Gekke bezorgmomentjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:28

Vandaag kwam de post.nl meneer weer.
Dit keer een klein doosje. Dus ik roep blij “ leuk een goudstaaf”.
Zegt de postmeneer “ nee joh een grote diamant”.

Helaas kabels voor mijn man.

[o]


Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:26

prugelpiet schreef:
Froukje schreef:


Die heeft geruild met "onze" pakjesman -O-
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/105462 ... -daar-niks

http://www.dvhn.nl/drenthe/Inwoners-Wes ... 27300.html

Maar, hier geen André die pakketjes bezorgd hoor. Allemaal jonge mensen die niet weten hoe rap ze weg moeten zijn.

Vrees er voor jullie een beetje voor dat André inmiddels ontslag genomen heeft want die had het écht niet naar zijn zin daar :n

Jammer want het is een top vent die er alles aan doet om je pakje netjes en goed te bezorgen.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:31

Ik heb een keer meegemaakt dat ik een pakket moest bezorgen... dus ik loop met het pakket naar de deur, bel aan, en een man van een jaar of 50 en een beetje heel erg veel overgewicht, doet de deur open in een knalwitte onderbroek...

Ik heb het pakket afgegeven en de handtekening zelf maar gezet. Voelde me niet zo op mijn gemak. :')

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:37

Ik bestel altijd het hondenvoer online en dan meteen voor de hele maand. En toen ik nog op 2 hoog op een appartement woonde had ik een pakketbezorger die er op stond om die zware doos helemaal naar boven te sjouwen. Ook als mijn zusje(die woonde toen naast mij) eens een pakket aan nam(dan hing ik een briefje bij de brievenbus of ze het daar wilden afgeven), sjouwde hij het helemaal naar boven. En zorgde dat ook dat het binnen stond, zodar wij er zelf zo min mogelijk mee hoefden te slepen. Echt heel netjes!

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

lor1_1984

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:57

'Mijn' bezorger gaat morgen niet blij met me zijn gok ik, ik verwacht 2 pakketten van ruim 25 en ruim 20kg. :+
Gelukkig weet hij dat dit maar eens in de zoveel tijd is. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:02

Ik heb nooit gedonder, briefje op de deur geplakt dat pakketjes in de groene kliko mogen. En daar liggen ze dus altijd. Ik ben veel weg, maar nooit heel erg lang en woon in een vrij braaf buurtje. Dus dat vertrouw ik wel.
Vraag me alleen af wat de buren denken als ik weer eens op de kop in de kliko hang om een klein doosje eruit te vissen. :')

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:08

Laatst lag er een pakketje bij de voordeur.. vol in zicht op de grond met kans op nat worden
We waren niet echt happy daarmee

ik verstop mijn pony onder een deken zodat jij het mooie er niet van af kan kijken

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:25

Mlies schreef:
Ik heb nooit gedonder, briefje op de deur geplakt dat pakketjes in de groene kliko mogen. En daar liggen ze dus altijd. Ik ben veel weg, maar nooit heel erg lang en woon in een vrij braaf buurtje. Dus dat vertrouw ik wel.
Vraag me alleen af wat de buren denken als ik weer eens op de kop in de kliko hang om een klein doosje eruit te vissen. :')


Dit doe ik dus ook. :Y) Meestal hang ik een briefje op 'leg maar in de papierkliko'. Laatst vergeten, maar toen had de DHL-bezorger zelf op het briefje geschreven: in de papierkliko. Bedankt, meedenkende bezorger.

Mijn vriend is ook pakketbezorger (DPD) (tot het einde van de maand, dan begint hij aan een nieuwe baan). En hij maakt ook wat mee af en toe. Laatst nog; hij kwam een pakket afleveren bij een bedrijf. Hij srak iemand aan, maar die verwees hem naar een andere hal. Maar dan moest hij wel een lange broek aan doen. Het was 30 graden, en natuurlijk heb je altijd een hele garderobe bij. Die beste man kon ook niet het pakket aannemen. Dus het pakket ging weer mee terug.

