Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femo
Berichten: 1841
Geregistreerd: 20-04-12

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:27

Jeetje wat prachtig caitlin_K, dat van die duif!

Ik heb er nog 1: toen ik een jaar of 5 was stond ik te wachten op het schoolplein tot mijn moeder me zou komen ophalen. Er kwam een zwarte auto voorbij met een man en die zei dat hij mij wel thuis kon brengen. Gelukkig kwam mijn moeder op dat moment aanfietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:12

femo schreef:
Oh, en toen ik een jaar of 16 was had ik de huistelefoon naast mijn bed liggen. om 3 uur snachts ging de telefoon af en ik nam op. (omdat ik bang was dat er iets met familie aan de hand was)
Het was een jongen aan de telefoon vroeg of ik wilde komen helpen, want hij had een kindje helemaal kapot gereden (excuses, maar dat waren zijn woorden). Ik durfde zelf niet te gaan kijken, en ik was ook nog helemaal slaapdronken. Dus heb mijn ouders wakker gemaakt. die sprongen zo snel uit bed om naar buiten te rennen, dat ze helemaal niet bedacht hadden dat er geen kleine kindjes buiten lopen s'nachts, en dat, als zoiets gebeurd wij ook niet gebeld worden, maar de politie. Uiteidelijk belde ze terug om ons uit te lachen. Ik weet nog steeds niet wie dat nou is geweest.


Dit is niet bizar maar is gewoon ziek dat iemand dat doet, ben je echt niet goed wijs hoor

AmberG
Berichten: 197
Geregistreerd: 29-01-15

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:39

Weet niet of dit echt bizar te noemen is, maar ik had wel even zoiets van 'hmmmm'. Ik zou vanochtend met de auto van het zuiden naar het oosten van het land rijden, en had al twee dagen een voorgevoel dat er iets fout zou gaan. Vanochtend stond ik echt op het punt te bellen dat ik gewoon thuis bleef, want het voelde echt niet goed. Ik vond dat ik me niet zo moest aanstellen, en ben gewoon de auto ingestapt. Terwijl ik de tomtom aan het instellen was, viel ineens de motor uit, en wilde de auto ook niet meer starten. Toen ik hem wel gestart kreeg, kon ik het gaspedaal indrukken wat ik wilde, de dertig kilometer p/u ging ik niet voorbij. Vader opgebeld en die is met me naar de garage gereden, en er moet een onderdeel vervangen worden. Voorgevoel klopte dus toch, ondanks dat ik in eerste instantie meer aan pech op de snelweg dacht haha.

Anoniem

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:20

Mijn auto begon net onderweg uit zichzelf te toeteren... Had m'n raam ook los dus schrok er zelf van :D

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:25

Ik zou sws schrikken als mn raam los zat :))

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:41

Geweldig topic dit zeg!

Diverse categorieën ook, leuk!

Ik lees heel veel synchroniciteit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Synchroniciteit
Ofwel, toeval bestaat niet...

Het overkomt mij heel vaak... Nouja, overkomt zoiets je? Je moet er voor open staan en de signalen zien misschien?

Twee weken geleden werd ik gebeld. Ik werk bij een groot bedrijf met meerdere vestiging. Heb op vestiging A gewerkt, werk nu op vestiging B en werd gebeld door vestiging C of ik interesse had in een baan daar. Ze hadden mijn naam gekregen van de directeur van A.
Dan ga je nadenken. Je twee weken niet op je plek voelen... Helaas heb ik er niets meer van gehoord.
Gisteren had ik een gesprek met mijn leidinggevende, mede over mijn functioneren. We ervaren beide een beetje van hetzelfde, dat ik niet op mijn plek ben. Ik gaf aan dat vestiging C had gebeld, maar dat ik niets weer had gehoord.
Nog geen uur na dat gesprek gaat mijn privé telefoon. Het uitzendbureau waar ik voor werk, Vestiging C had contact met ze opgenomen en naar mij gevraagd. WTF...

Of de talloze keren dat je het druk hebt met een bepaalde persoon, maar niet even een berichtje kan sturen. En die persoon ineens voor je neus staat. Ik kom vast nog wel op meer dingen...

Synchroniciteit is leuk!

Marcato

Berichten: 2372
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:04

Ik weet er ook nog wel een.

Jaren geleden (lees: in the 90s) deed ik met school mee aan een optreden op de Dam in Amsterdam. Onze buren kwamen ook kijken en hadden kennelijk een foto gemaakt. Een aantal weken later ging ik met mn ouders op vakantie en kwam de buurvrouw aan met die bewuste foto-afdruk van dat optreden (Je zag vooral veel podium, mij op dat podium en er was 1 meisje goed zichtbaar op de voorgrond). Aangezien we al weg gingen en ik niet wist waar ik die foto moest laten, heb ik hem in de deur van auto gedaan.

De reis ging naar Frankrijk en ik was die foto natuurlijk allang vergeten. Tijdens de vakantie raakte mijn broer bevriend met een meisje dat daar ook vakantie vierde. Toen ik haar zag kwam ze me bekend voor. Wat bleek, zij was het meisje van de foto! Die ik dus ook nog bij me had. Was zo bizar. Zij had niets met dat optreden of onze school te maken en stond gewoon als voorbijganger bij dat optreden toen te kijken.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:59

De hulp van mijn opa was op vakantie,ik ging hem helpen. Mijn oma overleed toen in 6 was, en toen ik ging helpen was ik 30.De telefoon ging en opa zei pak jij hem maar, een vrouw vroeg hoe is het met mevrouw van den hooven afgelopen? Ik schrok me een hoedje maar ik moest me voor mijn opa goed houden. Ik vroeg haar wat bedoelt u, nou ik was gisteren in de Doelen in Rotterdam voor een kerst concert en zij was daar ook. Ze werd opeens niet goed en er kwam een ambulance, ik vroeg nogmaals naar de naam van de vrouw die niet goed geworden was?

Weer zei ze dat was mevrouw van den hooven, ik vroeg haar waar woont zei dan? Toen noemde ze het adres van mijn opa,ik had het niet meer maar moest aan mijn opa niks laten merken.Ik heb met een smoes opgehangen, maar het duurde toch een paar dagen voor dat ik mijn angst kwijt was.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:28

Toen onze auto een BMW X5 SUV uit zichzelf met 80km achteruit reed uit het parkeervak en 5 auto's ramde.Het ging zó supersnel, het eerste wat we deden is snel uit die auto stappen! gelukkig liep er niemand op de parkeerplaats.Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes. We hebben de auto weg gedaan [met de reden waarom] en een andere auto gekocht.
Ik ben nog steeds bang als ik achter de auto sta bij de kofferbak.
Die auto was gewoon bezeten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:31

marleen_usar schreef:
De hulp van mijn opa was op vakantie,ik ging hem helpen. Mijn oma overleed toen in 6 was, en toen ik ging helpen was ik 30.De telefoon ging en opa zei pak jij hem maar, een vrouw vroeg hoe is het met mevrouw van den hooven afgelopen? Ik schrok me een hoedje maar ik moest me voor mijn opa goed houden. Ik vroeg haar wat bedoelt u, nou ik was gisteren in de Doelen in Rotterdam voor een kerst concert en zij was daar ook. Ze werd opeens niet goed en er kwam een ambulance, ik vroeg nogmaals naar de naam van de vrouw die niet goed geworden was?

Weer zei ze dat was mevrouw van den hooven, ik vroeg haar waar woont zei dan? Toen noemde ze het adres van mijn opa,ik had het niet meer maar moest aan mijn opa niks laten merken.Ik heb met een smoes opgehangen, maar het duurde toch een paar dagen voor dat ik mijn angst kwijt was.


Dit is echt wel heel bizar :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:56

Myrthe3 schreef:
Mijn auto begon net onderweg uit zichzelf te toeteren... Had m'n raam ook los dus schrok er zelf van :D



Hahahaha :') Ik ben een beelddenker, ik zie het helemaal voor me.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:15

Mijn opa en oma wonen bij mijn ouders in de tuin in een chalet, omdat mijn opa alzheimer had en oma hulpbehoevend was. Nu is mijn opa zijn leven lang een duivenmelker geweest en altijd gek met die dieren. In februari dit jaar is mijn opa overleden aan de gevolgen van alzheimer en mijn oma woont nog bij mijn ouders. Aangezien duiven een groot deel uitmaakte van opa’s leven stond er een duif afgebeeld op zijn rouwkaart en ook op zijn grafsteen.

Sinds een poos zit er een bloedirritante duif op de schoorsteen van mijn ouders. Hij is de hele dag aan het galmen en maakt een vreselijk gek geluid. _O-
Steeds kwamen er mensen voorbij fietsen en stilstaan bij het huis van mijn ouders en vervolgens met een verrekijker naar de duif kijken. Hele groepjes verzamelde zich! Mijn vader was het op een gegeven moment beu en liep naar die mensen om te vragen wat er zo bijzonder was.

Nu had een dorpsbewoner gezegd dat het een zeldzame duif zou zijn en dat deze al meer dan 15 jaar niet in het land was verschenen. Sinds het voorjaar heeft hij zich weer genesteld in de schoorsteen van mijn ouders. Uitgerekend daar!

Mijn moeder geloofd dat het opa is, die ons zo nog even in de gaten houdt en op oma let. :)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:40

De auto die niet meer van cruisecontrol af ging en ik kon de rem indrukken wat ik wilde, maar langzamer ging ie echt niet. Gelukkig kon ik nog een baan opzij schuiven

Lily_Fee
Berichten: 613
Geregistreerd: 16-01-17

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:17

Ik had een leerling (net geslaagd) die gedachten kan lezen. Echt heel raar, maar helemaal waar. Ik moest een vraag in mijn hoofd nemen en zij gaf antwoord op mijn vragen. Ze kon een gesprek met mij voeren zonder dat ik 1 woord zei.

Het was voor haar alleen helemaal niet leuk. Mensen denken best wel heel vaak lelijke dingen over elkaar of pubers die denken aan s*ks. Het trok haar helemaal leeg. Ze ging bijna drie keer per week naar een mevrouw die haar leerde om zich af te sluiten. Haar examens heeft ze apart van alle leerlingen gemaakt. Lieve meid is het, maar vind het toch wel fijn dat ik mijn gedachten weer voor mijzelf heb ik mijn lessen..

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:33

gohya schreef:
Toen onze auto een BMW X5 SUV uit zichzelf met 80km achteruit reed uit het parkeervak en 5 auto's ramde.Het ging zó supersnel, het eerste wat we deden is snel uit die auto stappen! gelukkig liep er niemand op de parkeerplaats.Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes. We hebben de auto weg gedaan [met de reden waarom] en een andere auto gekocht.
Ik ben nog steeds bang als ik achter de auto sta bij de kofferbak.
Die auto was gewoon bezeten!


Sjemig, dat had gewoon best een partij levens kunnen kosten! :wow: Doodeng, ik denk dat ik hem in de fik had gestoken als ik me dat had kunnen veroorloven. XD

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:12

Wat een verhalen. :=

Vind toch wel een van de raarste dingen die ik nog steeds niet echt kan plaatsen.

Mijn vriend heeft een huis met koi vijver en daar zaten toen ik hem leerde kennen 4 vissen in.

Toen ik al een paar keer was blijven slapen droomde ik over dat er een grote witte vis dood in de vijver lag (een 5e dus) en toen ik dat vertelde toen we wakker waren zei hij dat dat goed kon. :o?
Wat bleek vlak voor ik hem leerde kennen zaten er ook 5 vissen in en die 5e was een grote witte en die was dus overleden vlak voor we elkaar leerde kennen.

Blijf het nog steeds heel apart vinden want er was voordat ik erover gedroomd had nooit gesproken over die 5e vis. (ik had het dus nooit kunnen weten %) )

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:08

julius_juut schreef:
gohya schreef:
Toen onze auto een BMW X5 SUV uit zichzelf met 80km achteruit reed uit het parkeervak en 5 auto's ramde.Het ging zó supersnel, het eerste wat we deden is snel uit die auto stappen! gelukkig liep er niemand op de parkeerplaats.Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes. We hebben de auto weg gedaan [met de reden waarom] en een andere auto gekocht.
Ik ben nog steeds bang als ik achter de auto sta bij de kofferbak.
Die auto was gewoon bezeten!


Sjemig, dat had gewoon best een partij levens kunnen kosten! :wow: Doodeng, ik denk dat ik hem in de fik had gestoken als ik me dat had kunnen veroorloven. XD



Had zeker een aantal levens kunnen kosten als er mensen op de parkeerplaats liepen.We waren een uur daarvoor op de parkeerplaats bij Lidl,als het daar was gebeurt waren er zeker slachtoffers en miss. wel doden gevallen en waren we de winkel in gereden!
Ik vertrouw die computer gestuurde auto's voor geen meter meer.

b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:33

Het gegeven dat je aan iemand denkt en diegene je nét dan een bericht stuurt of opbelt heet het morfogenetisch veld ofwel telepathische verbinding. Het is zelfs een wetenschappelijk concept.

Ik heb een heel aantal bizarre dingen meegemaakt en werd er voornamelijk doodsbang van. Ben zelfs bij hulpverleners geweest om mijzelf "af te kunnen sluiten".

