Wat is jouw grootste blunder ooit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:37

ellepel schreef:
Mijn grootste blunder....oh die vergeet ik echt nooit _/-\o_

die keer dat we op stap waren... jaaaaren geleden.. in een grote Duitse discotheek.
en ik met mijn lichtelijk dronken kop naar de dj toeliep om een plaatje aan te vragen.
Ik in Nederlands, die man in Engels.....hij snapte er al niks van.
En ik maar vragen of hij alstjeblieft een plaatje van dj Technoboy wilde draaien.
Na 3 x was hij me zat en zei yes yes i will.

Liep terug naar mijn vrienden die al vroegen wat ik daar deed.
Nou ja plaatje aanvragen van dj technoboy, maar volgens mij wilde hij dat niet.

Prompt op dat moment begon juist wel dat plaatje te draaien,iedereen helemaal plat van het lachen toen er werd omgeroepen dat speciale gast dj die avond dj Technoboy was!!!

Oepsieee :o :D _O-

Zak? :Y)

ellepel

Berichten: 47338
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 23:58

Haha, ja Zak, klopt!
:D

purny

Berichten: 27487
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:03

Ik werk achter de kassa. Dus kom nog wel eens wat tegen.
Klant staat met beschuit en muisjes aan m'n kassa. Ik zei tegen de klant: gefeliciteerd he! Klant keek me heel raar aan. Hij vond het gewoon lekker ipv dat hij een kindje had gekregen
In de haast heel veel avocado's aanslaan. Klant moest ineens wel heel veel betalen

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:04

Ik denk dan wel die typische als kind, verkeerd mens meetrekken naar een schap schreeuwend ‘mama mama kom mee!!!!’

LieveLoes

Berichten: 1687
Geregistreerd: 09-07-12
Woonplaats: Brabant omgeving Oss

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:12

Vandaag nog...

Er kwamen wat bekenden koffie drinken op het terras, de dames cappucino. Ook zat er een vader, een man met schouder lang haar, met zijn zoontje bij ons aan tafel. Ik zat niet op te letten, was aan het ouwehoeren, en ik zet zo de cappucino voor zn neus met de tekst “en voor u een cappucino”. Ik schaamde me dood!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:17

Mijn moede theeft heel kort haar, gaat zotten met rug naar bar toe en wij bestellen drinken. ‘Ja we komen het zo brengen, waar zit u?’ Dus wij ‘daar bij die ton’ dus zij ‘ohh waar die jongen dit?’ Dus wij ‘nee daar bij die ton’ dus zij weer ‘jaaa dat bedoel ik waar die jongen zit’ dus wij maar gewoon ja gezegd en het erbij gelaten... voelde wel een beetje als belediging naar mijn moeder..... was dan weer geen blunder van mij maar wel een hele erge

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:21

Jaartje geleden, kacheltje lam met wat vrienden in een club in Utrecht. :D
In het rokershok zie ik een meisje met hetzelfde shirtje aan als ik, die ik toevallig net nieuw gekocht had.
Dus ik lach naar dr en steek mn duimen op, zij doet hetzelfde. Ik voelde wel een connectie met die meid en ze leek me aardig, dus we hadden met wat handgebaartjes en gelach een soort onderonsje.
Zegt mn vriendin ineens; ‘wat ben jij in godsnaam aan het doen joh??’

Ik was minutenlang naar mezelf aan het gebaren. Stond tegenover een spiegel. :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:22

HAHAHHA

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:24

Haha mooie verhalen!
Ik rij al een flink aantal jaar een Friese merrie op een stal waar het zwart ziet van de Friezen. Ik kan ze eigenlijk altijd erg goed uit elkaar halen omdat ik de rest ook veel in handen heb, behalve die ene keer. De vader van de eigenaresse had het paard wat ik altijd rij en der zwarte buurvrouw verwisseld bij het binnenhalen.

Ik naar stal, merrie geborsteld, wat getut en toen gaan zadelen. Na 3x opnieuw zadelen en wat gemopper waarom dat zadel toch ineens zo slecht lag, kwam ik erachter dat ik een heel andere merrie aan het zadelen was :Y). Oeps! Heb ze maar snel weer op de juiste plek terug gezet.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:26

Liesje1611 schreef:
Jaartje geleden, kacheltje lam met wat vrienden in een club in Utrecht. :D
In het rokershok zie ik een meisje met hetzelfde shirtje aan als ik, die ik toevallig net nieuw gekocht had.
Dus ik lach naar dr en steek mn duimen op, zij doet hetzelfde. Ik voelde wel een connectie met die meid en ze leek me aardig, dus we hadden met wat handgebaartjes en gelach een soort onderonsje.
Zegt mn vriendin ineens; ‘wat ben jij in godsnaam aan het doen joh??’

