Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-18 09:30

borstnoot schreef:
Kimmie25501 schreef:
Ik heb haar een pb gestuurd voor na 14 juli, als je het echt meent, zal ik je dan ook een pb sturen om mee te gaan?

Verder bedankt iedereen!


Ja ik meen het hoor! :)
Moet ik wel even kijken hoe ik dat doe met vervoer, maar zal wel goed komen!



Ah gezellig! Ik heb er nu al zin in haha. Ik kan helaas pas na 14 juli omdat ik mijn hele vakantie al heb volgepland :')


En iedereen is echt weer superlief, bedankt! :)

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:34

TS, je bent een super leuke meid, knoop dat in je oren :D

Verder heb ik ook pas voor het eerst gezoend toen ik 18 was. Ondertussen ben ik 23 en heb ik nog steeds geen relatie (maar misschien meer omdat ik daar geen behoefte aan heb).
Dus maak je geen zorgen, het komt écht :D

:D

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 12:01

Lieve TS, je bent een prachtmeid! Ik dacht ook altijd dat ik laat was met alles en niet knap genoeg, maar toen ging ik studeren en had ik in de eerste week mijn eerste kus, hij werd 3 weken later mijn vriend. Dat heeft ruim 3 jaar geduurd, sinds kerst ben ik weer single en dacht ik weer dat ik nooit iemand zou krijgen en nooit mijn prins op het witte paard zou vinden, dat ik niet knap genoeg ben, etc. Maar vanaf de eerste keer dat ik als opnieuw-single weer uit ging, had ik de mannen bij wijze van spreken voor me in de rij staan, juist omdat ik toen dacht "f*ck it, ik ga genieten". Trek kleren aan waar je je mooi en sexy in voelt, niet om mannen aan te trekken, maar omdat je jezelf zo een confidence boost geeft. It's all confidence baby! Als je je zelfverzekerd voelt straal je dat uit, dat is wat mensen aantrekkelijk maakt! Ik ben nu ook totaal niet meer op zoek, ik vind het juist fijn om nu single te zijn, de juiste komt vanzelf wel eens aanwaaien denk ik, en als dat niet zo is kan ik ook prima gelukkig zijn met mezelf (+10 honden waarschijnlijk :+), want gelukkig zijn met jezelf is het aller belangrijkst!

En echt, je hebt helemaal niets aan jongens op deze leeftijd!

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 12:11

speedfiets_2 schreef:
Mijn vriendin meende ook altijd dat niemand der zag zitten. Totdat ik een keer tijdens een avond stappen mensen aanwees die gewoon met der stonden te flirten wat ze niet door had :+


Dit. :+


Schoonheid komt voor een groot deel van binnen. Voel jezelf sterk en blij met je lichaam, dan straal je dat ook uit. Niet een attitude van schijt aan alles, maar een houding van Yup, ik mag er wezen. Niet iedereen valt op hetzelfde type (gelukkig maar). De ene wil graag curvy met grote borsten brede heupen, andere vallen vooral op lang slank en sportief.

En ja je snapt natuurlijk dat nu iedereen je profiel gaat bekijken. :o
Je hebt een geweldig mooie lach! En een figuurtje dat rechtstreeks uit de cosmo komt. Een beetje zelfvertrouwen doet wonderen. Dat maakt van een hele leuke meid ineens een Wow!
Je mag er zijn schat :j

You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-18 17:24

Wat lief! Bedankt!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

capopjekop

Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 17:43

Zoals mijn voorgangers al zeiden het komt vanzelf. Doe leuke dingen. Zorg dat je happy bent met je leven. Op een gegeven moment heb je mensen om je heen die bij je passen en die zien hoe leuk je bent. Dan komt er vanzelf iemand op je pad.

