Op zoek naar de perfecte koffer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Op zoek naar de perfecte koffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:20



Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:24

Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 23-05-18 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Supervixen

Berichten: 12811
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:25

Ik zweer bij (rug)tassen van dakine, heb zelf een grote tas met wieltjes aan een kant en die heeft al vele rondreizen overleefd. Wel iets buiten je budget, maar dan heb je wel kwaliteit.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Op zoek naar de perfecte koffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:39

voor handbagage zou ik toch vooral even naar de maten kijken.
en dan letten op de kleinste maten bij de vliegmaatschappijen. Niets is vervelender dan thuis tig koffers hebben staan en dan net niet met die vliegmaatschappij mee mogen (ik gok er niet op ;) )
Maar goede ervaring met de handkoffer van de action (is 13,- ) al 5 keer mee geweest en doet t nog perfect. En past binnen alle maten :D

So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Lumi

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-18 13:40

Flying_Angel schreef:
Tatjanaa schreef:


Deze zag ik ook net. Prijs ligt tussen de €20-40 afhankelijk van het formaat. Volgens mij heb je twee printjes


Ik heb ook eens een koffer van de Big Bazar aangeschaft, deze was echt binnen de kortste keren kapot :\


Die van de Big Bazar heb ik ook gezien, maar het patroon past niet zo bij mijn zusje, wel zijn ze lekker goedkoop :Y)
Maar als ik dan hoor dat ze snel kapot gaan zoek ik liever verder naar een iets duurdere.


moonsparkle schreef:
Voor goedkoop en goed zou ik toch ook voor action kiezen. Inmiddels hawaii, Turkije, en twee keer Canarische eilanden meegemaakt en nog helemaal goed.


Daar heb ik gekeken, maar de koffers die ze nu verkopen vind ik niet leuk. Of effen, of met Emoji-print.


Neroo schreef:


Zien er heel degelijk uit, maar zijn wel een beetje saai.


Fitzroy schreef:


Deze zijn leuk! Die ga ik absoluut opslaan, dankjewel!
Supervixen schreef:
Ik zweer bij (rug)tassen van dakine, heb zelf een grote tas met wieltjes aan een kant en die heeft al vele rondreizen overleefd. Wel iets buiten je budget, maar dan heb je wel kwaliteit.


Ik ben wel echt op zoek naar iets stevigers, dus wel echt een koffer, maar bedankt.


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dees, Dyphusion, GoogleAdsense, Jolliej, JornaR, Loreke2, YandexBot en 172 bezoekers