Ik was minutenlang naar mezelf aan het gebaren. Stond tegenover een spiegel. :')


_O- veeg me op

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:44

Ik schaam me nog steeds voor die keer dat ik ging rijden met mijn merrie, richting theehuis op de hei, daar hadden ze voorzieningen voor paarden.

Afgesproken met mijn ouders, merrie gedropt, gezellig. En daarna ben ik met mijn stomme kop (ik was toch met mijn ouders) bij mijn ouders in de auto gestapt. :')

Twee uur later, gedouched en wel herinnerde deze gans zich ineens iets. Plankgas met pa in de auto naar het theehuis waar die braverd nog stond met wat kinderen bij zich. :+

ellepel

Berichten: 47338
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:45

Die van Liesje is echt helemaal te gek hahaaa _/-\o_ :')

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:48

Ik heb een keer een schimmel merrie uit de wei gehaald en opgezadeld voor de les.Zegt iemand tegen mij"jij moet toch op de merrie?Waarom heb je nu een ruin"

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:55

ellepel schreef:
Die van Liesje is echt helemaal te gek hahaaa _/-\o_ :')

:') omg. :')

Als we het toch moeten hebben over de aangeschoten bedoeningen:

Ik was 16 ofzo en was het helemaal beu in de kroeg. Dus ik ging op mijn fiets naar huis. Ik trof een stoplicht. En, fatsoenlijk als ik ben, wachtte ik tot het stoplicht op groen zou gaan.

Ik kreeg het koud, het duurde wel lang. :+ Toen kwamen wat vrienden uit de kroeg op hun fiets. 'Wat sta jij hier nou?' 'Ik wacht tot het groen word' Dat snertstoplicht stond op nachtstand: oranje knipperlicht. _O-

Het allerergste is dat die vrienden ruim een uur na mij vertrokken zijn....

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 02:14

Eerste keer dat ik meeging naar een tinker keuring, hadden een mooie vrachtwagen gehuurd met een flinke laatklep. Veulen moest eruit en ze wou niet, ik dacht geef hem even een zetje van achteren, loop de laadvlak weer op en precies op het moment dat ik helemaal boven aan ben springt veulen lief met een enorme sprong over de gehele laadklep heen zonder hem aan te raken. Ik werd gelanceerd, vloog er zo achteraan, heb de laadklep ook niet meer aangeraakt :'). Lag ik daar op de grond touwtje nog in mijn handen en veulen lief kijkt me ondersteboven nog heel onschuldig aan ik ben er toch uit nu.
Heb het de hele dag kunnen aanhoren van iedere voorbrenger tot keuringsmeester, oh jij was die meid die van de plank af sprong. :wave:

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:57

Palmera schreef:
ellepel schreef:
Die van Liesje is echt helemaal te gek hahaaa _/-\o_ :')

:') omg. :')

Als we het toch moeten hebben over de aangeschoten bedoeningen:

Ik was 16 ofzo en was het helemaal beu in de kroeg. Dus ik ging op mijn fiets naar huis. Ik trof een stoplicht. En, fatsoenlijk als ik ben, wachtte ik tot het stoplicht op groen zou gaan.

Ik kreeg het koud, het duurde wel lang. :+ Toen kwamen wat vrienden uit de kroeg op hun fiets. 'Wat sta jij hier nou?' 'Ik wacht tot het groen word' Dat snertstoplicht stond op nachtstand: oranje knipperlicht. _O-

Het allerergste is dat die vrienden ruim een uur na mij vertrokken zijn....


Ik lach ook echt enórm hard om die van jou. Wij zouden vast een goed team zijn geweest :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:21

Sommige blunders zijn wel erg grappig maar verkeerde hond meegeven kan maar de verkeerde meenemen oeps.

Heb dat ook gehad alleen met een hond wegbrengen. Moest voor een goede vriend zijn engelse bulldog naar pension brengen. Hij netjes uitgelegd daar heen dan zie je bordje naar links staan met hondenpension a erop.

Ik kende de omgeving niet goed, mijn honden zaten heel ergens anders maar ok kan niet missen dus hup onderweg.en ja na een tijdje een bordje naar links met hondenpension b erop :? Ok ik zal de naam wel verkeerd verstaan hebben dus hup erheen.

Noem de naam van de baas, en het adres ja die kende ze wel. Stond in het systeem ook. Alleen de hond niet ze wisten dat hij een grote zwarte had. :o? Mm ok vreemd maar zal wel toch. Zij nemen de hond aan lopen weg en ik vraag voor de zekerheid nog een keer of ze de reservering hadden gevonden van de hond. Eeh nee die hadden ze niet.

:o? :o? :? := :oo oeps want wat vroeg de dame moet je niet bij hondenpension a zijn? Eeh :o :oo eeh ja die naam noemde hij wel. O dan zit je verkeerd. Slik. Bijna hond verkeerd afgeleverd. Dus ik met hun omschrijving weer op pad. En ja ook daar een bordje naar links met hondenpension a erop. Daar navraag gedaan en daar stnd de reservering wel en kende ze de hond.

Wat bleek later hij had de beschrijving vanaf de andere weg naar dezelfde plaats gegeven. En hij was idd ook bij andere pension bekend van langer geleden met zijn oude hond omdat hij er het vlees vandaan haalde. Ik word er nu nog mee gepest,

Hevonen

Berichten: 5613
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:41

Laibadji schreef:
Ik zal zelf van wal steken.

Gisteren had ik een vrije dag van werk. Dus het moment om de stallen te mesten. Enkel was onze Weidemann zonder diesel gevallen. Maar geen nood telefoontje naar bevriende garagist om zeker te zijn dat het diesel was en dat ik het ook in het juiste gat goot.

Ik was zo fier dat alles lukt. Jammer genoeg bleek de machine stuk. Hij wou maar niet draaien. Dus terug naar de garagist gebeld en hij mij telefonisch geholpen om het probleem te zoeken. Niet gevonden, later op de avond zou hij komen voor de herstelling.

's Avonds komt mijn vriend thuis en ik vertel heel fier dat ik zelf diesel in de machine gedaan had maar dat hij jammer genoeg stuk is. Geen nood de garagist kwam later langs om de machine te herstellen. Alles top geregeld.

Mijn vriend bekijkt mij en vraagt:hoe zag de dop er uit van de tank waar je de diesel in gegoten hebt?

Zwart!

Nee, die zie rood!

Nee die zie zwart!! (licht in paniek)

Wat bleek, ik had de diesel bij olie die de hefmast bedient (ben de naam even kwijt) gegoten ipv de dieseltank. |( :(:) ;(

Echt!!!! Paniek!

Gelukkig heeft mijn vriend alles kunnen herstellen en heeft hij eens goed met mij gelachen! Schat van een vriend want dit had een hele dure grap kunnen worden.

Dus om mij niet alleen te laten voelen met mijn blunder, wat was jouw grootste blunder?


Denk dat ik een beetje dom ben. Ik snap weinig van jouw verhaal. Wat is een weidemann, een hefmast? Ik mest de stallen altijd uit met een mestvork en kruiwagen...

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:48

- Wel een aardig woordje Frans spreken, dus gewoon Frans spreken tijdens de reis, maar er niet in de mc café uitkomen dat ze het hadden over meeneembeker of daar opdrinken :+ Gelukkig ging de beste man daarna verder op Engels :')
- Ik verspreek me ook regelmatig. Komen dan soms rare dingen uit mijn mond :')
- Tijdens het uitmesten bijna uitglijden. Dat was bijna behoorlijke blunder, want was wel op de vieste laag.
- Op je knieën gaan om een vlechtje te maken in de voorpluk, niet door hebbend dat er net een vieze plek was daar.
- Vroegahh zei ik ook nog weleens juf ipv meester en andersom :')
- Te laat gedrukt in de bus :') kon ik dik 2 kilometer lopen haha.

Ik kan er even niet op meer komen, haha.

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:16

Laatst nog, had ik een hele erge blunder. Mijn eerste werkdag op een hondenpension, ik was alleen volledig vergeten dat ik moest werken |o . Ik had om half 8 aanwezig moeten zijn, maar ik werd om half 9 pas wakker. Die ochtend zag ik dat ik gebeld en geappt was door mijn baas, dat ik dus moest werken die dag := . Nou ja, vervolgens dus een halve hartverzakking en uiteindelijk was ik anderhalf uur te laat om mijn eerste werkdag |o
Ik baalde echt zo erg! Schaamde me dood :=

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:20

Mijn leven is een blunder hahaha, ik ben echt gemaakt voor de pech.

