Vader komt ongevraagd woning binnen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:25

luuntje schreef:
Ik zou de sleutel terugvragen en melden dat hij enkel op uitnodiging welkom is.
Eventueel sloten vervangen.

Jouw huis en jouw regels.

Sloten vervangen.. weet je zeker dat hij niet binnen kan komen. Sleutels kan je zo bij laten maken.

The end


Ragdollcat
Berichten: 14662
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:38

CharmingS schreef:
Bedankt voor jullie fijne eerlijke reacties. Heb het er ook met mijn broertje over gehad en die maakt zich wel zorgen om de situatie, vooral dat ie niks doet om geld te verdienen. Maar we hebben afgesproken om daar over te praten met hem, denk dat het probleem zich in deze situatie niet vanzelf overgaat. Vind het ook eigenlijk niet normaal dat wij dit als kinderen tegen hem moeten vertellen..



Het is ook zeker niet normaal.

Dus liever met je broer met jullie vader gaan praten en vraag zeer zeker de sleutel terug.
Want pas maar op, straks woont hij bij jou.......en dat wil je echt niet hoor.

Klaar, en verder moet hij zelf zijn eigen problemen gaan aanpakken en op gaan lossen.

luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:02

Ts goed dat je je vader een berichtje hebt gestuurd.
Ik ben bang dat hij steeds over je grenzen heen zal gaan.
En je een schuldgevoel wil aanpraten.

Dat hij zijn leven verkloot is zijn probleem.
Jij hebt je zaakjes op orde en daar werk je hard voor.

[o]

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 08:57

Jullie hebben ook zeker gelijk. Maar het blijft moeilijk voor mij, bedoel het niet vervelend naar hem maar hij ziet het wel als iets ergs, terwijl je dit normaal gewoon tegen iemand moet kunnen zeggen. Was ook helemaal vergeten dat ik vandaag naar school moet, dus de honden zitten alleen thuis en maak me toch wel een beetje zorgen. Dus het vertrouwen is dus blijkbaar minder als dat ik dacht.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:08

Ik vind het eigenlijk al misgaan voor het sleutel-incident.
Waarom 'moest' jij een ticket voor hem kopen om terug naar Nl te komen? Waarom stelt hij zich afhankelijk van zijn kind op? Heb je afspraken gemaakt over dit bedrag?

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:44

Ik heb een vaag gevoel dat je vader als je dit toelaat over een maand ongewenst bij jou ingetrokken is.Liggen er al spullen van hem bij jou?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:47

Daar ben ik ook bang voor Britta. Daarom is het belangrijk om nu zsm grenzen en regels op te stellen.
En ja, dat is idd vreemd, want hij is de vader maar komt nu over als een klein kind dat de grenzen op zoekt.
Eigenlijk zijn de verhoudingen dus enorm verstoord. TS, laat je vooral niet gebruiken. Misschien heeft hij het zelf niet eens in de gaten.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Hannanas
Berichten: 12994
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:50

CharmingS schreef:
Bedankt voor jullie fijne eerlijke reacties. Heb het er ook met mijn broertje over gehad en die maakt zich wel zorgen om de situatie, vooral dat ie niks doet om geld te verdienen. Maar we hebben afgesproken om daar over te praten met hem, denk dat het probleem zich in deze situatie niet vanzelf overgaat. Vind het ook eigenlijk niet normaal dat wij dit als kinderen tegen hem moeten vertellen..


Nou je moet niks. Je hoeft dit niet tegen hem te vertellen he..

Niet banketstaaf maar poetsen.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:02

Hannanas schreef:
CharmingS schreef:
Bedankt voor jullie fijne eerlijke reacties. Heb het er ook met mijn broertje over gehad en die maakt zich wel zorgen om de situatie, vooral dat ie niks doet om geld te verdienen. Maar we hebben afgesproken om daar over te praten met hem, denk dat het probleem zich in deze situatie niet vanzelf overgaat. Vind het ook eigenlijk niet normaal dat wij dit als kinderen tegen hem moeten vertellen..


Nou je moet niks. Je hoeft dit niet tegen hem te vertellen he..

