Waar krijg jij stress van?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Waar krijg jij stress van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:19

Voornamelijk school op het moment. Een combinatie van faalangst, perfectionisme en onzekerheid maakt mij onwijs gestresst. Momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek en niets gaat zoals ik het wilde en gepland heb. Dus poef.. Stress! En dadelijk moet ik op mijn afstudeerstage en dan is het helemaal stress, want in mijn ogen weet en kan ik veel te weinig. Bovendien is het nog maar de vraag of ik überhaupt een stageplek kan krijgen. Dus ja, school is een gruwelijke stressfactor.


sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:28

Ik heb regelmatig stress, maar dat komt omdat ik me vaak druk maak om mijn moeder wat mij dan weer een hoop stress oplevert.
Ik probeer het wel meer naast me neer te leggen omdat je sommige dingen niet kunt oplossen voor een ander, de ene dag gaat dat beter dan de andere dag.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Re: Waar krijg jij stress van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:29

School! Examens...

Helaas heb ik in het dagelijkse leven ook erg veel stress maar daar gaat binnenkort (gelukkig) aan gewerkt worden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, Amazonbot, Besje, Brimi_Disa, c_alsemgeest, Eliine, Ellen_ov, Googlebot, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, Janneke93, Macs, Majestic-12, MoSt81, Paardennamen, RenskeFrea, SentiBot, Snippergroen, Wescha, Westhof, YandexBot en 202 bezoekers