Wat is jouw grootste blunder ooit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27481
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:25

Ipv een trekking van een loterij een trekkerij zeggen :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:41

Ierpier schreef:
Tegen een glazen deur aan lopen :') ik was in een vorig leven een vogel denk ik :+


_O-
Heb zo ooit een man gehad... Ik zat met mijn vriendinnen in de kantine van de manege, en zij hebben echt hele grote ramen. Maar het is wel vrij duidelijk dat het ramen zijn, er staan ook nog eens tafels voor dus duidelijker kan niet.
Loopt er plots een man achter mij GLASHARD (ha ha) tegen het raam op, letterlijk vlak achter mijn stoel? Ik kon er echt met mijn hoofd niet bij hoe hij dat niet gezien kon hebben. Hij stond maar heel verbaast te kijken...xd
Ondertussen stond zijn vrouw wel aan de deur te wachten... :’)

Al moet ik niet oordelen. Als kind ben ik eens keihard tegen een brievenbus aangelopen met mijn hoofd, was gewoon op straat aan het wandelen met mijn moeder en plots KNAL. Schoot echt een heel stuk terug naar achter. Ding hing dan ook wel gewoon net boven mijn ogen. :’)

@De autorijder; gelukkig mocht dat wel dan. Maar ik dacht echt gelezen te hebben dat dat niet mocht. :+ Lijkt mij ook niet zo veilig, je pantoffel moet maar eens onder je rem komen te zitten...

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:58

Oh blunders leuk! Heb echt smakelijk zitten lachen hier
Julius heb je geen foto van je outfit? :+

Ik liep samen met mijn vriend toen echt net 2 dagen n relatie de supermarkt binnen en zeg “die vrouw achter de kassa is toch net een vent of niet soms”
Vriend zegt niks word rood en loopt door
“Uhhhm is er wat? Wat is er aan de hand?”
Waarop hij stamelend antwoord “uhhhm ja dat is mijn moeder...”

Nou toen had ik dus een rood hoofd ipv Mn vriend :+


Dingen vergeten ach zo vaak paard op de poetsplaats laten staan en op concours erachter komen en stom staan kijken waarom de trailer leeg is...
honden vergeten op stal omdat ze weer eens achter ergens in t veld zitten

Uren na Mn telefoon zoeken die ik gewoon in Mn hand heb... idem met sleutels
Sleutels in de auto van Mn vriend laten liggen en daar de volgende morgen achter komen en dus niet kunnen gaan werken

Zout pakken en achter op tafel zetten om dan door te lopen na de bank/salon tafel en dan om me heen kijken “huuuu ik had toch net zout gepakt”

Hevonen

Berichten: 5611
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:12

Nirvana_ schreef:
"Goedemorgen welkom bij bestelling mag ik uw McDonald's alsjeblieft" :+ in mijn verdediging... Ik had ochtenddienst. Vroeg. :')


Zelf genoeg blunders begaan, maar door jouw post schiet die van iemand anders me te binnen. Mijn vader wilde wat bladmuziek bestellen en belde daarvoor naar een heel grote muziekwinkel in Amsterdam waar hij vaste klant was. De eigenaar nam op en zei heel droog: 'Met Beethoven!'
Achteraf bleek dat de eigenaar een partituur van Beethoven had zitten bekijken... :)

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:18

Gentlegiant schreef:
Oh blunders leuk! Heb echt smakelijk zitten lachen hier
Julius heb je geen foto van je outfit? :+

Ik liep samen met mijn vriend toen echt net 2 dagen n relatie de supermarkt binnen en zeg “die vrouw achter de kassa is toch net een vent of niet soms”
Vriend zegt niks word rood en loopt door
“Uhhhm is er wat? Wat is er aan de hand?”
Waarop hij stamelend antwoord “uhhhm ja dat is mijn moeder...”

Nou toen had ik dus een rood hoofd ipv Mn vriend :+


*knip*


Holee...... Dat is wel echt een erge :')
Is het nog goedgekomen tussen jullie? :=

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:35

Ik was met een jongen van school tijdens een tussenuur langs de supermarkt gegaan, komen we langs een bedrijf waar hij werkt. Vertelt hij dat zijn vader daar ook had gewerkt en dat zijn vader dat baantje had geregeld en dat het veel betaalde. Dus ik superenthousiast 'OMg kan je vader dat ook niet voor mij regelen??'. Was alleen even vergeten dat zijn vader net overleden was... Ik schaamde me dood.

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:46

SayaJones schreef:
Gentlegiant schreef:
Oh blunders leuk! Heb echt smakelijk zitten lachen hier
Julius heb je geen foto van je outfit? :+

Ik liep samen met mijn vriend toen echt net 2 dagen n relatie de supermarkt binnen en zeg “die vrouw achter de kassa is toch net een vent of niet soms”
Vriend zegt niks word rood en loopt door
“Uhhhm is er wat? Wat is er aan de hand?”
Waarop hij stamelend antwoord “uhhhm ja dat is mijn moeder...”

