"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
musiqolog
Berichten: 3310
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:36

Een druppeltje gevallen secondelijm gedachteloos van mijn bureau halen met mijn vinger, zoals je ook met gewone lijm doet. Ik wou mijn cap lijmen, nu zit ik een paar weken met dat spul aan mijn vinger...
Spoiler:
Mijn cap is trouwens niet zo beschadigd dat ik hem moet weggooien, voor we die discussie krijgen.

Een dwaas is niet geïnteresseerd in inzicht, hij wil alleen zijn eigen mening kwijt. (Spreuken 18:2)


prugelpiet

Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:42

musiqolog schreef:
Een druppeltje gevallen secondelijm gedachteloos van mijn bureau halen met mijn vinger, zoals je ook met gewone lijm doet. Ik wou mijn cap lijmen, nu zit ik een paar weken met dat spul aan mijn vinger...
Spoiler:
Mijn cap is trouwens niet zo beschadigd dat ik hem moet weggooien, voor we die discussie krijgen.



Nagellak remover / aceton. Werkt als een tierelier.
Ik kan niks lijmen zonder dat ik en alles eronder zit, dus dat pak ik er meteen maar bij als ik moet lijmen.

I am because you were

musiqolog
Berichten: 3310
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:00

prugelpiet schreef:
musiqolog schreef:
Een druppeltje gevallen secondelijm gedachteloos van mijn bureau halen met mijn vinger, zoals je ook met gewone lijm doet. Ik wou mijn cap lijmen, nu zit ik een paar weken met dat spul aan mijn vinger...
Spoiler:
Mijn cap is trouwens niet zo beschadigd dat ik hem moet weggooien, voor we die discussie krijgen.



Nagellak remover / aceton. Werkt als een tierelier.
Ik kan niks lijmen zonder dat ik en alles eronder zit, dus dat pak ik er meteen maar bij als ik moet lijmen.

Ik heb geen nagellakremover in huis (zou een beetje merkwaardig zijn voor een man), maar omdat je je vingers vaak genoeg gebruikt slijt het een stuk sneller dna je denkt. Achteraf dus niet zo'n megaprobleem, maar toen me dat vanmorgen overkwam dacht ik echt "Jezus, wat heb ik nou weer voor stoms gedaan?!" Vooral toen ik - vraag me niet waarom - mijn vinger in mijn andere handpalm zette: "o oliebol, moet ik zo mijn hele leven rondlopen?" (Gelukkig liet dat vrij snel los, anders had ik dit bericht niet kunnen typen.)

Enfin. Klein leed is ook leed en kleine domheid is ook domheid.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 04-07-18 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Een dwaas is niet geïnteresseerd in inzicht, hij wil alleen zijn eigen mening kwijt. (Spreuken 18:2)

Tigress

Berichten: 8919
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:08

Ik heb eens op stage een stal moeten verven. Mooi weertje, muziekje op, en goed bezig met bruine en zwarte verf. Ik was ietwat onhandig met de bruine verf, en dat drupte dus ook zo op mijn broek. Het was maar een zwarte trainingsbroek, maar het zag er zo dom uit dat ik de zwarte verf heb gepakt en de vlek wilde weg schilderen op de broek _O-
Gevolg, een bruine vlek die overwon, en een zwart deel bovenbeen door de verf die door de broek heen was gelopen natuurlijk. Ik heb flink moeten boenen voor ik alles weer van mijn vel af had _O-

Voortaan laat ik vlekken mooi voor wat ze zijn, en ga ik ze niet meer proberen aan te passen door er overheen te verven :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:16

Tigress schreef:
Ik heb eens op stage een stal moeten verven. Mooi weertje, muziekje op, en goed bezig met bruine en zwarte verf. Ik was ietwat onhandig met de bruine verf, en dat drupte dus ook zo op mijn broek. Het was maar een zwarte trainingsbroek, maar het zag er zo dom uit dat ik de zwarte verf heb gepakt en de vlek wilde weg schilderen op de broek _O-
Gevolg, een bruine vlek die overwon, en een zwart deel bovenbeen door de verf die door de broek heen was gelopen natuurlijk. Ik heb flink moeten boenen voor ik alles weer van mijn vel af had _O-

Voortaan laat ik vlekken mooi voor wat ze zijn, en ga ik ze niet meer proberen aan te passen door er overheen te verven :')


TRIGGERED! Het onderstaande is niet mij overkomen, maar een vriend/bekende, maar het verhaal is wel zo .....uhm...BIJZONDER dat ik hier graag deel.

Eigenlijk is het een heel kort verhaal: vriend/bekende staat 's ochtends klaar om naar zijn werk te gaan. Hij ziet een lelijke kreukel in het borstzakje van zijn shirt. Dus hij grijpt de strijkbout en probeert de kreukel eruit te strijken......terwijl hij het shirt nog aan heeft!

Waar gebeurt en met redelijk vervelende gevolgen voor zijn lichaam overigens.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:51

Dat doet zeer.. ik heb als kind wel eens de verkeerde kant van de strijkijzer aangeraakt.. dat deed ik dus ook niet wéér.

