Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 15:56

Ik zou het precies zo verwoorden als in je in je post gedaan hebt, duidelijk en vriendelijk.

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 16:01

UMayDream schreef:
(...)

Het was een ontzettend lief kaartje van een vriend en tevens huisgenoot van mij, waaruit dus blijkt dat hij in mij meer ziet dan enkel een huisgenoot en vriendschappelijke vriendin. Toen ik hier in het begin kwam wonen kreeg ik dit idee ook al maar toen heb ik hem een keer echt afgewezen toen hij een move maakte en sindsdien dacht ik dat het duidelijk was waar we stonden. Te meer omdat hij laatst nog vertelde vrijdag een date te hebben met een ander...
(...)


Een moeder?

anjali, TS is naar mijn weten geen filmster en haar huisgenoot is niet één van haar vele fans maar duidelijk iemand die wel meer van TS wil.

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 10:46

@Jolien87, tenzij een promo filmpje voor mijn opleiding meetelt _O-

anjali schreef:
Ach kom.Leuk toch om cadeautjes van aanbidders te krijgen.Ga gewoon gezellig met elkaar om,maar wees duidelijk als hij over een grens wil gaan.Stel dat je een filmster was,dan zouden fans dagelijks geschenken laten bezorgen.Die ontvang je dan blij,want het is toch fijn leuk gevonden te worden.


Leuk is het zeker maar ook zeer ongepast. Hij heeft al eerder een move gemaakt en daarop heb ik hem afgewezen. Om die reden sta ik dus paf van deze actie.



Vanochtend hoorde ik hem heen en weer lopen en muziek draaien op zijn kamer, dus hij is inmiddels weer thuis. Als ik klaar ben met college vandaag zal ik er maar eens heen. Hoe eerder dit achter de rug is, hoe beter :7

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 19:25

Update: we hebben even gepraat en dat ging gelukkig prima. De fles wijn heb ik terug gegeven en we vonden het allebei prettig dat de ander eerlijk was over z'n gevoelens :) En ergens ben ik ook wel opgelucht dat dit nu opgehelderd is en er in de toekomst (hopelijk) geen ongemakkelijke situaties meer zullen voorvallen.


Nogmaals bedankt voor jullie advies :*

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:33

Ik vind je stoer dat je het zo hebt opgepakt!

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Raad nodig! Een mysterieus pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 16:21

Thanks :)