Wat is jouw grootste blunder ooit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
esmee_stip

Berichten: 319
Geregistreerd: 16-11-07
Woonplaats: Noordwijkerhout

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:55

Mijn vriend leende mijn werkauto wel eens, en als hij dan vroeg weg moest liet ik wel eens een papiertje achter in de auto met ‘ik vind je lief’ ‘veel plezier vandaag’ etc.

Op een dag moest ik een controle doen bij een melkveebedrijf (werk bij de NVWA). Het was een controle op de mestboekhouding en het was een heel aardige veehouder en een prima controle. Ik vroeg hem om wat administratie door te sturen naar mijn emailadres en gaf hem mijn visitekaartje. Hij draaide het kaartje om om op te schrijven wat hij nog moest opsturen en ik had het niet meer. Achterop stond in mega letters ‘I LOVE YOU’ geschreven, uiteraard bedoeld voor mijn vriend :+ . Godzijdank kon meneer er ook keihard om lachen en zei heel droog dat zijn vrouw dat niet zo zou waarderen :')

Ik denk dat ik toen heb geleerd wat schaamte is ..

(En ik krijg nog steeds lachstuipen als ik eraan terugdenk)

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:59

"Goedemorgen welkom bij bestelling mag ik uw McDonald's alsjeblieft" :+ in mijn verdediging... Ik had ochtenddienst. Vroeg. :')

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 23:03

Hevonen schreef:
Laibadji schreef:
Ik zal zelf van wal steken.

Gisteren had ik een vrije dag van werk. Dus het moment om de stallen te mesten. Enkel was onze Weidemann zonder diesel gevallen. Maar geen nood telefoontje naar bevriende garagist om zeker te zijn dat het diesel was en dat ik het ook in het juiste gat goot.

Ik was zo fier dat alles lukt. Jammer genoeg bleek de machine stuk. Hij wou maar niet draaien. Dus terug naar de garagist gebeld en hij mij telefonisch geholpen om het probleem te zoeken. Niet gevonden, later op de avond zou hij komen voor de herstelling.

's Avonds komt mijn vriend thuis en ik vertel heel fier dat ik zelf diesel in de machine gedaan had maar dat hij jammer genoeg stuk is. Geen nood de garagist kwam later langs om de machine te herstellen. Alles top geregeld.

Mijn vriend bekijkt mij en vraagt:hoe zag de dop er uit van de tank waar je de diesel in gegoten hebt?

Zwart!

Nee, die zie rood!

Nee die zie zwart!! (licht in paniek)

Wat bleek, ik had de diesel bij olie die de hefmast bedient (ben de naam even kwijt) gegoten ipv de dieseltank. |( :(:) ;(

Echt!!!! Paniek!

Gelukkig heeft mijn vriend alles kunnen herstellen en heeft hij eens goed met mij gelachen! Schat van een vriend want dit had een hele dure grap kunnen worden.

Dus om mij niet alleen te laten voelen met mijn blunder, wat was jouw grootste blunder?


Denk dat ik een beetje dom ben. Ik snap weinig van jouw verhaal. Wat is een weidemann, een hefmast? Ik mest de stallen altijd uit met een mestvork en kruiwagen...

Hihi je bent niet dom. Een weidemann is een knikmops of een soort machine met klauw om te mesten en balen hooi te heffen.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:23

Nou vanavond. Ik wil dr slang terug hangen na het tanken druk ik perongeluk nog op dr hendel. Hele sloot benzine over mn hand en mouw van de jas. Lekker stinken...

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:00

Eloya schreef:
Nou vanavond. Ik wil dr slang terug hangen na het tanken druk ik perongeluk nog op dr hendel. Hele sloot benzine over mn hand en mouw van de jas. Lekker stinken...


Och, in die trant.. Mn vriend is ooit weggereden met het halve tankstation nog aan zijn auto. Hij was weggereden met de gasslang nog aangekoppeld _O-

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:18

Ik ben eens mijn hond vergeten op stal :+ kwam ik thuis pas achter dus...

