Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16225
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:49

Het bizarste wat ik ooit meegemaakt heb was de aanslag tijdens koninginnendag in Apeldoorn. Ik stond in het publiek, en de lichamen die ik toen heb zien vliegen gaan nooit meer van mijn netvlies af :(


Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:55

Maureen95 schreef:
Het bizarste wat ik ooit meegemaakt heb was de aanslag tijdens koninginnendag in Apeldoorn. Ik stond in het publiek, en de lichamen die ik toen heb zien vliegen gaan nooit meer van mijn netvlies af :(

Pff... hier nog een.Dat is een dag om niet te meer te vergeten, helaas. Wat was dat eng.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:42

Maureen95 schreef:
Het bizarste wat ik ooit meegemaakt heb was de aanslag tijdens koninginnendag in Apeldoorn. Ik stond in het publiek, en de lichamen die ik toen heb zien vliegen gaan nooit meer van mijn netvlies af :(


dat is zeker naar!!
mijn broer stond toen met die damschreeuwer op de dam en wij waren op vakantie en waren het aan het volgen via de radio. ik heb nog nooit zoiets engs mee gemaakt! je hoort gegil maar kan niet zien wat er gebeurd. en dan weten dat je broer daar staat!

ik was ook helemaal van de rel toen ze dit jaar begonnen over geluidprotest. omdat ik wederom weer de minuten stilte via de radio zou volgen

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:28

Gisteren nog iets heel raars meegemaakt.

Mijn ouders waren samen een dagje weg, maar ik moest even wat weten dus ik stuur mijn moeder een appje.

Op een gegeven moment dacht ik zo ook nog even vragen of ze het gezellig hebben gehad en of ze daar nog zijn of al op de terug weg zijn. Opeens kreeg ik van mijn moeder een appje: Het is hier heel gezellig en ja we zijn er nog!

Dat was iets waar ik helemaal stil van werd, ik had immers nog helemaal niks gevraagd.

The smell of earth after rain!

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:38

Jaren terug was ik op visite bij een vriendin.
Zij woonde toen in een flat op de 9de etage.
Toen ik 's avonds laat weg wilde gaan stonden we op de galerij nog even te praten.
Zag ik uit een ooghoek iemand bij de deur van het trappenhuis staan zwaaien dat ik naar binnen moest gaan.
Mijn vriendin keek nadat ik het zei maar zag niemand
Toch ben ik naar binnen gegaan.
We hebben toen gewacht tot haar vriend thuis was om mij naar huis te brengen
Toen hij thuis kwam bleek er overal politie te staan en was er rond het tijdstip dat ik naar huis wilde gaan een meisje verkracht in de lift.
Bizar dat ik blijkbaar werd gewaarschuwd.

Zjie's the One dressuur = Z2 + 2, springen = M +2 , SGW B +0
Fokker van het Bronzen Hengst veulen 2016 ! [o]

Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:44

b0hemian schreef:
Vroeger, op de camping op de Veluwe dichtbij het verscholen dorp (WO II), zagen we wel vaker schimmen, lichtballen en hing er op een aantal plekken echt een nare energie. Zelfs onze hond reageerde daar op (niet door willen lopen, grommen) Later bleek dat er veel mensen zijn omgekomen op die plekken.

Toevallig de Paasheuvel? Aan de ene kant ben ik super nieuwsgierig, aan de andere kant wil ik ook weer liever niet weten waar je de schimmen hebt gezien :')

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:59

gohya schreef:
Toen onze auto een BMW X5 SUV uit zichzelf met 80km achteruit reed uit het parkeervak en 5 auto's ramde.Het ging zó supersnel, het eerste wat we deden is snel uit die auto stappen! gelukkig liep er niemand op de parkeerplaats.Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes. We hebben de auto weg gedaan [met de reden waarom] en een andere auto gekocht.
Ik ben nog steeds bang als ik achter de auto sta bij de kofferbak.
Die auto was gewoon bezeten!



Is die auto dan niet gehackt ofzo. Lijkt me dood eng, had BMW hier geen verklaring voor dan.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:17

Hele bizarre verhalen komen hier voorbij, maar ook wel hele bijzondere!

