Schrijven met mensen in de gevangenis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:22

Ooh spannend Linda. Dit is de eerste brief toch he?

Www.melibre.be
Fotografie op maat van ieder
http://Www.facebook.com/melibre-fotografie
Instagram: melibrefotografie


Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 16:20

Wauw. Degene van wie ik van de week al een brief had heeft er blijkbaar eentje direct achteraan gestuurd. Grote kaart erin met "the road between friends is never long" en aan de binnenkant "The beginning of a long and beautiful friendship!" en nog een extra brief met een hele lading vragen over mij :D. Blijkbaar is hij toch enthousiaster dan ik verwacht had!

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 16:48

Wauw dat is wel leuk!! :D :D

Www.melibre.be
Fotografie op maat van ieder
http://Www.facebook.com/melibre-fotografie
Instagram: melibrefotografie

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 17:17

Wat leuk! :)

Ik denk eraan om toch weer te beginnen als ik over een week of 2 weer tijd heb. Ik heb nog een hele berg postkaarten liggen van toen ik actief was bij postcrossing, die zijn ook leuk om te sturen. :)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 18:29

Wat leuk vjestagirl! :D hij is dan sowieso enthousiast. Had je al iets teruggestuurd?

Ik zit weer ongeduldig op een volgende brief te wachten. Woensdag is dus mijn 2e brief naar Justin gestuurd. Misschien dat hij hem al wel heeft. Anders denk ik begin volgende week.
Ik heb van 1 iemand nog niks gehoord. Ben dus benieuwd of ik daar nog een brief van ontvang.

De 3e gaat via facebook. Die stuurt elke dag wel berichtjes.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 18:50

Ik had al een brief teruggestuurd ja. Ik ga hier dus wel op antwoorden, en dan hopen dat hij ze ongeveer tegelijk krijgt.

Hij heeft het al wel over dat ik hem moet vertellen wat mijn favoriete boeken zijn, zodat we iets hebben om over te praten omdat "otherwise, I'll start asking you naughty and sexual questions" dus dat moet ik nog ff omver schoffelen :P

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:09

Hahah nouja wel eerlijk :') die mensen in de mailroom zullen wel eens rare dingen lezen :')
Ik zou dat echt nooit zo in een brief sturen als ik weet dat er nog iemand de brieven zou lezen. Maarja daar in de gevangenis zullen ze wel niet echt aan hun trekken komen

Ik vertelde aan diegene met wie ik op Facebook praat dat er op mijn werk nog wel eens hele foute opmerkingen en grappen worden gemaakt. Natuurlijk kreeg ik gelijk ook zo’n soort grap van hem :+

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 20:15

Ik kan me niet helemaal voorstellen dat ze echt íedere brief lezen, maar dan nog zou ik idd NOOIT dat soort brieven schrijven :P. Maar hij zit al vast sinds 2006, en moet nog tot 2030. Ik kan me best voorstellen dat hij t probeert. Toen hij vroeg wat ik van tattoo's vond heb ik wat verteld over mijn favo artiest en daar onder andere deze foto bij gedaan
Afbeelding

Heeftie toch nog iets :P

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:27

Ik denk dat ze niet uitgebreid gaan lezen. Maar ze zullen wel scannen denk ik. Maar ik zou ook nooit dat soort brieven schrijven idd.

Ja dan zit hij al een tijd en moet hij ook nog even. Zit natuurlijk alleen maar met mannen. Hij zal vast blij zijn met die foto hahah

Wel leuk dat jullie beide dan tattoos leuk vinden. Stond dat ook echt in z’n profiel? Of heb je dat in je eerste brief geschreven.