Op het werk hadden we ook een hele leuke PostNL-bezorger. Die wist van bepaalde collega's precies welke dagen ze moesten werken, hoelaat de kinderen uit school gehaald werden en als dat dan zo uitkwam dat hij dan daar moest zijn, bracht hij het wel bij haar man op kantoor. :+

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 23:58

Voordat wij verhuisde (twee dorpen verderop) bracht de postbode als we niet thuis waren de pakjes naar de zaak van mijn man.

En nu als we niet thuis zijn wordt het meestal in de schuur van de buurman gezet (buurman weet dit uiteraard en vind het prima, is ook onze huisbaas).

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:06

Onze vaste bezorger kwam helemaal naar ons toe lopen toen we aankwamen met de auto en baby..

"Jaa even kijken hoor! Ik zag de slinger hangen en ik ben dol op kinderen! Wat een DOTJE!!!! Wat is ze mooi!"

We keken wel even raar op zeg maar :) :+

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:11

Wij hadden een schat van een pakketbezorger, een man uit Afghanistan.
Aangezien ik best vaak bestel van Ali of zakelijk, heb ik soms meerdere keren per week aan de deur.
Ik woon aan “de Schans”.
Op een gegeven moment zit ik bij mijn vriendin aan de andere kant van het dorp op de koffie, als hij daar komt met een pakket voor haar.
Hij ziet me zitten door het raam, en roept door de open deur met zwaar Arabisch accent: Hey! Ies mevrouw van schans! Ghallo! Allies goed?
_O-

Op dat moment realiseerde ik me: stef, je besteld écht te veel :')

Anoniem

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:46

Wat een verhalen _O-
Ik moet nodig maar weer eens wat bestellen ~~}>

bryce27
Berichten: 620
Geregistreerd: 01-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 23:56

Vammiddag kwam de postbezorger ook een pakketje bezorgen. We maken open toen we hem zagen aankomen en hij maakt een vrolijk dansje van 3 seconde met als uitspraak er is een pakketjeeee voor jullie. Hij geeft het en vertrekt weer vrolijk.

We waren eventjes verbaasd over zijn vrolijkheid maar het is wel een momentje wat de dag allemaal weer vrolijker maakt.
Hij mag vaker de post bezorgen .. :D

www.ofmiraclecolors.jouwweb.nl
Australian Shepherds

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 00:36

Hahahah dit topic :')


Wij hebben een postbezorger die een beetje bang is voor honden en een teckel met een beetje een zware blaf.
Laatste belde hij aan en floepte teckel mee de gang op dus ik til haar op en doe met haar onder mijn arm de deur open.
Hij kijkt naar mij, naar die hond en weer terug en zegt:
“Oh, maakt die zoveel herrie?!”
:Y)

Wave after wave

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 01:37

Ik werk oa bij een instelling en daar zijn dus heel veel adressen dus de pakketbezorger komt vaak met een steekwagentje het gebouw in. Vorige keer had hij zijn wagentje in de lift laten staan, en de bewoner stond bij de ingang van de verdieping al te wachten op hem. Alleen was ie niet zo vlot. En toen ging de lift dicht, met zijn wagentje er nog in. De paniek van hem. Toen kwamen zijn pakketjes een verdieping lager aan, waar een client met een verstandelijke functiebeperking heel hard riep 'kijk dan allemaal cadeautjes voor ons!'. De bezorger kon daar niet naar binnen, omdat de lift dus niet meer bij hem kwam omdat daar de clienten stonden, en de trap afgesloten is voor mensen van buitenaf. Ik heb hem heel beleefd geholpen maar heb echt hard moeten lachen achteraf. :+

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:07

Ik heb er vandaag ook eindelijk eentje :D wel heel blij dat m'n pakketje is gekomen, maar niet helemaal zoals gepland :=
Laatst bijgewerkt door Muurp op 19-06-18 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: privégegevens verwijderd.

puppy1128

Berichten: 5009
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:15

Ik liep toevallig met mijn paard langs mijn huis. Zie ik de postbezorger voor mijn huis staan. Te bellen.

Ja die zijn niet thuis. Want ik loop hier. Bezorger vond het wel leuk. Hd wel even gevraagd of zij het pakketje naar binnen wilde zetten bij de deur. Want ik ging dat maar niet proberen met paardlief. Denk wel dat postbezorgers niet vaak de eigenaar van het pakketje langs zien komen met hun paard. Vooral bij mij in de buurt. :')

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:16

ik hoorde een toeter buiten.Ga kijken en er zit een bezorger in de bus.Of we ook een hond hebben want hij is bang voor honden.De hond zat binnen en de bezorger komt de bus uit.2 meter lang en model Jerommeke.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 15:41

Britta moest je niet lachen?

Pakketbezorger kwam vandaag ook ruim voor de tijd die we per mail hadden gekregen.
Geen probleem voor ons.
Hij zag de ‘geslaagd’ vlag hangen en heeft zoon gefeliciteerd met zijn diploma.

[o]

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:04

ScarOfWars schreef:
Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.


Yep, "onze" Ronnie.... zeer gemist, nog steeds :j

Niet alle dwalers bennen verdwaald

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:07

siskeh schreef:
ScarOfWars schreef:
Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.


Yep, "onze" Ronnie.... zeer gemist, nog steeds :j


Jaa.. Hij was altijd zo gezellig..

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:17

Hier voornamelijk positieve ervaringen.

Maar ene keer stond ik wel echt paf.
Ik verwachtte een pakketje maar was bij het bezorgmoment niet thuis.
Wat bleek toen ik thuiskwam... pakketje stond IN de tuin naast de carport in de regen.
Als je dan toch de tuin betreed (waarvoor je over de poort moet klimmen of misschien via de buren over de afscheidingsmuur gekropen bent) zet het pakketje dan ónder de carport ipv er pal naast in de regen.
Tegenwoordig nemen mijn buren ook de pakketjes aan als we niet thuis zijn. :)

Leef en laat leven.

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:21

Ronnie was absoluut gezellig, maar ook nu heb ik over het algemeen niet te klagen, soms wat bezorgbedrijven die niet vaak komen die wel eens mindere acties hebben, maar Post.nl en DHL heb ik niets over te klagen.

Waar ik me echter aan stoor is de gigantische dozen zo af en toe, van de week een dusdanig (onnodig) grote doos van Decatlon dat hij niet eens in mijn auto paste om weer terug te sturen.
Het voelt ook mega gênant kan ik je zeggen. Er zat een (grote) poetskist in, maar doos was groot genoeg voor 4 grote poetskisten... en bedankt hé
Vandaag weer een pakket, ik kijk er naar en denk, wat heb ik dan besteld ?! Zo groot is de doos, alleen de onderste 15 cm gevuld.. tja leuk jongens, leuk.

Niet alle dwalers bennen verdwaald

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:25

Ik heb ook zeker niks te klagen wat betref de bezorgers die nu langskomen, maar het was toch anders met Ronnie.

Oh ja.. dat is zeer balen.. Ik snap ook echt niet waarom het moet.. Niet iedereen kan iets met een mega doos..

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:33

Ik hoop dat ik mijn vraag hier kan stellen..
Er is een pakketje vanuit Nederland onderweg naar mij België.
Nu heb ik een ongeldige? track and trace code doorgestuurd gekregen. Post.nl herkent hem in ieder geval niet.
Hij start met UB en eindigt op NL. Wat moet ik hier mee? :(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annienke, Antonius, Bontfire, DDD3, Eliana, Eliine, haffiefreak, hagelslag, jadeken, Larislaatje, Marije112, Mars, marygoround, miereneter, Mitch_Beauty, Paardennamen, RenskeFrea, xU_Blinghx en 224 bezoekers