Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:00

Ik weet niet of het hier goed staat en of er al een topic over was, maar anders mag dit verwijdert worden. :)

Allemaal hebben we wel eens iets bizars meegemaakt toch? Maar willen we nu niet eens van elkaar weten, wat het aller bizarste is wat we hebben meegemaakt??

Ik zal de spits afbijten. Ik heb 2 super bizarre dingen meegemaakt die ik wel wil delen. Het eerste is het volgende.

Ik was op een ochtend alleen thuis, aan het douchen. Ik had ook de deur va de badkamer op slot dus ik weet zeker dat niemand me voor de aap kon houden. Tegenover de douchecabine zit bij ons de wasbak/gootsteen. Altijd als ik een lege fles shampoo heb, gooi ik die vanuit de douchecabine in die wasbak om vervolgens als ik klaar ben weg te gooien. Dit had ik dan ook gedaan, recht in de wasbak, niet op de rand. Ik weet zeker dat ie plat in de wasbak lag.
Ik ben klaar met douchen, pak mijn handdoek wanneer mijn oog op iets opmerkelijks valt: de lege fles shampoo stond rechtop op de rand van de gootsteen. Super bizar dus!

Toen iets wat ik nog meer bizar vond. Wij reden met de auto op de autoweg. Er passeert een oud model Volkswagen, een zwarte. Deze kunnen ècht niet vanzelf rijden en sturen. Dat bestaat gewoon niet. Ik ben zo iemand die altijd kijkt wat voor iemand achter het stuur zit. Echter, en dat weet ik echt honderd procent zeker, er zat NIEMAND achter dat stuur van die auto! %)

Ik ben benieuwd, wat is het meest bizarre wat jullie hebben meegemaakt? :D

(Aub wel netjes blijven tegenover elkaar!)


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 17:15

In overleg verplaatst van Huiskamer naar Leven Zonder Paarden! :)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 10:54

Al een paar keer meegemaakt: op een zonnige dag op de snelweg rijden en in 1x een enorme splash water op je voorruit krijgen. Geen viaduct met waterballongooiers oid in de buurt en ook geen andere auto's. Heel bizar.

Niets zo charmant als een paard in her land.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:29

Natascha schreef:
Al een paar keer meegemaakt: op een zonnige dag op de snelweg rijden en in 1x een enorme splash water op je voorruit krijgen. Geen viaduct met waterballongooiers oid in de buurt en ook geen andere auto's. Heel bizar.


Weiland ernaast toevallig met van die enorme sproeiers? :=

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:36

Natascha schreef:
Al een paar keer meegemaakt: op een zonnige dag op de snelweg rijden en in 1x een enorme splash water op je voorruit krijgen. Geen viaduct met waterballongooiers oid in de buurt en ook geen andere auto's. Heel bizar.



Het vruchtwater van een vogel. :))

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:39

Gadver Giolli. Vuilak. :')

Op de snelweg haalde ons een keer een auto in, die helemaal in brand stond. De bestuurder had niets door. Hij is uiteindelijk door anderen van de weg gedrukt en wist niet hoe snel ie uit z'n auto moest rennen. :oo

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Seventeen
Berichten: 1199
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:43

In het bos hier 2 minuten van af is eind 2e wereldoorlog een vliegtuigcrash geweest na het opstijgen, alle inzittenden overleden. Hun graven liggen ook nog serieus in het bos en er gebeuren soms een beetje rare dingen. Het is geen groot bos maar een stalgenoot ging daar hardlopen en kon er echt niet meer uitkomen. Sommige paarden willen er 'echt niet in. Maargoed; paar weken terug reed ik daar rond met een van de paarden en ik zweer je dat er iemand op het pad voor me liep! Dus ik ging stappen, en net als ik duidelijk wil maken dat ik er ben gaat 'ie naar links.
Technisch gezien zou dat kunnen want er lopen wel paadjes naar links. Kom ik daar dus, is er geen paadje naar links te bekennen en die knakker ook niet! Ik heb ook helemaal geen geluid gehoord dat 'ie de bosjes in gegaan zou zijn en er lag veel dood hout dus ik had sowieso wat gehoord als 'ie de bosjes in was gegaan. Ik heb echt rondgekeken of ik hem nog zag maar echt nergens ook maar iemand te bekennen! Echt zo creepy.

justdiesel
Berichten: 4939
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:59

Heel wat jaren geleden hadden de kinderen van die speelgoed balletjes met lichtjes er in.
Die gingen knipperen als je de bal op de grond stuiterde.
Op een avond lagen de kinderen al in bed en zat ik alleen beneden op de bank, mijn man was er niet.
Die balletjes lagen op een kastje en ineens beginnen alledrie die balletjes tegelijk te knipperen.
Schrok me kapot en ben als een gek naar boven naar mijn bed gevlogen!

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 04:46

Iris82 schreef:
Gadver Giolli. Vuilak. :')

Op de snelweg haalde ons een keer een auto in, die helemaal in brand stond. De bestuurder had niets door. Hij is uiteindelijk door anderen van de weg gedrukt en wist niet hoe snel ie uit z'n auto moest rennen. :oo

Hoe kan je het niet door hebben als je auto 'helemaal' in brand staat :?


xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 05:34

Ik had wat bijzonders toen ik aan het werk was. Ik maakte een pand schoon rond 20 u. Ik was alleen dus had het alarm eraf gedaan en de deur achter mij op slot. Ik was zeker al een uur aan het werk en ik was bijna klaar. Ik was nog bezig met de keuken en ineens zie ik in mijn oog hoek iemand de trap aflopen dus ik schrik en roep Hallo, ik dacht dat ik alleen was u liet me schrikken maar toen ik die kant op keek was er niemand. 10 seconden later toen ik dus nog steeds die kant op keek waar normaal dus iemand de hoek om komt lopen, slaat de deur achter mij naar de vergaderzaal keihard dicht. Die deuren zijn loodzwaar dus een zuchtje wind was het niet.

Ik kan je vertellen, ik was ineens een half uur eerder klaar :')

Rex & Jazz

winnie03

Berichten: 903
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 22:40

Leuk topic! En bizarre verhalen al genoemd!

Een aantal jaar geleden alweer maar soms denk ik er nog aan. Ik en mijn vriend woonden in een appartement destijds. We hadden 3 horloges, 2 op batterijen en 1 opwindbare. Van de een op de andere dag zijn alle 3 de horloges op exact hetzelfde tijdstip stil gaan staan. Ik geloof niet perse in bovennatuurlijke zaken maar sindsdien wacht ik op het moment dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren om 11:41 :=

Afbeelding

fulltime vanlifer. Nomad. Storyteller. Follow me and my dog on our travels through Europe!


GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:42

Een paar jaar geleden reed ik op de snelweg op weg om mijn broer en ouders te bezoeken. Op het 4 baans-gedeelte was het best druk, maar goed te doen, iedereen reed rond de 130 en geen gekke dingen. Tot ik opeens in mijn achteruitrijspiegel keek en een groene 4x4 op een meter of 100 achter me zie hobbelen, slingeren en toen begon ie te stuiteren, steeds harder en hoger tot de auto over de kop vloog en ook toen nog verder stuiterde. Er vloog van alles uit de ramen over de weg. Alsof ik naar een actiefilm zat te kijken, zo zag het er uit. Ik zag al heel wat auto's stoppen dus ik ben doorgereden. Maar een paar kilometer verder zat ik toch met knikkende knietjes en moest ik even stoppen. Zo bizar, zoiets ken ik alleen van tv en dat gebeurt dan vlak achter je.

Een paar dagen later hoorde ik van mijn schoonzusje dat een kind uit de auto geslingerd is, en die en zijn/haar moeder hebben het niet overleefd. De vader lag zwaargewond in het ziekenhuis.

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Mi_Amore

Berichten: 14819
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:47

Begin deze week fietste ik naar mijn werk en viel er een snede brood uit de lucht. Op mijn hoofd.

Met een warrig slaaphoofd heb ik echt diep moeten nadenken HOE dat kon...

En dan zag ik een vogel met die snede brood voorbij vliegen :’)

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:52

Giolli schreef:
Natascha schreef:
Al een paar keer meegemaakt: op een zonnige dag op de snelweg rijden en in 1x een enorme splash water op je voorruit krijgen. Geen viaduct met waterballongooiers oid in de buurt en ook geen andere auto's. Heel bizar.



Het vruchtwater van een vogel. :))

:o?

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 970
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 00:10

Vanaf de dood van mijn oma ging de deur van mijn slaapkamer 's nachts soms een klein stukje open. 1 a 2 keer per week schat ik. Mijn oma controleerde altijd heel vaak of we nog in bed lagen als ze op mij en mijn broer deed oppassen. Dit bleef jaren lang gebeuren, tot de dag dat ik van mijn opa een ketting met een kruisje kreeg dat van oma was geweest. Ik heb altijd het idee gehad dat ze op me past.

Zowel de computer van mij, als die van mijn vriend gaan wel eens aan als ze in slaapstand staan. Ondanks dat er niemand in de buurt komt.

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 00:43

Jeetje wat een verhalen Allemaal!

Ik was eens aan het schoonmaken, en inene rook ik de shag geur van m'n vader ( zware shag )
Ramen waren dicht, en op de gallerij rook je echt helemaal niets!
Heel bizar, maar ook heel mooi.

En een keer was ik op stal, toen zei er iemand dat er een schaap was overleden en er 3 lammetjes achter waren gebleven.
Kreeg een heel naar gevoel en mijn broer zus en ik schoten te binnen.
Op dat moment keek ik op mijn telefoon, had ik een aantal gemiste oproepen van mijn vader.
Ik belde terug, hij gaf aan of wij langs wouden komen.
Toen vertelde hij dat hij een hersentumor had, blijf dit altijd heel bizar vinden!

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 05:54

Blaze08 schreef:
Toen iets wat ik nog meer bizar vond. Wij reden met de auto op de autoweg. Er passeert een oud model Volkswagen, een zwarte. Deze kunnen ècht niet vanzelf rijden en sturen. Dat bestaat gewoon niet. Ik ben zo iemand die altijd kijkt wat voor iemand achter het stuur zit. Echter, en dat weet ik echt honderd procent zeker, er zat NIEMAND achter dat stuur van die auto! %)

Ik ben benieuwd, wat is het meest bizarre wat jullie hebben meegemaakt? :D


Zat er wel een persoon op de bijrijderstoel?

Meest bizarre wat ik heb meegemaakt is Pukkelpop 2011( door noodweer 5 doden)

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 06:39

Ik deed in de 4e klas van de middelbare school mee met een uitwisselingsprogramma in Roemenië. Ontzettend leuke weken gehad bij het meisje waar ik mee gekoppeld was. Ook na die tijd hadden we soms nog wel contact. Die zomer erna ging ik met een vriendin naar Parijs, iets wat ik het Roemeense meisje niet had verteld. We zitten in de metro en ineens zie ik haar zitten! We waren beiden helemaal overdonderd. Wat is de kans dat je elkaar tegenkomt in zo’n grote stad als Parijs, in precies dezelfde metro, op precies hetzelfde tijdstip? De volgende dag hebben we gezellig samen pizza gegeten. We hebben het er ook nog lang over gehad, zo bizar!

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:25

Ik heb een aantal voorspellende dromen gehad..

De eerste dat ik droomde dat ik de zolder op moest ruimen (was oude slaapkamer van mijn broer maar diende toen als rommelkamer want hij was getrouwd) omdat mijn broer weer thuis zou komen... De volgende dag belt hij dat hij naar huis komt omdat zijn toen toenmalige vrouw wilde scheiden. Dit kwam echt vanuit het niets want er was geen ruzie oid dus ik kan het niet onbewust geweten hebben.

De tweede was dat ik droomde dat ik op het paard van mijn beste vriendin reed maar er constant vanaf viel. Echt elke keer weer.. Na 10 keer ben ik gestopt en werd ik wakker. De volgende ochtend appt mijn vriendin dat ze van dat paard afgevallen is en in het ziekenhuis ligt met een hersenschudding.. Ik had haar de vorige middag nog gesproken en wist niet dat ze ging rijden oid dus ook dat kon ik niet weten..

Heel vreemd!

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:59

Soortgelijks met captain. Heb vaak dromen die dan (deels) uitkomen.

Zo heb ik een nichtje, die ik al zo'n 7 jaar niet gesproken heb. Een aantal weken geleden was ik ervan overtuigd dat zij zwanger was van een tweeling, maar hoe ik erbij kwam wist ik niet, gezien ik haar nooit sprak.

Ik vroeg toen dus aan mijn moeder wanneer ze uitgerekend was, maar die vertelde me dat ze niet eens wist dat ze zwanger was, had daar niets over gehoord. Toen ze 2 weken later mijn tante sprak heeft ze het gevraagd en toen bleek m'n nicht die maand ervoor een miskraam te hebben gehad. Heb dat dus blijkbaar gedroomd of toch ergens aangevoeld. Heel vreemd

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:24

Niet perse bizar:

Ik kom soms mensen tegen en die doen mij dan denken aan bijvoorbeeld een oud schoolgenootje van 10 jaar geleden. Nog geen minuut later kom ik dat schoolgenootje tegen, terwijl ik die persoon al jaren niet gezien heb. Dat vind ik wel heel raar en overkomt me iets te vaak.

Mijn vriend was 5 jaar geleden op bezoek bij familie in een land waar veel oorlog is en aanslagen voorkomen. Ik maakte mij tijdens dat bezoek van 10 dagen elke dag al zorgen maar tijdens één nacht kon ik echt niet slapen en was ik ontzettend bang om hem kwijt te raken. Toen hij veilig thuis was in Nederland vertelde hij mij dat hij die nacht een ongeluk gehad heeft. Hij reed samen met zijn neef en nog iemand op de snelweg, de bestuurder viel in slaap en zijn neef en mijn vriend sliepen al. Toen zijn ze met 120 in een vrachtwagen gereden. Doordat hij achterin lag heeft hij het overleefd, als hij rechtop had gezeten was het anders afgelopen.



