Gekke bezorgmomentjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:43

Vorig jaar met kerst snap dat het druk is maar ool weer met stomme dhl!

Ze hadden niet aangebeld, maat gewoon voor de voordeur gezet. Even een pakketje van 149 euro! Klacht ingediend maar of er iets mee gedaan is!

Kwamen er 2uur later pas achter voor het zelfde geld was het weg!


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:48

Xyris schreef:
Ik herinner me net ineens iets, een half jaar geleden ofzo, staat een man voor mijn deur met 2 gigantische flatscreens, van het type waar je wel een paarduizend euro voor neer moet leggen, per stuk. Mijn adres, zelfs met de toevoeging erbij, maar de naam klopte niet. Man wilde toch dat ik het aan zou nemen en een handtekening zou zetten, want het adres klopte, dus het moest wel voor mij zijn. Zou je denken, misschien voor de vorige bewoner maar nee, de vorige bewoner was mijn zusje, die daarvoor een kennis (30+ jaar) dus voor wie het nou was, geen idee :'). meneer was wel erg boos dat hij alles weer terug moest sjouwen...



Wehkamp fraude. Als je het wel had aangenomen dan had er die avond iemand voor aan de deur gestaan.
Rekening op jouw adres en hun onvindbaar.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:51

Keet schreef:
Xyris schreef:
Ik herinner me net ineens iets, een half jaar geleden ofzo, staat een man voor mijn deur met 2 gigantische flatscreens, van het type waar je wel een paarduizend euro voor neer moet leggen, per stuk. Mijn adres, zelfs met de toevoeging erbij, maar de naam klopte niet. Man wilde toch dat ik het aan zou nemen en een handtekening zou zetten, want het adres klopte, dus het moest wel voor mij zijn. Zou je denken, misschien voor de vorige bewoner maar nee, de vorige bewoner was mijn zusje, die daarvoor een kennis (30+ jaar) dus voor wie het nou was, geen idee :'). meneer was wel erg boos dat hij alles weer terug moest sjouwen...



Wehkamp fraude. Als je het wel had aangenomen dan had er die avond iemand voor aan de deur gestaan.
Rekening op jouw adres en hun onvindbaar.


Oh >;) ik heb er inderdaad wel van gehoord, één van de redenen dat ik het niet heb aangenomen, maar dacht dat ze niet zo opzichtig te werk zouden gaan, was echt abnormaal waar die man mee aankwam, ik had het niet eens naar boven kunnen krijgen door mijn trapgat :').

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 12:58

Och praat mij er niet van, mijn pakket is nu weer kwijt (van NL naar zweden) vorig jaar in dec kwam in feb aan :+ lekker met de oude kaas er in!

Nu weer werkt mijn track en trace niet (alweer) ik heb al gezegt tegen mijn moeder nooit meer pakketjes naar mij versturen het is altijd kwijt.

Ik vind het wel fijn dat er dus nog mensen zijn met goede ervaring, ik heb ze dus niet :')

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:06

Onze pakketbezorger is top, hij komt vaak omdat we bedrijfsmatig ook nogal wat pakketjes ontvangen. Als er niet voor getekend hoeft te worden zet hij ze zelf in de werkplaats. En zo ja gaat hij wel even op zoek. Hij is bang voor onze honden, maar toen ik met 3 paarden aan een touwtje aan kwam gelopen, zei hij vrolijk: Ah geef ze maar even. Ik heb op een hengstenhouderij gewerkt vroeger, kun je even tekenen.
Daarna is hij nog met 1 pony meegelopen naar de wei, is handiger dan met 3 manoeuvreren vond ie. De held!

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:14

Niet echt een gek bezorgmoment, maar van de week kleding besteld bij mijn favoriete webshop. Ze versturene helaas wel met dhl. Nog niet eerder problemen mee gehad, maar kreeg een paar dagen terug de trackcode met de mededeling dat het binnen twee werkdagen bezorgt zou zijn. Ondertussen al een paar werkdagen verder en nog steeds staat er bij de trackcode nog steeds geen bezorgtijd, en is t pakje nog niet eens door t sorteerproces. Hoop dat het snel veranderd, was een dure bestelling.

Van postnl hebben wij wel een leuke en hele vriendelijke bezorger, daar nog nooit problemen mee gehad. Soms wordt er eens iets wat later op de dag bezorgt, maar verder altijd alles volgens t boekje.

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:54

Ik heb wel eens een pakket gehad dat ze precies achter de achterband van mijn auto hadden gezet... Het is dat ik het zag.. anders rij ik zo erover heen.. stond toevallig achteruit erin dat ik die kant er langs liep.



Tegenwoordig rijden ze het erf op toeteren en dan heb ik de pakket als ik op tijd reageer.

The end

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:14

Ik kreeg een flink pakket binnen, had geen idee wat het was
Afbeelding

Afbeelding

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:19

Maanlicht schreef:
Ik kreeg een flink pakket binnen, had geen idee wat het was
[ [url=m/WjoorT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3saSvx.jpg]Afbeelding[/url] ]


_O-

Kom je hier vaker? <<)


x_Anne_x

Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:22

wauw! :')


Ook lekker mijn vrouw heeft vandaag 2 pakketten die gisteren ook al aangeboden zijn. Mensen hebben speciaal extra moeten betalen om het zondags te laten bezorgen. Maar niemand thuis...

Handig :')

Jade <3 29-12-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:05

Stil hier, geen gekke pakketbezorgers meer? :D
Ik verwacht vandaag een pakketje maar ben niet thuis dus ben benieuwd.