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:19

Jaren terug, ik hoorde een verdacht geluid uit mijn autobanden komen. Dus direct naar de garage.
Ga er maar heen met "ik hoor flopperdeflopperdeflopperdeflop" in het spaans. :+
Auto de lucht in, monteur kijkt. Een wieldop trekt hij er zo af. En nog twee andere ook. :+ Rechtsachter zat keurig vast. Waarop ik met mijn stòmme kop nog ging bevestigen dat flopperdeflop links inderdaad ernstiger klonk. :+

Enig voordeel: ik heb vlotte service voor het leven daar. Ze knokken elkaar bijna de tent uit om als eerste te mogen luisteren wat voor geluiden ik ga nadoen als ik weer aan kom zetten. :+

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:26

Nu ben ik benieuwd naar hoe flopperdeflop in het Spaans klinkt. :')

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:27

Saskia9 schreef:
Ik ben eens mijn hond vergeten op stal :+ kwam ik thuis pas achter dus...

Ik mijn paard :+
Ik had m in het gangpad vastgezet en wilde iets uit mijn kast pakken.

Ik loop weg en dacht ineens Uhhh wat ging ik ook al weer doen?
Ik had mijn sleutelbos in mijn hand (kastsleutel) en zie mijn autosleutel dus ik dacht ach, ik ga naar huis.
Ik stap in mijn auto, start de auto. Zet m in zijn achteruit. Kijk in mijn achteruit spiegel en zie mijn paard staan...

Toen ging het lampje aan... Haha. Ik ging niet Nasr huis. Maar wilde wat pakken.
Zou zo naar huis rijden en mijn paard vast in het gangpad achterlaten. Arm beest.

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:31

Ik noemde laatst in een overvolle supermarkt mijn man Daddy, omdat ik net daarvoor tegen een van de kinderen gezegd had dat ze dat maar aan daddy moesten vragen.
Ik schaamde me helemaal kapot.. en mijn man reageert zonder blikken of blozen: "Yes baby?" en nu durf ik niet meer naar de supermarkt.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 00:49

Nirvana_ schreef:
"Goedemorgen welkom bij bestelling mag ik uw McDonald's alsjeblieft" :+ in mijn verdediging... Ik had ochtenddienst. Vroeg. :')


Dit zei een collega van mij letterlijk vandeweek ook in de drive :Y) setups zijn zwaar. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:01

Ik had bijna een relatie met mijn achterneef; we wisten niet dat we gerelateerd waren. Daar kwamen we helaas op de begrafenis van onze overgrootoma achter... :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-18 01:03, in het totaal 2 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:01

xPabloBokt schreef:
Nirvana_ schreef:
"Goedemorgen welkom bij bestelling mag ik uw McDonald's alsjeblieft" :+ in mijn verdediging... Ik had ochtenddienst. Vroeg. :')


Dit zei een collega van mij letterlijk vandeweek ook in de drive :Y) setups zijn zwaar. :+

Zo heb ik al een keer gehad dat ik net bezig was met een polis te beëindigen toen een klant belde en ik zei: Goedemorgen met Danielle ... Waar mee kan ik u beëindigen? In plaats van waar kan ik u mee helpen ? :')

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:04

Jaren geleden bij de Mac Donalds, even hapje halen en bij het weggaan ontdekken dat je je autosleutels nog op het dienblad had laten liggen, die je zojuist in de prullenbak hebt geleegd.... :oo :o?

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:07

daantjuhhh schreef:
Goedemorgen met Danielle ... Waar mee kan ik u beëindigen? In plaats van waar kan ik u mee helpen ? :')

Best banketstaaf als je een terminaal persoon aan de lijn hebt voor een uitvaartverzekering :')

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:11

Palmera schreef:
daantjuhhh schreef:
Goedemorgen met Danielle ... Waar mee kan ik u beëindigen? In plaats van waar kan ik u mee helpen ? :')

Best banketstaaf als je een terminaal persoon aan de lijn hebt voor een uitvaartverzekering :')

Gelukkig was dit een woon verzekering en kon de klant na mijn uitleg en excuus enorm lachen.

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:12

Eentje van gisteren:
Compleet vergeten dat het maandag was en ik dus rijles zou hebben. Stond vanwege de warmte heerlijk in alleen een broek m'n bokken te borstelen wanneer de lesauto de oprit op komt. Dan zit je natuurlijk meteen in de 'Oh fiets' modus. Gauw alle borstelspullen buiten bereik van geitenbekjes gegooid, de schuur in gerend om m'n shirt te pakken, met dat shirt over m'n hoofd en een arm er door naar de auto rennen om te zeggen dat ik er zo ben, terug naar de geiten om ze los te maken, en dan in vliegende vaart naar binnen in de hoop dat er iets schoon qua kleding lag. Bij een eerdere les had de instructeur namelijk verteld dat hij een leerling er uit gezet had omdat die te erg stonk, en als er iets is dat bokken doen....


