Summer chic bruiloft dresscode

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:21

TS, waar komt die jurk vandaan van de niet zo betrouwbare webshop? Prachtig is die!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-18 13:25

Iets met Milk&Choco ofzo :+ het is een nogal vage site (ook met een aftelklokje erbij dat je zogezegd nog maar X uur hebt om iets te bestellen), en als je reviews zoekt via Google vind je niet zo'n fijne ervaringen. Jammer want hij is idd ergggg leuk :D

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:27

Jammer inderdaad! Je koos een mooie roze jurk uit trouwens <3

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:37

billionache schreef:
Ja dankzij mijn jurkjes-zoektocht per toeval ook bij Yours beland en meteen in love <3 Als het bestelde jurkje niks is ga ik inderdaad daar een andere uitzoeken. Ik ben eind deze maand in Londen dus wie weet ga ik wel even langs in de winkel :D


Sowieso doen! Is de bruiloft eerder? Anders zou ik het daar dus gewoon op aan laten komen.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-18 13:42

De bruiloft is de week daarop! Beetje stom dat ik dus besteld heb besefte ik net :') maargoed wie weet hadden ze dit jurkje niet hangen in de winkel. En als hij alsnog niet is wat ik wil kan ik daar altijd nog even rondsnuffelen in de winkel :D

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:49

Ik weet eigenlijk wel zeker dat je daar wat gaat vinden voor de bruiloft, dus kan je kiezen tegen die tijd :-) Engelsen zijn nu eenmaal meer van de feest- en uitgaanskleding dan wij. Ik woon er hier in Spanje tussenin en hoewel het niet altijd mijn smaak is, hebben ze wel mooie dingen vaak hoor.

Ook accessoires kosten er vaak geen drol, dus ik denk dat je best nog wat scoort.

Let op: het bewuste jurkje hierboven is Online Exclusive, dus zal niet in de winkel hangen.

https://www.yoursclothing.co.uk/yours-l ... ie-waist-p

raket

Berichten: 4090
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:11

Ik vind hem ook erg leuk!

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Summer chic bruiloft dresscode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 19:26

Ik geloof dat ik zojuist mijn salaris naar Yours Clothing zag vliegen :') Bedankt TS! :))

yvje86

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:53

billionache schreef:
It has been done :D heb bovenstaand jurkje met sleehakken besteld. Erg benieuwd!

Alvast bedankt voor alle tips die ik gekregen heb in dit topic. Heeft me toch een flink geholpen in de zoektocht naar wat ik nu precies wilde hebben en wat niet! Want daar was ik dus nog niet uit :+
Mochten er nog suggesties en ideeën zijn qua accesoires: brand los!


Het is al even geleden, maar ik ben wel benieuwd of dat het jurkje is geworden voor de bruiloft.
Paste het goed? Staat de kleur mooi? En hoe zijn de schoenen? :o