-Generale repetitie van dansvoorstellen en wie gaat er vol op zijn gezicht? Ja hoor, dat was ik.
- Een jongen kopje onder geduwd in een openbaar zwembad omdat ik dacht dat het mijn vriend was en dat leek me wel grappig, was mijn vriend dus niet
- Heel vaak vergeten de deur van de toiletten op school te sluiten, komt natuurlijk altijd net iemand binnen
- Werk in een hotel en heb ooit mensen opgebeld om te vragen of ze nog kwamen inchecken want het was al laat en ze waren er nog steeds niet. Zaten ze gewoon al op de kamer en was ik ze vergeten aan te vinken.

Als er me nog dingen binnenschieten zal ik ze nog toevoegen haha

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:27

Ik ga straks even alles doorlezen, maar even voordat ik mijn eigen blunders vergeet (die tevens ook voortkomen uit vergeetachtigheid... :+ ) maar reageren.

Ik ging eens bij iemand langs om kennis te maken met de hond waarop ik moest passen. Dus hij wat aan het vertellen, dat hij bij Toyota werkt en nog wat over zijn werk. Geeft hij even later een rondleiding door het huis en ook dus door de garage.
En man, wat stonden daar auto's! Ook zo'n speciale 'put' waar je auto's in kan zetten om ze te maken, en nog een heleboel onderdelen en halve auto's. Zeg ik "Goh, jij bent precies ook wel veel met auto's bezig hé?" Hij reageerde heel 'droog', een beetje verward zelfs van "Hehh, ja..." Ik vroeg me al af waarom hij precies zowat vaag reageerde.
Even later toen we terug in de living waren realiseerde ik mij dat hij bij TOYOTA werkt... Hij is inderdaad veel met auto's bezig... Goed opgemerkt van mij. :+

Dan nog een blunder die aansluit bij het bovenste...
Ging ik langs op gesprek bij mensen om eventueel in de zomer op hun kat te letten. Heel wat zitten praten. Vragen zij plots aan mij "Jij kent *naam*" Ik van oh ja, daar ga ik regelmatig op de hond passen! (Was dus de 'Toyota man')
Dus zij aan het vertellen dat de moeder van Toyota haar nicht is. Ah fijn, daar even wat over zitten praten. En dan nog een heel gesprek verder.
Vroeg ik me plots af van waar ze hem eigenlijk kende... Dus ik vraag bloedserieus "Waar hebben jullie de moeder van 'Toyota' eigenlijk leren kennen?"
Wel ja juist dus... Het was haar NICHT. Euhm hallo moeder, waar heb jij je nicht eigenlijk leren kennen?
Verdomme ezel dat ik ben. :+


Nog een verschrikkelijk domme actie van mij, al hadden ze het gelukkig niet door denk ik.
Nogmaals, toen ik een kennisgesprek had met mensen waren zij bij mij thuis langs geweest want de hond zou bij mij blijven. Samen even gaan wandelen, wat kennismaken met de hond en wat gepraat. Ah fijn, binnen een paar dagen kwam de hond dus naar mij.
Eerst had ik nog een dagje Pukkelpop. Zwaaien er plots een stel mensen naar mij? Dus ik dacht van huh? Dus ik dacht van dat is misschien voor mijn vrienden dus ik roep hun. Roepen die mensen plots mijn naam. Ik dacht 'WHAT, DIE MENSEN KENNEN MIJN NAAM.' Echt een wereldshock.
Dus ik wandel maar naar hun toe, geen flauw benul wie ze waren dus ik kijk hun een beetje verbaast aan. Stelden zij hun 'voor' en zeggen ze erbij 'Ja, van Butch' (naam van de hond). Toen viel de euro pas... :+ Daarbij te bedenken dat ik waarschijnlijk gewoon was doorgelopen als zij mijn naam niet hadden geroepen. :') Fijne hondenoppas heb je dan. _O-
Oké, misschien hadden ze het toch wel een beetje door dat ik hun niet herkende, anders hadden ze de naam van de hond vast niet hoeven te zeggen.