Nou toen had ik dus een rood hoofd ipv Mn vriend :+


*knip*


Holee...... Dat is wel echt een erge :')
Is het nog goedgekomen tussen jullie? :=


Jazeker hebben er n jaar later toen ik het eindelijk durfde te vertellen tegen mijn schoonmoeder nog smakelijk om gelachen (vertelde t wel pas toen ze de nodige glazen drank op had :+ zoveel lef had ik wel)
Maar mensen zeggen dat vaker over haar zegt ze zelf deed haar geen pijn

Mijn vriend tja ik zo je weet wel wat je aan me hebt ik zeg alles wat ik denk }:0

vikawiek

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:20

ik was een keer in Amsterdam met m'n moeder. Wij allemaal winkels in en ik wou wat passen, er stond een hele rij, wat voor mij, de kassa leek en ben er zo langs gelopen de pashokjes in en opeens ging er een alarm af. ik gewoon doorlopen want wist ik veel. Bleek dat je eerst moest wachten en dan kreeg je zo'n kaart met waarop staat hoeveel kleren je wil passen. In my defense, ik kom uit noord Groningen en had dat nog nooit gezien

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:51

Werkte als eerste baantje bij de macdonalds. Heel leuk allemaal jaar langer 4 dagen in de week bij drive 1e raam gestaan en toen moest ik ineens kassa. Mensen zeggen wat ze willen bestellen. Ik voer dat in op scherm en ze betalen. Na het betalen zeg ik doodleuk, mag u doorrijden naar het 2e raam..... Ze keken me echt heel erg raar aan en het was de grap bij de mac geworden... :+

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 15:17

Deze is paardgerelateerd. Ik ging voor het allereerst helpen met een paardendeken opleggen en dicht doen. Reed nog niet zo lang en nog nooit goed een deken bekeken.
Ging ik die achterste riemen die tussen de achterbenen moeten dichtdoen. Alleen hing er nog eentje onder het deken maar wist ik veel dat er 2 moesten zijn. Ik hang die riem dus doodleuk achter het paard zijn kont, dus achter de 2 benen, over de staart... Ik had zelf wel door dat dit het niet kon zijn maar wat dan wel... Wordt nog steeds uitgelachen daarmee :Y) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 16:00

De plastic vliegenmepper op de spekstenen houtkachel laten liggen en dan thuis komen en zien dat m'n zus de kachel aan had gezet zonder de vliegenmepper eraf te halen. Helemaal gesmolten en in het steen gebrand... (zus heeft niks gemerkt want ze kan niet ruiken.)

Anoniem

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 16:03

Een hamburger op de bbq proberen om te draaien met een plastic vork! :)*

Ik kwam er ook echt pas na 30 seconden achter waarom het niet ging.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 17:31

Resistance schreef:
Een hamburger op de bbq proberen om te draaien met een plastic vork! :)*

Ik kwam er ook echt pas na 30 seconden achter waarom het niet ging.


Oh. _O- Zou wou ik ook eens dat mijn omelet sneller klaar werd, maar er waren geen deksels voor op de pan. Kwam ik op het geniale idee om er een plastic snijplak op te leggen... :)*
Even niet bij nagedacht dat dat smelt dus. :+ Stonden gelukkig enkel twee mooie, gegraveerde bogen in plank.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 17:56

Ik ben slechthorend en heb niet zo'n goed geheugen, daar horen vanzelfsprekend enkele blunders bij, zoals gisteren nog enkele blunders tijdens het voor 't eerst gaan wandelen met de paarden in een bos dat we nog niet zo goed kennen :+

Maar de meest memorabele die ik mij kan herinneren is toen ik met enkele vrienden aan het fietsen was - waarheen weet ik al niet meer - en we passeren een 'rijke buurt' met kasten van villa's. Zeg ik 'dat snap ik echt niet hé, die mensen hebben zoveel geld, en dan slagen ze er meestal nog in om echt lelijke huizen neer te planten... en deze vallen nog mee. Het kan nog erger'. 'Wat voor huizen vind je dan echt superlelijk?' vroeg een van die vrienden... Ik begin te beschrijven en dan plots passeren we een heel lelijke villa en zeg ik 'zoals dat huis daar!', zegt die ene vriend... 'ik woon daar'... -O- achja, zo erg vond hij het blijkbaar niet... aangezien ik niet zoveel later toch in zijn bed beland ben :+

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 19:35

Wat een heerlijk topic om lekker doorheen te lezen zeg :D

De eerste blunder die in mijn hoofd opkomt is de volgende.
Ik liep 'stage' voor een cursus die ik op mijn werk deed. Hiertoe moest ik een paar dagen op een andere groep meelopen. Die dag ervoor had ik op een andere groep gewerkt, en daar was een jongetje met echt een idiote naam. Ik durf de naam ook nog steeds niet te noemen ivm eventueel googelen want volgens mij heet alleen hij zo in heel Nederland :+
Anyhow, ik had het er dus over met mijn collega dat ik daar gewerkt had en dat er een jongetje was met zo'n rare naam, als ouder heb je toch wel een steekje los zitten als je je kind zo noemt.
Oh, zegt ze, dat is mijn kleinzoon..

