"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
musiqolog
Berichten: 3329
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:20

Cowboy55 schreef:
10-jarige ik was redelijk gevoelig voor opmerkingen als: "Dat durf jij niet" :+

Dat gevoel ken ik totaal niet. Ook niet van vroeger. Nooit mezelf een achtbaan in laten slepen of zo: ik was een schijterd en dat veranderde niet onder sociale druk. Dat heeft me toch een paar ongelukken en pijnlijke ervaringen gescheeld als je dit topic zo doorleest...


meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:20

Met mijn toenmalige vriendje S.*ks hebben ergens in een veldje in het donker... Niet opletten waar je je billen neerplant en dit in een rode mieren nest doen. Ik heb dagen last gehad van pijnlijke billen welke onder de rode bulten zaten :')

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:22

Hahahaha meisje, dat is rot!
Leg dat maar eens uit, hoe je aan jeukende billen komt...

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:23

watchthesky schreef:
Hahahaha meisje, dat is rot!
Leg dat maar eens uit, hoe je aan jeukende billen komt...


Dat is dus gewoon niet uit te leggen. Meisje waarom zit je zo t wiebelen op je stoel, uh ja uhh ik moet plassen. :=

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:26

Dan noem je het gewoon blaasontsteking, hahaha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:28

Wat ik ook nooit meer doe is wilde kittens proberen te pakken met blote handen _O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:31

Oh geniale verhalen komen hier voorbij :')

Ik heb er nog wel een aantal haha!

Samen met vriendlief in bad gaan zitten. Dat ziet er altijd zo romantisch uit in films maar echt, hoe onhandig en slungelig om met z'n tweeën in dat bad te komen (bij een standaard afmeting bad dan), en er weer uit zien te komen. Zeker met wat wijntjes op, geen succes :+

M'n kamerdeur laten openstaan terwijl de kat blijkbaar toch nog niet zo handig is met het kattenluikje naar buiten (en je de kattenbak binnen al had weggehaald). Ze had mijn bed ondergepiest, kon om 2u 's nachts m'n hele donsdeken en matrasbeschermer de was in pleuren :r

Een licht gekleurde broek (of kledij in het algemeen) aantrekken wanneer ik een fotoshoot heb. Ik fotografeer oa honden wat inhoudt dat ik vaak op m'n buik op de grond en in het gras lig. Moest na een fotoshootdag een keer nog langs de winkel. Zag eruit als een dakloze :=

Iets uit mijn hond z'n mond proberen halen. Hij had botjes uit de vuilnisbak gevist, hoorde rare kauwgeluiden 's ochtends om 6u en besloot om te gaan kijken. Toen ik zag wat hij aan het uitvoeren was met m'n slaapkop m'n vinger in zijn mond gestoken om het botje eruit te halen. Meneer dacht dat mijn vinger een botje was en duwde vol zijn kaken dicht... Gevolg flink gekneusde vinger en nagel eraf. Auw.

In discussie gaan met mensen op Facebook (of hier op Bokt), en dan koppig blijven volhouden ookal vallen ze je persoonlijk aan en slaan hun argumenten kant noch wal. Wil ik eigenlijk niet meer doen, doe het toch elke keer weer :')

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:34

Oh, ja, in discussie gaan op facebook.
Doe ik ook nooit meer.

Op bokt vind ik wel leuk, omdat je hier niet altijd meteen afgemaakt word als je een bepaalde mening hebt (oke, soms wel. Maar vaak kun je hier gewoon een nette waardevolle discussie voeren. De roeptoeters negeer ik gewoon altijd)

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:56

billionache schreef:
Iets uit mijn hond z'n mond proberen halen. Hij had botjes uit de vuilnisbak gevist, hoorde rare kauwgeluiden 's ochtends om 6u en besloot om te gaan kijken. Toen ik zag wat hij aan het uitvoeren was met m'n slaapkop m'n vinger in zijn mond gestoken om het botje eruit te halen. Meneer dacht dat mijn vinger een botje was en duwde vol zijn kaken dicht... Gevolg flink gekneusde vinger en nagel eraf. Auw.


Ahh, ja dat heb ik ook wel eens gehad met mijn hond. Alleen werd hij waaks en beet ie in mn hand :/ meteen daarna rolde ie wel geschrokken op zijn rug, haha.

Koper

Berichten: 30233
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:57

oomens schreef:
In de categorie 'niet meer doen': ontbijten met restjes pastasaus op brood en een halve pan chocolademousse toe (was allebei nog over en anders moest het weg). Combineert zeer slecht met een kater en volgens mijn reisgenoot heb ik nog nooit zo groen gezien.

Maar... dit is toch een heel normaal ontbijt? Hoewel ik ipv de chocolademousse meestal ijs gebruik. Mijn kater lust allebei, en maakt mij 's ochtends spinnend wakker bij het vooruitzicht aan zo veel lekkers.

Lasagna of chips is ook lekker als ontbijt :j Misschien eens proberen of dat beter gaat?

Bubblewrap schreef:
Wat ik ook nooit meer doe is wilde kittens proberen te pakken met blote handen _O-

Groot gelijk. Eerst van dat bubbeltjesplastic om je handen wikkelen.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:02

Laurora schreef:
Oh, ja, in discussie gaan op facebook.
Doe ik ook nooit meer.


Dit is vreselijk! Ik gaf iemand goedbedoelde tips(hondenpoepprobleem) en t antwoord was dt ze hoopte dat de honden in mijn voortuin scheten en mijn kids (Wat ik nog niet heb) erdoorheen liepen door ons hele huis :oo Jep ik geef dus geen goedbedoeld advies meer op facebook.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:06

Ja Facebook is wel een stukje erger. De 'argumenten' die mensen daar aanhalen _O- je moet je maar met je eigen zaken bemoeien volgens de meeste mensen. Onlangs nog iemand "ik ben dubbel jouw leeftijd snotjong, ga maar bumba kijken en hou je bek". Was een politieke discussie overigens :')

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:09

Dat hoort bij thuis in het rijtje "dingen die ik dus nooit meer ZOU moeten doen", achterlijke facebookcommentaren lezen :') .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Siggislief

Berichten: 13938
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:26

billionache schreef:
Iets uit mijn hond z'n mond proberen halen. Hij had botjes uit de vuilnisbak gevist, hoorde rare kauwgeluiden 's ochtends om 6u en besloot om te gaan kijken. Toen ik zag wat hij aan het uitvoeren was met m'n slaapkop m'n vinger in zijn mond gestoken om het botje eruit te halen. Meneer dacht dat mijn vinger een botje was en duwde vol zijn kaken dicht... Gevolg flink gekneusde vinger en nagel eraf. Auw.



Herkenbaar! _O-

Wou een aantal jaar geleden een paard aanwijzen waar het kuil stond, en ik wees er naar en nam wat mee..
Alleen vergat daarna mijn vinger terug te trekken uit het plukje kuil, dus toen was het
Paard: Lekker! HAP!
Ik: AAUWWWW!!!

_O-

Bram ✝12/08/'15

xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:34

billionache schreef:
Oh geniale verhalen komen hier voorbij :')
Samen met vriendlief in bad gaan zitten. Dat ziet er altijd zo romantisch uit in films maar echt, hoe onhandig en slungelig om met z'n tweeën in dat bad te komen (bij een standaard afmeting bad dan), en er weer uit zien te komen. Zeker met wat wijntjes op, geen succes :+


Dit is zo vreselijk herkenbaar :') Wij zaten echt vast, konden er niet meer uit _O- En dat zonder wijn zelfs.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:47

Samen in bad, nooit meer.
Vriendlief gaf een knietje per ongeluk met omhoog komen (wat inderdaad onmogelijk is) waardoor ik in een soort reactie omhoog kwam en keihard met mijn schouder tegen de kraan ben geknald. Bloeide als een rund en heeft nog ongeveer een maand alle kleuren van de regenboog gehad. Kon de eerste anderhalve week mijn schouder niet bewegen en nu met sommige bewegingen nog last van die plek. #)

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:48

Nooit meer een voet van een jongen van 18 jaar afweren met mijn hand.
Hand scheurde in tweeen :oo
Het deed nog niet eens zo zeer , maar om die jongen te pesten stelde ik me flink aan, behoorlijk wat omstanders en toen moest ik mijn hand laten zien.
Hand omhoog en hij spleet mooi in 2en, iedereen in paniek en ik heel nuchter, zal mijn moeder maar gaan bellen, was 14 jaar oud.

Geen hond op zijn flank aaien die drachtig is en met zijn bek op gezichtshoogte staat.
Ik stond buiten, hond binnen en buurmeisje zei; aai maar!
Hond hapte vol in mijn gezicht, was 7 jaar maar je ziet het nog steeds.

Geen zeis slijpen met een wetsteen als je linkshandig bent en ook nog staat te kletsen.
Zeisde bijna mijn rechterwijsvinger er af.
Was een enkeltje duits ziekenhuis, paar hechtingen en een zere bil voor een week door de tetanus injectie.

Niet meer zwanger worden, na 3 keizersnedes is het wel mooi, of eigenlijk niet meer zo mooi ,geweest.
Geen last van gehad hoor.

Tijdens een fotoshoot denken dat je nog wel even op de blote rug van je paard kunt gaan zitten, paard werd al een tijd niet meer gereden, schrok van het geklungel om er op te komen dus springt opzij voor ik er op kom en ik plof ongelukkig in het zand.
Gebroken kuitbeen , duurde een half jaar eer het genezen was.

