Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:00

Ohja rollercoaster! Maar dan wel de old skool versies.
Ik speel momenteel starstable tussen de 11 jarige :') lekker boeiend, afleiding! Haha.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:16

xDenies schreef:
Ohja rollercoaster! Maar dan wel de old skool versies.
Ik speel momenteel starstable tussen de 11 jarige :') lekker boeiend, afleiding! Haha.



Afbeelding

Deze Hahah!

Wave after wave

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:18

Jaaaa! Die!!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:20

LiannePuthzy schreef:
:') nu wil ik ook de penny lezen

De komende 13 dagen kun je 'm vast wel ergens te pakken krijgen.

Verkoopster in winkel vroeg of ze 'm in moest pakken. Neuh... hoeft niet, dank u wel...

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:56

Benthhh schreef:
xDenies schreef:
Ik vind het geweldig om paardenspelletjes te spelen, of pokemon op mijn DS, of gewoon 'echt' gamen. Maar 'verzorgingsspellen' vind ik altijd erg leuk. Fokken bij ZooTycoon ook.

Ik schaam mij niet!


Roller coaster tycoon!
Gedownload op mijn telefoon en nu diehard aan het spelen :Y)



Of de oude harry potter pc spellen! :D Is gelukt om ze op mijn mac te zetten.

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 19:48

hoikimmmy schreef:
horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')



Maar dan echt zo'n gaaf verhaal dat je allemaal dingen doet enzo! :D Heerlijk![/quote]

Ja precies!

akishino
Berichten: 1870
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:11

Tallie1979 schreef:
En ik ben als de dood dat er brand ontstaat in huis. Daarom trek ik stekkers uit het stopcontact als ik wegga. :o


Doe ik ook :o en 2x controleren of ik het gas uitgedaan heb. En als ik ga slapen neem ik mijn sleutels mee naar boven, als er brand uitbreekt dat ik door de voordeur naar buiten kan :o

HOOP is een klein lichtje in je hart, dat vandaag MOED geeft en morgen KRACHT

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 20:23

Ik laat altijd de sleutels in de deur als ik ga slapen idd voor het geval van brand

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:42

Amber_anne schreef:
Ik laat altijd de sleutels in de deur als ik ga slapen idd voor het geval van brand


Check even of je de deur dan nogvan buiten kan openmaken.
Soms Kan dit niet als er sleutels inzitten!

hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 23:38

Ik heb net boeken besteld en omdat ze op mijn verjaardag geleverd worden heb ik ze in laten pakken.
En ik zeg sorry tegen etalagepoppen als ik tegen ze aan loop. Ook als ik weet dat ze nep zijn.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-18 23:39

Zo ik krijg gelijk zin in dat spel :o

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 00:00

Ik zie héél vaak-meer dan 3 keer per dag-tijdstippen op de klok zoals 11:11 of 22:22 en ben er eigenlijk heilig van overtuigd dat dit zoals men zegt “tekenen van engelen” zijn. Maar dat vertel ik aan niemand :=

Edit: 00:00 nu ik dit plaats :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 00:01

Jolliegirl schreef:
Amber_anne schreef:
Ik laat altijd de sleutels in de deur als ik ga slapen idd voor het geval van brand


Check even of je de deur dan nogvan buiten kan openmaken.
Soms Kan dit niet als er sleutels inzitten!


Deze twee zorg. dat de deur van binnenuit in ‘1 beweging’ open kan. Of zonder sleutel of sleutel op de deur.
Bij brand is de rookontwikkeling zo snel zo erg dat je je sleutels of het sleutelgat nooit vindt.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 00:35

xDenies schreef:
Ohja rollercoaster! Maar dan wel de old skool versies.
Ik speel momenteel starstable tussen de 11 jarige :') lekker boeiend, afleiding! Haha.



Starstable ja... Moet bekennen dat ik lichtelijk verslaafd ben. Als iemand vraagt wat ik dan speel zeg ik "een of ander paardenspelletje". Daarna stoppen ze wel met vragen stellen :')

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 01:49

ik heb een soort tik dat ik mn pink langs mn ringvinger wrijf en op het moment dat dit vettig is door zonnebrand, bodylotion etc word ik helemaal akelig. misselijk, licht paniekgevoel en heel erg geïrriteerd.
dat heb ik trouwens ook bij eetgeluiden of drink geluiden van andere mensen en vroeger werd ik misselijk van knoopjes. bijvoorbeeld van een polo of overhemd, dat is wel redelijk bijgetrokken al draag ik het zelf zo goed als nooit.

buiten al deze gekke kwaaltjes heb ik ook nog eens last van trypofobie en kan ik dus huilen om alles wat er vies uit ziet met gaatjes en dan voel me een paar uur misselijk. :+

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 07:45

lotthje schreef:
xDenies schreef:
Ohja rollercoaster! Maar dan wel de old skool versies.
Ik speel momenteel starstable tussen de 11 jarige :') lekker boeiend, afleiding! Haha.