Ik heb vooral af en toe een voorgevoel, en soms klopt het ook. En déjà-vus heb ik ook regelmatig.

Een paar jaar geleden had mijn oma een teckel. In de buurt bij haar woont een kippenboer en daar mochten we (mijn oma, broertje, zusje en ik en de teckel dus) een kijkje nemen. Ik was/ben dol op honden en had geen negatieve ervaringen gehad, sowieso was die teckel zo'n beetje de enige hond die ik goed kende en waar ik regelmatig mee omging (ik was 12 of 13 of zo). We lopen daar het erf op en de herdershond die als waakhond dient komt langs gerend. Direct kreeg ik er een heel naar gevoel bij, ik kende de hond of die mensen verder niet. De boer pakte de hond meteen en deed hem naar binnen. De teckel werd buiten vastgezet, die mocht niet mee naar binnen. De boer heeft ons van alles in het bedrijf laten zien, tot we ineens een kabaal hoorden. Herder was achterom geglipt en had de teckel gegrepen en flink ook. Het was kantje boord en ik heb me nog heel lang schuldig gevoeld.

Iets anders wat niet zo lang geleden gebeurde. Mijn moeder en ik houden van rommelmarkten. Ik ben vaak wat sneller langs de kramen dan zij, maar dan roept ze me terug als ze iets leuks ziet. Aangezien daar ook wel mensen met honden zijn, vallen die me meestal ook op of maken we een opmerking over een schattige hond o.i.d.
Op die dag liep ik dus weer wat verder vooruit, en opeens dacht ik "als mijn moeder me nu roept, is het vanwege een hond" en prompt riep ze mijn naam om een jack russelltje achter een van de tafels aan te wijzen, die ik dus onmogelijk daarvoor al gezien had kunnen hebben.

En nog iets dat ik heb gedroomd. Ik ben 10 jaar geleden verhuisd naar een ander land en heb nu bijna geen contact meer met de buurmeisjes waar we goed bevriend mee waren. Ook hadden we het zelden over de buren. Op een nacht droomde ik dat een van de buurmeisjes borderline had en toen ik dat tegen mijn moeder zei ze dat waarschijnlijk het zusje van dat meisje borderline had...

“Horses don’t love good technique. Horses love interaction that feels good to them.” ~ Lockie Philips

Villanelle

Berichten: 1289
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:46

Ik heb vroeger van een tante eens een 5 gulden munt gehad. Daarna gingen we buiten spelen. Helaas tijdens het spelen die munt kwijtgeraakt, waar ik me echt rot over voelde.
Later die dag buiten gaan spelen aan het water, modderige oever. Vind ik een 5 gulden munt in de modder. Echt, snap er nog steeds niks van..!

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 01:51

Zo ben ik nog eens een huissleutel kwijtgeraakt, zat altijd zo'n gekleurd Scooby-Doo draadje aan. Loop ik een aantal jaar later door het bos en zie zo 'n gekleurd draadje naar boven steken en verhip, de sleutel helemaal verroest. Konden het niet geloven, wij snel naar huis en ja hoor was onze sleutel.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 02:24

Wat ik vaak zo bizar vind, is dat als iets me bezighoudt, kan iets kleins zijn maar ook iets groots en ik ga naar de actieve topics op bokt, dat er dan net een nieuw topic is over exact datzelfde onderwerp. Dat is al zó vaak gebeurd.

En hele tijd geleden reed ik een keer op de snelweg en ik probeerde me al een tijdje te herinneren hoe die schaatster ook alweer heette. Ik kon er niet opkomen Irene... Ireen eeeehhhh. En toen haalde een Duitse auto me in waar in het kenteken Wüst/wust stond. _O- :)F

Als kind heb ik mijn moeder ook regelmatig laten schrikken. Bijvoorbeeld toen ik voorop haar fiets zat in zo’n kinderzitje en ik ineens begon te schreeuwen “Neeeee niet boem doen!!!” (Ik was nog niet erg welbespraakt).
Dat was op de plek waar mijn tante is verongelukt ongeveer 20 jaar voor die dag.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:05

alice0cullen schreef:
gohya schreef:
Toen onze auto een BMW X5 SUV uit zichzelf met 80km achteruit reed uit het parkeervak en 5 auto's ramde.Het ging zó supersnel, het eerste wat we deden is snel uit die auto stappen! gelukkig liep er niemand op de parkeerplaats.Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes. We hebben de auto weg gedaan [met de reden waarom] en een andere auto gekocht.
Ik ben nog steeds bang als ik achter de auto sta bij de kofferbak.
Die auto was gewoon bezeten!



Is die auto dan niet gehackt ofzo. Lijkt me dood eng, had BMW hier geen verklaring voor dan.


Geen idee, hij gaf al een poosje fouten aan, dat de achterklep niet dicht zat terwijl die zeker wel goed dicht zat,dat er iets met de trekhaak niet goed was,de balans of zoiets, een achterraam wat in een keer keihard open knalde onder het rijden,en meer vele foutjes. De garage had de auto uitgelezen en kon niks vinden, dus moesten we de meldingen maar negéren.

FB Groep Second Chance.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:02

Weet niet of het bizar is, maar ik en mijn vader gingen net naar de boerenbond om wat zakken paardenvoer, omdat ik merkte dat mijn paarden het niet perfect deden op alleen hooi. En omdat ik niet graag brokjes voer, een zak zemelen, een zak maisvlokken en een zak geplette gerst. Nu blojkt dat dat de zelfde mengeling is dat mijn vader zo’n 20 jaar geleden maakte voor zijn paarden. Hij heeft dat overigens nooit tegen mij gezegt dus kon het helemaal niet weten.

conejo

Berichten: 1413
Geregistreerd: 07-03-06
Woonplaats: Bennekom

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:17

Als kind woonde ik in Peru. In april 1990 zijn mijn zusje moeder en ik naar Nederland verhuist. Ik was toen beina 10 jaar.

Paar weken voor we vertrokken tot de dag dat we vertrokken had ik elke nacht dezelfde droom. Namelijk dat ik achterna gezeten werd door een wolf in het vliegtuig en konden er niet uit.
De nacht voor vertrek konden we er wel uit.

Bij instappen flipte mijn moeder omdat iemand een veel te zware tas boven ons hoofd wou zetten wat niet mocht. Normaal doet ze daar niet zo moeilijk over.

Op het einde van de startbaan bleek 1 motor in brand te staan en moest dus een noodstop moeten maken (einde startbaan is een berg).

Gelukkig konden we redelijk rustig terug rijden en uitstappen.

Die droom nooit meer gehad daarna.

9-4-2011 verliefd - 5-5-2012 verloofd - 7-6-2013 getrouwd...
11-4-2014 trotse moeder geworden van Feline
9-7-2016 trotse moeder geworden van Fenna

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:57

Mijn zus was met de auto aan het rijden van mijn opa, ze ree voorbij het kerkhof waar mijn oma lag, en op dat moment schoot er een CD aan in de auto uit het niets. Mijn opa is die dag overleden...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Anoniem

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:20

Deze week had ik ook weer iets raars. Vind ik.

Ik lag te slapen, droomde, nouja zeg maar nachtmerrie, dat ik aan het fietsen was op het fietspad waarnaast direct een weg zit. Het was donker. Ik wist dat er een auto aankwam. Eentje omringd met duistere energie. En inderdaad. Daar kwam een zwarte SUV die geen lichten aan had, niemand achter stuur, wel een kenteken maar zonder letters en cijfers. Ik keek naar die naderende auto, en voor ik het wist werd alles zwart, ik werd aangereden. Waarna de woorden volgden, 'I need more time'. Het bizarste eraan vond ik, dat ik alles kon voelen. Pijn. Alsof ik echt werd aangereden. Ik werd daardoor ook wakker en ik had een enorm pijnlijke steek in mijn rug, alsof ik met een teaser (hoe schrijf je dat?) was geëlektrocuteerd ofzo. In ieder geval echt een helse pijn die ook direct weg trok toen ik wakker was geschrokken. Ik was klaar wakker en ben niet verder gaan slapen die nacht. Echt heel apart vond ik dit. Ik heb ook echt die negatieve energie gevoeld.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers