Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 14:57

Dat verklaart een hoop Wieneke! :P

Dan snap ik het haha :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 14:59

Janine1990 schreef:
Dat verklaart een hoop Wieneke! :P

Dan snap ik het haha :D



Haha :P Dat één zo'n woordje zo een verschil in interpretatie kan maken :P Maar ik ben zelf altijd best wel van het doorrijden (behalve als ik weet dat er veel flitsers staan) dus ben er nog steeds een beetje 'ehh whut' van :') :')

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 15:03

Janine1990 schreef:
Merexa, tegenovergestelde is ook knap irritant. Mensen die geen strepen kunnen lezen en dus krap 60 rijden waar je 80 mag en niet kan inhalen wegens tegemoet komend verkeerd. _-:(


Eens! Gebeurt ook vaak genoeg op die 80 km/u weg. Er mogen ook 45 km/u auto's op rijden, daar word je al helemaal chagrijnig van want het is een vrij lange weg en soms is het ook zo druk dat je geen ruimte krijgt om in te halen.

Maar goed, weer even on topic. Verder heb ik nog niks meegemaakt vandaag :+
Vind het verder wel een heerlijk topic.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 22:19

Merexa schreef:
Janine1990 schreef:
Merexa, tegenovergestelde is ook knap irritant. Mensen die geen strepen kunnen lezen en dus krap 60 rijden waar je 80 mag en niet kan inhalen wegens tegemoet komend verkeerd. _-:(


Eens! Gebeurt ook vaak genoeg op die 80 km/u weg. Er mogen ook 45 km/u auto's op rijden, daar word je al helemaal chagrijnig van want het is een vrij lange weg en soms is het ook zo druk dat je geen ruimte krijgt om in te halen.

Maar goed, weer even on topic. Verder heb ik nog niks meegemaakt vandaag :+
Vind het verder wel een heerlijk topic.


Goed. Zojuist in de winkel toch wel even een 'wenkbrauwfrons-momentje' gehad. Bij de chipsafdeling in de Albert Heijn stond een stelletje elkaar wel.. Heel uitgebreid te onderzoeken. :') Ben maar gewoon doorgelopen want de winkel ging toch ook al bijna dicht.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 17:39

Oef, wij zijn aan de dood ontsnapt in Genova. Wij reden gistermiddag over de brug richting het zuiden en ik kreeg vanmiddag een appje met het nieuwsbericht dat de brug volledig ingestort is. Nu al zeker 30 doden en veel zwaargewonden.

Heel eng dat wij daar een paar uur daarvoor nog reden! :oo

FennyPower

Berichten: 1458
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:02

Ghostattack schreef:
Oef, wij zijn aan de dood ontsnapt in Genova. Wij reden gistermiddag over de brug richting het zuiden en ik kreeg vanmiddag een appje met het nieuwsbericht dat de brug volledig ingestort is. Nu al zeker 30 doden en veel zwaargewonden.

Heel eng dat wij daar een paar uur daarvoor nog reden! :oo

Jeetje.... ;(

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:54

Xyris schreef:
Personeelslid niet op komen dagen, onbereikbaar en onvindbaar >;)


O breek me de bek niet open frustraties.... zeker in vakantie tijd (lees minder mensen aanwezig) en zeker op een drukke dag of zoals vorige week bij +35 graden staldienst.... -:(- _-:( _-:( _-:(

Ja, dan wilt iedereen ook echt een pasje harder lopen.... :evaw:

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:01

:') Wat een ellende, onze -inmiddels oud collega- is terecht, die was kennelijk van het bed gelicht door de politie vanwege boetes, heeft een paar uur in de cel gezeten, boeltje betaald en daarna naar huis gegaan om te slapen :') Kennelijk is het niet vanzelfsprekend om even je baas te bellen zodra je vrij komt (wat dezelfde ochtend nog was)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:44

Ghostattack schreef:
Oef, wij zijn aan de dood ontsnapt in Genova. Wij reden gistermiddag over de brug richting het zuiden en ik kreeg vanmiddag een appje met het nieuwsbericht dat de brug volledig ingestort is. Nu al zeker 30 doden en veel zwaargewonden.

Heel eng dat wij daar een paar uur daarvoor nog reden! :oo

Jeeetje dat is schrikken zeg... Y;(

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:19

Mijn dag begon goed, en waren onderweg naar een grote speeltuin...
Tot er een kei op de weg lag...
Toen was er dit:
Afbeelding

Afbeelding

En de boosdoener

Afbeelding

Toch nog maar naar park gebracht met de kinderen en de buurvrouw door de buurman.
Toen kreeg ik eind van de middag deze foto.
Afbeelding

Nu net kwartier thuis en is mijn vriend hem gelijk aan het maken bij de garage want we hebben hem morgen weer nodig.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 20:35

Ik heb net iets 'heel raar' ontdekt... :+ Ik haalde mijn naam eens door Google om te zien wat er allemaal onder zou komen, en nu blijkt dat er dus een site is die alle gegevens heeft van de fuiven waar ik naartoe ben gegaan..? := Op de pagina staat in het groot als je op het symbool klikt "Parties and nightlife in Warszawa and in whole Poland." Nu ga ik niet in Polen naar een fuif hoor... :') (De naam van de club die erbij staat klopt overigens wel, maar is gewoon in België lol.)

Vreemde is dan nog wel dat het maar van één club is waar ik maandelijks naartoe ging, van andere evenementen waarop ik op FB heb aangeduid dat ik ging zie ik niks staan. Zie overigens ook de gezichten van andere mensen die naar deze fuif gingen op die site, echt vreemd.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:03

Ik had een nieuwe bankpas aangevraagd en ging deze even snel tijdens mijn lunchpauze ophalen. Kom terug op kantoor, maak de envelop open en zit te kijken hoe ze m'n naam wel heel erg slecht hebben vertaald... Maar ach, ik heb hier toch al 15 verschillende namen dus zal wel. Kijk nog eens, mastercard? He..? Open de brief die erbij zat.. Pincode.. Kijk nog eens naar de naam... Hebben ze me iemand anders pinpas & alle bankgegevens gegeven :oo

Dus nu zit ik weer bij de bank om deze terug te geven en hopelijk mijn eigen te krijgen.. Iemand mag heeeeeel blij zijn dat ik eerlijk ben want als ik kwaad wil kan ik deze hele rekening leeg trekken :')

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:08

Cubone schreef:
Ik had een nieuwe bankpas aangevraagd en ging deze even snel tijdens mijn lunchpauze ophalen. Kom terug op kantoor, maak de envelop open en zit te kijken hoe ze m'n naam wel heel erg slecht hebben vertaald... Maar ach, ik heb hier toch al 15 verschillende namen dus zal wel. Kijk nog eens, mastercard? He..? Open de brief die erbij zat.. Pincode.. Kijk nog eens naar de naam... Hebben ze me iemand anders pinpas & alle bankgegevens gegeven :oo

Dus nu zit ik weer bij de bank om deze terug te geven en hopelijk mijn eigen te krijgen.. Iemand mag heeeeeel blij zijn dat ik eerlijk ben want als ik kwaad wil kan ik deze hele rekening leeg trekken :')


Ik zou mij eerder onwijs veel zorgen maken dat iemand anders jouw pas heeft inclusief pin gegevens :=

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:29

Het werd nog mooier. Het vrouwtje van de bank begon tegen me te schreeuwen dat ik het geschrift niet kende en dat het gewoon mijn pas was..

Na wat moeite kon ik d'r overtuigen dat het toch echt niet mijn bankpas was en kwam er een sorry uit. Oh.. Oh.. Oh.. Inmiddels is mijn eigen pas veilig in mijn handen en de andere ingeleverd ;) Dit is in ieder geval een ervaring die ik niet meer zal vergeten :D

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:38

Cubone schreef:
Het werd nog mooier. Het vrouwtje van de bank begon tegen me te schreeuwen dat ik het geschrift niet kende en dat het gewoon mijn pas was..

Na wat moeite kon ik d'r overtuigen dat het toch echt niet mijn bankpas was en kwam er een sorry uit. Oh.. Oh.. Oh.. Inmiddels is mijn eigen pas veilig in mijn handen en de andere ingeleverd ;) Dit is in ieder geval een ervaring die ik niet meer zal vergeten :D


Heel gauw wegwezen bij die bank en een officiële klacht indienen. Dit is heel gevaarlijk! Wie weet hoeveel passen er verkeerd verzonden zijn :=

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:55

Wat een bizar verhaal. ik zou inderdaad ook iig een klacht in dienen :oo Dit kan je gewoon niet menen

Laurora

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:58

Wooow wtf Cubone :oo
Dat kan écht niet. Idd meteen een klacht indienen! Zoiets mag nooit maar dan ook NOOIT gebeuren!

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:10

In het kader van privacy heb ik er ook al eens een meegemaakt.

Ik stuur vrijdags eind van de middag een klachten mail naar KPN.
Ik bekijk 2 uur later mijn mail weer en zie dat ik ineens een abnormale hoeveelheid mail heb.
Is er achter de schermen bij KPN iets mis gegaan waardoor ik alle klachten die naar hun verzonden worden in mijn mail krijg.

Van vloekende mails met weinig inhoud tot mails met allerlei persoonlijke gegevens.
Van BKR registraties, rekeningnummers, namen en adressen. Echt ALLES!!

Dus ik bellen naar KPN.
Zegt de telefoniste: ja er is nu niemand meer aanwezig die dat kan veranderen. Maandag wordt er naar gekeken!

Ik dacht echt: dit ga je niet menen?
Dit kan echt niet.

Gelukkig werkte een van mijn vrienden toen best wel in een hoge functie bij KPN. Die heb ik gebeld, alles uitgelegd.
Hij was echt zwaar verbaast. Maar binnen een uur was het opgelost.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:45

Ik heb laatst allemaal facturen door gestuurd gekregen van gemeente Amsterdam met hun commentaar erop waarom deze nog niet betaald waren, dit betrof echter niet de factuur van ons eigen bedrijf, maar van allemaal mij onbekende bedrijven := heb dus ook hogerop gezocht en het gemeld. Was al 3 maanden bezig om mijn factuur betaald te krijgen en met zo'n puinhoop zoals daar begrijp ik dat nu :=

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:41

Jee, wat een bizarre verhalen. En daar ligt je privacy op straat >;)

Die brug moet ook schrikken zijn geweest.

Wat mij vandaag overkwam is een stuk luchtiger.

Ik heb al twee jaar een hele fijne gsm. Een Acer, bijna niemand heeft die maar ik ben er blij mee, op één ding na. Al mijn foto's hebben een groen/blauwe waas over zich. Iedereen die ik blij foto's doorstuur zegt de foto wel leuk te vinden maar zo jammer dat de kleuren niet kloppen. Heb al meerdere malen in mijn instellingen gekeken maar niets te vinden.

Afgelopen vrijdag gingen we mennen met het tweespan van vrienden met hun nieuwe marathonwagen. Leuk maar geen moment voor mijn spiegelreflex dus toch maar gsm meegenomen om wat foto's te maken onderweg. We hadden er nog een aardig heftig pad tussen zitten maar gsm zat veilig in zijn hoesje in mijn broekzak.
Dus niet, terug gezellig aan de eettafel haal ik hem tevoorschijn om de foto's (met blauw/groene waas) te laten zien en zie ik allemaal scheuren in mijn scherm -O-
Dus ik zei nog dat dat goed balen was omdat het zo'n fijn toestel is behalve dan de fotokwaliteit.

Maar hoe die scheuren er in kwamen? Geen idee maar ik baalde er goed van. Vandaag naar een reparatiewinkel getogen. Jongen haalde mijn gsm uit zijn hoes en ging op zoek maar ja, niet zo'n gangbare gsm dus hij moest op zoek naar een scherm. Hij propte mijn gsm dus weer terug in zijn hoesje en toen staarde hij naar de opening voor mijn cameralens.

Vervolgens plukt hij een blauw iets van mijn lens en zegt broodnuchter: "vanaf nu zul je een stuk mooiere en scherpere foto's kunnen maken".

Dus ik huh? Bleek dat ik al die jaren foto's heb gemaakt met het beschermfolie op mijn camera :oo

Vandaag geprobeerd en, goh, ik heb toch scherpe foto's ineens :D

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:54

Percy wat betreft het mennen kan er best wat gebeurd zijn. Durfde mijn telefoon ook nooit mee te nemen in een marathon :P

Maar wel ooit spontaan gebarsten scherm gehad. Het was toen erg koud en ik had mijn telefoon los in mijn jaszak, terwijl ik de hond ging uitlaten. Toen ik weer thuis kwam was het hele scherm gebarsten, in duizenden stukjes... :oo Duidelijk geen barst van ergens tegenaan botsen.
Bij reparatie bleek dit ook wel, er was verder niets kapot aan de telefoon gaven ze toe.

senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:05

_O- Percy *-:)

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:11

senna21 schreef:
_O- Percy *-:)


Ja, wrijf het nog maar eens in _O-

Heb mijn gsm vrijwel altijd mee Janine maar dit nog nooit gehad. Een marathon is inderdaad andere koek maar dit was een bosrit.

Verder doet hij gelukkig alles nog, zelfs betere foto's maken :D

Laurora

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:19

Percy schreef:
Jee, wat een bizarre verhalen. En daar ligt je privacy op straat >;)

Die brug moet ook schrikken zijn geweest.

Wat mij vandaag overkwam is een stuk luchtiger.

Ik heb al twee jaar een hele fijne gsm. Een Acer, bijna niemand heeft die maar ik ben er blij mee, op één ding na. Al mijn foto's hebben een groen/blauwe waas over zich. Iedereen die ik blij foto's doorstuur zegt de foto wel leuk te vinden maar zo jammer dat de kleuren niet kloppen. Heb al meerdere malen in mijn instellingen gekeken maar niets te vinden.

Afgelopen vrijdag gingen we mennen met het tweespan van vrienden met hun nieuwe marathonwagen. Leuk maar geen moment voor mijn spiegelreflex dus toch maar gsm meegenomen om wat foto's te maken onderweg. We hadden er nog een aardig heftig pad tussen zitten maar gsm zat veilig in zijn hoesje in mijn broekzak.
Dus niet, terug gezellig aan de eettafel haal ik hem tevoorschijn om de foto's (met blauw/groene waas) te laten zien en zie ik allemaal scheuren in mijn scherm -O-
Dus ik zei nog dat dat goed balen was omdat het zo'n fijn toestel is behalve dan de fotokwaliteit.

Maar hoe die scheuren er in kwamen? Geen idee maar ik baalde er goed van. Vandaag naar een reparatiewinkel getogen. Jongen haalde mijn gsm uit zijn hoes en ging op zoek maar ja, niet zo'n gangbare gsm dus hij moest op zoek naar een scherm. Hij propte mijn gsm dus weer terug in zijn hoesje en toen staarde hij naar de opening voor mijn cameralens.

Vervolgens plukt hij een blauw iets van mijn lens en zegt broodnuchter: "vanaf nu zul je een stuk mooiere en scherpere foto's kunnen maken".

Dus ik huh? Bleek dat ik al die jaren foto's heb gemaakt met het beschermfolie op mijn camera :oo

Vandaag geprobeerd en, goh, ik heb toch scherpe foto's ineens :D


Ik kreeg bij het dikgedrukte stukje al een vermoeden wat het eind van het verhaal zou zijn _O-

Ik heb het namelijk ook meegemaakt, echter duurde het bij mij maar twee dagen en kwam ik er zelf achter :D

Anoniem

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:55

Oh god nee. Die is erg :') _/-\o_