Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:24

Dat ik best kan genieten van het gekriebel van een vlieg :o

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:44

SindyKaya schreef:
Dat ik best kan genieten van het gekriebel van een vlieg :o

Oh ja same!! Dat is zo ontspannend :D

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:58

Vikawiek :(:) Heftig... Heel veel succes met het herstel, hoe lang het ook duurt, je bent goed bezig!

Resistance schreef:
Amber_anne schreef:
Niet echt een geheim maar mensen vinden het altijd heel raar als het toevallig ter sprake komt dus dan hou ik me mond dicht. Ik douche namelijk nooit elke dag ik vind het waterverspilling en ik zweet haast niet.
Schijnt in Nederland heel normaal te zijn om elke dag te douchen en je haar te wassen.

(BTW snap ik dit wel als je een vies beroep hebt of naar de paarden ofzo gaat maar ik zit op school)



Ik deel dit geheim, haha. :) En ben echt absoluut niet vies. Het is gewoon niet iedere dag nodig.


Ja hoor! Ik ook. Als ik een dag op kantoor heb gezeten en verder niets inspannends heb gedaan zoals sporten of bij de paarden, douche ik ook niet. Oooh, en zelfs als op vrijdagavond bij de paarden ben geweest en zaterdagochtend weer moet en het is laat geworden... stap ik ook weleens zo mijn bed in. := Ik moet de volgende ochtend toch weer gelijk. Tenzij ik echt heel bezweet en vies ben geworden, dan spring ik een paar minuten onder de douche, maar laat mijn haren droog.

Toch zonde van al dat water als het niet nodig is. Oh, en m'n haren was ik maar 2x per week. Is meer dan genoeg.

Ik heb een lievelingsknuffel in mijn bed gehad tot het moment ik ging samenwonen op mijn 22e. Tot die tijd ging die knuffel overal mee naartoe als ik ergens anders ging slapen en ik kon echt niet slapen voor ik mijn knuffel (dino, een schattige dinosaurus in mintgroen) had.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:45

Op vakantie in Myanmar moesten we naar een internetcafé om iets op te zoeken. Daarna ben ik daar nog uren blijven hangen met mijn vriend omdat ze leuke spelletjes hadden zoals feeding frenzy. Later zijn we nog een keer naar een internet café gegaan en hebben we daar ook weer uren gespeeld. We hebben het nooit iemand verteld omdat het best stom is als je naar de andere kant van de wereld gaat en je vervolgens in een donker hol gaat zitten :+
Maar we hebben ervan genoten en het was ook wel even lekker in de airco :o

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:15

Voor mij heel normaal, maar ik heb nogal eens verbaasde reacties gekregen :o
Als mijn vriend ‘s nachts uit bed moet voor zijn vroege dienst, dan moet hij van mij zijn gedragen T-shirt afgeven, die houd ik dan vast voor m’n borst. Ik knuffel ermee en ruik aan het randje van de hals :+
Meestal friemel ik ook met een hoekje.
Soms is hij het vergeten en krijg ik een T-shirt uit de kast naar me toe geworpen. Deze keur ik af :o
Hij is er inmiddels aan gewend,maar als andere mensen hiervan horen kijken ze me altijd aan alsof ik gek ben :(:) >;)

Overigens staat er ook een drakenknuffel op m’n hoofdeind (hij heet Cinder)

Ik was maar 1 keer per week m’n haar met shampoo, als ik het vaker doe,ben ik net een ragebol met coupe windhoos.