Uiteindelijk zat ik in een roze tuniek, groene korte broek en blote voeten in blauwe pantoffels in de auto, met een wolk van vrouwendeo om me heen. XD

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 01:25

Mag je wel met pantoffels rijden dan? :') Of zat je zelf niet achter het stuur? x)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:40

Palmera schreef:
Ik schaam me nog steeds voor die keer dat ik ging rijden met mijn merrie, richting theehuis op de hei, daar hadden ze voorzieningen voor paarden.

Afgesproken met mijn ouders, merrie gedropt, gezellig. En daarna ben ik met mijn stomme kop (ik was toch met mijn ouders) bij mijn ouders in de auto gestapt. :')

Twee uur later, gedouched en wel herinnerde deze gans zich ineens iets. Plankgas met pa in de auto naar het theehuis waar die braverd nog stond met wat kinderen bij zich. :+


Hahahahahaha heerlijk! :')

Ik [***] als invalhulp bij een dierenarts. In de vakantie kwam er een man in een gehandicaptenwagentje binnen.. ik heb hem aangemeld en zei 'gaat u zitten, u wordt zo geholpen' en het moment dat ik het zei dacht ik.. oliebol! :') Stomme hersenen, normaal zeg ik altijd 'neemt u plaats' dat had beter geklonken. :')

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 08:16

Hilarisch topic :D

Ik kan er ook wat van _/-\o_

Jaren geleden met Koninginnedag naar Amsterdam geweest, lekker wat gedronken natuurlijk.
Begin van de avond kwam ik thuis.
Kom binnen en zeg tegen mijn vader; "Wat zit je hier in het donker?'', ondertussen de lampen aangedaan.
Zegt mijn vader;'Zou je niet eens je zonnebril afzetten?". . . .owww. . . .hahahahaahahah.

Ben wel eens mijn hond vergeten bij de supermarkt :Y)

Vorige week had ik een hele pijnlijke.
Ik werk bij een receptie waar mensen een ID moeten laten zien voordat ze naar binnen mogen.
Mevrouw meldt zich aan en geeft haar ID, ik kijk maar op de pasfoto staat een "jonge" vrouw met lang blond haar en een smal gezicht, ook moest zij begin 30 zijn.

Ik denk die vrouw die voor mij staat is een stuk ouder, heeft een veel dikker gezicht en kort donker haar.

Dus ik vraag of zij mij wel de goede ID heeft gegeven, ik zweerde dat hij van haar dochter was.
Bleek die vrouw heel ziek te zijn (geweest) dus totaal verandert.

voelde mij echt heel banketstaaf. ;(

_Annemiek

Berichten: 1247
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 08:21

Op een parkeerplaats ipv achteruit vooruit rijden en dus over die halve maan knallen

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 08:52

Dat moment dat ik op een hele stomme manier van mijn scooter viel. En het heel erg druk was op de weg naast het fietspad. (Zat een stuk tussen gelukkig) Wist niet hoe gauw ik weg moest komen, ik voelde de mensen gewoon kijken. :=
Had helaas ook schade aan mijn scooter, dat vond ik nog minder leuk...
Achteraf kan ik er nu zelf wel om lachen, het ging zo idioot. :')

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:15

Laatst had ik nog een hele domme blunder..

Ik sta wel eens vrijwillig achter de bar bij de voetbalclub en 's ochtends kwam er een meisje aan de bar met wat vrienden en die vroeg wat voor broodjes en snacks we hadden.
Dus ik opnoemen, frikandel, kroket, tosti enz.

Dat meisje zegt, ik wil wel een tosti.
Vraag ik aan haar, wil je je tosti op een broodje?

Zij; >;)

Ik; wil je het op een broodje?

Zij; wat bedoel je, wat is dat?

Ik lichtelijk geïrriteerd; Ehm, een TOSTI óp een BROODJE?

Toen ik dat laatste zei toen had ik door dat ik de hele tijd tosti zei maar een kaassoufflé in m'n hoofd had. Ik was er echt van overtuigd dat ik kaassoufflé zei..
Niemand die ingreep, stonden alleen maar heel vermakelijk naar me te kijken wat ik nou weer in hemelsnaam aan het zeggen was :')

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:21

Tegen een glazen deur aan lopen :') ik was in een vorig leven een vogel denk ik :+

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:23

DezeNaam schreef:
Mag je wel met pantoffels rijden dan? :') Of zat je zelf niet achter het stuur? x)


Ja dat mocht gelukkig wel. XD Anders was het helemaal mooi geweest. :P