Gekke bezorgmomentjes

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Gekke bezorgmomentjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:36

Zag in een ander topic veel ‘klachten’ voorbij komen over oa pakketbezorgers en het leek mij leuk om daar maar eens een topic over te openen.

Elk soort bezorger telt, dus of het nou van de post is, eten of wat dan ook brand los :D

Tot nu toe zelf nog geen boeiende verhalen te vertellen, de vrouw van post nl wat hier vaak bezorgd is juist heel netjes en correct, zijn onlangs verhuisd en toen vroeg ze aan mij of ze het pakketje onder het balkon in onze tuin mocht leggen als er niemand thuis was.
Heel prettig dat ze dat ze dat vroeg en scheelt mij dan weer een ritje naar het postkantoor.


xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:44

Vorige week zat ik met smacht op mijn pakketje te wachten. Ik wist dat het druk was bij PostNL maar ik had het pakket echt die dag nodig aangezien er hondenvoer in zat. Normaal koop ik dat in de winkel waar ik werk maar daar was het op … dus snel online besteld en dan zou ik het maandag hebben.

Uiteindelijk werd het pakket bezorgd tegen half 8 ipv 3 uur. Ik zag de bus aankomen en ik ging direct in de deuropening staan om met een big smile het pakketje van de bezorger aan te pakken. Hij zag er echt versleten uit en daar stond ik dan met een big smile. Schijnbaar toverde dat een glimlach op zijn gezicht en ik riep enthousiast; Zo enthousiast ben je nog nooit begroet heh! :D
Ik heb hem een hele fijne dag/avond gewenst en ontzettend bedankt, gewoon omdat het kan.

En zo liep hij weer lachend terug naar zijn busje, en hadden mijn hondjes hun eten *\o/*

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34476
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:49

Ik had er pas 1. Raadselachtig briefje en pakket nergens te vinden.

Afbeelding

Bleek het in het houthok in de zak met aanmaakhoutjes te liggen. Ik lees echt hartjes ipv houtjes. Heb het kaartje zelfs nog aan anderen geappt in de hoop dat zij het zouden snappen. Maar na een tijdje zoeken alsnog zelf opgelost. Heb er wel een hoop lol om gehad.

Froukje
Forever young

Berichten: 10827
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:53

xDenies schreef:
Vorige week zat ik met smacht op mijn pakketje te wachten. Ik wist dat het druk was bij PostNL maar ik had het pakket echt die dag nodig aangezien er hondenvoer in zat. Normaal koop ik dat in de winkel waar ik werk maar daar was het op … dus snel online besteld en dan zou ik het maandag hebben.

Uiteindelijk werd het pakket bezorgd tegen half 8 ipv 3 uur. Ik zag de bus aankomen en ik ging direct in de deuropening staan om met een big smile het pakketje van de bezorger aan te pakken. Hij zag er echt versleten uit en daar stond ik dan met een big smile. Schijnbaar toverde dat een glimlach op zijn gezicht en ik riep enthousiast; Zo enthousiast ben je nog nooit begroet heh! :D
Ik heb hem een hele fijne dag/avond gewenst en ontzettend bedankt, gewoon omdat het kan.

En zo liep hij weer lachend terug naar zijn busje, en hadden mijn hondjes hun eten *\o/*

Kan als bezorger beamen dat dat echt heel fijn is :j Zeker als je al een pestdag hebt gehad en zo achterloopt met je route.

+:)+ Voor de enthousiaste reactie ipv boos worden omdat het te laat geleverd is.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:58

Afgelopen zaterdag nog!
Wij hadden een pizza besteld,en moesten daar meer dan een uur en een kwartier op wachten.
Al lichtelijk geïrriteerd door de trek, maar eindelijk hoorden wij het vertrouwde gestommel richting de voordeur :):)
Gevolgd door een enorme hoop kabaal en een doffe plof...
Bij het openen van de deur bleek dat de beste jongeman was gestruikeld, hij lag languit naast de auto op de oprit, bovenop de pizza. :oo
De salade was opengesprongen en niet meer te redden :(:)
De man kreunde en had duidelijk pijn, maar hij was al gauw opgestaan, drukte ons de dozen in handen en maakte zich uit de voeten.
Ik ben nog achter hem aan gegaan om te vragen of het wel ging en of hij niet liever een glaasje water wilde drinken?
Hij vond dat absoluut niet nodig en liet ons verbouwereerd achter met ons geplette (lauwe) eten.