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:18

Tivoli schreef:
Voor mij heel normaal, maar ik heb nogal eens verbaasde reacties gekregen :o
Als mijn vriend ‘s nachts uit bed moet voor zijn vroege dienst, dan moet hij van mij zijn gedragen T-shirt afgeven, die houd ik dan vast voor m’n borst. Ik knuffel ermee en ruik aan het randje van de hals :+
Meestal friemel ik ook met een hoekje.
Soms is hij het vergeten en krijg ik een T-shirt uit de kast naar me toe geworpen. Deze keur ik af :o
Hij is er inmiddels aan gewend,maar als andere mensen hiervan horen kijken ze me altijd aan alsof ik gek ben :(:) >;)



Ik knuffel ook met het slaapshirt van mijn man. En als hij er een nacht niet is trek ik onze spike (heel grote nijlpaardknuffel) het shirt aan en moet ik daar mee knuffelen :D

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:19

Die ga ik echt niet vertellen :+

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:30

Een geheimpje van mij: ik kan absoluut niet tegen menthol lucht. Van de geur word ik echt ziek. Tandenpoesten gaat al kokhalzend. Zo had ik tijdens het vrijgezellen feest van mijn zus een shotje fireman gekregen. Rest van de avond boven de pot gehangen. Brr

LiannePuthzy

Berichten: 6972
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:33

Ik slaap nog steeds met de knuffel die ik bij men geboorte heb gekregen (deze deed ik ook nooit in de wasmachine dat vond ik zielig, dus ik deed m altijd in bad)
Verder nog met een knuffelbeer die ik van mijn vriend heb gekregen, daar spuit ik af en toe zijn parfum op

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:39

Het is niet echt een geheim maar wel een merkwaardigheidje aan mij: ik ben als de dood voor naalden en voor (medische) apparaten die aan mij vast zitten. Mijn bewustzijn schakelt uit, ik val dus gewoon flauw. En niet omdat ik bang ben voor pijn, ik heb het ook met foto's bij de tandarts (zo'n apparaat waar je in moet gaan staan en wat om je hoofd heen draait) en een mammografie. En ik weet hoe het komt, ik kan het nu beredeneren, en voorlopig kan ik er zelf even niets aan doen. Dat komt nog wel een keer. De eerste keer dat ik flauwviel was toen ik op de basisschool zat, dat waren gewoon de standaard cocktails die iedereen krijgt. DKTP enzo. Op het moment dat ik onderuit ging kreeg ik het idee dat ik midden op een plein stond en dat mensen om mij heen een andere taal spraken. Ook daarvan weet ik nu hoe het komt. Maar het blijft onaangenaam en ik probeer situaties met naalden, scherpe voorwerpen en apparaten zo veel mogelijk te vermijden.

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:09

Ik vind het fantastisch om na bloedheet weer eindelijk een heerlijk warme joggingbroek en vest aan te kunnen.
En nu het al zo lang warm is ben ik gezwicht, ik heb de airco op 26 gezet en zit nu met een joggingbroek en heerlijk warm vest zen te wezen. :roll: 8)7
Ik zeg het ze hier maar niet thuis, dan denk ik dat ze me op laten nemen in een instelling ofzo. :')

mavantos

Berichten: 3590
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:47

Ik rijd altijd heel rustig door bochten heen met de auto, omdat ik bang ben dat anders de auto omvalt :+

jankawijnsma

Berichten: 450
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:54

Laurora schreef:
Shenavallie schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik ben ook panisch voor ballonnen (en vuurwerk), maar daar maak ik geen geheim van. Ik maak er ook geen geheim van dat ik er zelfs serieus voor in therapie ben geweest toen ik klein was, omdat ik bijna iemand letterlijk zou vermoorden die pal voor mij een ballon liet klappen. Gelukkig grepen omstanders op tijd in. :')


Leuk topic! Ik ben ook bang voor ballonnen en ben blij dat ik niet de enigste ben! Nu heb ik kinderen en word het wel beter trouwens maar een kamer vol ballonnen vind ik vreselijk.

Ik douche trouwens ook niet elke dag, met mijn kantoorbaan ook niet nodig.

Ik heb wel veel meer gekke dingen maar ga dat echt niet hier allemaal op bokt zeggen :P

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:30

mavantos schreef:
Ik rijd altijd heel rustig door bochten heen met de auto, omdat ik bang ben dat anders de auto omvalt :+


:') loser

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:32

Ik tel áltijd alle treden van een trap :+

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:34

linnnde schreef:
Ik tel áltijd alle treden van een trap :+


IK OOK :') :') - In het Engels.
En elke keer denk ik; je spoort niet :')

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:41

Ik praat zoveel in me zelf dat ik serieus denk dat ik nooit in mijn leven 10 minuten alleen ben geweest en niets gezegd heb.... apart...

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:52

HelmerG schreef:
IK OOK :') :') - In het Engels.
En elke keer denk ik; je spoort niet :')



Haha ik denk altijd halverwege de trap, ohja ik ben aan t tellen, heb t vaak niet eens door. echt erg :')

juliusceasar

Berichten: 61
Geregistreerd: 22-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:55

Die van mij zijn er eigenlijk twee. Ik heb jaren geleden toen ik misschien 5 of 6 was (ik ben nu 13) een aflevering gezien van spongebob waarbij hij in een kast met stinksokken of zoiets moest van een geest en sindsdien durf ik niet naar de lamp te kijken als ik 's avonds of 's nachts op de wc zit. En ik heb volledige gesprekken met mezelf en ik denk altijd na over situaties die nooit gaan gebeuren. Meer in de zin van: wat als ik dat gezegd had of gedaan :)

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:57

Ik dacht de eerste 5 jaar van mijn leven dat ik een kat was. :+ Ik dacht dat je kon 'kiezen' wat je bent. Ik mocht van mijn moeder ook gewoon in de vensterbank zitten, miauwen en mijn drinken uit een schaaltje drinken. Mijn moeder heeft me goed gesupport. :+ Gelukkig weer goed gekomen. :+

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:03

Ik heb een afschuwelijke hekel aan vieze handen. Kan niets aanraken zonder het gevoel dat mijn handen vies zijn. Als ik bij de paarden ben blijf ik mijn handen maar schoon maken of draag handschoentjes. Het ruwe gevoel van het stof en zand maakt me panisch.

Het tweede is niet echt een geheim meer. Ik ben bang voor eten. Door mijn eetstoornis heb ik een vreselijke afkeer en angst voor eten ontwikkeld. Het gaat nu beter. In de buurt van eten wist ik niet waar ik het zoeken moest. Paniekaanvallen gehad omdat er iemand een boterham in een zakje op het bureau had liggen. Echt belachelijk.

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:16

Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D


Echt precies hetzelfde hier! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:32

Ik ga elke maand 20 minuutjes onder de zonnebank.

De eerste 2 minuten ben ik altijd aan het inbeelden wat ik zou doen als er ineens fik invliegt en ik naakt eruit moet rennen.

Alles ligt altijd klaar in starthouding om wat aan te kunnen trekken..

Just in case :')

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:37

Fair schreef:
Ik dacht de eerste 5 jaar van mijn leven dat ik een kat was. :+ Ik dacht dat je kon 'kiezen' wat je bent. Ik mocht van mijn moeder ook gewoon in de vensterbank zitten, miauwen en mijn drinken uit een schaaltje drinken. Mijn moeder heeft me goed gesupport. :+ Gelukkig weer goed gekomen. :+

grappig, ik ook...... ik wilde heel graag een kat, maar kreeg er geen, toen was ik zelf wel een kat.
De buren spraken er schande van (hoorde ik jaren later) dat mijn ouders me niet naar een psychiater stuurden :+ :D
Ik heb nu een paar katten en ik miauw nog zelden, dus het is ook goedgekomen :')

hoewel, soms als ik een blikje kattenvoer open maak, heb ik wel de neiging om het zelf op te eten, zo lekker ruikt sommig voer

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:48

Ik ben echt extreem bang voor spiegels als het donker is. (Vooral handig als je 3 spiegels in je kamer hebt waar je langs moet komen om bij mijn bed te komen :') ) Komt vast van al die bloody Mary verhalen van vroeger. Ik weet wel dat er niks kan gebeuren maar toch blijf ik er elke avond voorbij rennen :') :')
Laatst bijgewerkt door lisaguus op 16-07-18 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt