Het leven op strand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 00:25

grappig, weer een heel ander zicht dan de strandhuisjes bij 'ons' .
Spoiler:
Afbeelding


heb er zelf geen, woon 100 meter van t strand <3 zo'n gezellig gezicht wel, al die huisjes!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Het leven op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 01:44

Ik zal vannde week naar je zwaaien :P
Jaren terug kwam ik vaak in het strandhuisje van kennissen. Het enige vervelende vond ik dat er overal zand in het huisje lag. Dus ook in het bed/de bank. Ik zou er gek van worden als ik er moet slapen. Maar wel heerlijk als je vaak op het strand komt.

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Het leven op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 08:10

Zoop jaloers op jullie!
Heerlijk. Paar jaar terug met schoonouders een weekend een strandhuis gehuurd. Kon r geen genoeg van krijgen ondanks het tegenvallende weer. Zo genoten!
Vroeger had ik een vriendin die bij het strand woonde. Duin over en je was er altijd zo leuk als ik daar mocht slapen in de zomer. Zij on de winter bij mij en dat elke vakantie echt top!!
Hun hadden een hokje op het strand, waar ze al hun spulletjes hadden.

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 08:34

LadyMadonna schreef:
Fijn dat je het zo leuk vind, maar eerlijk? Ik wil er nog niet dood gevonden worden :') . Wat staat het hutje mutje...


Dacht ik ook toen ik t zag

Anoniem

Re: Het leven op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:40

Hutje mutje is trouwens wel relatief, want als het een warme dag op strand is, liggen mensen daar ook hutje mutje :P Dan hebben wij nog meer privacy, want wij kunnen binnen douchen en omkleden enzo :D En we hebben een eigen toilet :P
Nou is het wel zo dat ik een paar jaar terug buiten de schoolvakanties om er een week heb gezeten toen het echt geweldig lekker weer was, toen waren er overdag alleen maar buren 3 huisjes verder, en verder soms s'avonds nog wat mensen. Maar dat was het, en het was zo leeg en rustig, dat was wel ultiem genieten :)

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:56

Wat leuk om eens te zien! Voor jou natuurlijk helemaal mooi, kan je elke stevige storm aan zien komen vanaf zee :P (en onweer boven zee is zo mooi <3 hier heb ik alleen maar bomen in mn beeld..)

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Het leven op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:59

Geweldig leuk zo'n huisje!

Shalimar

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:00

Wat gaaf! Jammer dat je niet verhuurt, anders boekte ik gelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:04

_l_amanda_l_ schreef:
Wat leuk om eens te zien! Voor jou natuurlijk helemaal mooi, kan je elke stevige storm aan zien komen vanaf zee :P (en onweer boven zee is zo mooi <3 hier heb ik alleen maar bomen in mn beeld..)

Jaa, dat is idd supergaaf :D Heb het vaak genoeg gezien, maar nog niet in mn actieve stormchaserperiode :P Maar vroeger heel veel, zelfs zulke zware stormen, dat we onder de strandhuisjes moesten gaan zitten :=

Shalimar, nee helaas mag dat niet. De strandbeheerders zijn daar heel streng op. Logisch ook, je wilt niet allerlei vreemd volk in de huisjes hebben, en daarnaast is het ook een stukje veiligheid. We werken wel met gasflessen enzo, en je moet wel weten hoe dat werkt. En daarnaast zijn er wat ongeschreven regels betreft open vuur bijv. en de overlast daarvan. Wij weten dat je niet een giga kampvuur moet gaan houden als het westenwind is bijv, :+ maar sommige mensen snappen dat niet zo goed _O-