Echter de volgende ochtend kregen wij door waarom de man zo snel weg wilde; er zat een behoorlijke deuk in onze BMW := (juist op de plek waar de valpartij was.)

We hebben inmiddels contact gehad met de zaak waar we besteld hadden. De man is bij ons langsgekomen voor zijn verzekeringsgegevens.
Achteraf gezien had hij toch een kapotte knie en een dikke hand.
Ik voel me nog steeds schuldig dat ik die arme man heb laten wegrijden...

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    KM_Ris

    Berichten: 2942
    Geregistreerd: 22-12-11
    Woonplaats: Limburg

    Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:59

    Ik heb een hele lieve bezorger. Ik had 2 pakketten besteld en deze zouden allebei door postnl geleverd worden. Bezorger belt aan en had maar 1 pakket. Het andere zou volgens zijn telefoon wel in de bus moeten liggen maar hij kon het niet vinden.
    Uiteindelijk is hij weg gegaan, en kwam hij savonds toen hij klaar was nog langs want hij had het pakket gevonden.

    En sinds dat onze dochter geboren is en hij het geboortebord buiten zag staan belt hij nooit meer aan maar klopt ie zachtjes op het raam, zo lief <3


    Rienn

    Berichten: 10581
    Geregistreerd: 09-02-07
    Woonplaats: West

    Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:00

    De pakketbezorger die de wijk had waar ik met mijn ex vriend woonde was echt super! Schijnbaar bestelden wij best aardig wat online dag hij op een gegeven moment het telefoonnummer van mijn ex vriend vroeg om hem/ons op de hoogte te houden zodat we niet thuis hoefden te blijven en waar hij het pakket mocht neerleggen wanneer wij niet thuis waren. Daar werd dan over gebeld/geappt.

    De pakketbezorger die ik kreeg nadat ik verhuist ben, was ook super. Heel vriendelijk, altijd op tijd zo ver dan kan natuurlijk.

    22.11'15 In loving memory: Karrien.G

    Iedere dag dat je de zon ziet opkomen is een cadeau.

    Anoniem

    Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:02

    Ik heb echt een super fijne vaste bezorgster. Ze is gek van onze honden dus die krijgen altijd wat lekkers van haar, ze zijn al helemaal blij als ze aan komt rijden :D

    Eloya

    Berichten: 5157
    Geregistreerd: 27-12-14
    Woonplaats: Deventer

    Re: Gekke bezorgmomentjes

    Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:04

    Leuk topic ^^ ik ben sushi bezorger dus ben benieuwd wat voor soort verhalen jullie allemaal meemaken haha

    Iris &
    Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
    Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

    Tivoli

    Berichten: 8709
    Geregistreerd: 16-09-03
    Woonplaats: Leidse Achterhoeker

    Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:06

    SusanH schreef:
    Ik had er pas 1. Raadselachtig briefje en pakket nergens te vinden.

    [ [url=m/QOCeio.jpg]Afbeelding[/url] ]

    Bleek het in het houthok in de zak met aanmaakhoutjes te liggen. Ik lees echt hartjes ipv houtjes. Heb het kaartje zelfs nog aan anderen geappt in de hoop dat zij het zouden snappen. Maar na een tijdje zoeken alsnog zelf opgelost. Heb er wel een hoop lol om gehad.


    Goh,wij hadden vast dezelfde bezorger!
    Twee weken terug hadden wij ook zo’n briefje: ‘pakket staat in het houthok rechts naast het huis’.

    Rechts naast het huis? We hebben een houthok,maar die staat in de achtertuin,zo’n 100 meter van ons huis af.
    Rechts van het huis?
    We hebben ons rot gezocht maar zagen nergens het grote pakket van bol.com dat we verwachtten.
    Na een tijdje besloot ik eens te kijken in het houthok van onze buren,zij hebben er wel 1 aan de straatkant,maar duidelijk op hun terrein. (Vrijstaande woningen)
    En jawel! Daar stond ons pakket, volledig in het zicht vanaf de weg. Het heeft daar de hele middag onbeheerd gestaan en was van behoorlijke waarde := de buren wisten van niks en hadden ook geen briefje in de brievenbus gehad.