Bijvoorbeeld toen ik ongeveer 12 was en mijn krantenwijk in december ging lopen (Je kent het wel, met die kaartjes langs de deur om een paar centen te vragen voor je harde werk. Verschrikkelijk). Op een hoek, met aan de linkerkant een halfdonker gangetje belde ik aan. Enige tijd later zie ik een silhouet op een typisch strompelende wijze naar de deur toekomen. Ik kijk naar links en zie precies dezelfde persoon links in het straatgangetje aanstrompelen. Doodsbang ben ik blijven staan, maar niemand deed open en de persoon was op beide plekken opeens verdwenen.

Vroeger, op de camping op de Veluwe dichtbij het verscholen dorp (WO II), zagen we wel vaker schimmen, lichtballen en hing er op een aantal plekken echt een nare energie. Zelfs onze hond reageerde daar op (niet door willen lopen, grommen) Later bleek dat er veel mensen zijn omgekomen op die plekken.

Tijdens een schoolkamp op het HBO hadden we een kringgesprek, waarbij iedereen iets heftigs over zichzelf moest vertellen. Ik sprak over mijn vader, die toen ik 14 was plotseling is overleden. Precies op dat moment gingen de lichten uit, knipperen even en sprongen weer aan. De rest van de week is dit niet gebeurd. Het voelde, in tegenstelling tot andere dingen, wel heel fijn op dat moment. Alsof mijn vader na al die jaren nog steeds over mij waakte.

Voorspellende dromen heb ik alleen negatief. Zo heb ik bijvoorbeeld in de nacht voordat mijn vader overleed ook gedroomd dat hij overleed, gedroomd dat mijn toenmalige vriendje vreemdging en gedroomd dat iemand in mijn omgeving haar baby verloor. Alles is uitgekomen. Ik word dan ook letterlijk huilend en in paniek wakker. Tegenwoordig maakt mijn lieve vriend mij gelukkig wakker als er zoiets gebeurd, want ik vind het verschrikkelijk.

Edit: Ps: Ik ben verder een heel nuchter persoon en ben niet snel te overtuigen. Maar "seeing is believing".

speurneusc

Berichten: 5376
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:52

gisteren nog, mijn schoonmoeder heeft een vakantiehuisje in zeeland en dat moest ze verkopen, ik zeg nog tegen mijn vriend al iets gehoord van je moeder over zeeland?? nee zegt ie, nog geen 10 minuten later belt zijn moeder dat zeeland verkocht is... nou jaaa

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:32

b0hemian schreef:
Het gegeven dat je aan iemand denkt en diegene je nét dan een bericht stuurt of opbelt heet het morfogenetisch veld ofwel telepathische verbinding. Het is zelfs een wetenschappelijk concept.

Van Rupert Sheldrake, toch? 'Honden weten wanneer hun baas thuiskomt', dat boek heeft het erover.


gohya schreef:
Deze auto deed wel vaker rare dingen uit zichzelf,maar volgens de garage moesten we dat gewoon negéren,computer storinkjes.

Mijn hemel :oo . Als ie met 80 achteruit over de snelweg was gevlogen, had je dat dan ook moeten negeren van de garage?!? Goed dat je die auto gedumpt heb, jemig wat eng. Dan zit ik nog liever in een auto die loslaat.

Niet het meest bizarre, maar wel bizar genoeg dat ik er bij mijn fiets even verbijsterd van moest kijken (en denken aan dit topic :D ). Van de week, boodschappen doen. Van huis naar winkel en weer terug al met al niet meer dan een half uur. Drie verschillende mensen die me kwamen vertellen dat Jezus en God van me hielden en dat ik gezegend was. Ik ben niet kerkelijk, er was ook geen bijbelconventie of zo in de buurt en ik kende al die mensen niet. Mijn buurtjes zijn kerkelijk, van hen zou ik het snappen, maar drie losse wildvreemden?!?

Met beesten heb ik regelmatig bizarre acties. Alsof ze letterlijk begrijpen wat ik zeg. Zo had ik eens de kattenbak helemaal schoon gesopt en er lekker fris grit in gedaan. Kat komt aanlopen. "Schat, hij is zo schoon, je kunt er uit vreten!". Kat kijkt me aan, lichtelijk verbijsterd, loopt naar de bak, kijkt nog eens achterom en begint grit te vreten. Nadat ik 'm het verschil tussen letterlijk en figuurlijk had uitgelegd heeft ie het nooit meer gedaan.
En dit soort acties heb ik regelmatig, met allerlei soorten dieren.

