Zo ga ik dus echt niet slapen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:05

Tigress schreef:
Knorrend - spinnend
Kruik - mijn katten worden ook met regelmaat als kruikjes gebruikt :))

O, kijk, op die fiets...ik zat aan varkens te denken en dan dat beeld van wroetende, spin etende en knorrende varkens door de woonkamer was best bijzonder _O- Ben 's avonds niet altijd even snugger. Fantasie blijft werken, maar denkvermogen neemt soms drastisch af. :') Bovendien knort en kruikt mijn kat niet. Die snuift, spint en lepelt. :D

Ik zie het verschil nooit tussen mannetjes en vrouwtjes. Weleens naar sexende spinnen zitten kijken. Was geinig en ging een stuk vlotter dan slakken.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:27

Hier kan ik mij echt heel goed in vinden... gisteren zat er een hele grote spin op de trapleuning. Ik ben in paniek naar beneden gerend :')
En zojuist zat er op het gordijn in de woonkamer een redelijk grote, mam gevraagd om hem plat te meppen en toen sprong hij bijna op mij. De hele straat was wakker van mijn gegil denk ik :')

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Zo ga ik dus echt niet slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:29

ik heb ooit gehad dat ik aan het autorijden was en iemand achter mij komt met de vraag: "naam" ben jij bang voor spinnen?

Nou dan begin je dus al te zweten en bleek dat er eentje over de gordelspanner naar mij toe aan het wandelen was. Ik was heel blij dat ik ca 30 km p. u. reed op een rustig weggetje...

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:03

Tigress schreef:
Pluizebolpum schreef:
Wat is een knorrende kruik? :')
Kat hier eet geen spin, die gaan te langzaam. Vleermuizen zijn meer haar tempo maar dat mag van mij dan weer niet.

Hier heten ze Pietsie. Heb een dikke Pietsie in de roos voor de deur zitten. Die kan poot geven. Pietsie van de muntplant is wat minder sociaal. Beetje jammer. -O-

En effe +:)+ voor LoveGlove, las je andere topic, ik vind 't echt keigoed en super dapper van je!

Ik vermoed de kat :))

Knorrend - spinnend
Kruik - mijn katten worden ook met regelmaat als kruikjes gebruikt :))

Tigress, jij gaat door voor de koelkast! :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Zo ga ik dus echt niet slapen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:10

Ik pakte gisteren een komkommer uit de doos bij de Lidl, en toen rende er een dikke zwarte spin weg. Dus ik dacht, oei... maar even goed wassen straks. Had ik het eten op en toen dacht ik "hmm, ik ben vergeten de komkommer te wassen". :+