Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:16

Dan sta je toch ook wel even te kijken xD Fijn voor t dier dat het snel opgelost was :)

Ik ben donderdag naar het concert van Ed Sheeran geweest, verwacht je alleen Ed te zien, komt halverwege t concert Robbie Williams naar voren.. ehh whut? :P

Afbeelding


Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:45

@xxwienekexx: ik was er vrijdag, dus na gehoord te hebben over donderdag ook een beetje aan het wachten tot Robbie zou komen, maar helaas :P Bij ons was meer de verrassing dat het concert (voor ons gevoel) ineens afgelopen was. Maar het was alsnog suuuper vet! :D

Verder laatst een gedoe met mijn nieuwe telefoon, die was bezorgd bij mij thuis (zei PostNL), maar ik had geen pakket gezien. Op de site stond het echter afgeleverd bij mij, met mijn handtekening! En dus geen "niet-thuis-briefje" in de bus. Dus ja, waar is het dan? PostNL en KPN gingen beiden een onderzoek instellen, maar dat zou 5 werkdagen duren. Toen kwam ineens in het weekend een buurvrouw van een paar huizen verder aan de deur met mijn pakket! Lag dus al die tijd bij haar, ze zei nog "misschien heb je het briefje gemist", toen zei ik "ik heb geen briefje gehad en er loopt nu een onderzoek" :+ Toch beetje vreemd dat je het dan 4 dagen in je huis laat liggen en niet eerder denkt "ik zal eens langslopen" als er niemand komt om het op te halen :P

Gjaldau fan Horp (Gjalt 426 X Lolke 371) :+:
B+11; L1+2

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:48

Iepoetjuh schreef:
@xxwienekexx: ik was er vrijdag, dus na gehoord te hebben over donderdag ook een beetje aan het wachten tot Robbie zou komen, maar helaas :P Bij ons was meer de verrassing dat het concert (voor ons gevoel) ineens afgelopen was. Maar het was alsnog suuuper vet! :D

Verder laatst een gedoe met mijn nieuwe telefoon, die was bezorgd bij mij thuis (zei PostNL), maar ik had geen pakket gezien. Op de site stond het echter afgeleverd bij mij, met mijn handtekening! En dus geen "niet-thuis-briefje" in de bus. Dus ja, waar is het dan? PostNL en KPN gingen beiden een onderzoek instellen, maar dat zou 5 werkdagen duren. Toen kwam ineens in het weekend een buurvrouw van een paar huizen verder aan de deur met mijn pakket! Lag dus al die tijd bij haar, ze zei nog "misschien heb je het briefje gemist", toen zei ik "ik heb geen briefje gehad en er loopt nu een onderzoek" :+ Toch beetje vreemd dat je het dan 4 dagen in je huis laat liggen en niet eerder denkt "ik zal eens langslopen" als er niemand komt om het op te halen :P


Die van vrouw dacht dat jij een briefje hebt gekregen. Ik heb ook altijd zo iets vn ze halen het maar op. Ik had namelijk buren die het wel makelijk vonden dat ik het dan nog een keer kwam brengen daar ben ik mee opgehouden.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:49

Iepoetjuh schreef:
Lag dus al Toch beetje vreemd dat je het dan 4 dagen in je huis laat liggen en niet eerder denkt "ik zal eens langslopen" als er niemand komt om het op te halen :P


Ik laat het ook gewoon thuis liggen als ik pakket voor de buren heb. Leuk dat je een pakket hebt laten bezorgen en dat je niet thuis bent, maar ga niet achter je kont aan lopen voor je pakket ;-).

[o]

_Nadia_

Berichten: 2650
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 16:50

Wij krijgen hier pakketjes voor t hele gebouw omdat er hier altijd wel iemand thuis is. Ik ga echt niet iedereen langs om pakketten te bezorgen, ik ga er van uit dat je een briefje hebt gehad en dan kom je t maar halen. Na een paar dagen zal ik misschien eens langs gaan als t er nog steeds ligt, maar ik heb wel wat beters te doen.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:36

Nou wij hadden vrijdag een pakket moeten krijgen van C&a. Waren de hele dag thuis maar niets gehoord of gezien. Zat er 's middags ineens een briefje in de bus met afgeleverd op nummer 16, was ook voor getekend.

