Welke handtas heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 12:38

Voor werk heb ik een Kipling rugtas. Neem nog al eens een extra paar schoenen mee en dat past er in. Gebruik m ook wel op vakantie

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 13:40


ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:33

san4nie schreef:
Zoveel mooie tassen hier! Ik vind het zelf altijd zonde om er geld aan uit te geven, maar vind het bij anderen altijd zo mooi.

Dit is mijn favoriet, niet al te groot, maar alles wat ik mee wil past er in.
[ [url=m/j9hAWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Sorry, geen andere foto van..)


Wat een schatje <3 <3 <3

Hier ook een grote collectie, voornamelijk allemaal merk/designer. Tja, iets met een tassentic. En ja, ik gebruik ze allemaal. Naar school heb ik overigens alleen een rugzak van the north face, de rodey of mijn zwarte leren shopper van Ralph Lauren, Ja voor mee naar colleges _O- Handtassen heb ik verder in allerlei maten en merken, meer Ralph Lauren, Dune, Guess :=

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:36

Meliaforever schreef:
Door dit topic heb ik weer een tas gekocht. Een burkely

[ [url=m/UoB7f8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh deze is mooi!! <3

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:40

Ik heb geen handtas of andere tas eigenlijk.

san4nie
Berichten: 3563
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:50

Frummels schreef:
Oh dat is ook wel een idee! Ik heb ook altijd veel bij me := fruit, bakje yoghurt, lunchbakje (meestal salade of pasta ofzo) en nog een middag snack als bananenbrood of nog meer yoghurt/kwark. :')
Zag ook deze tas laatst, die vind ik ook wel leuk voor eten etc.:

[ [url=m/59xgz4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb heeeel veel van die tassen retour zien komen, omdat het lak echt super snel beschadigt of lelijk is. Soms al door het verpakkingsmateriaal.. Geen aanrader vind ik!

AstridJ

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-02-10
Woonplaats: Wintelre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 22:53

Ik ben helemaal fan van de Pretty Hot and Tempting tassen. Ik heb er op dit moment 5 in verschillende maten.

Dit is de nieuwste, met bijpassende portemonnee.
Afbeelding

Ook een hele fijne tas is deze:

Afbeelding

Verder heb ik deze nog:

Afbeelding

En dit is de kleinste, A5 formaat

Afbeelding

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 05:36

Wat een leuk topic.
Voor werk heb ik deze Oilily tas. Afbeelding

Ik zoek nog een mooie tas voor als ik met de kinderen op stap ben. Verzorgingstas maar dan een maatje kleine.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 06:35

Aww, wat is Oilily toch een leuk merk. Prachtige tas! (Ik heb een cabin bag van Oilily met dezelfde print/kleur dus ben een beetje bevooroordeeld!)

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:15

san4nie schreef:
Frummels schreef:
Oh dat is ook wel een idee! Ik heb ook altijd veel bij me := fruit, bakje yoghurt, lunchbakje (meestal salade of pasta ofzo) en nog een middag snack als bananenbrood of nog meer yoghurt/kwark. :')
Zag ook deze tas laatst, die vind ik ook wel leuk voor eten etc.:

[ [url=m/59xgz4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb heeeel veel van die tassen retour zien komen, omdat het lak echt super snel beschadigt of lelijk is. Soms al door het verpakkingsmateriaal.. Geen aanrader vind ik!


Idd, ik heb hem. Ik stop er echt niet zoveel in, een paar schoolboeken en een laptop en het garen waarmee het vastzit is helemaal kapot... en er zitten echt ontzettend veel krassen in de lak. Hij ziet er echt niet meer uit. Ik heb hem maximaal 3 maanden kunnen gebruiken.
En dat voor een tas van 65 euro, daarvan had ik iets meer verwacht.
Een albert heijn tas gaat nog langer mee. Mijn broertje noemt hem mijn euroshopper.

nouky12
Berichten: 389
Geregistreerd: 28-08-14

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:17

Ik heb deze tas van Paul's Boutique. Ze blijven heel lang mooi, alleen je blijft maar kijken naar de nieuwste tassen
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-18 11:35

Miefje schreef:
san4nie schreef:
Ik heb heeeel veel van die tassen retour zien komen, omdat het lak echt super snel beschadigt of lelijk is. Soms al door het verpakkingsmateriaal.. Geen aanrader vind ik!


