Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:28

Ik ben 22 en totaal geen behoefte aan gerotzooi met mannen :+. Mijn familie maken er al jaren opmerkingen over maar het maakt mij geen reet uit. Gewoon doen wat je zelf wil. Relaties komen en gaan, je bent nog jong en de mensen die zo succesvol en zelfverzekerd over komen ook niet altijd alles op een rijtje hebben :o

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.


Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:32

Je kan ook een kikker kussen :+

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:37

Ik ben 27 en nog altijd single XD en nee, ik maak mij geen zorgen. Ik was ook laat met zoenen etc. En ben een volkomen normaal mens.

Ook ik heb even in jou profiel gespiekt, je bent echt wel een mooie meid! Niets mis met jou!

Edit: toevoeging
Laatst bijgewerkt door Arashah op 29-06-18 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:39

Oh nou ik was ook een heel stuk ouder dan 17 hoor, komt heus goed!

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:40

Ah nee joh! Je ziet er toch super leuk uit??
En misschien hebben al je vriendinnen wel een relatie, maar waarschijnlijk zijn dat ook eendagsvliegen en zitten ze over een tijdje weer met een ander.

Je komt vanzelf de juiste persoon tegen, dus maak je geen zorgen!

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:45

Joh, ik vond 'de ware' pas toen ik 32 was. En dat vond ik vroeg zat :+
Het komt wanneer je er klaar voor bent!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:48

Mislukt? Je bent een leuke meid om te zien, en je bent 17... niks mislukts aan als je nog niet gezoend hebt of sex gehad. Zouden er veel meer moeten doen!

Zeker een eerste keer is iets wat de rest van je leven met je mee gaat, dat moet geen vluggertje onder de trap met een of andere 'hoe heet hij ook alweer' zijn.

Ik had op mijn 18e pas een vriendje, en juist omdat ik hetzelfde dacht als jij, was dat geen gezonde relatie.

Niks mislukt, je bent bijzonder goed gelukt!

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:00

Bij mij in de omgeving riepen ze altijd dat ‘paardenmeisjes’ wel vaker ‘laat’ zijn met dat soort dingen ;). Dat stelde mij altijd wel gerust.
Dé speciale jongen komt vanzelf wel! Echt :j


Sintara

Berichten: 7382
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:04

Een vriendje krijgen betekent niet dat je vanaf dan ´gelukt´ bent hoor! Je moet maar eens horen wat een drama´s veel mensen hebben in hun relatie..
Geniet gewoon van je leven en probeer je niet druk te maken over wat andere mensen doen.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

kimmysan
Berichten: 1632
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:11

Allereerst: dames, dit is bokt op z'n best. Wat een lieve reacties allemaal voor deze jonge meid! Mag ook wel eens gezegd worden.

Verder ben je zo te zien een leuke meid en het komt echt wel! Toen ik ging studeren, werd inderdaad ook alles anders.

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:13

Het is echt niet raar hoor, zijn genoeg meiden en jongens die op hun 17e nog geen relatie hebben gehad.
Ik ben 16 en heb ook geen relatie, slechts een paar van mijn vriendinnen hebben een relatie (gehad). Het overgrootte deel van onze bovenbouw heeft echt nog geen relatie hoor! :D

[o]

Anastasia24

Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:25

Mislukt!? Echt niet! Je bent prachtig!! Maak je alsjeblieft niet druk over liefde of iets!

In tegenstelling tot jou, ik wil, blijf en ben forever alone! En ik vind het heerlijk, ik ben dan nog maar 13. En nog zegt iedereen ''Het komt wel'' Dus, niet veel advies hier. Alleen écht; voel je niet mislukt omdat je al die dingen nog niet hebt gedaan? Dan zou 3kwart ( Of meer ) van de wereld mislukt moeten zijn? Zeker niet, blijf lekker wie je bent en de ''ware'' komt vanzelf, samen met alle andere dingen! <3

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:28

CRos95 schreef:
Bij mij in de omgeving riepen ze altijd dat ‘paardenmeisjes’ wel vaker ‘laat’ zijn met dat soort dingen ;). Dat stelde mij altijd wel gerust.
Dé speciale jongen komt vanzelf wel! Echt :j


Ik mag hopen dat 17 niet als 'laat' wordt bestempeld, dat zou pas echt idioot zijn.
TS, wat is dan volgens jou een 'normale' leeftijd om met jongens bezig te zijn?

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:38

Hoi TS,

Ik snap waar je twijfels vandaan komen. Zelf heb ik ook mijn eerste vriend leren kennen op mijn 17de terwijl iedereen rond mij er al relaties op had zitten. Ondertussen ben ik 28, een jaar vrijgezel, daarvoor een kleine relatie van 8 maanden gehad en daarvoor 5-6 jaar vrijgezel. Soms twijfel je aan jezelf en dat is heel normaal. Alleen nergens voor nodig. Je komt heus wel iemand tegen, of iemand komt jou tegen waarmee je verder kan gaan. Het zou zonde zijn als je dit gaat overhaasten. Persoonlijk vind ik dat er aan 'maagd' zijn niet een bijzondere waarde hangt. Het is je eigen lichaam en het zijn je eigen keuzes!