OK dan, ik naar nummer 16, die hadden niks aangenomen. Ondertussen de gehele buurt afgegaan inclusief de rijen achter ons maar niks. Was na 5 uur dus tot maandag gewacht met bellen. Kwam maandag ineens uit het niets een andere bezorger hem alsnog afleveren. Had de vorige bezorger gewoon het pakket weer mee terug genomen maar wel eerst zelf op afgeleverd gezet en voor getekend.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.

Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:44

Ik had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende. Allebei onze twijfels of dit wel mijn plek is.
Belt een half uurtje later het uitzendbureau dat er op een andere vestiging naar mij is gevraagd en hoe ik hier tegenover stond.
Dit is werk dat beter bij mij past...

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:48

Janine1990 schreef:
Ik had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende. Allebei onze twijfels of dit wel mijn plek is.
Belt een half uurtje later het uitzendbureau dat er op een andere vestiging naar mij is gevraagd en hoe ik hier tegenover stond.
Dit is werk dat beter bij mij past...


Fijn als de puzzelstukjes langzaam op hun plekkie vallen :D

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:16

wemkelover schreef:
Die van vrouw dacht dat jij een briefje hebt gekregen. Ik heb ook altijd zo iets vn ze halen het maar op. Ik had namelijk buren die het wel makelijk vonden dat ik het dan nog een keer kwam brengen daar ben ik mee opgehouden.


Ik doe dat zelf ook niet direct, maar na een paar (1 of 2) dagen wel. Zeker omdat ik weet dat PostNL niet zo betrouwbaar is er dus misschien niet eens een briefje is afgegeven. Ik ga ook geen dagen met een pakket voor een ander in mijn huis zitten wachten, ben geen postbezorger, maar ook geen postkamer.

Gjaldau fan Horp (Gjalt 426 X Lolke 371) :+:
B+11; L1+2

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:48

Ik had gisteren clubles, daar stappen we naartoe (de vereniging zit 1,5 km verderop). Op de terugweg kwamen we een motorrijder tegen die bij de weg stond waar wij in moesten (de weg richting stal). Mijn stalgenootje zei, doe maar rustig aan voordat de paarden schrikken. Zegt die motorrijder: 'Ik geef gewoon extra veel gas!'.

En toen reed hij weg, de eerste paar seconden dacht ik nog, oh dat doet hij mooi rustig, totdat hij het bochtje om was en echt onbenullig veel gas gaf, onze paarden natuurlijk aan de kletter :( We zijn blijven zitten, maar een pretje was het niet. Snap dit soort mensen echt niet |( _-:(

Ook op dezelfde terug weg, maar iets eerder werd ik ook al aangereden door een fiets, of nou ja, mijn paard. We hadden hem niet gehoord, hij kwam van achter en hij zei ook niets. Als hij nou even had aangegeven dat hij er langs wou, dan was ik aan de kant gegaan. Maar in plaats daarvan bedacht hij heel vlak langs mij heen te gaan waardoor hij zijn evenwicht verloor en dus tegen mij en mijn paard aan botste _-:( Gelukkig schrok mijn paard alleen even en gebeurde er verder niets, hij fietste wel bijna de sloot in :')

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-18 17:34

Wij lopen langs de mac, zit een jong stel te eten. Meisje kijkt erg ‘vies’ naar mijn vriendin en ik, wij kennen haar beide niet. Wij lopen dus langs en haar vriend volgt ons met zijn hoofd. Krijgt ie plots een klap van zijn vriendin (waarschijnlijk dus omdat ie keek).

Is dit jaloezie offeuhhh :+

Twas echt zo’n typische film klap etc

Edit: vriendin en ik hebben er erg om gelachen

Een koude trui, is geen goede trui.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:36

Rena100 schreef:
Ik had gisteren clubles, daar stappen we naartoe (de vereniging zit 1,5 km verderop). Op de terugweg kwamen we een motorrijder tegen die bij de weg stond waar wij in moesten (de weg richting stal). Mijn stalgenootje zei, doe maar rustig aan voordat de paarden schrikken. Zegt die motorrijder: 'Ik geef gewoon extra veel gas!'.

