Iemand anders heeft mijn koffer.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 13:08

Domste. Chick. Ooit.

Zucht... Ik heb dit jaar mijn 52e vlucht gemaakt en zoiets is mij nog nooit gebeurd. Handbagage moest even in het ruim want er was geen plaats dus hop; op die kar gesodemieterd.

Uit het vliegtuig, koffer gepakt en tas van vriend die er naast stond. Op de terug weg lekker bij mijn ouders gegeten en eenmaal thuis koffer willen uitpakken.


Ja. Dat heb ik nog nooit mee gemaakt. :x
Ik heb dus van die kar een verkeerde koffer gepakt, die precies hetzelfde is als die van mij. Ik heb er geen label op zitten. (Ja, dat doe ik dus ook nooit meer.) en mevrouw van wie ik de koffer heb ook niet.

Heel brutaal door haar spullen gezocht en het is een Nederlandse vrouw. Ook heeft zij haar gouden ketting met bedel in deze koffer zitten, dus ik hoop dat ze haar koffer terug wilt.
Ik heb mijn gouden ringen én ongeveer 150,- aan make up in mijn koffer zitten. Ik wil hem dus best wel graag zo spoedig mogelijk terug. O:)

Dus, ik meteen het vliegveld in Dusseldorf gebeld en die geven aan dat ik de koffer terug moet brengen en dan hopen dat zij dat ook zal doen. Besloten even af te wachten tot vanmorgen.

Ik heb daarentegen wel direct een bericht op FB geplaatst, en talloze keren de zoekfunctie gebruikt in de hoop dat zij dat ook heeft gedaan. Maar helaas.


Dus nu moet ik 1,5 uur terug rijden naar het vliegveld om haar koffer terug te brengen! Ik heb vanmorgen nog gebeld en er heeft niemand zich gemeld met een verloren/verkeerde koffer. ;( Dus als zij zich ooit gaat melden, kan ik vervolgens nog een keer terug.

Ik ben even zo boos op mezelf en een beetje teleurgesteld. Ik weet dat ik het niet mag zeggen maar in 2018 is toch het eerste wat je doet zoiets online zetten nadat je de vluchthaven heb gebeld? := Oké, niet dus. Het kan een oudere vrouw zijn of misschien zit ze wel in de zon en heeft ze haar koffer nog in de hoek van de woonkamer staan en ben ik de enige die zich druk maakt.

Een paar feitjes:
- Het is een vrouw aan de kleding te zien
- Het is een Nederlandse aan de wasvoorschriften op de kleding te zien
- Er zit een dierbare ketting in
- De koffer is verder vrij leeg
- Ze vloog net als ik van Krakau - Dusseldorf op de 17e.
- Ze heeft zich nog niet gemeld op het vliegveld.
- Grote kans dat ze ook in de Achterhoek woont aangezien dit voor ons een veelvuldig gebruikt vliegveld is.



Niet dat iemand anders hier wat mee kan, maar ik moet even gal spuwen en daarnaast hoop ik dat iemand dit verhaal herkend.


Lieverdje86
Berichten: 335
Geregistreerd: 22-06-11

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:14

Ahhh, dat lijkt me zo erg! Hopelijk wordt jouw koffer snel weer teruggebracht. Het zou toch wel heel gek zijn als die vrouw zich niet meldt.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:18

Als ze net als mijn man is (ook uit de Achterhoek toevallig ;) ) komt ze er wellicht pas bij haar volgende reis achter _O-

Sterkte ermee, vervelend! :(:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 13:20

Shirley schreef:
Als ze net als mijn man is (ook uit de Achterhoek toevallig ;) ) komt ze er wellicht pas bij haar volgende reis achter _O-

Sterkte ermee, vervelend! :(:)


-O- -O- -O-

Maar haar tandenborstel dan? :') Ieuw.

Anoniem

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:25

Gevalletje oeps :')

Hopelijk heeft ze het door -O-

mag
Berichten: 1601
Geregistreerd: 09-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:25

Zit er in jouw koffer wel iets waarmee ze bij jou terecht kan komen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 13:27

Nee niets, echt shït. Het was een handbagage koffertje dus er zit behalve wat kleding en schoenen ook niets bijzonders in. En mijn make up en gouden ring dan. :=

Onderschrift

Anoniem

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:40

Heb je zelf ook een bericht geplaatst van je eigen koffer? Herkenbare dingen die er in zitten? Zodat ze, als ze eventueel wel zoekt, bij jou uit komt?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 13:50

Amy schreef:
Heb je zelf ook een bericht geplaatst van je eigen koffer? Herkenbare dingen die er in zitten? Zodat ze, als ze eventueel wel zoekt, bij jou uit komt?



:j Ik ben helemaal gereed. Valt niet te missen als je mij op FB zoekt dmv koffer

mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 13:56

niet iedereen heeft facebook. (ik bijvoorbeeld niet).
Als ik een koffer kwijt was zou ik denken aan politie of gevonden voorwerpen op het vliegveld, maar echt niet aan facebook hoor.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb

eilleen333

Berichten: 12841
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:05

Dit is precies de reden waarom mijn koffer altijd een label heeft met telefoonnummer en er een kopie van mijn paspoort (met belangrijke dingen afgeschermd, maar naam zichtbaar en telefoonnummer erop geschreven) in al mijn bagage zit. Als het label eraf scheurt heb ik dat nog, en omdat het een paspoort kopie is kan ik ook goed bewijzen dat ik echt de rechtmatige eigenaar ben.
Heb je nu natuurlijk geen bal meer aan...

