Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 14:58

Bloodymary schreef:
Maren schreef:
Ik MOET het vliegtuig waarin ik ga vliegen aangeraakt hebben bij het instappen..


Hoe doe je dat dan als je met een slurf in moet stappen?

Dan kan je ook nog bij het randje naast de deur :D

Dan maak ik maar zin.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 15:55

lisaguus schreef:
Ik ben echt extreem bang voor spiegels als het donker is. (Vooral handig als je 3 spiegels in je kamer hebt waar je langs moet komen om bij mijn bed te komen :') ) Komt vast van al die bloody Mary verhalen van vroeger. Ik weet wel dat er niks kan gebeuren maar toch blijf ik er elke avond voorbij rennen :') :')


Nou precies dat!! We hebben maar 2 spiegels in huis. En bij beiden hangen lampen met sensor dus nooit donker als ik daar moet zijn ....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 16:16

hihi ik weet er nog wel een en niemand weet het. maar regematig als ik de douche schoonmaak doe ik dit of in mijn naakie of met alleen mijn ondergoed aan <<) :') en daarna ga ik heerlijk douche. niet heerlijks dan douche in een schone douche

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 16:33

sanne1992 schreef:
Ik echt een afschuwelijke hekel heb aan rauwe kipfilet. Ik snij mijn kip dan ook met een scherp mes en vork. Zodra het gekookt of gebakken is maakt het mij niks meer uit.
Mocht ik het toch eens per ongeluk aanraken ben ik de komende 5 minuten bezig met dat stuk van mijn hand schoon te maken.

Ik vind rauwe kipfilet snijden ook niks.. Dat je dan vervolgens ook zo'n vieze snijplank heb en alles, brr. Om die reden ben koop ik nu dus altijd voorgesneden kipfilet blokjes :o

Daarnaast ben ik serieus panisch voor kikkers. Iets wat ik bewust niet vaak vertel, omdat ik anders bang ben dat iemand 'voor de grap' een kikker voor mijn neus gaat houden. Een bijkomend geheimpje is dat ik laatst naar de huisarts ben geweest voor een doorverwijzing hiervoor. Omdat ik er nu gewoon echt eens vanaf wil. Het is namelijk op een gegeven moment niet heel grappig meer als je je weer eens helemaal lam schrikt omdat er een blaadje wegwaait en jij dacht dat het een kikker was :=

Be the change you wish to see in the world.

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 16:44

Oja nog een vreemd ding van mij, wat ik nog eigenlijk aan niemand heb verteld is dat ik altijd mijn oren dicht doe als ik de wc doortrekt :'). Dat geluid is gewoon veels te hard :+

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2637
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:06

Mossel schreef:
Als ik een cake maak is dat voornamelijk omdat ik het beslag zo lekker vindt :')


Dit!
De laatste keer dat ik brownies maakte was er te weinig beslag over om daadwerkelijk brownies te maken.
Toen heb ik de rest ook maar gewoon opgegeten :')

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

LilChar

Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:13

pinkie87 schreef:
hihi ik weet er nog wel een en niemand weet het. maar regematig als ik de douche schoonmaak doe ik dit of in mijn naakie of met alleen mijn ondergoed aan <<) :') en daarna ga ik heerlijk douche. niet heerlijks dan douche in een schone douche


Haha dit doe ik ook altijd!! :D

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:13

Over dingen die eng zijn gesproken: poppen! Of van die mascottes. Echt, ik kan wel janken als ik ze zie :=

Was op een gegeven moment op de middelbare school een wedstrijd waarbij er ook een mascotte was. De hele dag dat ding ontlopen, had ik die wedstrijd gewonnen. Moest ik op de foto met dat ding :x :x :x

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:17

Niet perse geheim maar ik ben echt als de dood voor schokken. Als ik dan statisch ben wil ik echt niemand aanraken en als iemand mij dan wil aanraken spring ik opzij of ga ik in een houding staan waarbij dat persoon mij niet kan aanraken. Of als ik dan bijvoorbeeld iets metaals aan moet raken (Om een deur open te doen etc) pak ik een ander voorwerp zoals een vest of bal of ik weetnietwat om daarmee de deur open te maken :') . Mensen kijken me dan altijd een beetje raar aan :')

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:19

Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:20

Fair schreef:
Ik dacht de eerste 5 jaar van mijn leven dat ik een kat was. :+ Ik dacht dat je kon 'kiezen' wat je bent. Ik mocht van mijn moeder ook gewoon in de vensterbank zitten, miauwen en mijn drinken uit een schaaltje drinken. Mijn moeder heeft me goed gesupport. :+ Gelukkig weer goed gekomen. :+



Hahahhaha raap me op hoor :')

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:33

Voor mensen die me kennen is het niet echt een geheim maar ik kan absoluut niet alleen slapen. Op het moment dat ik geen lichaamswarmte van een mens/dier voel dan krijg ik enorme nachtmerrie's. Dus de regel geen hond in bed geld niet als vriendlief op pad is :P

Every horse deserves to be loved by a little girl at least once in it's life...

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:20

Ook geen geheim, maar ik kan niet tegen het gevoel van glazen uit de vaatwasser. Vreselijk voelen die

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:31

Rivendell schreef:
Ook geen geheim, maar ik kan niet tegen het gevoel van glazen uit de vaatwasser. Vreselijk voelen die

Amen. En iedereen verklaart me voor gek (ik heb thuis gelukkig nooit een vaatwasser gehad).

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

Selina

Berichten: 14259
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:54

Ik ben als de dood voor onderwater, en ook foto’s/films ervan. Dus wie was er dus constant gespannen bij het kijken van Finding Nemo.. ja ik :=

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:08

horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:16

Rivendell schreef:
Ook geen geheim, maar ik kan niet tegen het gevoel van glazen uit de vaatwasser. Vreselijk voelen die

Ja dat dus! Maar ook geen geheim. Wel de reden waarom we geen vaatwasser hebben thuis.

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:20

De meesten in mijn vriendenkring weten t wel. Maar ik ben als de dood voor onweer.

En in een achtbaan/attractie controleer ik zo'n 20x of alles wel dicht/weggestopt zit... en dat elke attractie weer. Schijnbaar werkt t aanstekelijk want vriendlief doet t nu ook _O-
Nu doe ik dat ook met bijv een topkoffer op de motor. Bij elke drempel even voelen of ie er nog zit en of ie dicht is (ik zit achterop)

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:33

Ik heb de laatste maanden een soort tik of iets haha :P

Als ik uit me auto ben gestapt of er langs loop om bv de container binnen te zetten, dan moet ik een paar keer extra op het 'slot' knopje klikken, zelfs al weet ik vrijwel zeker dat hij op slot is :=

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:40

Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9

Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:43

Eline_S_S schreef:
Als iemand het volume van de tv of radio op bijv 19 zet wordt ik gek. Alleen 10, 12, 15, 18 en 20 kloppen.

_/-\o_ _/-\o_ ik ben niet de enige! *\%/* *\%/*

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:07

Rivendell schreef:
Ook geen geheim, maar ik kan niet tegen het gevoel van glazen uit de vaatwasser. Vreselijk voelen die

Oh iew dit heb ik ook heel erg ja!
Net als bepaalde stofdoekjes, vind ik ook heel naar om aan te raken.

live laugh love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:11

hoikimmmy schreef:
horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')



Maar dan echt zo'n gaaf verhaal dat je allemaal dingen doet enzo! :D Heerlijk!

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:42

hoikimmmy schreef:
Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9


Dit heb ik ook! :')
En ik probeer altijd zo goed mogelijk door te zitten als ik met de scooter/fiets/auto over hobbels ga...

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:47

Niece schreef:
Eline_S_S schreef:
Als iemand het volume van de tv of radio op bijv 19 zet wordt ik gek. Alleen 10, 12, 15, 18 en 20 kloppen.

_/-\o_ _/-\o_ ik ben niet de enige! *\%/* *\%/*


Ik ben 19 :') :Y)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Gee, Kimberly520, ManonGrr, Mirjam79, Pieneappel, pluisje88, SemrushBot en 146 bezoekers