En toen reed hij weg, de eerste paar seconden dacht ik nog, oh dat doet hij mooi rustig, totdat hij het bochtje om was en echt onbenullig veel gas gaf, onze paarden natuurlijk aan de kletter :( We zijn blijven zitten, maar een pretje was het niet. Snap dit soort mensen echt niet |( _-:(

Ook op dezelfde terug weg, maar iets eerder werd ik ook al aangereden door een fiets, of nou ja, mijn paard. We hadden hem niet gehoord, hij kwam van achter en hij zei ook niets. Als hij nou even had aangegeven dat hij er langs wou, dan was ik aan de kant gegaan. Maar in plaats daarvan bedacht hij heel vlak langs mij heen te gaan waardoor hij zijn evenwicht verloor en dus tegen mij en mijn paard aan botste _-:( Gelukkig schrok mijn paard alleen even en gebeurde er verder niets, hij fietste wel bijna de sloot in :')


De motorrijder is echt een aso, en de fietser levensmoe ofzo?? Paard had hem makkelijk heel hard kunnen trappen. Belachelijk

RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:16

Rena100 schreef:
Ik had gisteren clubles, daar stappen we naartoe (de vereniging zit 1,5 km verderop). Op de terugweg kwamen we een motorrijder tegen die bij de weg stond waar wij in moesten (de weg richting stal). Mijn stalgenootje zei, doe maar rustig aan voordat de paarden schrikken. Zegt die motorrijder: 'Ik geef gewoon extra veel gas!'.

En toen reed hij weg, de eerste paar seconden dacht ik nog, oh dat doet hij mooi rustig, totdat hij het bochtje om was en echt onbenullig veel gas gaf, onze paarden natuurlijk aan de kletter :( We zijn blijven zitten, maar een pretje was het niet. Snap dit soort mensen echt niet |( _-:(

Ook op dezelfde terug weg, maar iets eerder werd ik ook al aangereden door een fiets, of nou ja, mijn paard. We hadden hem niet gehoord, hij kwam van achter en hij zei ook niets. Als hij nou even had aangegeven dat hij er langs wou, dan was ik aan de kant gegaan. Maar in plaats daarvan bedacht hij heel vlak langs mij heen te gaan waardoor hij zijn evenwicht verloor en dus tegen mij en mijn paard aan botste _-:( Gelukkig schrok mijn paard alleen even en gebeurde er verder niets, hij fietste wel bijna de sloot in :')


Dit had ik dus afgelopen weekend ook, alleen waren de motorrijders heel netjes en sociaal en drukte een auto zich er tussen, alleen deze nam dus het puntje van mijn vliegendeken mee...

Was zo blij dat pony enkel wat pasjes draafde en verder niks deed..
(Filmpje ervan staat op mijn instagram)

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:45

Heb het filmpje bekeken Roos... Wat een idioot joh! 8)7
Gelukkig heb je een super braaf paard zo te zien. Wil er niet over nadenken hoe fout dit had kunnen gaan. :=

Kom je hier vaker? <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:52

Trui schreef:
Wij lopen langs de mac, zit een jong stel te eten. Meisje kijkt erg ‘vies’ naar mijn vriendin en ik, wij kennen haar beide niet. Wij lopen dus langs en haar vriend volgt ons met zijn hoofd. Krijgt ie plots een klap van zijn vriendin (waarschijnlijk dus omdat ie keek).

Is dit jaloezie offeuhhh :+

Twas echt zo’n typische film klap etc

Edit: vriendin en ik hebben er erg om gelachen


:wow: :roll: Jeetje... Hoe jaloers kun je zijn...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110622
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:35

Ons buurmeisje is geslaagd en had gisteravond haar diploma uitreiking en aansluitend was ze blijkbaar uit geweest.
Ik slaap slecht en was om 1 uur vannacht in slaap gevallen, tot we om kwart voor 2 opeens gigantisch veel lawaai op straat hoorden, gevolgd door kotsgeluiden en schrapend metaal en een hoop gepraat en gelach.
Meteen klaarwakker en even door het raam gekeken. Daar lag ons buurmeisje kotsend op straat met een fiets had over haar heen. Ze kroop letterlijk kotsend naar de kant van de stoep (haar fiets mee zich mee slepend). Haar vrienden stonden ernaast te lachen en te filmen *-:)
Ze kon er zelf ook om lachen en was duidelijk zo straalbezopen. Al kotsend ging ze haar huis in (duurde even voor ze de sleutel in het slot kreeg :') ) en binnen hoorde ik haar ouders vol walging 'godgloeiendegloeiende' roepen :=
Vanmiddag kwam ik haar tegen terwijl ze haar eigen kots van de straat aan het schrobben was :r Ze schaamde zich dood := Heb gewoon vriendelijk gedag gezegd maar moest stiekem toch grinniken van het beeld van ons nette buurmeisje dat nooit meer hetzelfde zal zijn :')

