Bralette voor grotere cup

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9607
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 00:06

JvS1998 schreef:
Ik was vandaag bij Primark en zag ook grotere cups bij bralettes.. Heb zelf verder geen ervaring met bralettes.


De grotere cup bralette's daar zijn alsnog voor kleine cups helaas.
Tot max. D gok ik, groter sowieso niet. :n

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Bralette voor grotere cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 02:09

Ik heb dezelfde maat als jou! Zelf draag ik sportbeha's behalve als ik jurkjes etc draag. Hierdoor vallen ze ook minder op en zit lekkerder als beugel bh's.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Bralette voor grotere cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 02:22

Echt een fijne beugel bh kan zo veel brengen..

Ik haal mijn Bh's tegenwoordig bij "Gewoon anja" in alphen aan den rijn.
Met mijn maat (70H) is het bijzonder moeilijk om leuke dingen te vinden die ook nog lekker zitten, maar daar lukt het me altijd :).

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 03:22

Zorg echt voor goed passende en goed ondersteunde bh's, ook al zullen ze wel wat kosten. Hoe mooi je zo'n bralette ook vind, ik denk niet dat het voldoende steun zal bieden (ik spreek helaas uit ervaring).
En ga anders echt naar een speciaalzaak, mijn cupmaat hadden ze niet bij de hunkemoller, primark etc.
Daarvoor ben ik echt naar een speciaalzaak in Spijkenisse gegaan waar ze speciaal bh's hebben voor voornamelijk grotere cupmaten (and no worries, ik had een 70 omvang dus 75 hebben ze ook zeker). Vaak kom je dan ook uit bij merken als Freya bijvoorbeeld, maar dat zit wel onwijs fijn en is echt heel belangrijk als je klachten wilt voorkomen door te zware borsten.
Wellicht hebben ze zo'n speciaalzaak ook bij jou in de buurt, en anders zeker de moeite waard om eens te kijken in Spijkenisse, mocht je daar kunnen komen (nee ik heb geen aandelen, maar echt een fijne winkel met medewerkers die wel weten waar ze over praten).

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Re: Bralette voor grotere cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 22:16

Sorry voor mijn late reactie.

Nogmaals bedankt allemaal:) Tja, misschien gaat een bralette echt niet. Ik hoop dat ik nog iets op het pad kom bij de door jullie aangegeven winkels en zaken. Ik houd jullie op de hoogte :j

BarbaLala

Berichten: 9607
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:42

Hey TS, goed nieuws, de nieuwe lingerielijn van Rihanna bevat een bralette voor grotere maten. Tot hoe groot durf ik o niet te zeggen maar hier vind je een link van een verkoper; https://www.zalando.nl/savage-x-fenty-b ... a-o12.html

Aardig prijzig voor zo iets vond ik, maar ze zijn wel leuk <3

Schuur_

Berichten: 4877
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Bralette voor grotere cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 07:42

Maar dat is grote maat in alles ;) als je een maat S/M hent wordt het al moeilijker

soesje321

Berichten: 616
Geregistreerd: 15-05-14
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 09:40

BarbaLala schreef:
Hey TS, goed nieuws, de nieuwe lingerielijn van Rihanna bevat een bralette voor grotere maten. Tot hoe groot durf ik o niet te zeggen maar hier vind je een link van een verkoper; https://www.zalando.nl/savage-x-fenty-b ... a-o12.html

Aardig prijzig voor zo iets vond ik, maar ze zijn wel leuk <3


Aaah dankjewel! Hoop wel dat ze in mijn maat zijn, beetje zoals Schuur_ zei, maar ze zijn ontzettend mooi <3