Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 15:33

Dat scheelt natuurlijk ook veel. Ik probeer jullie ook niet bang te maken voor inbrekers hoor:P !

Ahum. Zegt degene die nu in een huis slaapt met automatische rolluiken, dubbele sloten en de hond in de woonkamer omdat ze bang is voor inbrekers xd In my defence, er zijn wel regelmatig meldingen van inbrekers en het is al 3x in dit huis gebeurd. Waarvan 2x voor het van mn ouders was.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Westhof

Berichten: 2900
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 15:38

xDenies schreef:
Ik vind het geweldig om paardenspelletjes te spelen, of pokemon op mijn DS, of gewoon 'echt' gamen. Maar 'verzorgingsspellen' vind ik altijd erg leuk. Fokken bij ZooTycoon ook.

Ik schaam mij niet!

Dit had ik kunnen schrijven :D

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 15:57

Sintara schreef:
Dat scheelt natuurlijk ook veel. Ik probeer jullie ook niet bang te maken voor inbrekers hoor:P !

Ahum. Zegt degene die nu in een huis slaapt met automatische rolluiken, dubbele sloten en de hond in de woonkamer omdat ze bang is voor inbrekers xd In my defence, er zijn wel regelmatig meldingen van inbrekers en het is al 3x in dit huis gebeurd. Waarvan 2x voor het van mn ouders was.

Ik ga ook gerust naar de stad of naar de paarden met thuis de voordeur open. En mijn balkondeur staat dag en nacht open, behalve als ik de hele dag weg ben. Mijn benedenburen zijn grote Kosovaarse papi's, daar kom je niet zomaar langs :D

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:28

@Koper, goed om te weten. Ik kom vannacht je tv even halen :D

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:35

Ik ben echt heel erg geloof ik, heb nooit de voordeur op slot :n.
En slaap regelmatig met de ramen en tuindeur wagenwijd open (woon BG).
Voordeur gaat dan wel altijd netjes dicht, maar dat is echt aan de straatkant. Bijna niemand weet dat er een achterom is hier. Bij de buren ziet het er ook altijd zo uit als bij mij, ook als ik midden in de nacht thuis kom. Voordeel van een klein dorpje denk ik. Alhoewel je uiteraard overal gekken hebt.

♥ Rewrite the Stars ♥

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 19:41

Eline_S_S schreef:
@Koper, goed om te weten. Ik kom vannacht je tv even halen :D

Die heb ik niet :D

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:26

Hier ook nooit iets op slot..

Leven en laten leven, dat maakt het leven een stuk makkelijker.
[WN-ITP] Bluf van een oude man... [WN-ITP] Van afscheidsshoot naar aankoopshoot..

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 22:25

Koper schreef:
Eline_S_S schreef:
@Koper, goed om te weten. Ik kom vannacht je tv even halen :D

Die heb ik niet :D

Die is al meegenomen? :(:)


:')

Dan maak ik maar zin.

senna21

Berichten: 11810
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 22:36

Ik dacht dat ik geen 'stomme geheimen' had, maar herken toch wel op wat van wat hier geschreven wordt. (o.a. wekker op oneven tijdstip zetten, soms vergeten de deur af te sluiten, sommige signalen interpreteren als bevestiging door 'boodschappers')

Ik schrik van/verbaas me wat om de angsten voor vanalles in het dagelijks leven. Dat lijkt me echt heel lastig.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 23:03

senna21 schreef:
Ik schrik van/verbaas me wat om de angsten voor vanalles in het dagelijks leven. Dat lijkt me echt heel lastig.


Ik heb het niet neergezet maar ben bijna altijd bang. Spinnen (die zijn wel extreem), alleen thuis zijn, in de auto zitten, auto rijden, bellen naar onbekende, in het donker naar bijvoorbeeld de wc, spiegels in het donker, ik durf niet te douchen als ik alleen thuis ben, mijn ogen dicht te doen in de douche als ik alleen in de douche sta, bang dat er brand uit breekt. Stomme dingen als dat ik elke ochtend bang ben om naar de konijnen te kijken voor het geval er iets gebeurd is.Ben doemdenker zie overal wel de problemen voordat ik de positieve dingen zie.

Maakt het niet makkelijker nee

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 23:11

lotthje schreef:
xDenies schreef:
Ohja rollercoaster! Maar dan wel de old skool versies.
Ik speel momenteel starstable tussen de 11 jarige :') lekker boeiend, afleiding! Haha.



Starstable ja... Moet bekennen dat ik lichtelijk verslaafd ben. Als iemand vraagt wat ik dan speel zeg ik "een of ander paardenspelletje". Daarna stoppen ze wel met vragen stellen :')


Ik ook! :o

                                                                              alles is liefde

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 06:01

Amber_anne schreef:
senna21 schreef:
Ik schrik van/verbaas me wat om de angsten voor vanalles in het dagelijks leven. Dat lijkt me echt heel lastig.


Ik heb het niet neergezet maar ben bijna altijd bang. Spinnen (die zijn wel extreem), alleen thuis zijn, in de auto zitten, auto rijden, bellen naar onbekende, in het donker naar bijvoorbeeld de wc, spiegels in het donker, ik durf niet te douchen als ik alleen thuis ben, mijn ogen dicht te doen in de douche als ik alleen in de douche sta, bang dat er brand uit breekt. Stomme dingen als dat ik elke ochtend bang ben om naar de konijnen te kijken voor het geval er iets gebeurd is.Ben doemdenker zie overal wel de problemen voordat ik de positieve dingen zie.

Maakt het niet makkelijker nee


Wow! Dit kon ik wel geschreven hebben.

☆♡▪K & M▪♡☆

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 08:25

Ik slaap nog met een knuffel in bed :+ (24 jaar)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 08:33

Desty schreef:
Ik slaap nog met een knuffel in bed :+ (24 jaar)

Niemand komt tussen mij en Pam. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 08:45

Desty schreef:
Ik slaap nog met een knuffel in bed :+ (24 jaar)



Ik slaap nog met 30 knuffels in bed :') (21 jaar)

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 08:59

Niekj_Jente schreef:
Amber_anne schreef:

Ik heb het niet neergezet maar ben bijna altijd bang. Spinnen (die zijn wel extreem), alleen thuis zijn, in de auto zitten, auto rijden, bellen naar onbekende, in het donker naar bijvoorbeeld de wc, spiegels in het donker, ik durf niet te douchen als ik alleen thuis ben, mijn ogen dicht te doen in de douche als ik alleen in de douche sta, bang dat er brand uit breekt. Stomme dingen als dat ik elke ochtend bang ben om naar de konijnen te kijken voor het geval er iets gebeurd is.Ben doemdenker zie overal wel de problemen voordat ik de positieve dingen zie.

Maakt het niet makkelijker nee


Wow! Dit kon ik wel geschreven hebben.



Voelt toch wat beter om niet de enige te zijn

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 09:15

Divers schreef:
Koper schreef:
Die heb ik niet :D

Die is al meegenomen? :(:)


:')

Heb 'm er eigenhandig uit gegooid.

Angsten... ik heb maar 1 grote angst. En daarvan weet ik wat de oorzaak is. Is wel goed om op te lossen maar dat kan ik niet zelf.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:26

Resistance schreef:
Desty schreef:
Ik slaap nog met een knuffel in bed :+ (24 jaar)



Ik slaap nog met 30 knuffels in bed :') (21 jaar)


Hier ook! Heerlijk vind ik het haha. :))

Josefien

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2637
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 12:21

Ik slaap ook nog met mijn 3 knuffels, ik ben inmiddels 25 :)
Kan echt niet zonder slapen. Ze gaan ook mee op vakantie, uit logeren enzovoorts. Ik heb bij mijn vriend thuis zelfs een knuffel zodat ik in elk geval in slaap kan komen :o

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 14:01

Nu ik die van de knuffels lees en mijn wc-angst al eerder heb gedeeld. Aanschouw (nou ja, lees) mijn kleedjesverslaving :o :o :o Ik kan namelijk niet op de bank zitten zonder kleedje over me heen. Ook al is het 30 graden buiten en binnen, ik moét onder een kleedje liggen.

Het liefste sleep ik hem overal mee door het huis. Sla hem dan zo om me heen als de meest fashionable jurk en dan ga ik naar de wc, dump ik hem even neer voor de deur, sla hem weer daarna om. Zelfs achter de computer kan ik pas comfortabel zitten als ik een kleedje om me heen heb. Ik word altijd zwaar geïrriteerd als mijn moeder mijn kleedjes (ja, ik heb er 3) in de was heeft :+

...
Ik ben gerpiegorp

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 14:18

gerpiegorp schreef:
Nu ik die van de knuffels lees en mijn wc-angst al eerder heb gedeeld. Aanschouw (nou ja, lees) mijn kleedjesverslaving :o :o :o Ik kan namelijk niet op de bank zitten zonder kleedje over me heen. Ook al is het 30 graden buiten en binnen, ik moét onder een kleedje liggen.

Het liefste sleep ik hem overal mee door het huis. Sla hem dan zo om me heen als de meest fashionable jurk en dan ga ik naar de wc, dump ik hem even neer voor de deur, sla hem weer daarna om. Zelfs achter de computer kan ik pas comfortabel zitten als ik een kleedje om me heen heb. Ik word altijd zwaar geïrriteerd als mijn moeder mijn kleedjes (ja, ik heb er 3) in de was heeft :+


Ja dit!!!
Wordt telkens voor gek verklaard met mijn fleece dekentje maar kan niet zonder op de bank.
Heb er ook meerdere zodat ik nooit zonder zit.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 15:43

rayoow schreef:
gerpiegorp schreef:
Nu ik die van de knuffels lees en mijn wc-angst al eerder heb gedeeld. Aanschouw (nou ja, lees) mijn kleedjesverslaving :o :o :o Ik kan namelijk niet op de bank zitten zonder kleedje over me heen. Ook al is het 30 graden buiten en binnen, ik moét onder een kleedje liggen.

Het liefste sleep ik hem overal mee door het huis. Sla hem dan zo om me heen als de meest fashionable jurk en dan ga ik naar de wc, dump ik hem even neer voor de deur, sla hem weer daarna om. Zelfs achter de computer kan ik pas comfortabel zitten als ik een kleedje om me heen heb. Ik word altijd zwaar geïrriteerd als mijn moeder mijn kleedjes (ja, ik heb er 3) in de was heeft :+


Ja dit!!!
Wordt telkens voor gek verklaard met mijn fleece dekentje maar kan niet zonder op de bank.
Heb er ook meerdere zodat ik nooit zonder zit.


Ik ook!!
Ik voel me soort van naakt zonder kleedje, ik leg hem over me neer, ik kan me niet meer de laatste keer herinneren dat ik zonder deken op een bank heb gezeten, soms is het wel ongemakkelijk omdat ik mensen niet goed ken en we dan bij gaan praten en ik dan verstijfd op de bank zit omdat ik geen kleedje heb...
Ook sla ik hem om als ik ochtends wakker word bij het ontbijt en vroeger ook in de avond bij het eten maar dat heb ik afgeleerd.

Soms haat ik de "verslaving" bijv als het 40 graden is, IK MOET ALSNOG EEN DEKENTJE!

So what if im crazy? The best people are.

Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 17:04

Ik heb er ook vijf liggen. Korte broek en dan nog een deken. Dat omslaan doe ik ook vooral in de winter en najaar.
Als jurk. En een tweede als poncho om mijn schouders

The end

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:34

Ik heb ook een beer in bed. Mijn vriendin (25) pakte die altijd af, dus nu heb ik er voor haar ook een gekocht :=

Hee nieuwsgierig aagje!

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:31

Yentaah schreef:
linnnde schreef:
Ik lik graag mn lepel andersom af, dus niet met de bolling naar beneden, maar naar boven. Maar niet bij de laatste hap, bij élke hap :')


Mag vragen hoe jij soep eet/drinkt :+


Normaal er vanaf drinken en dan andersom aflikken :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amarins2, Babsiej, Bontfire, Estera, Ghazella, Googlebot, josien_m_, Kimberly520, L_iek, laran, Marcella, mariettek, onpaard, Prins85, Saartjuh_b, wonanda en 188 bezoekers