Al met al dus net krap een uurtje geslapen vannacht. Thanks :7

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 01:48

Was vanavond naar de bioscoop geweest samen met me beste vriendin zijn heeft onze tuinpoort sleutels . Zij had dus die sleutel mee en ik de mijne thuis gelaten . Toen we bij mij terug kwamen achterom heeft zij haar fiets gepakt en is na huis gegaan en heeft de poort opslot gedaan . Ik ging de scooter in de tuinhuis zetten en wil na binnen lopen ( normaal gaat de deur nooit helemaal dicht met haken er op als iemand nog niet thuis is ) maar deze keer zaten dus wel de haken op de deur dus kon geen kant op :')

Iedereen lag dus al te slapen om 1 uur snachts en ik zit hier nu in de tuin zonder poort sleutel poging gedaan om over t hek te klimmen ma ging niet zo goed . En nu zit ik te wachten in de hoop dat iemand thuis me belletjes hoort _O-

kerstmuts

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 05:14

biggirl schreef:
Was vanavond naar de bioscoop geweest samen met me beste vriendin zijn heeft onze tuinpoort sleutels . Zij had dus die sleutel mee en ik de mijne thuis gelaten . Toen we bij mij terug kwamen achterom heeft zij haar fiets gepakt en is na huis gegaan en heeft de poort opslot gedaan . Ik ging de scooter in de tuinhuis zetten en wil na binnen lopen ( normaal gaat de deur nooit helemaal dicht met haken er op als iemand nog niet thuis is ) maar deze keer zaten dus wel de haken op de deur dus kon geen kant op :')

Iedereen lag dus al te slapen om 1 uur snachts en ik zit hier nu in de tuin zonder poort sleutel poging gedaan om over t hek te klimmen ma ging niet zo goed . En nu zit ik te wachten in de hoop dat iemand thuis me belletjes hoort _O-


Oeps... :oo Hoop voor je dat je er ondertussen niet meer zit!

Hier ook wel eens wat geks meegemaakt. Paar jaar geleden stond ik m'n paarden beweging te geven in de rijbaan, samen met m'n moeder. Horen we plots geritsel op het dak, geen aandacht aan besteed, zal wel een vogel zijn...
Tot plotseling iets uit/door het dak heen viel, vlak naast m'n moeder. Die dus héél hard de bak uit rende :=
Bleek een baby steenmarter te zijn, die was waarschijnlijk belaagd door vogels en uit z'n best gevallen. Beestje had niets, is opgehaald door de dierenambulance en naar een wildopvang gebracht. Daar waren ze zo blij met hun eerste master dat het zelfs nog op tv is geweest https://youtu.be/3DYQ7CKUQ7A

"There are many wonderful places in the world, but one of my favorite places is on the back of my horse." ~ Rolf Kopfle [o]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:40

Iepoetjuh schreef:
@xxwienekexx: ik was er vrijdag, dus na gehoord te hebben over donderdag ook een beetje aan het wachten tot Robbie zou komen, maar helaas :P Bij ons was meer de verrassing dat het concert (voor ons gevoel) ineens afgelopen was. Maar het was alsnog suuuper vet! :D


Ja ik las inderdaad dattie vrijdag niet op het podium heeft gestaan, jammer hoor! Had dat eigenlijk wel verwacht :Y)

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 17:39

Ik had gisteren een beetje een akward moment.
Moest in het ziekenhuis in een piepkleine wachtkamer plaatsnemen met maar drie stoelen. Er zaten al een moeder en zoontje.
Zonwering was naar beneden en het licht was uit dus ik stap binnen en zeg "wat donker hier".

Dacht de moeder dat ik op hun huidskleur doelde, ze waren inderdaad donker getint.

Dus ze mompelde dat ze nu eenmaal zo geboren waren.
Ik was lichtelijk verbouwereerd en ik zei dat ik toch echt de verlichting bedoelde. Toen schoot ze wel in de lach

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:05

Percy schreef:
Ik had gisteren een beetje een akward moment.
Moest in het ziekenhuis in een piepkleine wachtkamer plaatsnemen met maar drie stoelen. Er zaten al een moeder en zoontje.
Zonwering was naar beneden en het licht was uit dus ik stap binnen en zeg "wat donker hier".

Dacht de moeder dat ik op hun huidskleur doelde, ze waren inderdaad donker getint.

Dus ze mompelde dat ze nu eenmaal zo geboren waren.
Ik was lichtelijk verbouwereerd en ik zei dat ik toch echt de verlichting bedoelde. Toen schoot ze wel in de lach


Hahaha xD Dan kijk je toch wel even raar op aan beide kanten :')

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:17

Ik had een dreigende klant voor me in de winkel omdat haar/zijn dochter naar de wc moest.
Maar dit mag hier niet. Vaste afspraak waar ik me aan moet houden..
En klant was net de winkel ingelopen had geen spullen.
En buiten de winkel is een openbare wc op loopafstand.
Waarom dan dreigen :? Maar okee klant was koning.

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:54

FennyPower schreef:
Ik had een dreigende klant voor me in de winkel omdat haar/zijn dochter naar de wc moest.
Maar dit mag hier niet. Vaste afspraak waar ik me aan moet houden..
En klant was net de winkel ingelopen had geen spullen.
En buiten de winkel is een openbare wc op loopafstand.
Waarom dan dreigen :? Maar okee klant was koning.

Maar het was geen klant zei je toch? Dat word je pas als je op zijn minst de intentie hebt om wat te kopen. Geen klant? Dan zeker geen koning.

Schoentje, kerstmuts en [o]

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 20:51

oomens schreef:
FennyPower schreef:
Ik had een dreigende klant voor me in de winkel omdat haar/zijn dochter naar de wc moest.
Maar dit mag hier niet. Vaste afspraak waar ik me aan moet houden..
En klant was net de winkel ingelopen had geen spullen.
En buiten de winkel is een openbare wc op loopafstand.
Waarom dan dreigen :? Maar okee klant was koning.

Maar het was geen klant zei je toch? Dat word je pas als je op zijn minst de intentie hebt om wat te kopen. Geen klant? Dan zeker geen koning.


Tja , had de leiding erbij geroepen. omdat die persoon me anders helemaal meesleept had naar onze eigen winkel toilet. of een plassend kind in het gangpad.
Ik mocht zelfs niet de leiding roepen. want ach het mag toch wel van de baas volgens de persoon..
Gelukkig kwam de leiding eraan want wist gewoon echt even niet wat ik moest zeggen want regels zijn regels lijkt mij ? Genoeg plekken op naar de wc te gaan. maar ja dwijlen... op een erg drukke zaterdag komt ook niet van toepassing met alles wat nog gedaan moest worden.
Maar goed persoon zijn/haar dochter mocht voor ''een uitzondering'' op onze wc.
Maar het liet me wel eventjes schrikken. Nog nooit mee gemaakt dit.

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:34

FennyPower schreef:
Ik had een dreigende klant voor me in de winkel omdat haar/zijn dochter naar de wc moest.
Maar dit mag hier niet. Vaste afspraak waar ik me aan moet houden..
En klant was net de winkel ingelopen had geen spullen.
En buiten de winkel is een openbare wc op loopafstand.
Waarom dan dreigen :? Maar okee klant was koning.

Maar het was geen klant zei je toch? Dat word je pas als je op zijn minst de intentie hebt om wat te kopen. Geen klant? Dan zeker geen koning.[/quote]

Tja , had de leiding erbij geroepen. omdat die persoon me anders helemaal meesleept had naar onze eigen winkel toilet. of een plassend kind in het gangpad.
Ik mocht zelfs niet de leiding roepen. want ach het mag toch wel van de baas volgens de persoon..
Gelukkig kwam de leiding eraan want wist gewoon echt even niet wat ik moest zeggen want regels zijn regels lijkt mij ? Genoeg plekken op naar de wc te gaan. maar ja dwijlen... op een erg drukke zaterdag komt ook niet van toepassing met alles wat nog gedaan moest worden.
Maar goed persoon zijn/haar dochter mocht voor ''een uitzondering'' op onze wc.
Maar het liet me wel eventjes schrikken. Nog nooit mee gemaakt dit.[/quote]

Jammer dat je leidinggevende dit toegelaten heeft, slecht gedrag word dus beloond...