En in de tussentijd kun je lekker tinderen. Als je er niet te naïef ingaat en beseft dat niet iedereen daar is voor een relatie dan kan het best leuk zijn. Ik zou alleen wel voorzichtig zijn als je nog niet ervaren bent met mannen. Er zitten helaas ook mooipraters bij die daar misbruik van kunnen maken. Maar goed die kun je in het echt ook tegenkomen natuurlijk. Veel plezier iig

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 17:50

Joh, ik ben 26 ;) niet naar anderen kijken en dat als standaard nemen hoor. Gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-18 18:21

Dankjewel! Ik vermaak me zeker heel goed op tinder :')

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

rhett99
Berichten: 139
Geregistreerd: 15-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:51

Ik ben nu 19 en heb nog nooit een relatie gehad of gezoend. Wel twee maal verlieft geweest maar dit op jongens/mannen die op dat/dit moment een relatie hadden en nu nog steeds. 1x jammer genoeg te laat mijn kans gegrepen waardoor hij direct weer in een nieuwe relatie zat(achteraf gezien misschien wel stom geweest dat ik toen niks had gezegt). En ja ik denk ook wel eens waarom moet dit mij overkomen en ligt het dan aan mij. Voor wie me herkent liever pb.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 09:33

Wat jammer zeg! Maar door dit topic heb ik wel geleerd dat je ooit wel weer iemand zal ontmoeten :)

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 13:08

Misschien krijg je door tinder wat meer zelfvertrouwen! Mijn probleem was altijd dat ik er niet voor open leek te staan. En ik maar denken dat het aan mijn uiterlijk lag, maar daar vonden ze juist het tegenovergestelde van :D

Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 13:29

Het is juist alleen maar goed dat je er niet zo vroeg bij bent. Daar kan je later echt nog last van krijgen. Vaak denk je dat je daar al aan toe bent en dat je al heel volwassen bent maar eigenlijk ben je nog een kind, zeker met 14/15. Dan moet je je ook eigenlijk niet met volwassen dingen inlaten. Pas veel later kom je erachter dat dat niet slim was en dat kan best gevolgen hebben voor een gezonde sociale ontwikkeling, ook op relatievlak.

Dus je doet het hartstikke goed! En je bent totaal niet mislukt, je bent helemaal gelukt!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-18 10:41

Ah superbedankt!
Tinder is ook best wel goed voor mijn ego, het is leuk om te zien dat aardig wat jongens mij liken. Terugpraten doen ze vaak niet, maar eig vind ik dat niet zo heel erg haha

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:44

Kimmie25501 schreef:
Ah superbedankt!
Tinder is ook best wel goed voor mijn ego, het is leuk om te zien dat aardig wat jongens mij liken. Terugpraten doen ze vaak niet, maar eig vind ik dat niet zo heel erg haha

Tinder is niet alleen op dating gebied. D'r zijn ook wel wat relaties ontstaan maar de meeste willen alleen de lusten en niet de lasten. Tenminste dat is mijn mening

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-18 10:52

Hoe bedoel je precies?

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:02

Kimmie25501 schreef:
Hoe bedoel je precies?

Er zijn veel mannen die alleen maar even voor 1 nachtje een match willen. Kijken niet naar de binnenkant en willen geen relatie. Maar dat is wel met elke datingsite.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:07

Gelukkig valt dat best wel mee Purny.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

RosaLisa

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:09

Hoihoi

Een vriend van mij was 24 en nog maagd zat bij mij op school.

Hele lieve jongen, persoonlijk niet mijn type. Dus we bleven in de friendzone. Zegmaar haha.

Hij heeft volgens mij later dat jaar een meisje ontmoet en al die tijd had hij er wel behoefte aan maar liet het op ze beloop.

En volgens mij zijn ze nog steeds bij elkaar. Ik was 16 toen ik echt geïnteresseerd raakte in jongens daarvoor niet eens. Ik was veel te druk met me sport school vrienden en vrijwilligers werk en dieren.

Drukdrukdruk. Het komt vanzelf. Op ieder potje past een dekseltje zegt me ma altijd.