Precies. Je kunt je beter eerst op jezelf focussen, zorgen dat je je eigen grenzen gaat bewaken en dat je je niet meer zo laat manipuleren. Als dat goed gaat is het vroeg genoeg om zo'n gesprek aan te gaan, maar niet eerder. Bovendien, denk je nou echt dat hij het zelf niet weet? En dat jij en je broer hem iets nieuws gaan vertellen?

Denk eens goed na over je motivatie, dikke kans dat je dat gesprek met hem aan wil gaan om hem te doen veranderen. Ik kan je vertellen: dan ga je op je bek, en nog heel veel vaker. Jij kunt hem niet veranderen namelijk, dus ook hier: beter werk je aan jezelf, aan je verwachtingen (je kunt niet op hem bouwen) en aan het loslaten van de vader die je graag zou willen. Klinkt misschien heel hard, maar als je eerlijk kijkt naar hoe je vader is en altijd al geweest is dan denk ik zomaar dat dit de juiste weg is.

koeien op de weg...

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 11:48

Nou mijn vader komt niet bij mij wonen. Het is nou ook niet zo erg dat ik dus helemaal geen grenzen aangeef. Dat doe ik uiteindelijk wel maar ik worstel altijd met de manier waarop ik dit dan moet doen..

@goof ik heb dat geld al weer terug. Hij had dit ook van te voren gezegd dat ik het terug zou krijgen.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 11:59

Phoe zeg, ik vind dat veel reacties hier flink hard zijn en soms zelfs bijna informatie uit de TS proberen te trekken die nota been niet aans van belang is. Feit is gewoon, pa heeft de sleutel en komt ongevraagd binnen, wat nu?

TS, het is heel naar dat het zo is gelopen. Ik snap ook prima dat je niet te hard wilt reageren naar je vader toe omdat het toch je vader is en je wilt hem niet onnodig kwetsen en de band goed houden nu hij eindelijk terug is. Het is en blijft je vader.

Sloten vervangen kost ook een hoop held, en ga je niet zomaar doen. Ik zou als ouder zijn ook behoorlijk gekrenkt zijn als mijn kind dit zou doen zonder overleg.
Dus, je hebt nu gezegd wat je wilt, en je bent duidelijk genoeg geweest. Nu gewoon afwachten. Je kunt wel gaan raden of hij wel of niet gaat luisteren, maar dat is giswerk. Misschien snapt hij het nu en is er niks meer aan de hand.
Komt hij toch ongevraagd binnen, dan gewoon en netjes je sleutel terugvragen.

Is het al lente?

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:10

Het lijkt hem wel makkelijk af te gaan
Jullie halen hem na 3 jaar (nadat hij plotseling weg is gegaan)weer terug omdat zijn relatie niet liep..
Bied hem onderdak, eten en alles

Tsja waarom je ook druk maken als het zo ook oké is

Het klinkt mij een beetje egoïstisch
En als je er wat van zegt, dat hij dan heel emotioneel reageert, krijgen mensen weer medelijden,en kan hij toch misschien dat doen wat hem uitkomt..

Tsja even kort door de bocht gezegd

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 12:53

Mariska88 schreef:
Het lijkt hem wel makkelijk af te gaan
Jullie halen hem na 3 jaar (nadat hij plotseling weg is gegaan)weer terug omdat zijn relatie niet liep..
Bied hem onderdak, eten en alles

Tsja waarom je ook druk maken als het zo ook oké is

Het klinkt mij een beetje egoïstisch
En als je er wat van zegt, dat hij dan heel emotioneel reageert, krijgen mensen weer medelijden,en kan hij toch misschien dat doen wat hem uitkomt..

Tsja even kort door de bocht gezegd


Ja inderdaad nogal kort door de bocht. Het is mijn vader niet zomaar een of andere vage kennis. Ik heb hem niet naar huis gehaald, hij is op straat gezet zonder een rooie cent. Natuurlijk help ik hem dan, heb nooit ruzie met hem gehad, maar vond het wel vervelend hoe het was gegaan. Ik bied hem geen onderdak hij woont bij mijn oma, en wat zei doet moet ze zelf weten.

Ik was ook niet van plan hem weer voor 100% in mijn armen te sluiten maar wil de deur ook niet dicht gooien.

Dat ik hem de sleutel heb gegeven heb ik nu ook inderdaad spijt van en die ga ik ook terug vragen.

Noem je mij nou egoistisch of mijn vader?

En waarom mezelf druk maken? Hij is mijn vader, en ondanks alles geef ik om hem. Niet gek lijkt me?

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 13:43

CharmingS schreef:
Mariska88 schreef:
Het lijkt hem wel makkelijk af te gaan
Jullie halen hem na 3 jaar (nadat hij plotseling weg is gegaan)weer terug omdat zijn relatie niet liep..
Bied hem onderdak, eten en alles

Tsja waarom je ook druk maken als het zo ook oké is

Het klinkt mij een beetje egoïstisch
En als je er wat van zegt, dat hij dan heel emotioneel reageert, krijgen mensen weer medelijden,en kan hij toch misschien dat doen wat hem uitkomt..

Tsja even kort door de bocht gezegd


Ja inderdaad nogal kort door de bocht. Het is mijn vader niet zomaar een of andere vage kennis. Ik heb hem niet naar huis gehaald, hij is op straat gezet zonder een rooie cent. Natuurlijk help ik hem dan, heb nooit ruzie met hem gehad, maar vond het wel vervelend hoe het was gegaan. Ik bied hem geen onderdak hij woont bij mijn oma, en wat zei doet moet ze zelf weten.

Ik was ook niet van plan hem weer voor 100% in mijn armen te sluiten maar wil de deur ook niet dicht gooien.

Dat ik hem de sleutel heb gegeven heb ik nu ook inderdaad spijt van en die ga ik ook terug vragen.

Noem je mij nou egoistisch of mijn vader?

En waarom mezelf druk maken? Hij is mijn vader, en ondanks alles geef ik om hem. Niet gek lijkt me?


Maar jij bent toch ook zijn kind?
Je vertelt dat hij weg is gegaan zonder een echt afscheid. (dat als ouder zelf, kan ik me dat toch al niet zo goed voorstellen)

En nu zijn relatie is gestrand moeten jullie (familie) hem opvangen. Want hij had geen rooie cent? (hoe kan dat dan?)

En idd wat je oma doet is aan haar. Maar als ze hem eten drinken en onderdak bied is dat natuurlijk wel mooi makkelijk. En bied dat geen druk om snel zelf zelfstandig te worden..

Dat je om hem geeft snap ik heust, maar het klinkt in mijn oren meer, als een man die teveel met zichzelf bezig is ipv ook met zijn omgeving..Dus egoïstisch..

Bedoel het niet banketstaaf maar meer als een pas op. Dat je niet te veel in hem gaat steken, kwa energie, tijd en emotie, want dat heeft hij ook de afgelopen 3 jaar niet gedaan..

Dat je de deur open laat prima
Maar wees gewaarschuwd

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 14:08

Je kunt dit maar op 1 manier oplossen en hem duidelijk zeggen dat je niet wil dat hij in je huis is al je er niet bent...dat de sleutel voor nood is, maar wij hebben er 1 verstopt buiten...ook een idee....en dat je hem niet verbiedt te komen maar ivm met je werk liever eerst een appje krijgt van hem en dat hij helemaal niet met de honden mag bemoeien....kan zijn dat hij het niet wil horen maar houd je poot stijf en wordt desnoods even hard en duidelijk...bekend probleem NL...kan alleen hard en duidelijk gebracht worden...anders lopen ze over je heen.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 14:10

Je zult moeten kiezen, ik herken dit van een familielid...misbruik van de situatie en ook nog zielig zijn als ze teruggezet worden...hij woont bij oma tot hij werk en een huis heeft..hij is je vader en niet je zoon

justkid

Berichten: 11814
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 14:43

Lieve ts, blijf bij jezelf :) ik denk dat je een klein steuntje in de rug van Bokt hebt gekregen en dat je daarom misschien net iets zelfverzekerder bent tegen je vader.
Maar het is wel je vader en jij bent zijn dochter en dat is een ingewikkelde relatie. Als buitenstaander is het zo makkelijk om er iets over te zeggen want wij hebben die relatie niet met deze vader, wij zijn daar niet in opgegroeid.
Jij bepaalt hoe het voor jou leefbaar is. En waar jouw grens ligt.
Niet aan ons om een oordeel over jouw vader te hebben, wij kennen de situatie helemaal niet.
Er worden wat mij betreft nu teveel aannames gedaan.