Idd, ik heb hem. Ik stop er echt niet zoveel in, een paar schoolboeken en een laptop en het garen waarmee het vastzit is helemaal kapot... en er zitten echt ontzettend veel krassen in de lak. Hij ziet er echt niet meer uit. Ik heb hem maximaal 3 maanden kunnen gebruiken.
En dat voor een tas van 65 euro, daarvan had ik iets meer verwacht.
Een albert heijn tas gaat nog langer mee. Mijn broertje noemt hem mijn euroshopper.


Oef, dan laat ik m lekker staan. Bedankt! :)


Nouky: die van jou vind ik ook heel erg mooi zeg! <3

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:40

Handtassen <3 <3
Wat een leuke tassen komen er voorbij! Ik vind die Disney tassen echt geweldig :D ! Je ziet ook dat iedereen zo'n eigen stijl heeft, ik vind dat altijd mooi om te zien dat mensen zo'n uiteenlopende smaken hebben die bij hen passen. Al zou je als je mij 9/10 keer ziet, niet denken dat ik een zwak heb voor dit soort tassen _O-

@AstridJ, die tassen passen zó goed bij jou!
@san4nie, heerlijk dat je zegt dat alles wat je mee wilt nemen er in past en dat de meest snoezige kat er dan in zit <3

Louis Vuitton (de kleine bruine is verkocht voor mijn nieuwe aanwinst) en Michael Kors
Afbeelding

Ted Baker :+:
Afbeelding

Mijn nieuwste vintage aanwinst. Ik wilde al zo lang deze rugzak hebben, maar hij wordt al zeker 10 jaar niet meer gemaakt. Ben er dus super blij mee!
Afbeelding

Daarnaast heb ik nog wat basic tasjes van H&M etc voor de dagen waarop ik mijn andere tassen niet durf/kan dragen (wat bij sommige echt bijna altijd is... Heel erg dat die maar in de kast blijven staan maar ik ben er veel te zuinig op :+ )

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:45


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:51

Ine23 schreef:
Handtassen <3 <3
Wat een leuke tassen komen er voorbij! Ik vind die Disney tassen echt geweldig :D ! Je ziet ook dat iedereen zo'n eigen stijl heeft, ik vind dat altijd mooi om te zien dat mensen zo'n uiteenlopende smaken hebben die bij hen passen. Al zou je als je mij 9/10 keer ziet, niet denken dat ik een zwak heb voor dit soort tassen _O-

@AstridJ, die tassen passen zó goed bij jou!
@san4nie, heerlijk dat je zegt dat alles wat je mee wilt nemen er in past en dat de meest snoezige kat er dan in zit <3

Louis Vuitton (de kleine bruine is verkocht voor mijn nieuwe aanwinst) en Michael Kors
[ [url=m/Cnqwy9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ted Baker :+:
[ [url=m/RIZLMY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn nieuwste vintage aanwinst. Ik wilde al zo lang deze rugzak hebben, maar hij wordt al zeker 10 jaar niet meer gemaakt. Ben er dus super blij mee!
[ [url=m/YuK5xf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast heb ik nog wat basic tasjes van H&M etc voor de dagen waarop ik mijn andere tassen niet durf/kan dragen (wat bij sommige echt bijna altijd is... Heel erg dat die maar in de kast blijven staan maar ik ben er veel te zuinig op :+ )



Oeeeh, die Ted Baker is mooi! <3 Welk model is dat?

