, wipe out, gameshow, mission impossible en ook eten en drinken. Als je met hen contact opneemt, kun je ook meerdere activiteiten doen, zodat mensen kunnen kiezen.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

Corien_
Berichten: 258
Geregistreerd: 18-10-11

Re: Familiedag ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:36

Pitch en Putt bij Bussloo is erg leuk! Kun je daarna daar ook nog wat eten en aan het water genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, 98xsophiex98, _Natasja_, aeckker03, BoJessie, f_pepper, GrapeshotBot, Jette, lizy29, Ninaka, Patriesje, stoer, Telpeva, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers