United Wardrobe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 11:54

Hoi allemaal!

Heb de zoekfunctie gebruikt en heb geen topic kunnen vinden

Ik ben heel mijn kledingkast aan het ruimen geweest en kom zoveel spullen tegen die ik nooit draag of gedragen heb... Vind ik enorm zonde en heb dus besloten om een hele hoop op United Wardrobe te plaatsen!

Zijn jullie hier ook bekend mee? Kopen en verkopen jullie wel eens spullen via UW? Het is voor mij voor het eerst, ben benieuwd of ik dingen een beetje verkocht ga krijgen en hoe lang het ongeveer gaat duren hihi.

Ik zou zeggen; brand los!


Anoniem

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 11:56

Ik heb laatst een heel mooi Ralph Lauren jasje op UW gekocht! :) Enorm blij mee. :j

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:04

Yes! Ik heb net 2 nieuwe MAC lipsticks ontvangen. Ik vind ze zo fijn! Maar in de winkel zijn ze nogal prijzig, dus dit was ideaal :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:06

Ik heb er ook al wat kleding enzo weg. Heel fijne site! :D

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:09

Ik vind het ook echt fijn dat je er zeker van bent dat je je spullen krijgt. Want de verkoper wordt pas uitbetaald als de ontvanger heeft laten weten dat het product werkelijk ontvangen is!

prugelpiet

Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:13

Ik koop en verkoop er ook wel is wat. Het is ideaal!

I am because you were

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 12:21

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je iets verkocht hebt ongeveer? Weten jullie dat toevallig? Ik heb net mijn eerste product aangeschaft. Ik ben benieuwd!

Sanned

Berichten: 1491
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Utrecht

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:26

Mijn huisgenoot koopt er ook regelmatig spullen. Ze heeft er al hele mooie kleren vandaan gehaald.

Da Vinci (Van Gogh x Kigali) Z1+7 *PR 224,5*

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 13:07

Ik heb zojuist mijn eerste product verkocht! Verzendkosten waren 4 euro dus veel geld bleef er niet over, maar in mijn kast leverde het ook niks op haha.

Heb het als brievenbuspakket verzonden waardoor je een t&t code krijgt. Leek me wel een handig idee.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 23:43

Ik gebruik het om te verkopen. Zorg dat je altijd met track en trace verzend want anders kunnen ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen en kun jij fluiten naar je centen.
Ik ben niet helemaal fan van die app/website moet ik zeggen.

Je betaald zelf de verzendkosten en van je verkoop bedrag gaat 10% af dus hou daar rekening mee.

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-18 07:08

NYC2B schreef:
Ik gebruik het om te verkopen. Zorg dat je altijd met track en trace verzend want anders kunnen ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen en kun jij fluiten naar je centen.
Ik ben niet helemaal fan van die app/website moet ik zeggen.

Je betaald zelf de verzendkosten en van je verkoop bedrag gaat 10% af dus hou daar rekening mee.


Ja ik zag het inderdaad. Meteen al bij het invullen, werd een herberekening gemaakt. Je houdt inddd 90% over en daar moet je nog je verzendkosten afhalen. In dit geval was dat 4 euro.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:44

Ik gebruik het al twee jaar. Veel goede, maar helaas ook behoorlijk vervelende ervaringen.

Art_ofLiving

Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:29

Chabby schreef:
Ik gebruik het al twee jaar. Veel goede, maar helaas ook behoorlijk vervelende ervaringen.


Kan je iets vertellen over je vervelende ervaringen? Ik overweeg ook een account :)

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:44

Ik ben ook benieuwd naar de vervelende ervaringen.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:21

Ik heb vooral goede ervaringen! Een minder leuke helaas. (ik koop er altijd, verkopen niet)
Ik kreeg een hergebruikte kartonnen envelop binnen, geopend (er hing een zielig dun stukje plakband aan), met verder niets erin.
Verkoopster natuurlijk boos op mij omdat ik niet wilde aangeven dat ik het pakket in goede orde had ontvangen (en ze dacht, wat begrijpelijk is, dat ik loog). Ikzelf werd door haar heftige reactie ook argwanend (zij kon immers ook een lege geopende envelop verstuurd hebben).
Contact opgenomen met UW en zij wilden dat ik de helft zou betalen, zodat verkoper en ik ''kiet'' zouden staan, maar dat heb ik niet gedaan. Ik ga uiteraard niet betalen voor iets wat ik nooit gehad heb.
Uiteindelijk heb ik niets hoeven betalen en heeft de verkoopster niets gekregen helaas.

ps. Ze had het pakket niet met T&T gestuurd en de verkoopster had naar mijn inzien niet hard haar best gedaan het pakket veilig te sluiten. Dus als verkoper zijnde zou ik daar zeker even op letten, fatsoenlijke plakband gebruiken in ieder geval :j .

Ik had er ook een topic over gemaakt: borstnoot @ [LZP] (juridisch) advies gevraagd! Online kopen.
(al moet ik zeggen dat ik af en toe misschien wat lomp ben in het topic, laten we het 'van een mug een olifant maken' noemen voor het gemak :+ )

Eigenwijs is ook wijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:46

Heb al aardig wat gekocht en ook verkocht op uw. :j

Daarbij maar 1 slechte ervaring. Ik had een navelpiercing gekocht. Verkoper had hem in een standaard envelop gedaan met 1 plakbandje. Ik kreeg een halve envelop thuis in de bus. :') Uw gemaild en die konden mij mijn geld niet teruggeven. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Verkoper had hem sowieso in een bubbeltjesplastic moeten doen om te beschermen en daarnaast plak je altijd de envelop extra goed dicht. Dus ik heb foto's gemaakt en daarna mijn geld terug gekregen van uw. Erg netjes maar de verkoper had alsnog wel geld gekregen en dat vond ik minder.

Verkopen is tot nu toe altijd goed gegaan. Maar ik verzend al jarenlang erg veel spullen elke week dus ik ben gewend het gelijk op de post te doen en ook netjes en goed te verpakken. Zo zit ik in ieder geval altijd goed.

BigOne
Berichten: 38181
Geregistreerd: 03-08-09

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:01

Ik zet de boel gewoon op marktplaats, geen 10% voor anderen maar voor jezelf, afgelopen weken al voor een paar honderd euro verkocht. Duidelijke foto's, eerlijk zijn, en veel trefwoorden gebruiken is de kunst.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 18:18

Ik ben heel blij met UW, mensen zoeken gerichter, Als ik marktplaats gebruik wat ik een goeie site vind haken mensen af omdat ik vanuit belgie stuur. En de belgische 2dehands vind ik een enorme tegenvaller (had liever kapaza).
Zelf al voor heel wat geld gemakkelijk dingen verkocht, kopers blij en ik ook. Ik heb zelf een Levi's jeans gekocht en die was ongedragen ik ben er nog steeds helemaal blij mee!
;
Edit: als je via een linkje een account aanmaakt krijg je 5 euro. En voor de eerste items krijg je per item 2,5 euro aan shop tegoed :)

Dit is mijn linkje: https://unitedwardro.be/i/8Qwo?incl

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:22

Ik heb ook een account op united wardrobe en ik heb al een stuk of 8 artikels verkocht en ook aangekocht. Over het alemaal zeer tevreden, al liggen de prijzen wel laag en zijn er soms oneerlijke verkopers tussen!
https://unitedwardrobe.com/nl/user/699569/closet Mijn 'kastje'

Kaka

Berichten: 4812
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:31

Hier ook een enthousiaste gebruiker, zowel koop als verkoop. Vrijwel mijn gehele garderobe is tweedehands, dus ik gebruik het veel. Daarnaast ook MP, maar ik vind UW fijner werken. Wel ook wat mindere ervaringen, maar die heb ik met MP ook. Overigens tot nu toe altijd mijn geld en spullen binnen gehad, maar het duurde soms wat lang. Maar ook daarbij, diezelfde ervaring heb ik met MP. Vind het fijn dat op UW minder rotzooi staat, filteren is wat makkelijker.

Wit beyond measure is man's greatest treasure

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:36

Ik vind het ook wel leuk, pas geleden aangemeld om m'n kledingkast en schoenen eens wat uit te dunnen. Al wel eea verkocht :j
Ik vind het nadeel bij kopen dat sommige verkopers gewoon helemaal niet reageren. Dan denk ik, wil je nou wat verkopen of niet?
Dit is mijn linkje; https://unitedwardro.be/u/Er4k?plcl

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:36

Vestiare Collective is dan weer een handige website voor de mensen die echt designer spul willen :)

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:37

Renee1991 schreef:
Ik vind het ook wel leuk, pas geleden aangemeld om m'n kledingkast en schoenen eens wat uit te dunnen. Al wel eea verkocht :j
Ik vind het nadeel bij kopen dat sommige verkopers gewoon helemaal niet reageren. Dan denk ik, wil je nou wat verkopen of niet?
Dit is mijn linkje; https://unitedwardro.be/u/Er4k?plcl

Je kan mensen taggen in hun berichten met @ en dan de naam meteen eraangeplakt, dan krijgen ze een extra melding

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:37

Oh, thanks voor de tip!

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: United Wardrobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 13:38

Had laatst iemand gezien die gewoon dr paarden dekjes verkocht via UW :')
Zou wel een leuke zijn om te maken voor paardenspullen :p


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, _Anouck, diemth, DonnaMay, EmptyWords, EsmeeKKK, Fayyah19, Femke_Tweety, GoogleAdsense, Kabayo, marleen_88, Mo_86, Molfre, MoniqueT, noox, scappa, soesie, Vitas, xAlice, xTammyy, YvonneV, zonneglans en 200 bezoekers