    Ik geloof ook dat er inmiddels een ‘klacht’ is ingediend door degene die het pakket besteld en betaald heeft. Niet om banketstaaf te doen,maar wel om te zorgen dat de bezorger de volgende keer geen dure spullen onbeheerd onder een afdakje van onze buren zet :o

      Jasper 121017

      ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

      Ghostattack

      Berichten: 11225
      Geregistreerd: 06-09-10
      Woonplaats: West Maas en Waal

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:07

      Wij hebben een enorm gezellige DHL bezorger! Om het even subtiel te zeggen 'Een beetje gay is okay' en elke keer als hij aanbelt en ik doe de deur open, staat hij met een big smile met het pakketje :') Door hem is het pakketjes krijgen gewoon leuk geworden. De vorige keer ook met mijn pakket van de Paardendrogist: "Gooeeeiemiddaaaag!!! Kijk eens, een pakketje voor t peerd :D ", ik ging nog net niet gestrekt. Heerlijk dit soort mensen :))

      Anoniem

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:07

      Ik stond een tijdje terug m'n pony te longeren toen de pakketbezorger er aan kwam. Pony aan de hand meegenomen, en de (engelse) postbezorger vond het helemaal fantastisch:

      "What a nice horse! He is so cute! In the UK we only have really big horses, but this is a nice horse!"

      Een andere keer toen ik met de pony bezig zwaaide de postbezorger in het wegrijden en riep:

      "En nog veel plezier met uw mooie Fries mevrouw!"

      We hebben het maar als compliment opgevat :)) Pony is zwart maar daar houden de gelijkenissen wel op :))

      Dorus

      Berichten: 13181
      Geregistreerd: 06-04-04

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:20

      xJitskee schreef:
      Ik heb echt een super fijne vaste bezorgster. Ze is gek van onze honden dus die krijgen altijd wat lekkers van haar, ze zijn al helemaal blij als ze aan komt rijden :D

      Die wil ik ook!
      Onze hond word helemaal leip als ze de bus van de pakketbezorgers ziet -O-
      Toen ze klein was is ze zich eens het leplazerus geschrokken van de pakketbezorger dus die kan wel wat positieve ervaringen gebruike.

      Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

      lor1_1984

      Berichten: 12010
      Geregistreerd: 03-12-03
      Woonplaats: Almelo

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:36

      Hoe rot ik ook in mijn vel zit, als de pakketbezorger aan de deur staat doe ik altijd open en begroet hem even, neem het pakketje aan, teken indien nodig, bedank hem en wens hem een fijne dag.
      Hij doet ook zijn werk maar, of hij nou te laat is of weet ik veel wat. :)
      Gevolg is dus dat grote pakketten gewoon door hem naar binnen geschoven worden en hij altijd vriendelijk is wanneer hij weer langs komt ook al is zijn humeur overduidelijk niet best of is hij moe.

      De boodschappenbezorger idem dito, de enkele keer dat ik boodschappen laat bezorgen zet hij het in de gang of in de keuken, vaak maken we even een babbeltje.
      Met Kerst (23e geloof ik) was het zo druk in de straat dat hij niet weg kon, toen hebben we gewoon ruim 10 minuten staan ouwehoeren. :')

      De coolbluebezorger heeft 2 weken geleden mijn droger nog van de wasmachine gehaald en ernaast gezet terwijl hij alleen kwam om een koelkast af te leveren. :D
      Heb het gewoon vriendelijk gevraagd en aangegeven dat als het niet kon/mocht hij het gewoon moest zeggen, maar ik was nog niet uitgesproken of het was al gebeurt. *\o/*

      6+3=9, but so does 5+4.
      The way you do things isn't always the only way to do them.
      Respect other people's way of thinking.

      Keet

      Berichten: 31096
      Geregistreerd: 15-08-04
      Woonplaats: Eastsean

      Re: Gekke bezorgmomentjes

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:51

      Ik heb laatst de bezorger een ijsje gegeven :+ hij zag er zo verhit uit. Was ie erg blij mee

      Always be yourself
      Unless you could be a unicorn
      Then always be a unicorn

      Niniane

      Berichten: 6433
      Geregistreerd: 24-02-06
      Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:51

      Niet bij mezelf, maar de bezorger hier in de buurt is zo bekend met mijn schoonzus dat hij tegenwoordig altijd aflevert op haar werk, in plaats van thuis. Ze werkt bij een bedrijf en werknemers rijden in een ontzettend herkenbare leaseauto, dus hij wist aan de hand van die auto waar zij werkt. :+ In een vergadering werd ze gebeld door de receptie en bleek het de bezorger te zijn. :') ''U was niet thuis mevrouw, dus ik bezorg uw pakketje aan uw werk. Dan hebt u tijdig uw pakketje. Fijne dag nog!''

      Ze schaamde zich dood haha. _O-

      x_ankieee

      Berichten: 1299
      Geregistreerd: 23-02-11
      Woonplaats: Zuid-Holland

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:03

      Hahah pakket bezorgers...

      Wij hebben ook een vaste, leuke vent maar beetje gek. Er was een aangetekend pakket naar me verstuurd van behoorlijke waarde, was meneer gewoon over ons (dichte!!) hek geklommen, pakket neergelegd in de overkapping naast huis en had zelf maar even een krabbeltje gezet _-:(
      Was echt mega boos en ook klacht over ingediend.
      Kwam hij bij het volgende pakketje dat hij bezorgde aan mij even verhaal halen, want m’n moeder had gezegd dat het wel mocht; neerleggen als we er niet waren.
      Moeder wist van niks natuurlijk :')

      Verder alleen maar positieve ervaringen!

      But now I know you can't change the past, way too young to know the reason why

      Suzanne F.

      Berichten: 48947
      Geregistreerd: 03-03-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:11

      Hier een pakketbezorger gehad die op ons erf de hond heeft aangereden. De hond was bijna blind en doof en liep zo voor de auto, de man was net aan het keren en reed ook niet hard. Dus echt zijn schuld was het niet maar blijft toch een heel naar verhaal. Meteen de hond opgepakt en in de auto gelegd en naar de dierenarts, daar bleek zoveel stuk dat we hem hebben laten inslapen.
      Dus dat is een minder vrolijk verhaal.

      "Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

      Abracadabra9

      Berichten: 5005
      Geregistreerd: 23-03-07

      Re: Gekke bezorgmomentjes

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:18

      Wij hadden ook een geweldige postbezorger van Post NL. Helaas nu naar een andere wijk moeten gaan, maar ik mis hem! Altijd vrolijk, een babbeltje, kwam hier geregeld binnen voor een kopje koffie en 's zomers een ijsje. Pakketjes altijd netjes bezorgd incl. briefje, als ik iets echt nodig had kwam hij het in de avond na zijn ronde nog brengen. Held.

      ScarOfWars
      Berichten: 2543
      Geregistreerd: 04-01-15

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:20

      Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
      En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

      Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.

      Ricie

      Berichten: 3488
      Geregistreerd: 04-06-14
      Woonplaats: Veenendaal

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:23

      Leuk topic dit, leuk om al die verhalen te lezen!

      Zelf ook een tijdje bezorgd, is opzich wel leuk werk voor tijdelijk. Je kan ook als bezorger zijnde best een hoop dingen meemaken.

      Zelf heb ik het een keer gehad dat ik ergens een fotoboek moest verzorgen. Ik de DHL bus voor het raam gezet. Zag iemand in de keuken bezig. Aangebeld, geen reactie. Nog maar een keer aanbellen...geen reactie....nog een keer....weer geen reactie....Toen maar even op het raam geklopt. Kreeg een blik alsof er water brande. Daarna stak ik het boek omhoog (was van albelli ofzo, dus echt zo een gedrukt boek met je foto's er in). Mevrouw stond even te kijken. En gaat vrolijk door met koken....nou sorry hoor maar dan niet. Heb nog even voor het raam gestaan maar ze kwam echt niet (dacht misschien gooit ze wat in de pan en komt daarna ofzo. Maar nee). Toen heb ik hem in het systeem maar op retour afzender gezet en terug gestuurd.....vond het best vaag. Lijkt me best wel iets wat je graag wil hebben. Of zal ze net dr vriend gedumpt hebben waar de vakantiefoto's mee waren?