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:54


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-18 11:54

Ine23 schreef:
Handtassen <3 <3
Wat een leuke tassen komen er voorbij! Ik vind die Disney tassen echt geweldig :D ! Je ziet ook dat iedereen zo'n eigen stijl heeft, ik vind dat altijd mooi om te zien dat mensen zo'n uiteenlopende smaken hebben die bij hen passen. Al zou je als je mij 9/10 keer ziet, niet denken dat ik een zwak heb voor dit soort tassen _O-

@AstridJ, die tassen passen zó goed bij jou!
@san4nie, heerlijk dat je zegt dat alles wat je mee wilt nemen er in past en dat de meest snoezige kat er dan in zit <3

Louis Vuitton (de kleine bruine is verkocht voor mijn nieuwe aanwinst) en Michael Kors
[ [url=m/Cnqwy9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ted Baker :+:
[ [url=m/RIZLMY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn nieuwste vintage aanwinst. Ik wilde al zo lang deze rugzak hebben, maar hij wordt al zeker 10 jaar niet meer gemaakt. Ben er dus super blij mee!
[ [url=m/YuK5xf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast heb ik nog wat basic tasjes van H&M etc voor de dagen waarop ik mijn andere tassen niet durf/kan dragen (wat bij sommige echt bijna altijd is... Heel erg dat die maar in de kast blijven staan maar ik ben er veel te zuinig op :+ )


Mooie rugtas zeg! Maar die Ted Baker vind ik echt helemaal fantastisch <3

Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 12:08

Afbeelding
1. Michael Kors Selma Saffiano in de kleur Truffel <3 Heb deze al jaren en is nog als nieuw.
2. Tommy Hilfiger blauw leren rugzak voor shopping/weekendjes.
3. Tommy Hilfiger crossbody tasje voor kleinere uitstapjes/etentjes.
4. Vintage tasje voor uitgaan.
5. The North Face rugzak voor studie/werk, superveel vakjes, fijnste rugzak die ik ooit heb gehad!
Afbeelding

san4nie
Berichten: 3563
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:22

Ine23 schreef:
@san4nie, heerlijk dat je zegt dat alles wat je mee wilt nemen er in past en dat de meest snoezige kat er dan in zit

Haha, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Maar het liefste zou die wel de hele dag bij me zijn.

nouky12 schreef:
Ik heb deze tas van Paul's Boutique. Ze blijven heel lang mooi, alleen je blijft maar kijken naar de nieuwste tassen
[ [url=m/CR5lDi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh, zo mooi!!

Anoniem

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 14:58

Deze staat overigens op mijn verlanglijstje. Van Fairfax and Favor. Zo mooi!

Afbeelding
Afbeelding

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 15:01

Resistance schreef:
Deze staat overigens op mijn verlanglijstje. Van Fairfax and Favor. Zo mooi!

[ [url=m/zfxjsj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/18PmAA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oehh die bovenste. <3

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Welke handtas heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:03

Ik heb maar 3 tassen.

Afbeelding
Irregular choice <3
Geweldig merk. Zo jammer dat ik niet op hakken kan lopen. Ze hebben ook geweldige schoenen namelijk


Afbeelding
Desigual. Ook al zo'n mooi merk! Deze tas gaat inmiddels ook al een paar jaartjes mee. Gebruik ik dus dagelijks


Afbeelding
Merkloos. Keer snel gekocht. Altijd goed om een simpel zwart tasje te hebben

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:14

Nessa schreef:
[ [url=m/uSqpnu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Irregular choice <3
Geweldig merk. Zo jammer dat ik niet op hakken kan lopen. Ze hebben ook geweldige schoenen namelijk

<3 Wat een herkenbare stijl is dat ook, heh. Zo schattig, deze!
Ik ben zelf echt een IC fan. Kan overal op lopen, en heb inmiddels een ietswat te grote collectie IC schoenen (van hoge hakken tot platte sandalen tot platforms). Moet echt eens uitdunnen... :o
Heb vorige week naast de Toy Story handtas ook een paar IC X Toy Story cowboy laarzen gekocht, "Ride Like the Wind", met Woody en Bullseye erop (en afneembare sporen!).
Heb deze week al heel wat leuke reacties gekregen op de IC Toy Story handtas!

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 18:51

Kadootje gekocht voor mezelf vorige week :Y)


Afbeelding

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 18:57

Ik heb deze van Aunt & Uncles al zo'n 5 jaar heerlijke tas en blijft zo mooi <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding