Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:17

Ik was net op NPO Radio 2 in de nachtshow van Thijs Maalderink en mocht daarbij de nieuwe week openen :D

Heb een slaapmasker gewonnen :+

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


theadora99

Berichten: 3625
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:43

Ik was net op 3FM :+ vanmiddag (avond) nog een x, rond half 5. Super leuk haha

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 06:20

Ik ben elk weekend in de middag show bij 3FM, ook leuk!

Een koude trui, is geen goede trui.

Anoniem

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 06:23

Dat lijkt mij nou helemaal niks :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:37

Oh, dat doet me denken aan iets. Mijn vader had ooit naar de radio gebeld, en die belden terug dus ik neem op. Toen was ik op de radio en ik vond het doodeng :=

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:49

Mijn man heeft een auto die opgehaald zou worden voor een onderhoudsbeurt (haal- en brengservice van de dealer). Degene die de auto kwam ophalen, heeft het gepresteerd om de auto van mijn man tegen mijn eigen auto aan te botsen -O- Gelukkig een fijne dealer die zijn verantwoordelijkheid neemt, beide schades worden netjes op hun kosten gerepareerd!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
Always look on the bright side of life :)ddd


Punz

Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:21

Afgelopen weekend met mijn jonge pony op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap ( aka ONCK) in Ermelo. Mijn pony is nogal vocaal ingesteld én het is nogal een brutale patser.

Ik sta voor de stal en mijn pony is wat aan het brullen en spektakelen omdat de BFF voor dit weekend even uit beeld verdween.

Zegt de persoon met wie ik op dat moment aan het praten was, in reactie op het gedrag van mijn pony, "Oh.. hij is nog niet gecastreerd ?"

Waarop ik dus moest zeggen... : "Nou...... het is een merrie..........eigenlijk :+ ( maar niemand heeft haar dat durven vertellen _O- _O- )


Iedereen een Connemara!!


.

FennyPower

Berichten: 1446
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:42

Afbeelding
Afbeelding
Dat mijn liefste vriendinnetje er niet meer is :(... En vandaag achter kwam toen ik naar haar stal liep om knuffel te brengen.
Ik poetste haar veel in mijn vrije tijd.

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

ReadTheRulez
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:50

FennyPower schreef:
[ [url=m/7uD5pT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jm1Q3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat mijn liefste vriendinnetje er niet meer is :(... En vandaag achter kwam toen ik naar haar stal liep om knuffel te brengen.
Ik poetste haar veel in mijn vrije tijd.



Dat is zuur :n

Gepassioneerd Recreatieruiter ♡

Anoniem

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:06

Iemand die op de snelweg liep, er was geen vluchtstrook dus je moest echt een beetje uitwijken, levensgevaarlijk

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 16:33

[***] schreef:
Iemand die op de snelweg liep, er was geen vluchtstrook dus je moest echt een beetje uitwijken, levensgevaarlijk

Ohh dat heb ik ook wel eens gezien. Er rendo zomaar een groep jongens langs de snelweg, in het donker notabene! :oo

[o]

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 17:28

Maandag fietste ik naar huis, ik zal even de situatie schetsen.
Er is een lange weg, en daarnaast is een fietspad. Er is een speciaal stuk op de brug voor fietsers, dat eindigt op het fietspad, en daar staan haaientanden dus de mensen die rechtdoor gaan hebben voorrang. Enkele meters na de invoegplek is een stoplicht en die rij scholieren die stonden te wachten reikte best wel ver, bijna tot aan de invoegplek. Ik rem af en ga in de rij staan (nog niet in de weg!) , er komt een oude man aanfietsen die bijna valt omdat hij gewoon wilde doorrijden terwijl ik juist afremde. Hij werd heel erg boos op mij en heeft nog een tijdje staan schreeuwen. Ontzettend vreemd, omdat het zijn eigen fout was en ik precies hetzelfde deed als de ongeveer 25 scholieren voor mij :')

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:01

Miefje schreef:
Maandag fietste ik naar huis, ik zal even de situatie schetsen.
Er is een lange weg, en daarnaast is een fietspad. Er is een speciaal stuk op de brug voor fietsers, dat eindigt op het fietspad, en daar staan haaientanden dus de mensen die rechtdoor gaan hebben voorrang. Enkele meters na de invoegplek is een stoplicht en die rij scholieren die stonden te wachten reikte best wel ver, bijna tot aan de invoegplek. Ik rem af en ga in de rij staan (nog niet in de weg!) , er komt een oude man aanfietsen die bijna valt omdat hij gewoon wilde doorrijden terwijl ik juist afremde. Hij werd heel erg boos op mij en heeft nog een tijdje staan schreeuwen. Ontzettend vreemd, omdat het zijn eigen fout was en ik precies hetzelfde deed als de ongeveer 25 scholieren voor mij :')


Ach, er zijn vreemde mensen in het verkeer. :') En ze zijn altijd zo agressief...
Ik kwam laatst een man zonder shirt tegen die met een koffer op het fietspad stond te zwaaien. Uuum......kee dan :')

[o]

Misty12

Berichten: 7034
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:33

Citaat:
Afgelopen weekend met mijn jonge pony op het Open Nederlands Connemara Kampioenschap ( aka ONCK) in Ermelo. Mijn pony is nogal vocaal ingesteld én het is nogal een brutale patser.

Ik sta voor de stal en mijn pony is wat aan het brullen en spektakelen omdat de BFF voor dit weekend even uit beeld verdween.

Zegt de persoon met wie ik op dat moment aan het praten was, in reactie op het gedrag van mijn pony, "Oh.. hij is nog niet gecastreerd ?"

Waarop ik dus moest zeggen... : "Nou...... het is een merrie..........eigenlijk :+ ( maar niemand heeft haar dat durven vertellen _O- _O- )


Zo'n merrie heb ik dus ook. Jaren geleden hebben mijn dochter en ik endurance met haar gereden. Op 1 wedstrijd was ze ook zo bezig. De hele tijd maar lopen te brullen om niks en lekker lomp en onbenullig doen en je bijna ondersteboven walsen. Kregen we de vraag: dit is zeker nog een jonge hengst. Eh nee, een merrie van 19 .

Heb geen spijt van de dingen die je doet, maar van de dingen die je niet gedaan hebt.
It's easier to leave than to be left behind- R.E.M. -leaving New York
Irma, my star in heaven 23-05-1990 - 27-05-2019

Punz

Berichten: 8552
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:54

:) Precies dat


Iedereen een Connemara!!


.

Britta31

Berichten: 13068
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:01

Mijn ruin durfde gisteren met veel moeite door een stukje water(wel 1 centimeter diep)iemand anders met een paard vond dat heel knap voor een jong paard *\o/* Hij is 23.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 12:28

FennyPower schreef:
[ [url=m/7uD5pT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jm1Q3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat mijn liefste vriendinnetje er niet meer is :(... En vandaag achter kwam toen ik naar haar stal liep om knuffel te brengen.
Ik poetste haar veel in mijn vrije tijd.


Sterkte!

Met voetballen moest ik voor voetballen voor de MO13-2 (Meiden Onder 13 klasse 2). Een iemand uit mijn team kon daar geplaatst worden, ik speelde dit jaar in de onder 11 klasse 6 (laagste klasse :') ). Ik was nou niet bepaald de beste van mijn team ofzo, en dat voorspelen ging ook niet bepaald goed dus ik dacht 'laat maar'. Blijkt het dat ik in de MO13-1 ben geplaatst, hoogste team van die klasse dus. Ik was echt van, :wow:

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:54

Roadracer schreef:
Mijn man heeft een auto die opgehaald zou worden voor een onderhoudsbeurt (haal- en brengservice van de dealer). Degene die de auto kwam ophalen, heeft het gepresteerd om de auto van mijn man tegen mijn eigen auto aan te botsen -O- Gelukkig een fijne dealer die zijn verantwoordelijkheid neemt, beide schades worden netjes op hun kosten gerepareerd!


Oh wat zal die ophaler een poedersuiker gehad hebben!
Wel fijn dat het zo netjes word opgelost, imo ook de enige juiste oplossing!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 22:00

Niet alleen vandaag.... vaak als ik fiets en Mn hand uitsteek ga ik bijna op Mn muil omdat jonge gasties achter het stuur het leuk vinden om te toeteren, en dan fiets je dus met 1 hand, want je steekt de ander netjes uit in een richting.

Uberhaupt gewoon jongens die san heel hard wat roepen of ineens toeteren..

Een koude trui, is geen goede trui.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:31

Trui schreef:
Niet alleen vandaag.... vaak als ik fiets en Mn hand uitsteek ga ik bijna op Mn muil omdat jonge gasties achter het stuur het leuk vinden om te toeteren, en dan fiets je dus met 1 hand, want je steekt de ander netjes uit in een richting.

Uberhaupt gewoon jongens die san heel hard wat roepen of ineens toeteren..



Ik ben hier een aantal keer echt heel erg van geschrokken. Omdat ze dan heel langzaam gaan rijden en je ze niet hoort. Flink frustrerend ja...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-18 22:58

En dan lachen als ze je zien schrikken...

Een koude trui, is geen goede trui.

IHN
Berichten: 2331
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 22:05

Babootje schreef:
Over postpakketjes gesproken...
Ik kreeg een paar weken geleden een boete van de gemeente Rotterdam voor het illegaal lozen van huisvuil op straat. De boete bedraagt maar liefst 125 euries. Na de bewijsstukken te hebben gevraagd bleek het om 1 kartonnen doos te gaan waarop een etiket geplakt was met ons huisadres.
De doos, of in ieder geval de afzender ervan, wordt door ons wel herkend. Een bedrijf waar mijn man ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst zaken mee heeft gedaan. We hebben echt geen flauw idee hoe de doos een paar weken geleden in Rotterdam op straat is beland. We wonen niet in Rotterdam, werken beide niet in Rotterdam of omgeving en hebben er geen vrienden en kennissen. Het bedrijf, de afzender, zit ook niet in Rotterdam. En als we een doos weg zouden gooien, doen we dat natuurlijk gewoon in onze eigen kliko in Den Haag. Heel bizar allemaal. Nu hebben we natuurlijk bezwaar gemaakt, maar het lijkt erop dat we aan het kortste eind trekken. Want de eigenaar van de doos (de geadresseerde dus) blijft verantwoordelijk voor de doos (in juridische zin). Moet dat nog wel even allemaal uitzoeken natuurlijk, maar dat geeft een vrij ‘onrustig’ gevoel kan ik je zeggen. Hoeveel dozen zouden er nog op kunnen duiken, zonder dat we er weet van hebben? Mijn man kan zich niet herinneren hoe een dergelijke doos bij ons kan zijn verdwenen. En zou de doos zijn verdwenen, wie doet er dan aangifte van vermissing van een lege doos? Want alleen op die manier kun je aantonen dat je geen eigenaar meer bent van de doos. We voelen ons dus erg “dozerig” de laatste week en pijnigen onze hersens bij het graven in het verleden van de doos en de weg die het zou kunnen hebben afgelegd. En hebben in ieder geval van geleerd om adresgegevens te verwijderen van alle poststukken die we ontvangen. Want als er ook maar 1 adresje te vinden is in een verloren vuilzak ook al is deze niet van jou dan ben je de sjaak.



serieus??? Dus als ik een flinke hekel aan iemand heb, print ik wat adresetiketten uit, plak die op lege dozen uit de supermarkt en strooi die rond in Rotterdam?? Dat kan toch niet waar zijn???

soesita

Berichten: 5157
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:05

Mijn vader heeft precies hetzelfde meegemaakt. Heeft ook bezwaar aangetekend. De zaak is ook in een consumentenprogramma op de televisie voorgekomen. Maar het heeft uiteindelijk allemaal niet mogen baten; hij heeft de zaak verloren en moeten betalen. -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:25

In een studentenhuis ook eens bij de hand gehad dat ze van de gemeente keer op keer naar bewoner x kwamen vragen, omdat er ooit een envelop van hem in de gezamenlijke vuilniszak zat die in de verkeerde container was gegooid. Netjes iedere keer uitgelegd dat de gezamenlijke vuilniszak door ieder van de 10 bewoners kon zijn weggegooid, en dat het statistisch dus waarschijnlijker was dat persoon X níet de 'schuldige' was dan dat hij het wel was. Duurde behoorlijk lang voordat ze het opgaven.

Schoentje, kerstmuts en [o]

deksel

Berichten: 3759
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 19:47

Vandaag met een vriendin in de Big Bazar. Opeens horen we een raar geluid. Komt er een hond naar binnenstormen, met een Big Bazar vlag achter zich aan (zo eentje van op de foto). Ik denk dat die ergens van geschrokken was en zich los heeft proberen te rukken. Maar ja, dat ding kwam dus achter hem aan. Echt heel sneu, personeel was er snel bij gelukkig en de hond was ook snel bevrijd. Was wel even raar.
Afbeelding

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, Anouk94, chinnie, cinniz123, ComscoreBot, Eleadoras, Esther, furious, Ineke2, Ladyson, Meliaforever, NogSteedsGek, Tine1987, topsylover, Tvko, Vinny12511, WendyShet, Zebrastreep, zonnebloem18 en 50 bezoekers