Help! Wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fearn

Berichten: 4760
Geregistreerd: 06-02-13

Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 23:01

Weet iemand wat ik moet doen in deze situatie? :( ik had op Opodo (site) een last minute vlucht geboekt voor morgen en ik kreeg een mail waarin een knop staat dat ik de vlucht moet bevestigen, maar als ik daar op klik komt er een wit scherm en vervolgens gewoon de homepagina van de site.. in mijn profiel staat vervolgens dat ik nog geen vluchten geboekt heb. Ik heb het meerdere malen geprobeerd te bevestigen maar dat lukt dus niet..

Inmiddels heb ik een andere manier gevonden om te reizen maar kan dit bedrijf alsnog geld afschrijven? Het kostte namelijk bijna 300 euro en ik heb in mijn account wel creditcard gegevens ingevoerd.. Maar ik kan dus niet mijn vlucht bevestigen..

Ik hoop dat iemand raad weet :( bellen met het bedrijf doe ik liever niet als het niet hoeft want ik las dat ze erg slecht bereikbaar zíjn en ik zit nou ook nog in het buitenland..


GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 23:05

Hoe verliep het bestelproces? Moest je in een eerder stadium je bestelling al bevestigen en aanklikken dat je de vlucht wilde kopen?

koeien op de weg...

Fearn

Berichten: 4760
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 23:08

GDG schreef:
Hoe verliep het bestelproces? Moest je in een eerder stadium je bestelling al bevestigen en aanklikken dat je de vlucht wilde kopen?


Volgens mij wel, ik moest mijn gegevens invoeren en toen iets bevestigen. Maar toen kwam er weer de homepagina en stond er dat ik niks geboekt had. Even later kreeg ik die mail maar daar kan ik dus niks mee.. en ik heb ook nergens gegevens over welke vluchtmaatschappij en dergelijke het is dus ik zou ook niks kunnen op het vliegveld

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 23:10

Dat is flink balen. Je zegt dat je ze liever niet wil bellen, betekent dat dat ze nu wel telefonisch bereikbaar zijn? Hebben ze geen chat of FB? Makkelijkste lijkt me om zsm toch op een of andere manier contact met ze op te nemen.

koeien op de weg...

Fearn

Berichten: 4760
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 23:15

GDG schreef:
Dat is flink balen. Je zegt dat je ze liever niet wil bellen, betekent dat dat ze nu wel telefonisch bereikbaar zijn? Hebben ze geen chat of FB? Makkelijkste lijkt me om zsm toch op een of andere manier contact met ze op te nemen.


Ze zijn wel telefonisch bereikbaar idd. Het schijnt alleen een één of andere indiaas callcenter bedrijf te zijn dat heel slecht bereikbaar is.. Maar goed, moet het maar proberen dan..

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:51


00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Re: Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 12:17

Even je creditcard maatschappij opbellen. Ik denk dat als je alles uitlegt ze je wel verder kunnen helpen


eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Help! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 12:32

En printscreens maken met datum en tijd + vermelding 0 geboekte vluchten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, catharin, Dominique_96, EsmeeKKK, GoogleAdsense, J30d, LiDi, Natascha, Schuur_, Varekaj, XxLMMxX en 152 bezoekers