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:09

Op het werk hadden we een keer een bezorger die een bekend gezicht had maar ik kon het even niet plaatsen. :o?
Hij zei ook al zo vriendelijk gedag alsof die me kende maar ik had echt even geen idee. Toen moest die lachen en bleek het dat ie van baan gewisseld was en bij een andere bezorg firma werkte.. :')

                live together die alone

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:13

Mijn pakketje van vandaag paste door de brievenbus en volgens de Post NL app ligt hij op de mat *\o/*

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:20

Ik verwacht ook pakketje van PostNL
Maar is van de drankenhandel :+ En moet tekenen en ben niet thuis, kan ook niet aangeven of die naar PostNL punt gaat.... balen! Dus zie het wel....

hetty007

Berichten: 519
Geregistreerd: 12-12-07
Woonplaats: Op de berg

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:26

Maandag pakketje verstuurd, dinsdag lag hij netjes voor de deur. In de winkel hadden ze per ongeluk de afzender gebruikt. Ach foutje moet kunnen. Terug naar de winkel em is opnieuw verzonden.

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:29

Ik zet altijd een bak klaar met erop geschreven doe het pakket hier maar in als ik even achter op het erf ben..plus mijn mobiele nummer.. Vaak kom ik ook weer aanlopen net als vandaag zeggen ze dan dat past er niet in het?.. ja vandaar mijn nummer past er wel half in vaak

The end

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:53

Ik heb zaterdagochtend 2 pakketjes verzonden 1daarvan nog geen afleveringpoging :=

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:38

Zojuist met DHL... Woon op 2 hoog, werd gebeld via intercom bij voordeur. Bezorger met pakketje. Kan kloppen, dus ik doe open. Vervolgens blijft het stil, dus ik loop even naar buiten, wellicht kan hij het niet vinden. Ik doe voordeur open, ligt het pakketje gewoon midden voor de deur op de drempel.. Euh... whut? Nu zijn het gewoon multivitamines, maar vind het toch niet echt netjes...

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:40

Ik zag net dat mijn pakketje afgeleverd is op mijn adres, is alleen niemand thuis.
Maar als het goed is heeft die vrouw hem achter het huis gelegd, had ze naar gevraagd vorige keer of ik dat prima vond...
Toch wel leuk als je thuis komt en er ligt iets voor je klaar, ook al weet je wat er in zit.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:54

Ik deze week nogal verbaasd, had elektrolyten besteld voor mijn paard en chaepo dat ik ben de "navulverpakking" gekozen ipv "origineel" want dat scheelde 3 euro haha.
Stond er bij PostNL dat het door de brievenbus paste en ik heb me serieus de hele dag afgevraagd hoe ze een kilo supplement door de brievenbus wilden proppen? :')

Uiteindelijk kwam het in zo'n platte kartonnen doos en zat het spul gewoon in een zakje. Nogal onpraktische manier van verzenden want als de doos beschadigd was dan had mijn witte poeder :+ overal gehangen denk ik haha.

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:16

Dat had ik dus met bolletjes breikatoen. Stond ook bij dat t door brievenbus kon, dus ook ik dacht: maar hoe dan??? Bleek dus dat die dingen in een zak gedrukt worden, spul wordt vacuüm gezogen, geheel in plat doosje gestopt en dat paste door brievenbus. Juistem.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 16:33

SuperAssie schreef:
Ik deze week nogal verbaasd, had elektrolyten besteld voor mijn paard en chaepo dat ik ben de "navulverpakking" gekozen ipv "origineel" want dat scheelde 3 euro haha.
Stond er bij PostNL dat het door de brievenbus paste en ik heb me serieus de hele dag afgevraagd hoe ze een kilo supplement door de brievenbus wilden proppen? :')

Uiteindelijk kwam het in zo'n platte kartonnen doos en zat het spul gewoon in een zakje. Nogal onpraktische manier van verzenden want als de doos beschadigd was dan had mijn witte poeder :+ overal gehangen denk ik haha.


Paardendrogist? Ik bestel altijd navulverpakkingen, elke euro die je bespaart is er één he! _O- Ik verbaas me er ook altijd over hoeveel ze in een relatief kleine doos gepropt krijgen haha.

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:02

JPitty schreef:
Dat had ik dus met bolletjes breikatoen. Stond ook bij dat t door brievenbus kon, dus ook ik dacht: maar hoe dan??? Bleek dus dat die dingen in een zak gedrukt worden, spul wordt vacuüm gezogen, geheel in plat doosje gestopt en dat paste door brievenbus. Juistem.

Dat is wel heel slim van die verzender! Zo zonde al die extra verzendkosten alleen voor lucht.
Ik bestel vaak stofjes, die kunnen meestal wel zo plat gevouwen worden dat ze ook door de brievenbus passen. Wel zo handig!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:47

Nou inderdaad slim van de verzender! Maar je denkt dan wel even "Huh? Passen daar mijn bolletjes garen in" als je dat ding in je bus vindt...

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:54

Ik heb zelfs een hoofdstel door de brievenbus gekregen. Alle riempjes los, plat op de bodem, en een beetje aangeduwt. Ik moest eerst even fronsen, maar eigenlijk ging het best. :+

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Bullebeest, Cerosa, Eefje_Sammy, Ginny135, GrapeshotBot, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Momo94, MyrtheJ, Setteli, teunis001, Xayah en 131 bezoekers