Ik kan zo even niks anders bedenken, leuk topic trouwens! Ik smul van enge geestverhalen :D

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:30

In 2009 Verloor ik mijn paard aan koliek.
We zijn in de ochtend gebeld door de pensionhouder dat er iets mis was. DA gebeld en naar stal gegaan. Helaas was het niet goed. Paard opgeladen en in de spits naar Utrecht. Helaas bleek daar al een darm gescheurd en was inslapen de enige optie. En dan rij je helemaal kapot en met dikke ogen van het huilen naar huis. Dit paard was mijn alles een palamino met een geweldige mooi goud kleur. Mijn gouden meisje noemde ik haar. Van de dag zelf weet ik niet veel meer. Alleen dat ik niet kon stoppen met huilen.
Toen ik haar kocht en betaalde kreeg ik fl10,00 terug. Dit moest ik achter de eerste foto die ik van haar had stoppen in een fotolijstje. Die avond ging dit fotolijstje mee naar bed. Een mooi zilver glimmend lijstje. Op mijn nachtkastje. Weinig geslapen en heel veel gehuild. Toen ik in de o htend opstond en naar beneden ging nam ik het lijstje mee. Beneden in het licht keek ik naar de foto van mijn mooie meisje. En toen zag ik tot mijn grote verbazing dat het lijstje niet meer zilver was maar goudkleurig was. Het lijstje staat nog steeds naast mijn bed. En ondanks dat het al heel wat jaren geleden is is ze nog dagelijks in mijn gedachten. Mijn mooie gouden meisje. <3

PEPPER mijn gouden paardje altijd in mijn hart [o]

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:43

Ik droomde dat een bewoner van mijn stage zou overlijden, en 2 dagen later was hij overleden.. bizar hoe het kan. Ik heb er daarna ook zo lang over nagedacht.

Life is a mirror

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:51

cam schreef:
In 2009 Verloor ik mijn paard aan koliek.
We zijn in de ochtend gebeld door de pensionhouder dat er iets mis was. DA gebeld en naar stal gegaan. Helaas was het niet goed. Paard opgeladen en in de spits naar Utrecht. Helaas bleek daar al een darm gescheurd en was inslapen de enige optie. En dan rij je helemaal kapot en met dikke ogen van het huilen naar huis. Dit paard was mijn alles een palamino met een geweldige mooi goud kleur. Mijn gouden meisje noemde ik haar. Van de dag zelf weet ik niet veel meer. Alleen dat ik niet kon stoppen met huilen.
Toen ik haar kocht en betaalde kreeg ik fl10,00 terug. Dit moest ik achter de eerste foto die ik van haar had stoppen in een fotolijstje. Die avond ging dit fotolijstje mee naar bed. Een mooi zilver glimmend lijstje. Op mijn nachtkastje. Weinig geslapen en heel veel gehuild. Toen ik in de o htend opstond en naar beneden ging nam ik het lijstje mee. Beneden in het licht keek ik naar de foto van mijn mooie meisje. En toen zag ik tot mijn grote verbazing dat het lijstje niet meer zilver was maar goudkleurig was. Het lijstje staat nog steeds naast mijn bed. En ondanks dat het al heel wat jaren geleden is is ze nog dagelijks in mijn gedachten. Mijn mooie gouden meisje. <3


Sterkte! Wel heel bizar inderdaad dat dat lijstje is verkleurd!

Ook erg bizar van de overleden persoon ...

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:07

Wat een mooie, maar ook veel enge verhalen, ik heb echt kippenvel.

Toen ik op de eerste hulp lag en heel nodig moest plassen zei een verpleegster tegen me dat ze daarom altijd tegen iedereen zegt nooit met een volle blaas in de auto te stappen. Ze zei dit als grapje. En ik was er van overtuigd dat iemand in dezelfde situatie dat eerder zo tegen mij gezegd heeft. Tot op de dag van vandaag snap ik het echt niet.

Voordat ik geboren was heeft mijn broer een keer tegen mijn moeder gezegd: "dat oude vrouwtje zegt dat wij in een ander huis gaan wonen". Ze gingen inderdaad verhuizen, maar hadden dat nog niet verteld, en er was ook geen oud vrouwtje in huis.

En mijn moeder en ik hebben heel vaak dat we ineens elkaar op hetzelfde moment een appje sturen, op hetzelfde moment hetzelfde idee hebben, of zelfs dezelfde dingen gebeuren in een droom. Heel bizar ook.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Antonius, dalena, EsmeeKKK, Eve_Nie, Galja, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Pluisje1998, sinnekinne, stoer, Telpeva en 58 bezoekers