Nog een kleintje om het af te sluiten; Speelde zich af bij wiskunde, zeker drie/vier jaar geleden. Ik neem aan dat we toen een toets hadden, want ik vroeg aan de leerkracht of ik mijn rekenmachine mocht nemen. Uiteraard zegt hij ja. Zit ik daar heel stom, voor zeker minimum vijf seconden (en dat kan lang zijn) naar mijn gsm in mijn hand te staren... Begon ik me toch af te vragen waarom ik in godsnaam mijn gsm in mijn hand had?? O juist ja... Ik ging mijn rekenmachine nemen. :+
Heb ik geluk gehad dat de leerkracht dat niet gezien heeft, zou wat geweest zijn als hij gevraagd had waarom ik mijn gsm vast had 'Euhm dat weet ik eigenlijk zelf niet meneer...'

Nu heeft mijn angst voor het niet herkennen van mensen ook nog voor belachelijke taferelen gezorgd, kan een boek beginnen schrijven over mijn domme acties denk ik.

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:31

Ik werk in een kledingwinkel en wij kunnen in de winkel zelf ook kleren in een andere maat voor een klant bestellen als deze er niet meer is. Dit gaat via een apart formulier wat dan savonds ingevoerd en besteld wordt. Op dat formulier noteren we de volledige naam en telefoonnummer van de klant en zodra de kleding binnen is bellen we degene op :)
Zo komt het ook best vaak voor dat personeel via deze manier kleding voor zichzelf besteld.
Net zoals ik een paar weken geleden, super leuk jurkje maar niet mijn maat helaas. Ik zo’n formuliertje voor mezelf invullen en hop zo besteld. Twee weken later ben ik aan de beurt om de klanten te bellen van wie de kleding binnen is. Het kledingstuk hangt dan aan een rek met aan de kledinghanger het formulier. Na een aantal klanten gebeld te hebben pak ik een leuk jurkje vast, kijk op het formulier & bel het telefoonnummer.... klant neemt niet op dus dan spreek ik altijd de voicemail in.

“Hallo met Lisa laat uw berichtje achter na de toon en dan bel ik je zo snel mogelijk terug!”

Toen had ik pas door dat het mijn jurkje was en dat ik mijn eigen nummer aan het bellen was :’)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 21:39

Kan mijn reactie niet meer wijzigen maar IHN, werk jij bij de politie?xd
Hilarische verhalen wel. :')

Pluizebolpum; dat woorden/letters omdraaien gebeurt mij ook zo vaak!
Over het laatst was ik op een infodag voor mijn studie. Er lag een boekje waarop stond 'Alleen zijn is oké'
Lees ik hardop voor voor mijn vriendin 'Oké zijn is alleen'
Gelukkig had niemand anders het gehoord, maar ik verheug me er al op als ik hardop moet gaan voorlezen in de klas...

Of toen ik wou zeggen 'Het schaap slachten' werd het 'het slaap slachten'
Of heel droog voor heel de klas bij Nederlands het woord 'baby' uitspreken met een Engels accent. :+

Heb ook wel soms dat dingen verkeerd overkomen.
Waren eens met vrienden thuis en een vriendin dreigde voor de grap om met vrij scherp mes (zo eentje met handvatten aan twee kanten voor pizza te snijden) naar een andere vriendin naar haar hoofd te gooien.
Zegt vriendin dus 'Maar dan ga ik dood'
Zeg ik 'Zo tragisch'
...:+
Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ze overdreef en dus niet zo 'tragisch' moest doen.

Palmera; een uur wachten aan het stoplicht! :o Ik moet zeggen dat ik op dat gebied ook soms te braaf ben, vooral hier is er ergens zo een compleet nutteloos stoplicht 's nachts. Maar ze laten het altijd gewoon werken.. Kijk ik altijd of er nergens auto's/mensen zijn en loop ik snel over. :') En als er wel mensen zijn doe ik alsof ik op mijn gsm bezig ben en niet over moet steken (omdat het anders zo seuterig lijkt, maar oversteken is dan weer te badass) . _O-
Je staat daar echt gewoon verdomd lang te wachten terwijl er 's nachts praktisch niemand is/in moet.

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:31

Ik denk dat die net was...
Ik had mijn tank leeg dus naar de pomp gereden en keurig de tank vol gegooid.
Had ik dus nooit geen geld meegenomen :')

Papa is heel lief mijn pinpas even komen brengen :+