Dus. Schaamrood tot ver boven mijn kaken kan ik je vertellen. :')

Getup

Berichten: 8267
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 20:17

*raap me op, ik moet echt errrg hard lachen*

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 20:54

Geweldig topic _O-

Een van mijn vele blunders was toen ik in huis binnen een kamer was schilderen. Ik had soms terpentine nodig dus ik had gedaan in plastic bekertje (zo een witte weggooi bekertje)...tijdje later kon ik nergens meer vinden waar ik het nou had neergezet :?
Dus maar nieuwe gepakt....even later weer kwijt...ik mopperen tegen mijn man of hij bekertje soms gejat heeft (hij was andere kamer bezig). Hij kijkt mij aan verbaasd en vraagt of ik wel weet dat (goedkoop) plastic vergaat/oplost van terpentine? :oo Toen ik ging kijken zag ik een hele gat in de vloer afdek bescherming waar het bekertje eerst stond.... 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 21:02

Saskia9 schreef:
Ik ben eens mijn hond vergeten op stal :+ kwam ik thuis pas achter dus...



Ik ook!! Ik werd gebeld "ben je niet wat vergeten?"
Ehhh nee wat dan?
"Je hond?"
:oo wat voel je je dan dom :')

RoosvanBlue

Berichten: 1897
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 21:14

Liesje1611 schreef:
Jaartje geleden, kacheltje lam met wat vrienden in een club in Utrecht. :D
In het rokershok zie ik een meisje met hetzelfde shirtje aan als ik, die ik toevallig net nieuw gekocht had.
Dus ik lach naar dr en steek mn duimen op, zij doet hetzelfde. Ik voelde wel een connectie met die meid en ze leek me aardig, dus we hadden met wat handgebaartjes en gelach een soort onderonsje.
Zegt mn vriendin ineens; ‘wat ben jij in godsnaam aan het doen joh??’

Ik was minutenlang naar mezelf aan het gebaren. Stond tegenover een spiegel. :')


WHAAAHAHAHAHA. Deze is té grappig _/-\o_

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 21:19

Hihihi leuke blunders!

Ik was vandaag mijn karretje kwijt in de hypermarkt! :?

Zeker 10 minuten lopen zoeken. Ondertussen werd ik al door het winkelpersoneel gek aangekeken. Zal er verdacht uitgezien hebben _O-

daantjuhhh

Berichten: 26865
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 21:47

Laibadji schreef:
Hihihi leuke blunders!

Ik was vandaag mijn karretje kwijt in de hypermarkt! :?

Zeker 10 minuten lopen zoeken. Ondertussen werd ik al door het winkelpersoneel gek aangekeken. Zal er verdacht uitgezien hebben _O-

Wat is een hypermarkt?

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 21:56

daantjuhhh schreef:
Laibadji schreef:
Hihihi leuke blunders!

Ik was vandaag mijn karretje kwijt in de hypermarkt! :?

Zeker 10 minuten lopen zoeken. Ondertussen werd ik al door het winkelpersoneel gek aangekeken. Zal er verdacht uitgezien hebben _O-

Wat is een hypermarkt?

Een hele grote supermarkt. Kennen jullie Carrefour? Je kan er alles kopen van kleding, electro, boeken en voedsel.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:16

Oh, dingen kwijt.. Mijn auto bij de efteling. 's Ochtens nooit opgelet waar ik geparkeerd had en zus natuurlijk ook niet. Liepen we dan. Op een gegeven moment roep ik mijn zus dat ik hem heb, maar de deuren gingen niet open met de afstandsbediening. Zelfde merk, type en kleur, maar niet mijn auto. Grmbl.

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:19

Erg leuk topic hahah!!
Zelf ongetwijfeld ook veel blunders begaan, maar kan me ze niet allemaal meer herinneren. De meest recente die me bijstaat is van afgelopen jaar... toen had ik een tas vol Tony’s (chocoladerepen), paar voor mezelf en de rest voor vriendinnen “op bestelling” meegenomen. Totaal aardig wat repen, ik denk zo tussen de 15 en 20. Had ze meegekregen in een papieren tasje, maar onderweg naar het station had het wat geregend. Liep net de centrale hal in en zag dat m’n trein bijna zou gaan, dus ging even rennen (wat ik normaal nooit doe, maar uitgerekend toen wel) en je raadt het al... de natgeregende papieren tas scheurde in stukken en alle chocoladerepen over de grond in het station :( voelde me knap banketstaaf toen ik alles weer bij elkaar moest gaan rapen whaha.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 23:50

:') Niet een blunder van mezelf maar wel glazen deuren/ramen gerelateerd.

Mijn zusje, loopt door een winkelstraat en wilt bij de Blokker naar binnen lopen, hier hadden ze net verbouwd, alles was splinternieuw. Ze loopt richting de Blokker en ziet een lekkere gozer, kijkt hem na over haar schouder, hij doet hetzelfde en ze loopt zo dwars door de glazen deur..... Hele deur aan diggelen. Die gozer was daarna natuurlijk nergens meer te bekennen :+