Ik heb de tattoo gezien op Facebook van de gevangene met wie ik dus op Facebook schrijf. Heeft hij afgelopen week laten zetten. Ik zou echt huilen :') het is een soort kraai ofzo. Een silhouet maar de kop is misvormd. Achja als hij er maar blij mee is hè

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 20:32

Hahaha ik heb geen tattoo's zelf, maar zijn foto's laat zien dat hij zelfs n tattoo in z'n gezicht heeft. En ik kan de kunst van een tattoo zeker waarderen. Dus hij vroeg wat ik ervan vond en of ik ze zelf had, en aangezien ik er toevallig laatst eens wat meer over gelezen had, heb ik een favo artiest. Vond het wel tof om erover te vertellen en heb hem ook echt gevraagd naar zijn eigen betekenissen enzo.

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:34

Sommige tattoos vind ik inderdaad ook echt wel mooi. Betekenis vind ik ook altijd wel interessant.

Mijn gevangene wil zijn arm helemaal vol met GTA tattoos. Daar zit dus niet echt betekenis achter :+ behalve dat hij het gewoon leuk vindt natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:37

'Mijn' gevangene was heel enthousiast in zijn brief, dus dat was heel leuk te lezen! Weten jullie of ze daar ook toegang tot internet hebben, of verschilt dat weer per gevangenis? Ik dacht ik kan hem bijvoorbeeld wel muziek aanraden, maar als hij het niet op internet op kan zoeken heeft het ook niet zoveel zin :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101662
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:40

Die van mij vroeg idd ook of ik tattoos mooi vond en of ik ze ooit zelf zou nemen. Dus maar teruggeschreven dat ik er 7 ofzo had. :D

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:27

Ik heb weer een verzoek van Jacob gekregen. Maar het lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij getting out...
daar baal ik echt wel van

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:33

purny schreef:
Ik heb weer een verzoek van Jacob gekregen. Maar het lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij getting out...
daar baal ik echt wel van

Had je al contact gehad met de mensen van die website?

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:41

emmaudb schreef:
purny schreef:
Ik heb weer een verzoek van Jacob gekregen. Maar het lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij getting out...
daar baal ik echt wel van

Had je al contact gehad met de mensen van die website?

Daar gaat m'n scherm ook niet verder dan het eerste.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:47

purny schreef:
emmaudb schreef:
Had je al contact gehad met de mensen van die website?

Daar gaat m'n scherm ook niet verder dan het eerste.

En er stond ook geen e-mailadres?

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:53

Nee. Je moest je gegevens invullen.
Er staat wel een telefoonnummer bij

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:33

en via hun Facebookpagina?

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:51

emmaudb schreef:
en via hun Facebookpagina?

Die heb ik nog niet geprobeerd.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 17:29

@Vjestagirl: denk je niet dat als je dergelijke foto's naar je correspondent opstuurt,dat hij dan best bijgedachten over jullie contact kan krijgen?Je kunt wel zeggen dat hij toch nog jaren vast zit natuurlijk,maar je kunt zo toch wel verkeerde signalen uitzenden waar hij iets achter kan gaan zoeken.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-18 20:43

Haha ik ben het zelf niet, en ik heb nog 4 foto's van awesome tattoo's gestuurd van deze artiest

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 08:49

emmaudb schreef:
en via hun Facebookpagina?

Bericht gestuurd maar geen reactie

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:38

purny schreef:
emmaudb schreef:
en via hun Facebookpagina?

Bericht gestuurd maar geen reactie

Kan nog komen. Het was natuurlijk weekend en je zit ook nog met het tijdsverschil. Weet niet hoe snel ze verder zijn

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Schrijven met mensen in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 13:42

Ik had vandaag een brief verwacht maar niks in de bus helaas :( waarschijnlijk zal het omdat er ook een geschreven brief van mijn kant bij was langer duren (controle?) en jpay zal wel sneller gaan.

Www.melibre.be
Fotografie op maat van ieder
http://Www.facebook.com/melibre-fotografie
Instagram: melibrefotografie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Amazonbot, Besje, Facebook, GoogleAdsense, Ilse_C, Laj1, Marcella, PollyPancake, Selina, Suusw, Syzygy, Toffeltje, Typhoon en 210 bezoekers