Jouw stomste geheim?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 17:14

De mijne is dat ik hondenshampoo gebruik als mn mensen shampoo op is en ik toch mn haar wil wassen :+ :o

Ik durf dit niet eens tegen mn moeder te zeggen :')


RyanneZarita

Berichten: 513
Geregistreerd: 02-07-12

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:16

Als je het hier vertelt is het geen geheim meer he!

Zarita ~ Sanne ~ Photo ~ Roosje <3

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:21

Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:23

Meer een guilty pleasure: ik moet altijd smileys tekenen in een nieuwe pot pindakaas/choco pasta. Doe ik al mijn hele leven...

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Laurora

Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:42

Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

_Nadia_

Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:50

Paris_ schreef:
Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:

Ik heb die fobie nog steeds, ik raak echt compleet in paniek als er weer eens eentje binnen vliegt (of een mot, da's nog erger) Een paar jaar geleden maakte ik de fout in London Zoo om zonder te kijken achter mn kinderen aan te lopen en dat bleek de vlindertuin/tent whatever te zijn. Mijn man heeft me met een jas over mn hoofd naar de uitgang gebracht, en daar heb ik zitten wachten tot man en kinderen klaar waren daar. Wat een hel.

Ik ben ook bang voor vogels trouwens, alles dat fladdert is eng.

Jolynne

Berichten: 2293
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:52

Als klein kind dacht ik altijd dat de videorecorder leefde en gaf deze eten. :+

Zo vroeg ik iedere ochtend 2 boterhammen met choco, terwijl ik het niet eens lustte. Gaf deze aan de videorecorder en nadien was het plots op..mijn vader haalde ze dan uiteraard er uit. Maar op een dag ging ik een stapje verder, ik besloot dat de videorecorder ook wel meer moest gaan eten..ik deed er dus allerlei dingen in. Resultaat: videorecorder uiteraard kapot. Dag nadien stond er een nieuwe en die mocht ik geen eten meer geven, mijn vader vertelde dan dat ze niet leefde en ik was er weken lang kapot van :x _O-

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:26

Weten eigenlijk geen mens maar ik ben sinds dat ik klein was bang voor clowns en paspoppen.. :') iedereen die een masker draagt kan ook beter uit mijn buurt blijven..

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:42

Jolynne schreef:
Als klein kind dacht ik altijd dat de videorecorder leefde en gaf deze eten. :+

Zo vroeg ik iedere ochtend 2 boterhammen met choco, terwijl ik het niet eens lustte. Gaf deze aan de videorecorder en nadien was het plots op..mijn vader haalde ze dan uiteraard er uit. Maar op een dag ging ik een stapje verder, ik besloot dat de videorecorder ook wel meer moest gaan eten..ik deed er dus allerlei dingen in. Resultaat: videorecorder uiteraard kapot. Dag nadien stond er een nieuwe en die mocht ik geen eten meer geven, mijn vader vertelde dan dat ze niet leefde en ik was er weken lang kapot van :x _O-

Dit is echt geniaal, geweldig kind was je :')

Ik ben bang voor paspoppen, vooral als ze op een mens lijken. Denk altijd dat er dan een mens achter mij staat en draai dan om en schrik dan echt!

[o]

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:44

Ik loop nog steeds om als het regent bij een put... Dankzij een juf op school die liet ons een film kijken genaamd It...

The end

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:03

Gelukkig, nog meer lotgenoten die bang zijn voor paspoppen XD ik schrik ook nog altijd van ze :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:04

Niet perse heel relevant aan dit topic maar moest wel gniffelen bij de paspop verhalen, mijn (dove) hond schrikt zich namelijk ook verrot als we langs een etalage met paspoppen lopen :') helft van de tijd wilt hij er dan niet eens meer langs hihi.

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:10

Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik ben ook panisch voor ballonnen (en vuurwerk), maar daar maak ik geen geheim van. Ik maak er ook geen geheim van dat ik er zelfs serieus voor in therapie ben geweest toen ik klein was, omdat ik bijna iemand letterlijk zou vermoorden die pal voor mij een ballon liet klappen. Gelukkig grepen omstanders op tijd in. :')

Nog een aanvulling: ik ben ook niet zo'n held met een open toiletpot (tegenwoordig vind je bijna nergens meer een kijkpot). Sinds ik vroeger een aflevering van de X-files heb gezien (Tooms), durf ik niet meer naar zo'n wc zonder eerst een lading papier erin te gooien. :')

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Laurora

Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:14

Shenavallie schreef:
Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik ben ook panisch voor ballonnen (en vuurwerk), maar daar maak ik geen geheim van. Ik maak er ook geen geheim van dat ik er zelfs serieus voor in therapie ben geweest toen ik klein was, omdat ik bijna iemand letterlijk zou vermoorden die pal voor mij een ballon liet klappen. Gelukkig grepen omstanders op tijd in. :')


Hallelujah ik ben niet de enige! _/-\o_

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Domino_2006
Berichten: 671
Geregistreerd: 20-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:30

Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D


Heel herkenbaar. Mijn man wilde vroeger perse ballonnen voor mijn zoons verjaardag, heb stad en land afgezocht naar de folie versie.

Waar is onze Angel?
www.wioa.nl
voor hulp bij het zoeken naar vermiste honden en het online delen van alle vermiste dieren

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:46

Niet zozeer geheim want als iemand ergens naar vraagt antwoord ik eigenlijk altijd en eerlijk maar deze komt niet zo vaak ter sprake O:)

Toen ik zindelijk werd ging dat qua plasjes vrij voorspoedig. Poepen deed ik echter nooit op de wc, dat viel vrij snel op want iedereen kakt. Mijn moeder heeft mij toen betrapt toen ik achter het bankstel aan het drukken was. Zij was, op zijn zachts gezegd, ietwat verbaasd en vroeg waarom ik dat deed. Blijkbaar vond ik het zielig voor mijn drol dat die helemaal alleen het riool ingespoeld werd. Babys poep je ook uit dus tja... Mijn moeder en ik hebben daarop een heus agscheidsritueel gehouden voor mijn drolletje en ik mocht, toen ik tevreden was met het waardige afscheid aan het touwtje voor de wc trekken. No worries verder hoor, nu totaaaal geen problemen meer mee! :D

When nothing goes right,

go left.

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:15

Oh, dat vind ik een schattig 'geheimpje', Rytir! :j

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:17

Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik voel met je mee. Ik heb ook een ballonnen fobie. Ik vind ze verschrikkelijk, en als er ook al 1 in een ruimte is, kom ik daar het liefst niet in. En dan heb je ook nog kinderen die het fantastisch vinden, en er met hun handjes in knijpen. De kriebels krijg ik er van! Echt angst voor als die dingen gaan knappen plots. Heb ik met vuurwerk overigens ook, elk jaar weer een groot feest. -O-

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:37

Eigenlijk ons gezinsgeheim.Ik kan de namen van onze kinderen boeren.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

rayoow

Berichten: 3452
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:53

shilady schreef:
De mijne is dat ik hondenshampoo gebruik als mn mensen shampoo op is en ik toch mn haar wil wassen :+ :o

Ik durf dit niet eens tegen mn moeder te zeggen :')


Dit, en gebruik soms de borstel van hond of pony als ik de mijne niet kan vinden(die hou ik wel goed schoon hoor )


Daarbij een inmense angst voor clowns, kleine (huis)spinnen, vogelspinnen niet die zijn cool.
En alles wat op een wesp lijkt

Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:58

Paris_ schreef:
Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:

Dat doet me denken aan die aflevering van Spongebob waarbij ze ingezoomd hebben op zo'n vlinder (dit heb ik ook echt onthouden :') ). Ik heb geen vlinderangst, maar toen ze dat beeld lieten zien, werd ik ook niet helemaal goed :')

*pum*

Myfairytale
Berichten: 5368
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:06

Ann_Pam schreef:
Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik voel met je mee. Ik heb ook een ballonnen fobie. Ik vind ze verschrikkelijk, en als er ook al 1 in een ruimte is, kom ik daar het liefst niet in. En dan heb je ook nog kinderen die het fantastisch vinden, en er met hun handjes in knijpen. De kriebels krijg ik er van! Echt angst voor als die dingen gaan knappen plots. Heb ik met vuurwerk overigens ook, elk jaar weer een groot feest. -O-


Hier idem!
De folie-versie is geen probleem, maar die "gewone"... :x

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:11

een er zijn niet veel die het weten maar ben bang voor wormen.. loop er echt voor om.

daarnaast weet niemand dat ik altijd mijn koekjes bevraagde achter de bosje op school :) ow en mijn brood

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

furious

Berichten: 7100
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:13

pinkie87 schreef:
een er zijn niet veel die het weten maar ben bang voor wormen.. loop er echt voor om.

daarnaast weet niemand dat ik altijd mijn koekjes bevraagde achter de bosje op school :) ow en mijn brood

Wat deed je er mee ?

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

Anoniem

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:15

Dat ik kattenbrokjes eigenlijk best lekker vindt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Fleur_Laura, OleJon en 56 bezoekers