Roodvos

Berichten: 6617
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:14

Storm schreef:
Sloten vervangen kost ook een hoop geld, en ga je niet zomaar doen. Ik zou als ouder zijn ook behoorlijk gekrenkt zijn als mijn kind dit zou doen zonder overleg.
Dus, je hebt nu gezegd wat je wilt, en je bent duidelijk genoeg geweest. Nu gewoon afwachten. Je kunt wel gaan raden of hij wel of niet gaat luisteren, maar dat is giswerk. Misschien snapt hij het nu en is er niks meer aan de hand.
Komt hij toch ongevraagd binnen, dan gewoon en netjes je sleutel terugvragen.

Sloten vervangen kost helemaal niet een hoop geld. Zo te lezen betreft het enkel het slot van de voordeur. Ze hoeft alleen maar een nieuwe cilinder erin te zetten, die haal je voor een paar tientjes bij de bouwmarkt. Even instructiefilmpje kijken op YouTube, kan je zelf doen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Met dien verstande: als pa de sleutel niet inlevert en/of ondertussen een copie heeft gemaakt zou ik er een andere cilinder inzetten.

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

Jacquel
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:38

Die man is je vader niet, hij is je kind.

Waarom moest jij zijn ticket betalen en heeft zijn moeder dat niet gedaan? Het was toch logisch geweest als hij daarvoor bij haar aanklopte. Maar wellicht heeft hij dat gedaan en heeft zij dat geweigerd, omdat ze vond dat hij zijn eigen verantwoordelijkheid moest nemen. Want zij heeft het je naderhand wel terugbetaald, om jou niet de dupe te laten worden.

Lieve TS, dit is geen gezonde relatie van hem uit. Hij beschouwt je niet als zijn dochter, maar als zijn verzorgster. En hij weet precies hoe hij je moet bespelen: op je schuldgevoel werken. Er gaat een punt komen waar je verontwaardiging en boosheid het gaan winnen van je schuldgevoel en je hem de deur uitzet. Ik hoop dat dat punt snel komt.

Cabelona

Berichten: 1695
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:41

justkid schreef:
Lieve ts, blijf bij jezelf :) ik denk dat je een klein steuntje in de rug van Bokt hebt gekregen en dat je daarom misschien net iets zelfverzekerder bent tegen je vader.
Maar het is wel je vader en jij bent zijn dochter en dat is een ingewikkelde relatie. Als buitenstaander is het zo makkelijk om er iets over te zeggen want wij hebben die relatie niet met deze vader, wij zijn daar niet in opgegroeid.
Jij bepaalt hoe het voor jou leefbaar is. En waar jouw grens ligt.
Niet aan ons om een oordeel over jouw vader te hebben, wij kennen de situatie helemaal niet.
Er worden wat mij betreft nu teveel aannames gedaan.


Hier wil ik me bij aansluiten met als toevoeging dat je jezelf niet moet vergeten.


Geld verdienen met het schrijven van artikelen: Klik hier

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-18 09:18

Storm schreef:
Phoe zeg, ik vind dat veel reacties hier flink hard zijn en soms zelfs bijna informatie uit de TS proberen te trekken die nota been niet aans van belang is. Feit is gewoon, pa heeft de sleutel en komt ongevraagd binnen, wat nu?

TS, het is heel naar dat het zo is gelopen. Ik snap ook prima dat je niet te hard wilt reageren naar je vader toe omdat het toch je vader is en je wilt hem niet onnodig kwetsen en de band goed houden nu hij eindelijk terug is. Het is en blijft je vader.

Sloten vervangen kost ook een hoop held, en ga je niet zomaar doen. Ik zou als ouder zijn ook behoorlijk gekrenkt zijn als mijn kind dit zou doen zonder overleg.
Dus, je hebt nu gezegd wat je wilt, en je bent duidelijk genoeg geweest. Nu gewoon afwachten. Je kunt wel gaan raden of hij wel of niet gaat luisteren, maar dat is giswerk. Misschien snapt hij het nu en is er niks meer aan de hand.
Komt hij toch ongevraagd binnen, dan gewoon en netjes je sleutel terugvragen.


