Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:22

Die discussie is hier al eerder gevoerd.. Ik vind het idd gierig om je eigen drinken mee te nemen. Doe je ook niet naar de kroeg ;) Het hoort toch bij de hele beleving van naar de bioscoop gaan.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:29

Dat ben ik niet met je eens, naar de kroeg gaan doe je omdat je daar een drankje gaat doen. Daarvoor is de kroeg bedoeld. De bioscoop is bedoeld om een film te gaan kijken. Eten en drinken is daar bijzaak.

Neem trouwens ook gewoon zelf drinken mee naar de bios hoor, die prijzen zijn belachelijk.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:32

Ik verwijs naar de eerdere discussie in dit topic ;)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:33

Nah, geen zin om terug te zoeken.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:34

Telpeva schreef:
Cola is altijd al duurder dan water, als water al 2,80 kost dan wil ik geloof ik al niet eens weten wat ze vragen voor de cola


Bij Pathé 2,99. Haal je 2 flesjes, is het 5 euro.

Wij hebben 10% korting vanwege een pas, dus halen dan nog wel eens een flesje cola ofzo. Maar eten, no way :')

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:35

Dan maar gierig. Ook hier gaat mijn eigen drankje en lekkers mee van thuis naar de bios.

Dat doe ik ook naar een pretpark bijvb.
Al eet ik daar vaak dan nog wel een patatje ofzo omdat je daar de hele dag bent en wat warms er dan wel in gaat na een paar uur.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:36

Ik neem naar een dagje uit ook eigen broodjes en drinken mee.
Soms inderdaad wel een ijsje ofzo, maar grotendeels komt van thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:42

Relaxed schreef:
Ik verwijs naar de eerdere discussie in dit topic ;)


precies zoals jij het zegt.

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 23:45

Shaggy09 schreef:
Dat ben ik niet met je eens, naar de kroeg gaan doe je omdat je daar een drankje gaat doen. Daarvoor is de kroeg bedoeld. De bioscoop is bedoeld om een film te gaan kijken. Eten en drinken is daar bijzaak.

Neem trouwens ook gewoon zelf drinken mee naar de bios hoor, die prijzen zijn belachelijk.


Precies ja, en zelfs in een kroeg vragen ze niet van die belachelijke prijzen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:02

Mars schreef:
Shaggy09 schreef:
Dat ben ik niet met je eens, naar de kroeg gaan doe je omdat je daar een drankje gaat doen. Daarvoor is de kroeg bedoeld. De bioscoop is bedoeld om een film te gaan kijken. Eten en drinken is daar bijzaak.

Neem trouwens ook gewoon zelf drinken mee naar de bios hoor, die prijzen zijn belachelijk.


Precies ja, en zelfs in een kroeg vragen ze niet van die belachelijke prijzen :=


Mwoah daar betaal je 2 euro voor een glas? Reken dat maar om naar een flesje en drinken in de kroeg is duurder ;)

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:12

In de kroeg drink ik dan ook geen cola :') Verder kom ik er om een drankje te doen dus nee nogal wiedus dat ik t dan niet zelf meeneem.
In de bios kom je ten eerste om film te kijken, drankje en snacks is maar extra. En dat vind ik wel fijn bij een film maar niet á 3-4€ per cola plus nog een keer €4 voor popcorn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:16

Dan vreet je toch een keer 2 uur niks. Vind dat echt gierig en niet kunnen. :+

Ik deed dat als puber ja, toen ik geen geld had. Als de bios te duur is kijk je maar Netflix. :+

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:16

Okee dan :=

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:20

Ik heb mij gisteren tijdens het stappen laten trakteren en niet terug getrakteerd. Dat is pas gierig. :D

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:21

MarlindeRooz schreef:
Dan vreet je toch een keer 2 uur niks. Vind dat echt gierig en niet kunnen. :+

Ik deed dat als puber ja, toen ik geen geld had. Als de bios te duur is kijk je maar Netflix. :+

Nou nee, want Netflix heb ik niet, want te duur :+
Gelukkig maar voor mij en al die andere mensen die eigen drinken en lekkers meenemen is dat gewoon toegestaan in de bios.