Starstable ja... Moet bekennen dat ik lichtelijk verslaafd ben. Als iemand vraagt wat ik dan speel zeg ik "een of ander paardenspelletje". Daarna stoppen ze wel met vragen stellen :')


Haha, maar jij bent nog wat jonger dan ik xD

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 07:49

xDenies schreef:
lotthje schreef:


Starstable ja... Moet bekennen dat ik lichtelijk verslaafd ben. Als iemand vraagt wat ik dan speel zeg ik "een of ander paardenspelletje". Daarna stoppen ze wel met vragen stellen :')


Haha, maar jij bent nog wat jonger dan ik xD


Toch ben ik met mn 24 ook nog lekker verslaafd hoor :P Heb deze week mijn renstal op de kop kunnen tikken en ik ben iedere dag nog te vinden op hetpaardenspel.nl , tijd voor de ontspannende verslaving :D :D *D

Nikass

Berichten: 16662
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 07:58

Ik praat altijd tegen honden. Mijn eigen honden uiteraard, maar ook als ik mensen tegen kom met een hond dan zeg ik vaak de hond gedag (soms de mensen ook :D )

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 08:11

@Wieneke,
Oooh! Wij zijn bijna even oud haha. Ik blijf dit toch geweldig vinden hoor, wat een ander ook zegt!

Maar bij mijn renstal kan je niet zelf rijden toch? En dit vind ik toch het leukste haha. Bij mijn dierenpraktijk kan je best ver rijden, maar eer dat je het voor elkaar hebt duurt even.
Starstable is opstijgen en gaan. Moet zeggen dat het gigantisch mooi in elkaar is gezet!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:21

poes schreef:
Jolliegirl schreef:

Check even of je de deur dan nogvan buiten kan openmaken.
Soms Kan dit niet als er sleutels inzitten!


Deze twee zorg. dat de deur van binnenuit in ‘1 beweging’ open kan. Of zonder sleutel of sleutel op de deur.
Bij brand is de rookontwikkeling zo snel zo erg dat je je sleutels of het sleutelgat nooit vindt.


De deur kan met dezelfde sleutel van buiten open gemaakt worden maar neem aan dat in het geval van brand dat niet van toepassing is. Heb wel eens gelezen dat als je de sleutels erin laat inbrekers de deur nog open krijgen met een soort pasje omdat de sleutels dat terug draaien.

De sleutels zitten er idd in omdat ik anders bang ben dat ik het gat nooit meer vind, als ik de sleutel omdraai is de deur open.

Sintara

Berichten: 7377
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:33

Als je de sleutel in een slot laat, hoeft normaal gesproken alleen de cilinder nog gedraaid te worden en dan is je deur open. Dit kan iemand van buiten nog met een schroevendraaier bv.

De brandweer hoeft minder subtiel te werk te gaan dan een inbreker :)

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:01

Brandweer ramt de deur of een raam er gewoon uit als dat kan zonder dat door de zuurstof ineens de vlammen groter worden. Daar is een naam voor. Of het direct achter de deur brand trek je de deur open heb je vlammen in je gezicht

The end

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:31

Daarom maak ik me niet zo'n zorgen of de deur van buiten open te maken is. De sleutel aan de binnenkant is echt voor mijzelf

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:39

Sintara schreef:
Als je de sleutel in een slot laat, hoeft normaal gesproken alleen de cilinder nog gedraaid te worden en dan is je deur open. Dit kan iemand van buiten nog met een schroevendraaier bv.

De brandweer hoeft minder subtiel te werk te gaan dan een inbreker :)

Gelukkig maar dan dat ik op een galerij met toegangsdeur woon en alleen maar aardige buren heb. Mijn voordeur staat meestal open en 's nachts vergeet ik regelmatig om 'm dicht te doen.

Hier ook de sleutels aan de binnenkant in de deur. Als ik me onveilig voel kan altijd de ketting er nog op _O-

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 13:42

Ik woon in een bovenwoning met een gezamenlijke gang en trap beneden en dan 1 buurman, dus de deur kan eigenlijk ook wel open blijven


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, luuntje, SemrushBot en 125 bezoekers