Met dezelfde kat. Dezelfde keuken. Ik had destijds nog geen afzuigsysteem dus er hing een buis van het dak naar de keuken en blijkbaar kon je daar als vogel zo in. Ik hoorde gerommel en gekras uit die buis dus ging ik in de keuken kijken wat er loos was. Kat zat voor het raam ook gespannen naar dat gat te kijken. Vliegt er ineens een hele vogel uit die buis zo bij kat z'n muil in. Gewoon letterlijk, echt. En die arme kat zat met grote ogen, een muil vol vogel met de staart en poten er nog uit te kijken.
Snel het raam open gedaan, muil open gewrikt en toen vloog die vogel er vandoor, maar man, wat ik heb ik gelachen. Vooral toen de andere kat nog slaperig de keuken in kwam sjokken om te zien waar die herrie voor was. Die zag dus niks meer, zuchtte, draaide zich om en liep weer naar z'n mand. Toen kon je me letterlijk opvegen. _O-

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:43

Hier ook nog een.
Mijn zus had een schoolvriendin en ze zijn altijd vriendinnen gebleven.
Deze vriendin kreeg helaas jong borstkanker. En ondanks een paar jaar schoon te zijn geweest kwam de kanker terug. Ze heeft het nog een flink aantal jaren met behandeling volgehouden. Maar op een moment was het op en vond ze het genoeg geweest.
Mijn zus had regelmatig gesprekken met haar over de dood en haar vriendin ginnegapte dat ze mijn zus een teken zou geven als er leven na de dood was.
Na haar overleden stonden er plotseling twee Jehova getuigen op de stoep terwijl die al jaren niet langs waren geweest. Mijn zus deed open en het eerste wat ze zag was dat ze een boekje in de hand hadden en daar stond op. Er is leven na de dood. Mijn zus is net als ik iemand die niet geloofd. Maar ze moest toch wel even slikken.

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:05

Niet echt spooky maar had gister toch ook even een flink wtf momentje. :')

Er was een trein uitgevallen bij Breda, dus moest overstappen naar een andere trein. Was flink druk natuurlijk.. Ik kom bij een lege vierzits aan, leg snel mn koffertje in het rek boven de stoelen. Ik stond toen al tegen de stoel bij het raam aan en had mn handtas op het tafeltje bij die stoel gelegd. Wil ik net gaan zitten, zie ik dat een vrouw vanaf het gangpad een plastic tasje achter mn kont langs heeft gegooid zodat ik niet meer op de stoel kan gaan zitten waar ik bij stond. := De stoel ernaast, aan de kant van het gangpad, had ze ook geclaimd met tassen. Vond ik een beetje overdreven dus ik leg rustig het plastic tasje bij de andere tassen op de stoel naast me en ga zitten op de stoel waar ik bij stond. Ik was immers eerst ja hallo.

Nou toen brak de hel los. Die vrouw begon me toch een partij te schreeuwen over dat de jeugd van tegenwoordig totaal geen respect meer had voor ouderen, het was alleen maar 'ikke ikke ikke', brutale acties dit en dat, ik was een achterlijk wijf met mn arrogante gedrag blabla. Nouja ik heb mn mond gehouden en heb dr lekker laten uitrazen. Hele coupe stond al te kijken. Vervolgens houdt ze na een tijdje op met schreeuwen, gaat ze me een minuut of 10 boos zitten aankijken (Ik denk dat ze me probeerde dood te maken met haar laserogen, ze knipperde al die tijd niet eens :+ ) en passief agressief haar sla-tje opeten.

Ik denk dat ze het niet kon hebben dat ik niet reageerde op haar boze blikken, want vervolgens begint ze wéér tegen me te schreeuwen over hoe achterlijk ik wel niet ben, dus ik zeg rustig 'Als u hier graag had willen zitten dan had dat wel gemogen hoor! Wilt u hier zitten? Ik kan nog wel verplaatsen.' Nou kon mn zin niet eens afmaken of ze begon alweer verder te schreeuwen. Nee ze wilde niet wisselen van plek, want ik had gewoon respect moeten hebben voor haar toen ze haar plastic tasje had neergelegd. Ik moest nog veel leren volgens haar, ik ging mezelf en mijn arrogante gedrag nog wel een keer tegenkomen in het leven als ik zo doorging. Ik stond met een mond vol tanden, maar op een gegeven moment begonnen andere mensen door de coupe tegen die vrouw te roepen dat ze dr kop moest houden en toen hield het op een gegeven moment wel op. :')

Ben er nog steeds boos over. Ik bied ouderen altijd mijn plek in de bus/trein aan, maar zo'n vrouwtje van hooguit 40 die nog kon kiezen uit 3 andere lege stoelen hoeft mij toch niet te gaan lopen uitschelden midden in de trein. Denk om je hartslag man :') Voel me nog steeds beledigd.

(Ik hoop nu niet dat bokt ook vindt dat ik aso ben met mn tasje-verplaats-actie :') )

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:09

Fellow schreef:
Niet echt spooky maar had gister toch ook even een flink wtf momentje. :')

Er was een trein uitgevallen bij Breda, dus moest overstappen naar een andere trein. Was flink druk natuurlijk.. Ik kom bij een lege vierzits aan, leg snel mn koffertje in het rek boven de stoelen. Ik stond toen al tegen de stoel bij het raam aan en had mn handtas op het tafeltje bij die stoel gelegd. Wil ik net gaan zitten, zie ik dat een vrouw vanaf het gangpad een plastic tasje achter mn kont langs heeft gegooid zodat ik niet meer op de stoel kan gaan zitten waar ik bij stond. := De stoel ernaast, aan de kant van het gangpad, had ze ook geclaimd met tassen. Vond ik een beetje overdreven dus ik leg rustig het plastic tasje bij de andere tassen op de stoel naast me en ga zitten op de stoel waar ik bij stond. Ik was immers eerst ja hallo.

Nou toen brak de hel los. Die vrouw begon me toch een partij te schreeuwen over dat de jeugd van tegenwoordig totaal geen respect meer had voor ouderen, het was alleen maar 'ikke ikke ikke', brutale acties dit en dat, ik was een achterlijk wijf met mn arrogante gedrag blabla. Nouja ik heb mn mond gehouden en heb dr lekker laten uitrazen. Hele coupe stond al te kijken. Vervolgens houdt ze na een tijdje op met schreeuwen, gaat ze me een minuut of 10 boos zitten aankijken (Ik denk dat ze me probeerde dood te maken met haar laserogen, ze knipperde al die tijd niet eens :+ ) en passief agressief haar sla-tje opeten.

Ik denk dat ze het niet kon hebben dat ik niet reageerde op haar boze blikken, want vervolgens begint ze wéér tegen me te schreeuwen over hoe achterlijk ik wel niet ben, dus ik zeg rustig 'Als u hier graag had willen zitten dan had dat wel gemogen hoor! Wilt u hier zitten? Ik kan nog wel verplaatsen.' Nou kon mn zin niet eens afmaken of ze begon alweer verder te schreeuwen. Nee ze wilde niet wisselen van plek, want ik had gewoon respect moeten hebben voor haar toen ze haar plastic tasje had neergelegd. Ik moest nog veel leren volgens haar, ik ging mezelf en mijn arrogante gedrag nog wel een keer tegenkomen in het leven als ik zo doorging. Ik stond met een mond vol tanden, maar op een gegeven moment begonnen andere mensen door de coupe tegen die vrouw te roepen dat ze dr kop moest houden en toen hield het op een gegeven moment wel op. :')

Ben er nog steeds boos over. Ik bied ouderen altijd mijn plek in de bus/trein aan, maar zo'n vrouwtje van hooguit 40 die nog kon kiezen uit 3 andere lege stoelen hoeft mij toch niet te gaan lopen uitschelden midden in de trein. Denk om je hartslag man :') Voel me nog steeds beledigd.

(Ik hoop nu niet dat bokt ook vindt dat ik aso ben met mn tasje-verplaats-actie :') )


Harstikke aso ben jij! :')
Heb ook meerdere keren zulke dingen meegemaakt. Meneer/mevrouw denk om uw hart!

Jorinda

Berichten: 13461
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:37

Ik heb een keer gehad dat een man vroeg of hij naast me kon zitten. Dus ik zei ja natuurlijk en begon mijn tassen tussen mijn benen te proppen. Maar ik ging blijkbaar niet snel genoeg dus meneer ging gewoon op een van mijn tassen zitten :+ Eh, oke?

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:55

Wij hadden net voordat wij op vakantie gingen iets heel aparts. Het was al laat 's avonds, bijna 24:00 en ineens zien we een donker gekleed figuur voor ons raam staan, over de plisse te gluren. Daarna liep hij weg. Ik liep naar buiten om te kijken wie het was en wat hij deed, maar zag niemand meer.