Die grapjes die je maakt, zelfspot, moet je niet doen hoor! Ze helpen je niet in je zelfvertrouwen en mensen pakken het soms heel raar op. Wees trots op wie je bent en zoek positieve punten in jezelf en draag deze uit! Iedereen is knap op zijn manier, zou wat zijn als we er allemaal als topmodellen uitzien!

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:46

Dat is best normaal als je 17 bent hoor.. ik begon daar pas aan toen ik 20 was (nu bijna 21),en ik noem mezelf niet mislukt. Maak je geen zorgen, het komt wel ;)

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:10

Niks geks aan, ik ken genoeg mensen die pas na hun 18e of 20e begonnen met zoenen/seks/relaties. Zijn stuk voor stuk knappe vrouwen! :D

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:17

Och je klinkt exact hetzelfde als toen ik zelf 17 was, het hielp niet mee toen ik bij een vereniging ging toen ik op kamers ging en al die meiden ouder en verder waren (ik was 17) maar ik heb me nooit laten dwingen. Ik heb na een paar maanden een super leuke jongen leren kennen en daar woon ik al anderhalf jaar mee samen, ik ben nu 22, mijn eerste in alles en hopelijk ook mijn laatste.
Ik had een vriendin die zich heel erg zorgen maakte omdat ze er volgens haar buiten viel en dus maar met een jongen mee naar huis ging zodat ze geen Maagd mee zou zijn, ze heeft er nog steeds spijt van ookal is het alweer 5 jaar geleden. Ik heb haar nooit anders gevonden voor en na maar ze dacht dat ze het voor de andere meiden moest doen om erbij te horen. Mijn beste tip is dus ook laat je niet dwingen, iedereen doet alles op hun eigen tempo en het is eerder dat de meiden steeds jonger worden dan dat jij te oud bent hoor.
Ik had niemand die in dezelfde situatie zat en daardoor was het soms een beetje moeilijk om er met mensen over te hebben, ik kan me voorstellen dat je je "mislukt" voelt omdat je niemand hebt die in dezelfde situatie zit, maar dit ben je absoluut niet! Als je even je hart wil luchten bij iemand die hetzelfde heeft meegemaakt mag je me altijd pben.

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:23

Kinke schreef:
CRos95 schreef:
Bij mij in de omgeving riepen ze altijd dat ‘paardenmeisjes’ wel vaker ‘laat’ zijn met dat soort dingen ;). Dat stelde mij altijd wel gerust.
Dé speciale jongen komt vanzelf wel! Echt :j


Ik mag hopen dat 17 niet als 'laat' wordt bestempeld, dat zou pas echt idioot zijn.
TS, wat is dan volgens jou een 'normale' leeftijd om met jongens bezig te zijn?

Ik zeg nergens dat ik 17 als laat bestempel hè. ‘Laat’ staat niet voor niks tussen aanhalingstekens ;).


Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-18 17:07

Ah wat lief van jullie allemaal! :)
En ik ben al begonnen met Tinder hahaha, helaas gaan de gesprekken daar meestal alleen over seks %)

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:18

Tinder is ook helemaal niks, net als alle andere zogenaamde datingsites, het komt wel goed! Maar twijfel echt niet aan je uiterlijk oid! Jouw tijd komt echt! Ik was 20 bij mijn eerste vriendje ( duurde niet lang maar toch)
Ik denk dat iedereen soms wel een moment heeft dat ze zich afvragen wat er mis is met hun?! Ik heb dat ook heel vaak. Zoals als vele al zeiden, er staat geen leeftijd voor de eerste zoen oid. Neem lekker de tijd, en je vooral niks van aantrekken wat andere er van vinden

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:20


Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:22

Zelf ben ik bovenbouwer op de middelbare en moet zeggen dat het dit jaar opeens heel hard gaat om mij heen, het meerendeel heeft al gezoend, eerste relatie gehad (ok 1 maand of langer praat ik over), een paar hebben ‘het’ al gedaan. Zelfs al de eerste die per ongeluk zwanger zijn geworden :wow: en daarnaast een paar die op een avond met meerdere zoenen.

Ik zou het opzich ook wel leuk vinden een maatje te hebben maar dan wel als het in een serieuzere relatie zou zijn en niet bij de eerste beste die interesse toont.

S <3

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:25

Hi!

Maak je niet te druk joh, ik was zelf 'pas' 17/18 toen ik met een jongen heb gezoend. Gewoonweg omdat er voordien alleen maar jongens waren die mij leuk vonden en ik hen niet. :')
Belangrijk om met iemand te zoenen ed. wanneer je diegene daadwerkelijk leuk genoeg vind. Zeker je eerste keer.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-18 17:29

Haha ik zoek ook lekker door op Tinder hoor!
Bedankt voor de lieve berichten!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 17:30

CRos95 schreef:
Ik zeg nergens dat ik 17 als laat bestempel hè. ‘Laat’ staat niet voor niks tussen aanhalingstekens ;).


Ik zeg ook nergens dat jij dat doet?
Maar TS, nogmaals, wat is dan wel een 'normale' leeftijd volgens jou?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, colinneke, ComscoreBot, Domi_94, ellen05, Es_ther, fleurtjeuh, fotolijstje, Goldwynn, haffiefreak, KikiCelinevs, Lalladidoo, Larislaatje, LilChar, Liseef, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pellelilly, SentiBot, Swift en 178 bezoekers