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
https://www.vet-service.nl Paardentandarts/ paardendierenarts aan huis
https://www.willowranchsanctuary.com/

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 14:11

Nee. Daar heb ik niet zo veel meer aan nu. :+ Het zal me niet snel een tweede keer gebeuren.

Onderschrift

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:15

Ahh dat is echt oliebol!! Ik zou nog even een paar dagen afwachten. Wie weet meld ze zich nog wel.

Kun je aan de kleding zien of het om een oudere vrouw gaat? Dan denk ik inderdaad dat ze wellicht geen Facebook heeft. Maar ik moet zeggen ik zou ook niet weten waar ik zou moeten zoeken op Facebook als ik een koffer kwijt ben.

Ik doe trouwens altijd een rood wit en blauw strotouwtje aan mijn koffer + handbagage zodat ik dus altijd de goede koffer mee neem.. Daarnaast heb ik ook altijd visitekaartjes rondslingeren in mijn koffers. Maargoed daar heb jij nu niets aan helaas..

Hoop echt voor je dat je je koffer terug krijgt.

Zou het niet mogelijk zijn dat ze de lijst met alle vrouwelijke passagiers even nabellen? Of zou dat teveel werk voor ze zijn?

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:14

Heb je de luchtvaartmaatschappij al gecontacteerd?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:39

Wie weet heeft die vrouw jouw spullen helemaal niet omdat ze er wel op tijd achter kwam. Toch maar een retourtje Düsseldorf eraan wagen om te checken of hij echt niet daar ergens ligt.

[o]

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:47

Limburg en brabanders vliegen ook veel van dusseldorf dus dat ze uit de achterhoek komt acht ik weer kleiner.

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:51

Wat verwacht je nou van die mevrouw via Facebook? Het is misgegaan bij het ophalen van de koffer. Als dit mij zou overkomen - de verkeerde koffer gepakt - ga ik terug naar waar het misgegaan is, de luchthaven dus. Ik bestempel mezelf maar even als oudere vrouw en het zou geen moment bij me opkomen om via Facebook mijn koffer te gaan achterhalen.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 20:53

purny schreef:
Heb je de luchtvaartmaatschappij al gecontacteerd?


Nee, wel het vliegveld. de luchtvaartmaatschappij zal hier niet veel mee kunnen aangezien ze geen persoonsgegevens mogen geven. Wat logisch is.

Birdie60

Berichten: 8397
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:54

Ojeetje, kan iedereen overkomen.
Hoop voor je dat hem hem gauw terug hebt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-18 20:54

Maflinger_S schreef:
Wat verwacht je nou van die mevrouw via Facebook? Het is misgegaan bij het ophalen van de koffer. Als dit mij zou overkomen - de verkeerde koffer gepakt - ga ik terug naar waar het misgegaan is, de luchthaven dus. Ik bestempel mezelf maar even als oudere vrouw en het zou geen moment bij me opkomen om via Facebook mijn koffer te gaan achterhalen.


Ho ho, ik neem haar niets kwalijk. Ik ben gewoon gefrustreerd dat het me niet lukt op de manier zoals ik het graag wil. Ik moet morgen haar koffer gaan weg brengen en de kans dat ik mijn koffer terug krijg acht ik nihil. Dat is best zuur. Het vliegveld geeft namelijk aan dat niemand zich nog gemeld heeft. En je maakt mij niet serieus wijs dat je nu nog niet weet dat je een verkeerde koffer hebt.

noordje

Berichten: 2201
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:00

Zoals ik het begrijp hebben ze de handbagage geen label gegeven voor je hem af hebt gegeven?
Dan wordt het idd lastig.
Weet niet wie de afhandeling doet van deze luchtvaartmaatschappij,maar als ik jou was zou ik daar even een mailtje naar toe doen. En hopen dat de andere passagier hetzelfde doet.Die weet misschien ook niet bij wie ze anders moet zijn.

Leef je droom,droom niet je leven
Ga mee op reis in prachtig Noorwegen
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2097907&start=25

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:01

Ik heb jouw actie ook niet gelezen alsof je die andere dame iets kwalijk nam. Ik wilde slechts mijn verbazing uiten over het feit dat je Facebook wilt gebruiken om je koffer te achterhalen. Generatiekloofje denk ik ...

Ik snap dat je er niet op zit te wachten om met de verkeerde koffer weer terug te moeten naar het vliegveld, al helemaal niet als de kans heel klein is dat je direct met je eigen koffer naar huis kan. Dat wordt wel veel heen en weer rijden als je pech hebt.

Tja, na een paar dagen nog niet weten dat je de verkeerde koffer hebt, daar kunnen verschillende redenen voor zijn.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:04

En als je nou een berichtje plaatst op Facebook van de luchtvaartmaatschappij?

Kunnen zij deze dame niet traceren en contacten?

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Iemand anders heeft mijn koffer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:15

Www.dus.com en dan betreffende maatschappij inlichten...?

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:16

Die mevrouw waar het steeds over gaat hoeft helemaal niet te bestaan. Die hoef je niet op te speuren. Gewoon even bellen met de luchtvaartmaatschappij en met het vliegveld. Eventueel ernaar toe rijden. Als de koffer gevonden is dan zal hij daar heus staan. En het is ook fair om de koffer die jij thuis hebt staan daar weer in te leveren.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Black_Moon, Cerosa, dalena, Equiflor, Esmee_RS, gigil, Lisanne_S, Patriesje, Tellie, Telpeva en 187 bezoekers