Waar Zweeds leren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:10

(Ik weet niet of dit goed staat)


Hoihoi! :)

Mijn ouders hebben al een jaar of 12 geleden een huis in Zweden gekocht, waar we sindsdien ongeveer iedere vakantie komen. Echter spreken bijna alle Zweden in onze omgeving goed Engels, dus er is geen noodzaak om Zweeds te leren. Ik zou het wel heel graag willen kunnen spreken.

Ik heb al talloze apps gedownload en probeer het steeds opnieuw vol te houden om het te leren, maar het lukt gewoon niet. Ik vergeet het, doe het niet of geef het geen prioriteit.

Ik ben daarom opzoek naar een manier van Zweeds leren, waarbij ik gewoon les krijg ofzo. Waar ik huiswerk voor moet doen en waar ik gewoon iedere week naartoe moet. Een soort van stok achter de deur.

Heeft iemand de gouden tip in omgeving [naam]?


maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:20


Anoniem

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:21

Dankje voor de tip! :) Ik ga even kijken!

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:56

Ik zal mijn vriendin eens vragen waar zij Zweeds heeft geleerd. Zij moest het leren voor haar werk (, woont inmiddels ook al een jaar in Zweden) en heeft voorafgaand aan de verhuizing een jaar Zweeds gevolgd in Nederland.

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:14

Navraag gedaan en vriendin heeft het via de volksuniversiteit gedaan :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:16

Volksuniversiteit in Rotterdam daar ben ik begonnen voordat ik ben vertrokken naar zweden

You are either an ocean or a puddle, don't be a puddle. People walk through puddles like there nothing. Oceans fiets destroy cities
Karma 30/06/2015 <3 Chansy 17/04/2011 <3 Balto 15/10/2017 <3 Jinx 18/02/2019 <3

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:06

Een kennis van mij geeft Zweeds les op een school of instituut ofzo, zal eens vragen waar dat is.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Re: Waar Zweeds leren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:36

Ik wilde ook de volksuniversiteit aanraden. :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bambelien, Bloemetje75, carina, ComscoreBot, DWitzel, E_C, GoogleAdsense, Jeska2, Knollboll, Loreke2, MeesMo, Merileth, nicole_floor, pandour4evuh, Roosch, Westerntrail en 168 bezoekers