Kan de reacties wel begrijpen, mijn vader is altijd nogal laks geweest in ieder opzicht, naar ons (zijn kinderen) en kwa financieen is hij ook nooit echt volhardend geweest.

Ik ben ook altijd heel erg bang dat ik ooit ga worden zoals hij is, en dat is iets wat ik absoluut niet wil (en ook niet laat gebeuren). Maar dan nog heb ik een zwak voor hem omdat ik ergens ook wel medelijden met hem heb, maar ik weet ook dat hij die ellende wel zelf veroorzaakt en altijd de makkelijkste uitweg kiest.

Daarom vind ik het zo moeilijk om iets confronterends tegen hem te zeggen.

En ik kan de reacties wel heel erg goed begrijpen, en snap ook dat jullie zeggen dat ik niet over mezelf moet laten lopen. En ik probeer dit ook niet toe te laten, maar voor mij ligt dit wel iets ingewikkelder. Ik wil mijn vader namelijk niet nog een keer kwijt raken.

Moet wel zeggen dat ik dankzij jullie berichten inderdaad wel wat zelfvertrouwen (en een schop onder mijn kont) heb gekregen en ben wel blij dat ik voor mezelf ben opgekomen, dit is iets wat ik bij hem heel erg moeilijk vind. Ga dit ook zeker volhouden.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 09:27

Logisch toch. Wat hij ook heeft gedaan, het blijft wel je vader en hij is nu eindelijk weer terug in je leven, dan wil je hem ook niet keihard wegduwen. Maar de grens 'niet zomaar mijn huis binnenkomen' is heel normaal, als hij zich dan gekwetst voelt ligt dat écht bij hem en niet bij jou. Kan het trouwens dat hij dit ook zag als (onhandige) manier om contact te leggen met jou? Dan zou je ook nog kunnen voorstellen om eens per week koffie te drinken of zo. Zodat hij weet dat hij best welkom is in je huis en in je leven, maar op jouw voorwaarden.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-18 09:37

Dani schreef:
Logisch toch. Wat hij ook heeft gedaan, het blijft wel je vader en hij is nu eindelijk weer terug in je leven, dan wil je hem ook niet keihard wegduwen. Maar de grens 'niet zomaar mijn huis binnenkomen' is heel normaal, als hij zich dan gekwetst voelt ligt dat écht bij hem en niet bij jou. Kan het trouwens dat hij dit ook zag als (onhandige) manier om contact te leggen met jou? Dan zou je ook nog kunnen voorstellen om eens per week koffie te drinken of zo. Zodat hij weet dat hij best welkom is in je huis en in je leven, maar op jouw voorwaarden.


Ik denk inderdaad dat hij dit niet bewust doet, en schijt heeft aan mijn privacy om het maar even zo te zeggen. Maar mijn vader is heel erg impulsief en denkt vaak niet zo goed na voor hij iets doet, en ik denk dat hij dit in deze situatie ook heeft gedaan. En inderdaad zal hem een deze dagen even uitnodigen op de koffie, wil dus ook echt niet dat hij denkt dat hij niet welkom is. Het was dus blijkbaar alleen nodig om duidelijk mijn grenzen aan te geven, en hoop dat hij dat onthoud en dat hij daar rekening mee houd in de toekomst.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Ragdollcat
Berichten: 14662
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:00

Het is en blijft inderdaad je vader en dan is dat je om hem geeft hoe dan ook onvoorwaardelijk.
Ik begrijp je helemaal.

Gewoon stevig in je schoenen blijven staan, dat hij niet over jou heen moet of mag gaan lopen.

rink

Berichten: 1844
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Vader komt ongevraagd woning binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:08

@TS wat een lastige situatie en ik denk dat je zelf de oplossing al voor ogen hebt. Ik wil je meegeven dat ik vind dat je er heel knap mee omgaat en je bewonder voor de manier van denken in deze situatie. Je vader zou trots op je moeten zijn

Als paardrijden makkelijk was, had het wel voetbal geheten..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, BLEXBot, Clairtje_Sun, darkangel23, DDD3, Eleionomae, eva92, Ine23, Jannie79, Kimmie235, LiDi, lina1998, maessie, Mizora, Prince, renee16, RSLevi, sjaslique, SJP, Talishe en 75 bezoekers