Luisteren naar een huisarts _-:( _-:( terwijl je zelf het gevoel hebt dat het niet goed gaat met je zoon.
Jongen was 18 jaar, bleek geen buikgriep(volgens huisarts) maar zware darminfectie te hebben.
Toen hij na 1.5 week het ziekenhuis ingedragen werd, kon hij gelijk naar de intensive care, darm sprong, stoma operatie, door naar Leuven, in totaal 6 x op de intensive care gelegen en na 9 weken weer spoedoperatie.
Jongen woog nog 34 kilo, 1.80 lang |(
Chirurg had niet gedacht dat hij het zou redden maar hij heeft het gered en inmiddels zijn leven weer opgepakt.

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:00

Niet kijken bij het vastmaken van het deken van mijn paard. :+ paardlief moet na het rijden altijd plassen en ik wilde deken op doen en wil zonder te kijken bilkoord pakken... je raad al wat ik pakte... niet de bilkoord maar zijn geslachtsdeel. Volgende keer kijken! :')

[o]

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:00

Ohja, ik weet er nog een.
Denken dat je wel rustig bij een kersverse (first time) mama shetlander in de stal kan gaan zitten omdat dat ook kon met de (al 10 veulens gehad) shetlander van een kennis.
Nou, dat heb ik geweten. Ben nog net niet de stal uitgetrapt.
Behalve een blauwe plek in de vorm van een paardenhoef heeft mn eigenwaarde ook een flinke deuk opgelopen _O-

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34595
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:12

musiqolog schreef:
Cowboy55 schreef:
10-jarige ik was redelijk gevoelig voor opmerkingen als: "Dat durf jij niet" :+

Dat gevoel ken ik totaal niet. Ook niet van vroeger. Nooit mezelf een achtbaan in laten slepen of zo: ik was een schijterd en dat veranderde niet onder sociale druk. Dat heeft me toch een paar ongelukken en pijnlijke ervaringen gescheeld als je dit topic zo doorleest...


Hoeft niet hoor. Ik was ook een enorme schijtluis (en nog steeds) maar heb toch al de nodige stomme ongelukjes gehad. Gewoon door mijn eigen onhandigheid :+

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:13

Lauriannnn schreef:
Niet kijken bij het vastmaken van het deken van mijn paard. :+ paardlief moet na het rijden altijd plassen en ik wilde deken op doen en wil zonder te kijken bilkoord pakken... je raad al wat ik pakte... niet de bilkoord maar zijn geslachtsdeel. Volgende keer kijken! :')


:') _O-

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:16

Kwanyin schreef:
Dat hoort bij thuis in het rijtje "dingen die ik dus nooit meer ZOU moeten doen", achterlijke facebookcommentaren lezen :') .


Ja maar daar zitten soms zulke idioten tussen dat het gewoon vermakelijk wordt.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:40

spatter schreef:
Nooit meer een voet van een jongen van 18 jaar afweren met mijn hand.
Hand scheurde in tweeen :oo
Het deed nog niet eens zo zeer , maar om die jongen te pesten stelde ik me flink aan, behoorlijk wat omstanders en toen moest ik mijn hand laten zien.
Hand omhoog en hij spleet mooi in 2en, iedereen in paniek en ik heel nuchter, zal mijn moeder maar gaan bellen, was 14 jaar oud.

Je hand spleet in tweeën? Heb je daar een foto van, ik probeer me hier iets bij voor te stellen maar ik heb echt geen idee!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:21

Nou inderdaad yessy, ik zie het ook niet helemaal voor me

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:43

Geen foto , is nog in de tijd dat je als kind geen mobieltje had.
Voet kwam tussen mijn middelvinger en ringvinger en daar scheurde mijn hand dus verder uit elkaar.
Moest ze echt bij elkaar houden.
Ben inmiddels 52 maar aan de binnenkant van mijn hand zie je nog steeds een litteken van 1.5 cm en aan de buiten/bovenkant van 1.5 a 2 cm.
Hand scheurde dus tussen mijn vingers verder uit elkaar met ongeveer 1.5/2 cm.
Ringvinger is ook nooit meer helemaal goed te gebruiken geweest.

♥ Blue ♥ ♥ Tika en Kimber ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [RIJ-ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, _Mars, Amazonbot, Britta31, colinneke, Domi_94, Eefje_Sammy, Elegance_, Es_ther, fleurtjeuh, gigil, Goldwynn, Googlebot, GrapeshotBot, Koekie_186, Lalladidoo, Larislaatje, Lestrange01, Liseef, MallyBelly, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pantykous, Pellelilly, RenskeFrea, SemrushBot, SentiBot, sunny43, xVerax en 194 bezoekers