The end

Wranglerbutt

Berichten: 10369
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 14:55

Een auto kopen van 'vrienden' :n
Auto was een barrel en vriendschap was ineens over :\

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 15:14

Christiene schreef:
Dat doet zeer.. ik heb als kind wel eens de verkeerde kant van de strijkijzer aangeraakt.. dat deed ik dus ook niet wéér.

Mijn moeder heeft mij ooit strijkles gegeven... Dat doet Zij nooit meer :') _O-

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 20:55

Mensen vertrouwen op hun woord >;)

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:49

Het motor-olie-is-op-lampje negeren := koste me m’n auto en bijna m’n leven

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 14:11

anne_bento schreef:
Het motor-olie-is-op-lampje negeren := koste me m’n auto en bijna m’n leven


Vastloper of brand?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:22

Vastloper midden op de snelweg met 130 km per uur 8)7

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:26

De auto uitlenen aan m’n schoonmoeder, dat doe ik ook niet meer :=
Die snapte niet hoe een semi-automaat werkte.. heeft de hele wijk rondgereden in de 1, en vroeg zich af waarom het ding toch zo’n kabaal maakte :o?
Later bleek dat de auto door die stunt schijnbaar alle motorolie kwijt was geraakt, en was ik dus ook bijna mijn autootje kwijt dat ik nog geen half jaar had :=

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Hilli

Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:43

Volgende keer dus met uitleg (of de auto niet meer uitlenen). Had een duur grapje geweest anders :oo

Ik ga nooit meer op vakantie naar Malta. Ooit geboekt als last minute-vakantie, maar het eiland sloot totaal niet aan bij onze wensen en het weer viel ook wat tegen zodat zwemmen eigenlijk geen optie was. Dan ga ik liever niet op vakantie...

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 17:08

En ijzeren tuinstoel over de draad in het weiland zetten en de stroomdraad aanraken met de stoel.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

RSDICBS

Berichten: 1003
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 17:38

De waterbak die onder de stroomdraad stond met natte handen ff snel verplaatsen. Ik was iets Wat onbenullig en dr kwam een lading water over de rand van de bak dus stond mooi de volledige bak onder stroom.. Nou brr had er 10 minuten later nog last van %)

Alleen foto's in topic bekijken: &if=1

RSDICBS

Berichten: 1003
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 17:39

Britta31 schreef:
En ijzeren tuinstoel over de draad in het weiland zetten en de stroomdraad aanraken met de stoel.


Het zelfde grapje had ik met de ijzeren kruiwagen :')

Alleen foto's in topic bekijken: &if=1

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:01

anne_bento schreef:
Vastloper midden op de snelweg met 130 km per uur 8)7


Auw....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:08

Denken dat die rammel in je auto wel meevalt... %) }:0

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:05

Ergens langer blijven dan goed voelt is ook wel iets wat ik nooit meer doe.
Overigens vergeet ik ook nooit meer de stroom uit te zetten als ik ga mesten op de één of andere manier beland m'n kruiwagen er altijd tegen aan :=

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:34

als het regent moet het hek ook niet tegen het stroom draad komen, dan spring je ook wel een gat in de lucht

The end

_Nadia_

Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:35

Zonnebrandcreme vergeten tijdens een dagje uit naar een pretpark. Kon 18£ neertellen voor een klein rotflesje in de giftshop

Ayasha
Blogger

Berichten: 57830
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:42

Herinnerde me vandaag ineens eentje:
Met mijn huidige hond in de auto door de carwash. Het is een Jack Russel die heel stoer is in de auto en ik had, omdat ze altijd mee is en met nieuwjaar bij vuurwerk is ze juist altijd op haar gemak in de auto, er dus geen seconde bij stil gestaan dat ze de carwash mogelijk eng zou vinden. Daar heb ik me dus zwaar vergist, dat vergeet ik nooit meer en doe ik nooit meer! Ze heeft er trouwens geen blijvende trauma’s aan over gehouden. :(:) we gaan met nieuwjaar nog steeds een stukje met haar rijden en dat kalmeerd haar nog steeds. Maar heb nog nooit een hond zichzelf zo plat zien maken als Don in de carwash.. nóóit meer... :oo

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 04:36

Christiene schreef:
als het regent moet het hek ook niet tegen het stroom draad komen, dan spring je ook wel een gat in de lucht

Het is ook niet verstandig om in de regen een stroomdraad te repareren(die écht uit is), vervolgens de accu er weer op te zetten en dan de sluitingen weer op te hangen. Iedereen lachte me vierkant uit omdat ik een meter in de lucht sprong toen ik het plastic handvat vastpakte maar ik kreeg echt een keiharde schok. Scheelt dat we toen wel wisten dat hij het weer deed :+

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Daphne__
Berichten: 12440
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 06:48

Mijn moeder ging stroomdraad uit de knoop halen, omdat we de wei gingen omheinen. Toen gooide ze het uitgezochte deel opzij, zo bovenop het stroomdraad van de buren.

Dat doet ze nooit meer :')