      Daarnaast zelf een keer voor bijna 1000 euro besteld. Bezorger kwam het brengen moest 3 keer heen en weer lopen naar de bus (best zware spullen) loopt na de laatste door weg. En ik riep nog...euh moet ik niet tekenen? Nee hoeft niet kreeg ik terug. Achteraf had hij dus gewoon zelf getekend en was wss te lui of ongeduldig om mij te laten tekenen. Heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik geen klacht ingediend heb dat ik niks heb binnen gehad.....

      Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

      Froukje
      Forever young

      Berichten: 10827
      Geregistreerd: 09-02-08
      Woonplaats: Uithuizermeeden

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:23

      ScarOfWars schreef:
      Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
      En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

      Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.

      Pieter? :+ Die loopt nu hier en jullie hebben die van ons :=

      Dat is zo'n stomme actie geweest.

      I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

      Ricie

      Berichten: 3488
      Geregistreerd: 04-06-14
      Woonplaats: Veenendaal

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:24

      ScarOfWars schreef:
      Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
      En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

      Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.


      Is dat toen zelfs in het nieuws geweest? Ergens staat mij zo een verhaal wel bij namelijk....

      Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

      ScarOfWars
      Berichten: 2543
      Geregistreerd: 04-01-15

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:25

      Ricie schreef:
      ScarOfWars schreef:
      Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
      En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

      Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.


      Is dat toen zelfs in het nieuws geweest? Ergens staat mij zo een verhaal wel bij namelijk....


      Volgens mij wel ja :')

      Froukje schreef:
      ScarOfWars schreef:
      Wij hadden altijd een postbezorger, waar we (volgens mij zowat iedereen in het dorp) zo goed mee konden, dat als we er niet waren, dat ie gerust achterom het plein op mocht lopen en het pakketje onder de carport te zetten als we er niet waren.
      En mijn moeder wilde hem nog uitnodigen om een keer op de koffie te kopen. Het was zo'n leuke bezorger, iedereen wist zijn naam ook.

      Maar toen moest ie weg.. en het hele dorp was het er niet mee eens dus werd er een petitie opgesteld.. helaas heeft dat niks geholpen.

      Pieter? :+ Die loopt nu hier en jullie hebben die van ons :=

      Dat is zo'n stomme actie geweest.


      Nee, Ronny(ie).. Ik mis hem eigenlijk nog steeds.. terwijl er helemaal niks mis is met de andere bezorgers die we hier hebben.

      XxDiandraxX

      Berichten: 3974
      Geregistreerd: 07-05-07

      Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:26

      Ik heb een super toffe vaste bezorger. Heel klein en donker mannetje (niet oneerbiedig maar hij heeft echt een hele donkere huidskleur en is zeker tien centimer kleiner dan ik met mijn 1.67m).

      Hij weet welke auto van mij is dus belt hij alleen aan als die in de straat staat, zoniet komt hij later op de middag nog eens proberen.

      Laatst had ik hondenvoer gekocht (4 honden dke er van eten). Twee zakken van 14 kg en de webshop had de twee zakken in 1 doos gedaan. Hij vroeg zelfs of hij de doos helemaal naar de kelder moest dragen voor me, heb hem maar gezegd het in de gang te zetten en ik de doos daar wel open maak om het zak per zak in de kelder te zetten. Maar wel een lief gebaar.

      Maldu(v. Lyckangs Tempo X Sonja v. Jarbo)
      Reesa (Lavi X Sitske van den Bosdries v. Almglimt)
      Yuna van de Vossenberg (v. Gamleskolens Thule X Maldu)


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: Angs1989, Ania, Fee_, fohadie, GrapeshotBot, Hemellichaam, judithM, Keizerinnnn, Lizenlotte, loesje4600, Marocje, MieLo, Miran, Mrskiwi, Roosch, saskiaojan, Steeph, Tomboy0, VuurVleugels, winnetou4502, xxxmh en 62 bezoekers