Ik heb op me 19e een periode gehad zoals jij dat ik d8 voor altijd alleen te blijven. Juist als je gaat focussen zie je de signalen van jongens die je eventueel wel leuk vinden maar waar jij dan niet in geïnteresseerd bent niet op!

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik ben ondertussen 24. 3 jaar getrouwd bijna 5 jaar samen. 2 kids en alles erop en eraan!

Spoiler:
Kiekeboe

yvje86

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:14

Probeer ook vooral niet te plannen, ik lees namelijk op mijn 16e dit en op mijn 17e dat.
Meid je kunt je leven niet plannen, hoogstens uitstippelen.

Ik dacht dat vroeger ook altijd..op mijn 23e trouwen en op mijn 25e mijn eerste kind... ben nu 32 en heb nog geen kinderen.

En kijk zeker niet naar een ander, dit is jouw leven en alleen jij bepaalt welke keuzes je maakt.

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:15

lieveli schreef:
Gelukkig valt dat best wel mee Purny.

Ik heb het ook over de meeste en niet allemaal. Gelukkig zijn er ook relaties ontstaan door tinder

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Sure_lee

Berichten: 10384
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:16


FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:19

Ik denk dat ik juist te vroeg gepiekt heb... :') Ik was er op vrij jonge leeftijd bij en heb 2 relaties gehad. Eigenlijk nu zo sinds mijn 17e/18e vrijgezel en tot nu toe niemand echt meer gevonden. Terwijl vriendinnen die in hun jongere jaren niet veel gedaan hebben nu wel een leuke vriend vinden.

Geen haast, komt vanzelf. Maar bedenk wel, je moet god wel halverwege tegemoet komen. Aftewel zelf moet je ook actie ondernemen, ze komen niet aanwaaien.

En daten is dood eng, maar prober over die stap heen te gaan. Als je eenmaal bij elkaar bent dan valt het altijd mee.

Saluut M2+2
Be Fair M2+10

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:23

De gemiddelde leeftijd voor een eerste keer seks ligt ook rond de 17, dus je bent zeer zeker niet laat!
Ik was ook al 18! En als ik naar mijn vrienden kijk is dit een hele normale leeftijd. No worries, het komt allemaal vanzelf.
Ik snap dat je er mee zit maar het is echt niet nodig. Lekker genieten en veel leuke dingen ondernemen met vrienden bijvoorbeeld :D

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:39

Suzanne F. schreef:
Het is juist alleen maar goed dat je er niet zo vroeg bij bent. Daar kan je later echt nog last van krijgen. Vaak denk je dat je daar al aan toe bent en dat je al heel volwassen bent maar eigenlijk ben je nog een kind, zeker met 14/15. Dan moet je je ook eigenlijk niet met volwassen dingen inlaten. Pas veel later kom je erachter dat dat niet slim was en dat kan best gevolgen hebben voor een gezonde sociale ontwikkeling, ook op relatievlak.

Dus je doet het hartstikke goed! En je bent totaal niet mislukt, je bent helemaal gelukt!


Ik breek even in, maar dit valt ook wel weer mee hoor :=
Ik was nog nét geen 16 (en dus 15) toen ik het voor het eerst deed met mijn vriendje. Ik heb daar echt niks aan over gehouden hoor :') We waren er allebei gewoon aan toe, dat is per persoon zo verschillend dat je daar, naar mijn mening niet zo veel over kan zeggen. Zolang het met beide partijen’s toestemming gebeurd en de één niet 12 en de ander 46 is, ach.

Myrthe64
Berichten: 1014
Geregistreerd: 25-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:49



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Amazonbot, Annienke, Britta31, Danielleeee_, Eliana, Googlebot, Jeska2, jojoleinee, ManonGrr, moonsparkle, NadjaNadja, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Valentinotje, WildDreams en 160 bezoekers