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:23

En zolang we geen 30kg teveel aan ons lijf hebben ‘vreten’ we gewoon 2 uur lang :j Maar gelukkig mag iedereen dat lekker zelf weten idd.

Gini: haha en zei de ander er wat van? Anders komt t gewoon een volgende keer toch?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:25

bij ons moet je zelfs langs de kassa om naar je zaal te kunnen net als in de supermarkt dus je word n beetje geforceerd wat te kopen

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 00:27

Mars schreef:
Gini: haha en zei de ander er wat van? Anders komt t gewoon een volgende keer toch?

Erger zelfs! Nadat mijn drankje op was, ben ik bij een ander vriendengroepje gaan dansen. :+
Volgende keer zal ik het goedmaken, wanneer december voorbij is en ik geen financiële crisis meer tegemoet ga. :o

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 08:27

MarlindeRooz schreef:
Dan vreet je toch een keer 2 uur niks. Vind dat echt gierig en niet kunnen. :+

Ik deed dat als puber ja, toen ik geen geld had. Als de bios te duur is kijk je maar Netflix. :+


Hoezo niet kunnen? Het is gewoon toegestaan hoor >;)

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:15

MarlindeRooz schreef:
Dan vreet je toch een keer 2 uur niks. Vind dat echt gierig en niet kunnen. :+

Ik deed dat als puber ja, toen ik geen geld had. Als de bios te duur is kijk je maar Netflix. :+


En als je een dagje weg gaat dan? Naar een pretpark of dierentuin bijvoorbeeld. Mag je dan ook geen flesje drinken, broodje, appel in je tas mee? Ben nieuwsgierig hoe daarover gedacht wordt want ik weet niet beter dan dat we wat meenemen als we weg gaan.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:31

Jildau schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dan vreet je toch een keer 2 uur niks. Vind dat echt gierig en niet kunnen. :+

Ik deed dat als puber ja, toen ik geen geld had. Als de bios te duur is kijk je maar Netflix. :+


En als je een dagje weg gaat dan? Naar een pretpark of dierentuin bijvoorbeeld. Mag je dan ook geen flesje drinken, broodje, appel in je tas mee? Ben nieuwsgierig hoe daarover gedacht wordt want ik weet niet beter dan dat we wat meenemen als we weg gaan.


Laatst gingen we met de familie en we hadden een hele bolderkar voor de lunch mee :P En toen ik om mij heen keek, bleken we niet de enige :+

We kopen meestal wel een ijsje ofzo als het mooi weer is. Maar voor een hele familie een lunch kopen kost echt een vermogen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:38

Ik moet zeggen dat wij bij de film wel altijd eten kopen, maar alleen omdat ze daar Cinnabon hebben en daar kan ik geen nee tegen zeggen |( :')

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:42

Als ze verse popcorn hebben koop ik dat ook altijd :Y)
Maar bij cinemec hebben ze geen verse popcorn ;(

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:45

Ik kan me nog herinneren dat de bios hier (losse bios, geen keten) een tijd tascontroles deed om te voorkomen dat mensen eten meenamen.
Bleek de omzet toch nogal hard terug te lopen, mensen bleven gewoon weg :')
De meeste mensen die een flesje drinken meenemen kopen alsnog wel wat volgens mij, je ruikt die popcorn, bij de Pathé moet je idd per se door het winkeltje heen omdat daar ook je kaartje wordt gescheurd... Ik denk alleen wel dat mensen minder kopen. Ik koop bijvoorbeeld vaak alleen popcorn. Ik drink nauwelijks iets anders dan plat water en daarvoor weiger ik pertinent 3,50 te betalen, dag hoor :=

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:48

Bij ons vragen ze 5 euro voor een kleine bak popcorn.
Ze hebben dan wel alleen caramel :') maar die wordt geleverd in een hard plastic afsluitbare bak. Die bak heb ik afgewassen en die van m'n zusje geclaimd, daar neem ik de volgende keer popcorn vd supermarkt in mee.