"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

"Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 18:42

Na al die andere leuke 'deel je ervaring' topics te hebben gelezen, leek het mij wel leuk om er eentje te openen over alles wat je eens meegemaakt of geprobeerd hebt waarvan je denkt "nou, dat doe ik dus nooit meer".

TS trapt af: Iedereen kent ze wel, die leuke kleurrijke lunchdoosjes gevuld met de mooiste creaties. Dolenthousiast heb ik 2 doosjes gekocht en heel veel kookhulpjes om het makkelijker te maken, met de overtuiging dat ik dat zeker ook ga doen!... Nou... Niet dus. Arme dingen liggen al jaren te verstoffen :(:)

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤


Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:48

Leuk idee!

Tegenwoordig is het een enorme hit, van die indoor trampoline parken waar je trampoline kan springen en kunstjes doen enzovoort. Ik ben aardig jong, was toen 20, dus ik dacht; dat kan ik wel! Nou ben ik ook behoorlijk angstig dus in eerste instantie vond ik alles eng.
Op een gegeven moment ging ik van een lage verhoging af springen, op de trampoline, maar doordat ik het eng vond durfde ik niet zo goed. Ik sprong dus niet ver genoeg, landde op mijn rug op de trampoline (dat was de bedoeling) maar met mijn nek tegen het kussen/de rand. Mijn nek is dubbelgevouwen (naar voren gelukkig) en ik heb sindsdien rug/nekklachten.
Dat doe ik dus nooit meer :Y)

&if=1

[o]

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 18:53

Oei! Ja, mij lijken die trampolineparken hartstikke leuk, maar volgens mij ben ik écht te klunzig daarvoor. Zou zoiets ook makkelijk voor elkaar krijgen.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Sterrendief

Berichten: 339
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:54

Ik had vroeger, toen ik 14 was en m'n eerste en huidige paard net had, de gewoonte om op een piepklein grasstrookje tussen een fietspad en een 60 km weg, tegen het verkeer in zonder morren een galopje te doen :=

Paard is vreselijk braaf, maar dit werd toch naarmate ik wat ouder werd al snel een gevalletje 'doe ik nooit meer'. Oeps O:)

[o]

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:56

Door het bos lopen zonder muggen en tekenbescherming. Ik dacht: een lange broek volstaat wel.
Resultaat: 31 keer gestoken en een tekenbeet. Ik word gek van de jeuk!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:58

Mijn haar laten knippen door een onbekende kapper -O-
Ik wilde graag doneren voor stichting haarwensen, dus een flink stuk eraf.. Ik had een foto mee hoe ik het graag wilde, niet té kort..
Nou, toen ik mijn bril weer op zette in de kapsalon zag ik dat ze mijn hele nek had opgeknipt :oo
Ik durfde het niet nog eens bij een tweede kapper te laten knippen, dus de komende twee maanden loop ik voor joker met een bloempottenkapsel :=
Afbeelding

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:59

Ik hing een keer een tasje met een Dopper erin aan het stuur van m’n fiets. Ik dacht dat ik m hoog genoeg gehangen had zodat hij niet tussen m’n spaken kwam.

Tijd later kwam ik bij op het asfalt en daarna heb ik nog wat flarden van dat ik in de ambulance lag :Y) Dopper tussen m’n spaken, over de kop geslagen, vol op m’n gezicht gelandt. Zware hersenschudding, bril kapot, geen idee wie m’n ouders en vriend waren. Jukbeen waarschijnlijk gebroken, sowieso een beschadigde zenuw waar m’n bril m’n wang in geduwd is, heb er best een tijd zo bij gelopen:

Afbeelding

Dat doe ik dus echt nooit meer, iets aan m’n stuur hangen :=
Heeft me echt een boel ellende gekost, heb nog steeds soms last van m’n jukbeen en hoofd.

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:02

Oh Warboel. Y;(

Wat ik nooit meer doe: behangen. Wat een rotklus is dat.

Come over to the dark side, we have cookies!

Koper

Berichten: 30233
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:02

Paarden. Ik kap d'r mee.

Een pensionstal ben ik niet geschikt voor en een fatsoenlijke wei huren is niet te doen. Die zijn hier gewoon niet.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:05

Sterrendief schreef:
Ik had vroeger, toen ik 14 was en m'n eerste en huidige paard net had, de gewoonte om op een piepklein grasstrookje tussen een fietspad en een 60 km weg, tegen het verkeer in zonder morren een galopje te doen :=

Paard is vreselijk braaf, maar dit werd toch naarmate ik wat ouder werd al snel een gevalletje 'doe ik nooit meer'. Oeps O:)


+1, ik dacht hier toevallig laatst aan!

ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:12

Tot 3 x aan toe de blunder gemaakt met een jong paard .
wat dan toch best wel al wat keren onder het zadel is geweest en redelijk braaf is...
En dat je dan denkt van ach...kan er wel alleen opstappen zonder dat iemand het even vasthoud. 8)7

Fout!
alleen er op,.....ga zitten,......paard doet dan met een stapje naar voren.
plof daardoor dan net wat te hard in het zadel waardoor je dus echt een MEGA bok partij krijgt en ik dus knoeperhard op mijn onderrug viel.

Nope,never nooit weer, ga helemaal niet meer op vreemde paarden trouwens.
Ben er wel klaar mee!

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 19:13

@8nnemiek: Ohh ik zou ook echt not amused zijn! Wat een verschil ook tussen het voorbeeld en het resultaat :=

@Warboel, zo dan! Maakt mij nu ook aan het twijfelen over mijn fiets bagage keuzes :')

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:14

Werken/stage lopen op een hippisch bedrijf (met stallen, bij een blad lijkt me wel leuk) _O-

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

xsensibel

Berichten: 1463
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:22

Hier ook een gevalletje tas aan het stuur van je fiets. Zo’n 10 jaar geleden was dat geloof ik..

Ik sloeg over de kop, met mijn gezicht op het asfalt. Beide voortanden naar achter geslagen waarvan 1 volledig afgebroken van de wortel en mn hoektand was kwijt. Die is later terug gevonden ik de bosjes.

Het resulteerde in 1 jaar lang iedere maand een wortelkanaal behandelingen en 2 dode tanden.

Dat doe ik dus ook nooit meer :n

❥ Esprit

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:28

vanaf zo'n ouderwetse ijzeren vuilnisbak (waar een plaatsnaam op deksel stat) op een paard stappen.... ik heb de deuken nog in m'n scheenbenen zitten, man man wat ging dat fout zeg.....

en, net zoals Koper: paarden.... pensionstal is niks voor mij, ik heb nu een eigen wei&stal, maar wat een gedoe: gemeente, wijziging bestemmingsplan, allemaal gedoe en ik kan geen dag weg, moet er alle dagen 2 x heen. (enorm eenkennig paard dat direct met koliek staat als er ook maar iets afwijkst van het normale).

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:30

Werken als stalhulp op een pensionstal in het weekend: nooit meer! Was op zich een fijne stal hoor, maar ik was zowaar halfdood op het eind van het weekend, voelde mijn voeten niet meer en dat voor een minimumloon. Daarna maar een ander bijbaantje gezocht. Niet in de paarden, wel een degelijk loon en ik ben nog een beetje menselijk op het einde van de dag :')

Ik denk nog even verder over situaties! :D

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:31

Een te grote sleutelhanger aan je fiets sleutel := , ook een mooie salto gemaakt erdoor . (En heb nooit meer iets aan mijn fietssleutel gehangen)

mirim

Berichten: 4404
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:36

Een nieuw , duur , designbankstel kopen voor in het nieuwe huis voordat je er daadwerkelijk woont.
Na twee maanden de bank in de schuur gezet.
:x
De bank is nu verkocht en we hebben onze oude bank weer staan.
Mettertijd gaan we maar op zoek naar een nieuwe bank . Eentje die wel bij het huis en bij ons past.

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:36

Mijn wedstrijdjasje aantrekken op mijn paard, hij gaat er vandoor omdat hij zich rot schrikt.

Ik lag er vanaf, met mijn rug over het dressuurhekje heen. Interne bloeding en 2 dagen ziekenhuis later.

Dat doe ik dus NOOIT MEER!

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:38

Een spin aanraken. Ik hoopte van mijn angst af te komen door een tarantula vast te houden. Nou dat heb ik geweten, zo'n beest kan dus zijn haren afschieten en mijn gezicht voelde als 3e graads verbrand :(

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:45

moonsparkle schreef:
Een spin aanraken. Ik hoopte van mijn angst af te komen door een tarantula vast te houden. Nou dat heb ik geweten, zo'n beest kan dus zijn haren afschieten en mijn gezicht voelde als 3e graads verbrand :(



Ohhhh dat helpt ook niet echt om van je spinnenangst af te komen :oo

Maar die spin was dus ook bang voor jou :')

Ik zal nooit meer mijn paard lekker aan de kraag van mijn jas laten frunikken.

Er zit een elastiek aan....mijn paard liet los....dikke blauwe plek op mijn wang #)
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 14-06-18 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:45

Afzetten met mijn linkerbeen bij een hoge sprong.
Met gym twee keer gedaan toen ik verkeerd uitkwam bij de mini-trampoline... Ik dacht: 'lukt vast wel!'

De eerste keer bleef ik met mijn voet achter de trampoline haken, waardoor ik voorover viel, en de tweede keer zette ik verkeerd af waardoor ik onhandig op de trampoline kwam met als resultaat een knie die op slot stond. Vond mijn docente niet zo grappig, ik ook niet :D

Auts Nooor_ en Peelie! %)

En veel mensen die een salto met de fiets hebben gemaakt. Brr

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:52

Op hakken naar een feestje “want platte schoenen staan zo boers, dan wil ik niet met je gezien worden,” aldus vriendin.
Na tien minuten op het feestje struikelde ik en kneusde mijn enkel... Dat doe ik dus nooit meer :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:55

moonsparkle schreef:
Een spin aanraken. Ik hoopte van mijn angst af te komen door een tarantula vast te houden. Nou dat heb ik geweten, zo'n beest kan dus zijn haren afschieten en mijn gezicht voelde als 3e graads verbrand :(

Als het een troost is helpt het je ook niet direct om van je angst af te komen. :')
Ik heb al verschillende keren vogelspinnen vast gehad zonder probleem maar gewone huisspinnen blijf ik eng vinden...

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:56

Oh ik heb ook al een paar keer een vogelspin vastgehad, vond dat erg gaaf! Maar huisspinnen blijven hier ook een dingetje :=

watchthesky schreef:
Op hakken naar een feestje “want platte schoenen staan zo boers, dan wil ik niet met je gezien worden,” aldus vriendin.
Na tien minuten op het feestje struikelde ik en kneusde mijn enkel... Dat doe ik dus nooit meer :+


Oh, same here _O- maar dan keihard van een trap gedonderd, zo op m'n staartbeentje!
Daarna nog een paar x koppig naar een feestje/gala geweest op hakken want 'ze staan zo leuk', om vervolgens na een halfuurtje op blote voeten of sokken door de kroeg of discotheek te lopen :') nu altijd flatties aan of anders neem ik een tweede paar mee!

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!