Graag alleen zijn tijdens relatie.. Wie herkent het?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
PerleB
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-05-16

Graag alleen zijn tijdens relatie.. Wie herkent het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 22:28

Hoihoi iedereen,

Graag had ik iets met jullie gedeeld, gaande over mijn relatie die ik heb. Ik heb een relatie met een fijne jongen, hij is twee jaar ouder dan ik. We hebben nu ongeveer 1 jaar en een half een relatie. Ik studeer nog, hij werkt. We wonen allebei nog thuis en we hebben beide het paardenvirus en dat is wel erg leuk!

Ik heb momenteel een druk leven. Ik ga voltijds naar school, train mijn paard voor wedstrijd, ga babysitten, geef paardijles (ong 7u per week). Mijn dagen zijn echt goed gevuld. Dag in dag uit. Daar ben ik blij om, ik ben geen stilzitter. Ik vind het fijn als mijn agenda vol staat maar dat houdt wel in dat ik het fijn vindt om af en toe niks te doen in mijn eentje. Gewoon even alleen zijn en genieten. Oh, ik vind het dan zo fijn om echt mijn eigen ding te doen. Daarnaast ben ik een zelfstandige persoon, die goed haar plan kan trekken en niet zo veel nood heeft aan steun/bemoeienis van andere personen. Ik doe graag mijn eigen ding en ben daar tevreden mee.

Dan nu.. Waar ik wat tegenaan loop in mijn relatie. Tjah, het is niet echt tegen aan lopen. Eerder mezelf afvragen of het wel ‘normaal’ is? En of andere bokkers zich hier ook in herkennen?
Het gaat om het volgende: ik krijg er niet echt juist geformuleerd dus ik geef een aantal voorbeelden in de hoop dat jullie het zo een beetje begrijpen:

- als ik tv aan het kijken en hij belt mij, voel ik gelijk lichte irritatie opkomen. Grr, laat me gewoon rustig tv kijken, nu dat ik dat eens kan. Meestal neem ik dan niet op en bel ik hem terug voor dat ik ga slapen.